• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Em presento Alba

Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Hola a tots/totes!
Buscava un grup de noies per sortir amb moto i he acabat en aquest fòrum :)
Actualment porto una Tenere 700 i :love: . Volto per la zona d'Osona i el Bages.
Ens veiem aviat!
Bones Alba!! Benvinguda. Sempre és especial incorporar nous companys, però encara ho és més incorporar companyes. Hi ha diverses noies al fòrum, i tot i que ja les aniràs coneixent, potser seria una bona idea intentar organitzar-vos d’alguna manera, per tenir-vos a mà sempre que vulgueu compartir plans.

Al correu de benvinguda que has rebut de part meva hi esmento i explico la funcionalitat dels Grups de Rutes en moto. Si vols organitzar-ne un de noies, sens perjudici de que pugueu anar fent sortides amb la resta de la comunitat, nosaltres hi donarem veu a les xarxes socials, a fi de que pugueu anar sumant membres.

La @mami_en_moto segur que et dona un cop de mà amb el tema ??
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Hola a tots/totes!
Buscava un grup de noies per sortir amb moto i he acabat en aquest fòrum :)
Actualment porto una Tenere 700 i :love: . Volto per la zona d'Osona i el Bages.
Ens veiem aviat!
Hey!!! Benvinguda Alba!!

Que bé, una altre noia al fòrum. Aqui una de l’Anoia :) una mica a prop del Bages.

Tenim un grup al Discord de noies motoristes ;)

I si afegeix una foto de la teva moto ;) podrem veure aquesta Tenere ;)
Si vols organitzar una ruta de noies !!! Jo encantada jejeje ?
 
Carmeta

Carmeta

Grup Sanguini: 98 octans
9 Gen 2021
261
691
Premis
12
Benvinguda Alba,
com m'agrada veure que cada cop som més dones al grup, jo també fa temps que tinc ganes de fer una sortida amb noies però de moment no he donat el pas, si ho comencem a parlar després de la sortida al Museu de la Moto, serà molt xulo. Fa temps vaig veure un grup que eren només noies, i m'hagués agradat afegir-me a elles si no fora que encara no tenia prou traça amb la meva Honda CB500X, així que en breu en parlem....ah i com diu la @mami_en_moto, una foto d'aquesta Teneré!
Salut i gassss :cool: ?️ ✌️
 
alba

alba

Nouvingut
20 Oct 2021
2
26
Premis
2
IMG20210828101213

Aquí la teniu! ?
?
 
pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
Hola a tots/totes!
Buscava un grup de noies per sortir amb moto i he acabat en aquest fòrum :)
Actualment porto una Tenere 700 i :love: . Volto per la zona d'Osona i el Bages.
Ens veiem aviat!
Benvinguda Alba!!! Doncs aquí trobaràs molt bona gent per sortir de ruta de ben segur!!
A veure si coincidim! ✌️
 
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
Hola a tots/totes!
Buscava un grup de noies per sortir amb moto i he acabat en aquest fòrum :)
Actualment porto una Tenere 700 i :love: . Volto per la zona d'Osona i el Bages.
Ens veiem aviat!
benvinguda !!!! bona montura portes, i bona zona per fer sortides mixtes, on/off !!!!