• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ace Cafe bar BCN Tanca

Erik

Erik

Motoaddicte
Motorista Viatger
16 Mar 2020
147
332
Premis
11
Sabadell
Moto
Triumph Tiger 800 XCA
Bon dia companys, l emblemàtic bar de bcn tanca. Suposo que el tancament pel covid, suspensio de events etc etc...han portat a la decisio...una pena..un lloc de reunio x concentracions de tot tipus..motos, cotxes..sortides de Motovolta eyc etc.. que perdem. Sort als propietaris en el futur!
 

Adjunts

  • 20200524_095208.png
    20200524_095208.png
    901,2 KB · Visites: 106
  • Collons
Reaccions: Tàrraco i Serra
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Ostres, havia vist alguna cosa per instagram però no ho entenia! Ara que m'ho has explicat ja veig! Hi havia anat alguna vegada...
 
Edutarraco

Edutarraco

Com es caminava?
20 Feb 2020
209
594
Premis
8
Moto
Kawa KLE 500
Quina pena.... Un lloc ideal per anar a pendre algo amb la moto

Enviado desde mi Redmi Note 8 Pro mediante Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Erik
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Més enllà de la pena perquè és un altre negoci que s'enfonsa, territorialment era un lloc potent per gaudir del motor entre amics, menjar i beure, i entre un ambient de festa. Un bon nyanyo, a veure si amb el temps s'inicia alguna iniciativa semblant igualment ambiciosa pel sector.
 
edudzn

edudzn

Motoaddicte
Rider
3 Mar 2020
110
237
Premis
7
Barcelona
Moto
Triumph Street Triple R 2009
ostres... mai hi havia arribat a anar!!! ara em quedaré amb les ganes... o que algú torni a invertir per la franquícia (crec que era franquícia o alguna cosa semblant)
 
  • Like
Reaccions: Erik i Serra
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Crec que només n hi ha dos o tres al món però. L original és a Londres i era un punt de trobada del moviment cafè racer o això crec
 
  • Like
Reaccions: Erik
Sanodrac

Sanodrac

Motoaddicte
Youtuber
20 Feb 2020
123
250
Premis
9
Barcelona
www.youtube.com
Moto
BMW F800GS
Opinió totalment personal, però crec que abans de la pandèmia ja no tenia molt èxit o almenys no el que esperaven.

Jo havia anat força dies, des de a dinar un migdia entre setmana fins divendres nit o caps de setmana i excepte quan s'organitza un gran esdeveniment o quan va venir el Majesenmoto, no s'omple mai... una llastima.
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Opinió totalment personal, però crec que abans de la pandèmia ja no tenia molt èxit o almenys no el que esperaven.

Jo havia anat força dies, des de a dinar un migdia entre setmana fins divendres nit o caps de setmana i excepte quan s'organitza un gran esdeveniment o quan va venir el Majesenmoto, no s'omple mai... una llastima.
Aviam és veritat que se li pot criticar que els preus estaven una mica tirant amunt, però és a tocar Barcelona i normalment ja esperes que tot tingui un sobrecost només per ser en aquella zona, comparat amb altres parts de Catalunya.
De fet a Anglaterra no sé si ho sabeu tenen dues taules salarials, una per si treballes en qualsevol lloc del país i l'altra per si treballes a Londres ciutat. Ja sé que Londres és molt més gran que Barcelona, i no em voldria posar en política en aquest fòrum, però sempre he pensat que el salari que cobrem hauria de ser una mica més alt si treballes a BCN centre que en altres municipism ja que allà tot també és més car.
 
  • Like
Reaccions: Tàrraco
Erik

Erik

Motoaddicte
Motorista Viatger
16 Mar 2020
147
332
Premis
11
Sabadell
Moto
Triumph Tiger 800 XCA
Aviam és veritat que se li pot criticar que els preus estaven una mica tirant amunt, però és a tocar Barcelona i normalment ja esperes que tot tingui un sobrecost només per ser en aquella zona, comparat amb altres parts de Catalunya.
De fet a Anglaterra no sé si ho sabeu tenen dues taules salarials, una per si treballes en qualsevol lloc del país i l'altra per si treballes a Londres ciutat. Ja sé que Londres és molt més gran que Barcelona, i no em voldria posar en política en aquest fòrum, però sempre he pensat que el salari que cobrem hauria de ser una mica més alt si treballes a BCN centre que en altres municipism ja que allà tot també és més car.
Tenian fama de cars si...jo hi havia anat un parell de cops i sincerament no recordo preus...el que crec es que estava al mig del no res...la localitzacio pitjor imposible...i aixo conta. En fi...
 
  • Like
Reaccions: Tàrraco
S

superheterodi

Convidat
Una llàstima....els que tenim classics ens agrada un lloc per aparcar-los i esmorzar o pendre unes tapes.... Jo havia anat un parell l tres de cops i sempre veies motos i cotxes interessants
Una llàstima k es perdi un lloc aixi desclusiu
 
  • Like
Reaccions: Tàrraco i Serra

Fils similars