• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta en moto Algù s'apunta a una sortida pel Garraf el dìa 31 ò el dia 2 de gener.?

T

ToniVilanova

Convidat
Sortida de matì, amb moto trail, barreja de carretera i pistes.
Exemple; sortida de Vilanova, ctra del pantà, desprès de la presa camì a la dreta cap a casa alta, baixada cap mas del Artis, seguir per pista a Canyelles, ctra. Sant Pere fins a Sitges, pujar per pista fins l'antic circuit de Jafra, baixar fins a Can Marcer, ctra de tornada passant per Ribes, Canyelles i Vilanova.
 
Toni Vilanova

Toni Vilanova

Nouvingut
14 Des 2020
3
3
Hola Quina dificultat te..la zona de pistes?? Soc de Sant Pere de Ribes
Dificultat sencilla. Jo tinc una Transalp amb pneumatics de carretera. No es poden fer moltes bogeríes. Jo he posat barrejar carretera i pistes, perque com que no podem sortir de la comarca, almenys d'aquesta manera la ruta es mes llargueta. No ting inconvenient en fer sols carretera. De fet, per les pistes del Parc del garraf hi pasen cotxes turismes.
 
Toni Vilanova

Toni Vilanova

Nouvingut
14 Des 2020
3
3
Bones..jo busco penya del garraf per fer sortides pero pistes encara no
Dificultat sencilla. Jo tinc una Transalp amb pneumatics de carretera. No es poden fer moltes bogeríes. Jo he posat barrejar carretera i pistes, perque com que no podem sortir de la comarca, almenys d'aquesta manera la ruta es mes llargueta. No ting inconvenient en fer sols carretera. De fet, per les pistes del Parc del garraf hi pasen cotxes turismes. quina moto tens?
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Sortida de matì, amb moto trail, barreja de carretera i pistes.
Exemple; sortida de Vilanova, ctra del pantà, desprès de la presa camì a la dreta cap a casa alta, baixada cap mas del Artis, seguir per pista a Canyelles, ctra. Sant Pere fins a Sitges, pujar per pista fins l'antic circuit de Jafra, baixar fins a Can Marcer, ctra de tornada passant per Ribes, Canyelles i Vilanova.
Així m'agrada, que sortim fins que no s'acabi l'any, sempre que es "pugui" !!!

Nosaltres demà farem un Mazinger Z !!!


Ens veiem a l'asfalt
 
Última edició:
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Que cabron en @Serra..... riu perquè ell ja sabia que no aniriem pas al Mazinger Z....


Jajajajajajajajaja !!!!
 
  • Haha
Reaccions: Serra
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Dificultat sencilla. Jo tinc una Transalp amb pneumatics de carretera. No es poden fer moltes bogeríes. Jo he posat barrejar carretera i pistes, perque com que no podem sortir de la comarca, almenys d'aquesta manera la ruta es mes llargueta. No ting inconvenient en fer sols carretera. De fet, per les pistes del Parc del garraf hi pasen cotxes turismes.
Què tal la ruta, t'has escapat al final?
 
  • Like
Reaccions: Serra
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
arnausalce Crònica Ruta de la seda a lloms d'una Honda CB500X Cròniques sobre motociclisme 4
Ramon "Fosfi" S'apropa una tempesta perfecta (al garatge) Les nostres motos 32
Grizzlybeard Ruta en moto A Mandello del Lario amb una MG V7 Rutes en moto 9
Edu Crispi Una bona assegurança per moto? Consultes legals 9
AgustiCarmona Vídeos Caiguda al Marroc. Una lliçó de vida Cròniques sobre motociclisme 5
Roger Informació Organitza una ruta en moto o una trobada Rutes en moto 0
F com vinilar una moto???!!! Mecànica de motos i recopilatoris 4
pepprats Formació Us recomano una lectura Formació motorista 2
Serra Voleu veure una moto de veritat? Espai de debat 2
Serra Crònica Alps estiu 2021: somni d'una nit d'estiu Cròniques sobre motociclisme 11
mami_en_moto Ruta en moto Vull fer una ruta en moto !! Rutes en moto 12
Josep_Mototest Vídeos ?DESCOBREIX si la Honda X-ADV es una Moto o Scooter‼️ MotoVlogs propis 0
jordiTR63 Formació Crònica d'una jornada de Formació 3.0 Formació motorista 0
Xavi Canyo Sense moto una temporada Suport entre companys 17
Mario G. Ruta en moto Qui voldría fer una sortida fins a Port Bou per la costa? Rutes en moto 11
AgustiCarmona Vídeos Consells a Futurs Motoviajeros Capítol #3: PLANIFICAR UNA RUTA MotoVlogs propis 3
Serra Ruta en moto Alps estiu 2021: somni d'una nit d'estiu? Rutes en moto 74
Adrià Em presento Començat amb una 125cc des de Molins de Rei Presentacions 14
Ray Fields Rider Tram UNA CARRETERA PROP DE BARNA? Trams motociclistes d'interès 11
Josep_Mototest Vídeos Nova PROVA d’una preciosa Cafe-racer‼️ MotoVlogs propis 0
Roger X-ADV Notícia Alt Urgell i Andorra formen una unitat comarcal per la mobilitat a partir de dilluns Espai de debat 2
edudzn Opinió Una volta més a la guerra de les Maxitrails Espai de debat 10
Freerider27 Salutacions i una mica d'història Presentacions 15
Robiker.1985 Provant una bèstia elèctrica MotoVlogs propis 2
Roger Informació Ens absorbeix una firma de cotxes Informació i suport 0
Roger X-ADV Vídeos Temeritat per una moto Espai de debat 2
Roger Notícia En marxa una prova pilot de senyalització de revolts amb alta sinistralitat per als motoristes Espai de debat 20
Roger Ruta en moto EutichesBook 2020: amb dues rutes OnRoad disponibles i una d'Off Rutes en moto 0
Jf live adventure Crònica Marroc en una 125cc Cròniques sobre motociclisme 9
mami_en_moto Em presento Una novata a prop de Montserrat! Presentacions 16
Marta D'estreno per Cantàbria, una mica d'Asturies, de País Basc i de Pirineus Sortides anteriors 10
Serra Crònica Trencar una llança a favor de la Honda CB500X: Noraly Schoenmaker alies "Itchy Boots" en compra una Cròniques sobre motociclisme 6
Burkat450R Ruta en moto Sortideta "llarga" per una Enduro.... Rutes en moto 4
Tranquil Fotos Una ruta pels tres ports Les nostres motos 5
Roger X-ADV Fotos Una mica de vinya Espai de debat 53
Roger X-ADV 8.000 € per una teneré del 2009 Espai de debat 2
Roger Informació Preparant una nova dinàmica Informació i suport 0
Roger X-ADV Restaurar una moto antiga feta caldo Espai de debat 2
Eloi Crònica Una imatge val més que mil paraules. Cròniques sobre motociclisme 1
Roger Kawasaki Z900RS 2018, una moto pels amants del retro Espai de debat 0
Roger VIDEO - S'escapa de la policia amb una moto robada Espai de debat 0
Roger Royal Enfield Himalayan, una trail de cap a peus per usuaris de l'A2 Espai de debat 0
Roger 18.000 km en una scooter de 110cc per rodar a Nürburgring Espai de debat 0
Roger S'acosta el Dakar 2018, una edició amb més de 9.000 km Espai de debat 0
MCR94 KTM 790 DUKE 2018, una llaminadura pels amants de la conducció Espai de debat 0
Roger BMW C 400 X, una scooter que destaca per la seva connectivitat Espai de debat 0
Roger (VÍDEO) – El pilot d’una S1000RR topa amb un cotxe a Nürburgring Espai de debat 0
Roger Honda CRF1000L Africa Twin 2018, una versió bàsica vitaminada Espai de debat 0
Roger Una recollida solidària d'oli d'oliva a canvi de 5 litres d'oli per la moto Espai de debat 0
MCR94 Suzuki GSX250R 2017, una opció atractiva pels usuaris de l'A2 Espai de debat 0

Fils similars