• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Consells Alarmes, antirrobo per a motos en Barcelona?

mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Bueno, amb el carnet A2 ara si em puc plantejar el baixar a Barcelona en moto alguns dies.
Sobre tot els dies que només tinc una reunió presencial però que es necessari baixar a la City :D

Però pateixo per que he vist de tot en Barcelona. Els aparcaments de motos!!!! un horror!!!! Totes molt juntes, algunes al terra després d'un cop per un cotxe o un emprenyat amb la vida i que fa el gamberro.

I se que hi ha un mon d'anuncis sobre alarmes antirrobatori. La famosa Komobi que tothom està cansat de veure per tot arrreu i també els de Atlantis moto. Però volia saber les experiències directes dels que viuen a Barcelona i que es lo més recomanable.

Jo penso que lo millor es tenir 2 o 3 sistemes de seguretat. jejej. Recordeu que vinc de la Ciutat de Mèxic i hi ha que pensar en molts escenaris incerts :D

Així que jo crec que aniria be: una alarma/ bloqueix de disc + Alarma de moviment + cadena ? Es massa? Es poc? jejejej

Que em recomaneu vosaltres :)
 
JoanBP

JoanBP

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
7 Mar 2021
706
1.267
Premis
13
Torroella de Montgrí
Moto
HONDA NC750X ABS
Bueno, amb el carnet A2 ara si em puc plantejar el baixar a Barcelona en moto alguns dies.
Sobre tot els dies que només tinc una reunió presencial però que es necessari baixar a la City :D

Però pateixo per que he vist de tot en Barcelona. Els aparcaments de motos!!!! un horror!!!! Totes molt juntes, algunes al terra després d'un cop per un cotxe o un emprenyat amb la vida i que fa el gamberro.

I se que hi ha un mon d'anuncis sobre alarmes antirrobatori. La famosa Komobi que tothom està cansat de veure per tot arrreu i també els de Atlantis moto. Però volia saber les experiències directes dels que viuen a Barcelona i que es lo més recomanable.

Jo penso que lo millor es tenir 2 o 3 sistemes de seguretat. jejej. Recordeu que vinc de la Ciutat de Mèxic i hi ha que pensar en molts escenaris incerts :D

Així que jo crec que aniria be: una alarma/ bloqueix de disc + Alarma de moviment + cadena ? Es massa? Es poc? jejejej

Que em recomaneu vosaltres :)
La meva opinió és un bloqueig de disc amb alarma i un localitzador connectat al mòbil.
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.169
2.526
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Jo només porto l'alarma de fàbrica perquè faci xivarri si la toquen, sempre intento aparcar-la a aceres amples i davant de Bars amb terraça o Bancs (per alló de les càmeres), tampoc m'agraden els Parkings de motos, igual que passa amb els cotxes, hi ha que aparca per la seva comoditat i no mira si tu tens lloc per poder pujar després (ja he fotut més d'una a terra) apart del risc de que si cau una, cauen totes i no hem fa gaire gràcia haver d'aixecar els 250kg que pesa (de fet crec que abans se m'escaparía alguna llufa, ha, ha, ha..)

Hem vull posar un bloqueig de manillar (no sé si hi ha per moto) ja que el bloqueig de disc, amb l'incivis-me que tenen una gran part dels amos de gossos a Barcelona, el més probable és que quan el treguis sentis una desagradable sensació d'humitat i no hem fa cap gràcia, apart que hemm portaría un greu problema si l'enxampo "in-fraganti"

Si vens en horaris laborals no crec que hagis de patir gaire, a no ser que vagis a barris "conflictius" o per Ciutat Vella.
Sempre et pot tocar la lotería però les mes robades a Barcelona son les Scoopy i les T-Max, tot i que en el seu moment hem van "robar" (més aviat la vàren cambiar de lloc) una ZIP 50cc amb uns quants anys. Apart el modus operandi més habitual, és parar amb una furgo i caregar-la amb un plis-plas, de fet a una amiga meva li van pendre així just davant el Bar on esmorza cada dia ja que anaven amb un rètol que posava Moto-Grua 🤬

I per la nit no la deixo MAI al carrer.

Com element extra dissuasori també he vist aquesta andròmina que no sembla gaire potent però com a mínim pot entretidre'ls una mica:

Collons, quin totxo 😂🤣
 
JoanBP

JoanBP

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
7 Mar 2021
706
1.267
Premis
13
Torroella de Montgrí
Moto
HONDA NC750X ABS
Jo només porto l'alarma de fàbrica perquè faci xivarri si la toquen, sempre intento aparcar-la a aceres amples i davant de Bars amb terraça o Bancs (per alló de les càmeres), tampoc m'agraden els Parkings de motos, igual que passa amb els cotxes, hi ha que aparca per la seva comoditat i no mira si tu tens lloc per poder pujar després (ja he fotut més d'una a terra) apart del risc de que si cau una, cauen totes i no hem fa gaire gràcia haver d'aixecar els 250kg que pesa (de fet crec que abans se m'escaparía alguna llufa, ha, ha, ha..)

Hem vull posar un bloqueig de manillar (no sé si hi ha per moto) ja que el bloqueig de disc, amb l'incivis-me que tenen una gran part dels amos de gossos a Barcelona, el més probable és que quan el treguis sentis una desagradable sensació d'humitat i no hem fa cap gràcia, apart que hemm portaría un greu problema si l'enxampo "in-fraganti"

Si vens en horaris laborals no crec que hagis de patir gaire, a no ser que vagis a barris "conflictius" o per Ciutat Vella.
Sempre et pot tocar la lotería però les mes robades a Barcelona son les Scoopy i les T-Max, tot i que en el seu moment hem van "robar" (més aviat la vàren cambiar de lloc) una ZIP 50cc amb uns quants anys. Apart el modus operandi més habitual, és parar amb una furgo i caregar-la amb un plis-plas, de fet a una amiga meva li van pendre així just davant el Bar on esmorza cada dia ja que anaven amb un rètol que posava Moto-Grua 🤬

I per la nit no la deixo MAI al carrer.

Com element extra dissuasori també he vist aquesta andròmina que no sembla gaire potent però com a mínim pot entretidre'ls una mica:

Collons, quin totxo 😂🤣
Aquest "bitxo" el té posat el meu veí del pk en una CB 500F. Quan el poses apreta la maneta del fre.
Fa temps que vaig llegir que no és gaire bo tenir les pinces del fre actuant durant hores, però si el compren deu ser per algo i no seré jo qui ho critiqui.
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.169
2.526
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Aquest "bitxo" el té posat el meu veí del pk en una CB 500F. Quan el poses apreta la maneta del fre.
Fa temps que vaig llegir que no és gaire bo tenir les pinces del fre actuant durant hores, però si el compren deu ser per algo i no seré jo qui ho critiqui.
Ho investigaré tot i que no li veig raó, si tenin en compte que quan poses el fre de mà al cotxe, pots tindr-les pressionades no hores sino díes (El Samrt es passa 2-3 setmanes seguides aparcat i fins ara després de 16 anys no he tingut cap problema).
I la meva, ara que hi penso també activa el fre de darrera quan l'aparques amb el caballet lateral. Suposo que una marca com BMW, haurà pensat en això sino és per penjar-los 😂🤣
A veure si algún dels companys amb més coneixements, ens ho pot aclarir.
 
  • Like
Reaccions: Jaumenovas i JoanBP
pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
Jo tot just ha fet ara un any que me vaig pillar el Komobi, me sembla molt complet ja que si algú se li ocorre robar la moto, la trobaràs segur de seguida i les funcions PRO, molen molt. Però ho millor és la funció de Komobi Life, que avisin al 112 en cas de accident, per als que sortim de vegades sols per zones solitàries, ho veig un company indispensable.
Sóc conscient que és quelcom molt més car que un candau en U o similar, peeeeeeero...
 
oriolxr

oriolxr

Cul quadrat
23 Mai 2021
67
193
Premis
14
Moto
BMW S1000XR Triple Black
Jo tinc la pinça de disc amb alarma i porto instal·lat el Komobi, del que estic molt content, em dóna info d'on està la moto en tot moment o si la toquen (escollint la sensibilitat), o també si la mouen d'un radi que tu pots escollir.

V's
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
459
1.515
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Jo només porto l'alarma de fàbrica perquè faci xivarri si la toquen, sempre intento aparcar-la a aceres amples i davant de Bars amb terraça o Bancs (per alló de les càmeres), tampoc m'agraden els Parkings de motos, igual que passa amb els cotxes, hi ha que aparca per la seva comoditat i no mira si tu tens lloc per poder pujar després (ja he fotut més d'una a terra) apart del risc de que si cau una, cauen totes i no hem fa gaire gràcia haver d'aixecar els 250kg que pesa (de fet crec que abans se m'escaparía alguna llufa, ha, ha, ha..)

Hem vull posar un bloqueig de manillar (no sé si hi ha per moto) ja que el bloqueig de disc, amb l'incivis-me que tenen una gran part dels amos de gossos a Barcelona, el més probable és que quan el treguis sentis una desagradable sensació d'humitat i no hem fa cap gràcia, apart que hemm portaría un greu problema si l'enxampo "in-fraganti"

Si vens en horaris laborals no crec que hagis de patir gaire, a no ser que vagis a barris "conflictius" o per Ciutat Vella.
Sempre et pot tocar la lotería però les mes robades a Barcelona son les Scoopy i les T-Max, tot i que en el seu moment hem van "robar" (més aviat la vàren cambiar de lloc) una ZIP 50cc amb uns quants anys. Apart el modus operandi més habitual, és parar amb una furgo i caregar-la amb un plis-plas, de fet a una amiga meva li van pendre així just davant el Bar on esmorza cada dia ja que anaven amb un rètol que posava Moto-Grua 🤬

I per la nit no la deixo MAI al carrer.

Com element extra dissuasori també he vist aquesta andròmina que no sembla gaire potent però com a mínim pot entretidre'ls una mica:

Collons, quin totxo 😂🤣
Hola companys,
Aquest bloqujador de la maneta de fre, jo el tinc i no l’he possat mai ja que no el veig gaire segur, ni pel material, ni porte alarma i son dues peces que crec que amb un cop de martell o fer palanca per on tanca es podria trencar, ja que sembla un material d’alumini no massa fort.
Jo n’he comprat un de disc a Amazon, recentment, d’acer inoxidable amb alarma, que la pots posar o no, segons volguis, ja que al treura’l sempre sona una mica, posso una foto amb el detall, per si algú ho vol mirar, la meva opinió em sembla de qualitat a bon preu i dona 120 decibèris.
32C3BCB4 A227 4B74 9C7F 620D651D79F8
Si que veig interessant el tema Komobi, que comenta @pepprats i en @oriolgsx , ho desconec, pero m’agradaria saber si el montatge l’ha de fer un mecànic o un mateix s’ho pot montar. Ja miraré info del tema.
Salut a tothom!!!😀👍✌️
 
oriolxr

oriolxr

Cul quadrat
23 Mai 2021
67
193
Premis
14
Moto
BMW S1000XR Triple Black
Jo vaig fer la instal·lació al mecànic perquè sóc 0 manetes, però no és difícil de fer-ho, va conectat a la bateria (no consumeix pràcticament res) i la has de portar una mica de cura en fixar la petaca si agafes el plus, pel tema de la telemetria, si veus un video d'en @Ray Fields Rider veuràs que li va passar amb els graus d'inclinació. Si ets una mica manetes no tindràs problema en instal·lar-ho.
V's
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
459
1.515
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Jo vaig fer la instal·lació al mecànic perquè sóc 0 manetes, però no és difícil de fer-ho, va conectat a la bateria (no consumeix pràcticament res) i la has de portar una mica de cura en fixar la petaca si agafes el plus, pel tema de la telemetria, si veus un video d'en @Ray Fields Rider veuràs que li va passar amb els graus d'inclinació. Si ets una mica manetes no tindràs problema en instal·lar-ho.
V's
Moltes gràcies per la info, m’ho miraré aviam si ho posso.
Paga slguna quota per utilitzar-ho??? 😀👍✌️
 
pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
Hola companys,
Aquest bloqujador de la maneta de fre, jo el tinc i no l’he possat mai ja que no el veig gaire segur, ni pel material, ni porte alarma i son dues peces que crec que amb un cop de martell o fer palanca per on tanca es podria trencar, ja que sembla un material d’alumini no massa fort.
Jo n’he comprat un de disc a Amazon, recentment, d’acer inoxidable amb alarma, que la pots posar o no, segons volguis, ja que al treura’l sempre sona una mica, posso una foto amb el detall, per si algú ho vol mirar, la meva opinió em sembla de qualitat a bon preu i dona 120 decibèris.
Veure l'arxiu adjunt 5067
Si que veig interessant el tema Komobi, que comenta @pepprats i en @oriolgsx , ho desconec, pero m’agradaria saber si el montatge l’ha de fer un mecànic o un mateix s’ho pot montar. Ja miraré info del tema.
Salut a tothom!!!😀👍✌️
Jo ho vaig fer en una tarda, de fet en una estoneta. Realment és plug and play, conectar a la batería enganxar en lloc no visible i molt fàcil de configurar.
 
X

xavi xx

Nouvingut
30 Mar 2020
7
18
Premis
2
Bueno, amb el carnet A2 ara si em puc plantejar el baixar a Barcelona en moto alguns dies.
Sobre tot els dies que només tinc una reunió presencial però que es necessari baixar a la City :D

Però pateixo per que he vist de tot en Barcelona. Els aparcaments de motos!!!! un horror!!!! Totes molt juntes, algunes al terra després d'un cop per un cotxe o un emprenyat amb la vida i que fa el gamberro.

I se que hi ha un mon d'anuncis sobre alarmes antirrobatori. La famosa Komobi que tothom està cansat de veure per tot arrreu i també els de Atlantis moto. Però volia saber les experiències directes dels que viuen a Barcelona i que es lo més recomanable.

Jo penso que lo millor es tenir 2 o 3 sistemes de seguretat. jejej. Recordeu que vinc de la Ciutat de Mèxic i hi ha que pensar en molts escenaris incerts :D

Així que jo crec que aniria be: una alarma/ bloqueix de disc + Alarma de moviment + cadena ? Es massa? Es poc? jejejej

Que em recomaneu vosaltres :)
Molt bones. Jo sóc usuari d'Atlantis Moto i d'Atlantis Car (per què també fan per a cotxe). Vaig escollir l'Atlantis perquè són una empresa amb molts anys d'experiència en temes de geolocalització i sistemes de seguretat. L'Atlantis Moto m'agrada per totes les funcionalitats que té i què són més que d'altres sistemes.
El fet que recomanin fer la instal·lació per un professional per a mi és un plus de seguretat i tranquil·litat, ja que el sistema si está bien instal.lat es difícil de veure i en el cas de que s'emportin la moto serà difícil el trobin. Per a mi un sistema connectat directament a la batería no en dona cap seguretat.
En el meu cas no he patit cap robatori, però si que he tingut dues caigudes i en tots dos casos el sensor de caiguda va avisar al meu contacte d'emergència. En una de les caigudes l'empresa em va donar un certificat de velocitat i localització en el moment de la caiguda el qual el meu advocat va presentar i que contrarestava l'informe dels mossos que deien que el motiu de la caiguda va ser per excés de velocitat, i va quedar clar que no era veritat.
Si vols gravar la ruta i després compartir-la amb més gent i/o passar-la a un gps, o al Relive o al Google pots fer-ho, i altres sistemes només graven.
Jo sense cap dubte et recomano l'Atlantis Moto i més el Max, si vols un sistema més "professional". Si tens cap dubte, pregunta'm.

Enviat des del meu MI MAX 2 usant Tapatalk
 
Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
254
661
Premis
6
Coi, i amb la petita no podies? hahaha... Bé, si una 125 per les entrades de BCN va justeta, però es pot fer sense problemes. Jo mateix he fet sortides perquè algunes vegades no hi ha altre remei.

Bé, anant al tema. Jo per la meva Bicha tinc aquest: Urban Security UR6 Candado y Alarma

Suposo que també és tindre sort, però mai en aquests dos anys he tingut cap problema. Si de cas cal tenir en compte uns quants consells
  • Jo sempre procuro aparcar a llocs amb molta visibilitat (places, al costat de bars o tendes...etc), res de carrerons petits o per als vianants. Així evito que algú s'acosti a la Bicha sense que ningú el vegi, l'alarma del UR6 es molt sorollosa i sensible, i al mínim copet comença a pitar. També evito manipulacions i que la gent es giri a veure que passa.
  • Procuro evitar de totes totes aparcar a les voreres, sempre busco pàrquings de moto encara que la deixi una mica lluny (i clar, buscant visibilitat). La regulació a BCN sobre les motos a les voreres és tan enrevessada que no vull ni pensar si puc o no puc deixar-la al lloc. Si, algunes vegades van justetes, però queda més dissimulada.
  • I és clar evitar deixar-la al costat de contenidors, cantonades on els vehicles facin maniobres o girs, etc... que la gent va molt boga
Amb tot, si volen prende't la moto, amb una furgo, aixecant la moto entre dues persones, és qüestió de segons... Ooops! Ara he tocat la molla de l'os, oi?

També cal veure el llista de models amb més robatoris, principalment per peces.

Bones vibras!!!
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Coi, i amb la petita no podies? hahaha... Bé, si una 125 per les entrades de BCN va justeta, però es pot fer sense problemes. Jo mateix he fet sortides perquè algunes vegades no hi ha altre remei.

Bé, anant al tema. Jo per la meva Bicha tinc aquest: Urban Security UR6 Candado y Alarma

Suposo que també és tindre sort, però mai en aquests dos anys he tingut cap problema. Si de cas cal tenir en compte uns quants consells
  • Jo sempre procuro aparcar a llocs amb molta visibilitat (places, al costat de bars o tendes...etc), res de carrerons petits o per als vianants. Així evito que algú s'acosti a la Bicha sense que ningú el vegi, l'alarma del UR6 es molt sorollosa i sensible, i al mínim copet comença a pitar. També evito manipulacions i que la gent es giri a veure que passa.
  • Procuro evitar de totes totes aparcar a les voreres, sempre busco pàrquings de moto encara que la deixi una mica lluny (i clar, buscant visibilitat). La regulació a BCN sobre les motos a les voreres és tan enrevessada que no vull ni pensar si puc o no puc deixar-la al lloc. Si, algunes vegades van justetes, però queda més dissimulada.
  • I és clar evitar deixar-la al costat de contenidors, cantonades on els vehicles facin maniobres o girs, etc... que la gent va molt boga
Amb tot, si volen prende't la moto, amb una furgo, aixecant la moto entre dues persones, és qüestió de segons... Ooops! Ara he tocat la molla de l'os, oi?

També cal veure el llista de models amb més robatoris, principalment per peces.

Bones vibras!!!
Des-de Igualada baixar … justet. Però la pujada des-de Esparreguera fins al Bruc … massa complicat jeje

Ara veure si demanen peces de la Benni 😥😥 espero que no siguin demanades
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Molt bones. Jo sóc usuari d'Atlantis Moto i d'Atlantis Car (per què també fan per a cotxe). Vaig escollir l'Atlantis perquè són una empresa amb molts anys d'experiència en temes de geolocalització i sistemes de seguretat. L'Atlantis Moto m'agrada per totes les funcionalitats que té i què són més que d'altres sistemes.
El fet que recomanin fer la instal·lació per un professional per a mi és un plus de seguretat i tranquil·litat, ja que el sistema si está bien instal.lat es difícil de veure i en el cas de que s'emportin la moto serà difícil el trobin. Per a mi un sistema connectat directament a la batería no en dona cap seguretat.
En el meu cas no he patit cap robatori, però si que he tingut dues caigudes i en tots dos casos el sensor de caiguda va avisar al meu contacte d'emergència. En una de les caigudes l'empresa em va donar un certificat de velocitat i localització en el moment de la caiguda el qual el meu advocat va presentar i que contrarestava l'informe dels mossos que deien que el motiu de la caiguda va ser per excés de velocitat, i va quedar clar que no era veritat.
Si vols gravar la ruta i després compartir-la amb més gent i/o passar-la a un gps, o al Relive o al Google pots fer-ho, i altres sistemes només graven.
Jo sense cap dubte et recomano l'Atlantis Moto i més el Max, si vols un sistema més "professional". Si tens cap dubte, pregunta'm.

Enviat des del meu MI MAX 2 usant Tapatalk
Molt bones Xavi , benvingut al fòrum!!!

Gràcies per l’explicació 🤩

No se si pots explicarem la diferencia del que ofereix Komobi i Atlantis.
No si coneixes Komobi i lo que ofereix.
 
Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
254
661
Premis
6
Des-de Igualada baixar … justet. Però la pujada des-de Esparreguera fins al Bruc … massa complicat jeje

Ara veure si demanen peces de la Benni 😥😥 espero que no siguin demanades

Ho entenc, no et creguis. Jo tinc un amic que viu a Aiguafreda i quan pujo amb la Bicha... puff, hi arribo... petat...
 
J.M

J.M

Com es caminava?
20 Feb 2020
248
626
Premis
13
Barcelona / Granollers
Moto
Triumph Speedmaster 900
Jo he passat 36 anys de la meva vida a BCN, sobre dues rodes des dels 14 i potser pq soc massa confiat, o pq penso que si se la volen endur ho faran igualment, però el màxim que he tingut es la "pitón" de tota la vida.
Ara bé, els temps han canviat i suposo que hagués d'aparcar-la sovint optaria per algun sistema amb geolocalitzador.
De moment només tinc un cadenat de disc amb alarma, i intento deixar-la en llocs concorreguts. (Suposo que pel fet de ser custom crida una mica més l'atenció...)
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Doncs sembla que es més el tenir una pinça que fessi soroll per si algú vol pujar i si es possible, ficar una altre cosa.
Bueno tampoc es que la Benni sigui massa atractiva jajajaja :D Al menys es original i no es veuen moltes. :D
Moltes gràcies pels comentaris !!!! A veure com em va en BCN 🏍️
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Roger Formació La 10a edició de la Formació 3.0 per a motoristes Formació motorista 1
Jaumenovas Ruta en moto Avui Bon dia per Rodar Rutes en moto 0
Jaumenovas Ruta en moto Sortida per fer alguna cosa 4/09/2023 Rutes en moto 1
Roger Ruta en moto Ruta per la Catalunya Central. Dijous 4 de maig Sortides anteriors 3
Bascu Consells Alforges, bosses i dubtes per la Yamaha XSR700 Espai de debat 2
perlanegraviajes Neteja la moto per 3 euros Anàlisi de productes 0
Xavi Canyo Truquets per sabates noves Mecànica de motos i recopilatoris 6
G Consells Ruta en moto per Cerdenya Espai de debat 3
Edu Crispi Una bona assegurança per moto? Consultes legals 9
Roger X-ADV Dubte Un bon suport per moto trail per portar el mòbil Espai de debat 5
Roger X-ADV Recopilatori A quin lloc us agrada més fer parada per un bon esmorzar de forquilla? Un Cafè Ràpid 3
Roger X-ADV Recopilatori El millor accessori que heu comprat mai per la moto o pilot + foto Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV Opinió Què us va fer decidir per comprar la vostra moto actual? + foto Un Cafè Ràpid 42
Jaumenovas Crònica Un tomb per Montserrat 18/11/2022 Cròniques sobre motociclisme 0
Bascu Dubte Llums LED per fi sense ITV Mecànica de motos i recopilatoris 6
JoanBP Venc / Compro JAQUETA SPIDI LADY per esteenar Taulell d'anuncis 0
Serra Volta per la Garrotxa i el Ripollès i esmorzar a Can Pruna Sortides anteriors 0
Roger Clubs i agrupacions Recopilatori de Clubs i Grups Motoristes actius per sortir de ruta en moto Clubs i agrupacions 1
scooterista.cat Ruta en moto Proposta de sortida per el día 1/10/2022 Sortides anteriors 9
Snö Cercant noies per sortir a rodar Presentacions 13
Roger Informació Poca activitat xarxes i web per càrrega de feina Informació i suport 4
Johanovski Tram Pregunta per motoristes de prop de Lleida! Trams motociclistes d'interès 5
Roger Notícia Intercomunicadors homologats per cascs de moto, legals a partir d'avui Espai de debat 4
perlanegraviajes On fabriquen les rodes Michelin per moto? MotoVlogs propis 0
perlanegraviajes Cadenat per moto Anàlisi de productes 0
GEORGECAT Per si us interessa. Taulell d'anuncis 1
Pep Aràgo OffRoad Sortideta trail entre setmana per la tarda...!!! Trail en moto 3
jordiTR63 Notícia El SCT disposarà de motos 'camuflades' per detectar infraccions a les carreteres Un Cafè Ràpid 5
Johanovski Dubte Paperassa per vendre la moto? Consultes legals 7
perlanegraviajes Vídeos Uns dies per Ordesa MotoVlogs propis 0
JoanBP Opinió Tema resolt per Espai Iuris Avantatges especials 0
JoanBP Ruta en moto Ruta per terres gironines. Rutes en moto 10
Till186 Consells Quina vestimenta recomaneu per l'hivern? Espai de debat 8
pepprats Guia-Tutorial Punys Calefactables per la Fazer Mecànica de motos i recopilatoris 3
Roger MOTO-WIKI Traducció adequada per High Side Dietari Wiki del Motociclisme 0
D Anàlisis-Comparativa Seient tapissat per Xtrim Anàlisi de productes 4
Noisy White Em presento Salut i gas per a tothom Presentacions 11
A Soc nou per aquí. Presentacions 8
perlanegraviajes Ruta en moto Ruta per la Vall de l'Loira RoadTrip Rutes en moto 0
Benji67 Soc nou per aquí Presentacions 21
mami_en_moto Vídeos Motogymkhana. Curs per practicar moltes coses :) Cròniques sobre motociclisme 10
JordiRT Ruta en moto Viatge per terres sorianes Rutes en moto 6
Roger Venc / Compro Honda CB 600 per uns 2500€ Taulell d'anuncis 0
perlanegraviajes Vídeos Equipatge per al viatge a Normandia MotoVlogs propis 0
Fran Mataró Tram Pas per El Portillón tancat ?? Trams motociclistes d'interès 21
Loxicdelamola Sortida aquest dissabte i diumenge Pirineu, Bielsa, Castejon de Sos i per allà Sortides anteriors 5
Nikokaos APPS GPX Viewer PRO per asfalt Trams motociclistes d'interès 14
perlanegraviajes Ruta en moto Ruta a Port Leucate per menjar ostres Rutes en moto 1
Loxicdelamola Ruta en moto Ruta per Terol o Soria 15-16-... de juliol Rutes en moto 6
Roger Informació Fils ordenats per capítols Informació i suport 2

Fils similars