• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta en moto Alps estiu 2021: somni d'una nit d'estiu?

Afegit al Calendari 15-07-21

Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Bon dia gent del fòrum.
Us explico, tot i que el company està molt encès amb la NordKapp 2021, a mi aquest estiu em faria molta il·lusió fer una sortida més modesta cap a Europa central, tot i que seria una mica menys de quinze dies.
Havia pensat en la següent possibilitat:
1615573191382

He calculat un viatge de 12 dies incloent 2 dies de descans entremig sense agafar la moto, si es vol, espaiats entre dies amb conducció.
No he emprès mai viatges així en moto, normalment només de 2-3 dies, així que no sé què tal ho faig però espero fer-ho bé.
El dia que es condueix més són 650 km, cosa que trobo raonable. Personalment, penso que amb moto més d'això és acabar molt xafat físicament. Amb cotxe sí que a vegades he fet tirades de 1100-1200 en un sol dia, però amb moto prefereixo ser prudent i no anar cansat i fart de carretera.
La proposta seria doncs anar fins a itàlia per autopista i desviar-se per la Cote d'Azur, carretera mítica, descansar, i passar a Itàlia per Mònaco.
Després portaria la meva Guzzi a veure el lloc on va nèixer de nou, i travessar els alps cap a Àustria per Passo dello Stelvio.
Després tornar a travessar els alps fins al Tirol, i veure una mica carreteres i poblets de la zona.
Després, anar fins a Eslovènia i fer una mica de turisme per allà.
Finalment, tornar amb calma fent parades per dormir altre cop Nord d'Itàlia, França, i cap a Girona de nou.

Bueno en aquest fòrum hi ha gent molt més experta que jo, però crec que muntar un viatge així seria xul·lo. Només tinc disponibilitat juliol / agost. A més, molts dels passos alpins més interessants només es poden fer entre Maig i Octubre, anant molt bé, i anar-hi a l'estiu és curar-se en salut.

Bé el que jo tinc molt clar és que aquest estiu vull fer un viatge, i si no és aquest, o si és auqest retallant dies, m'és igual, però el cas és anar de viatge amb moto. Així que si algú em diu Serra m'apunto però canviem això, o Serra fem aquest altre, segurament m'animo. Si creieu millor retallar això d'Eslovènia i només fer alps, alps alps, també pot estar bé.
La idea seria anar tranquil i al voltant del límit de velocitat per autopistes i autovies, i si de cas, plantejar anar una mica més àgil si fem alguna carretera de revolts però em temo que ni l'equipatge ni les condicions del trànsit en època de vacances donaran per gaire.
Si no, si algú em diu, Serra, no et flipis, anem primer a fer una transpirinaica o fins a Finisterre, que serà més fàcil, segurament també m'apuntaria.

Bé, què us sembla? Ja tinc ganes de quilòmetres amb el vent a la cara, banda sonora de quatre temps i el massatge suau del bicilíndric a les mans i als peus...

@Nikokaos ? @Non-stop ? @Ray Fields Rider ? @Gabivolador ? :)
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bon dia gent del fòrum.
Us explico, tot i que el company està molt encès amb la NordKapp 2021, a mi aquest estiu em faria molta il·lusió fer una sortida més modesta cap a Europa central, tot i que seria una mica menys de quinze dies.
Havia pensat en la següent possibilitat:
Veure l'arxiu adjunt 3252
He calculat un viatge de 12 dies incloent 2 dies de descans entremig sense agafar la moto, si es vol, espaiats entre dies amb conducció.
No he emprès mai viatges així en moto, normalment només de 2-3 dies, així que no sé què tal ho faig però espero fer-ho bé.
El dia que es condueix més són 650 km, cosa que trobo raonable. Personalment, penso que amb moto més d'això és acabar molt xafat físicament. Amb cotxe sí que a vegades he fet tirades de 1100-1200 en un sol dia, però amb moto prefereixo ser prudent i no anar cansat i fart de carretera.
La proposta seria doncs anar fins a itàlia per autopista i desviar-se per la Cote d'Azur, carretera mítica, descansar, i passar a Itàlia per Mònaco.
Després portaria la meva Guzzi a veure el lloc on va nèixer de nou, i travessar els alps cap a Àustria per Passo dello Stelvio.
Després tornar a travessar els alps fins al Tirol, i veure una mica carreteres i poblets de la zona.
Després, anar fins a Eslovènia i fer una mica de turisme per allà.
Finalment, tornar amb calma fent parades per dormir altre cop Nord d'Itàlia, França, i cap a Girona de nou.

Bueno en aquest fòrum hi ha gent molt més experta que jo, però crec que muntar un viatge així seria xul·lo. Només tinc disponibilitat juliol / agost. A més, molts dels passos alpins més interessants només es poden fer entre Maig i Octubre, anant molt bé, i anar-hi a l'estiu és curar-se en salut.

Bé el que jo tinc molt clar és que aquest estiu vull fer un viatge, i si no és aquest, o si és auqest retallant dies, m'és igual, però el cas és anar de viatge amb moto. Així que si algú em diu Serra m'apunto però canviem això, o Serra fem aquest altre, segurament m'animo. Si creieu millor retallar això d'Eslovènia i només fer alps, alps alps, també pot estar bé.
La idea seria anar tranquil i al voltant del límit de velocitat per autopistes i autovies, i si de cas, plantejar anar una mica més àgil si fem alguna carretera de revolts però em temo que ni l'equipatge ni les condicions del trànsit en època de vacances donaran per gaire.
Si no, si algú em diu, Serra, no et flipis, anem primer a fer una transpirinaica o fins a Finisterre, que serà més fàcil, segurament també m'apuntaria.

Bé, què us sembla? Ja tinc ganes de quilòmetres amb el vent a la cara, banda sonora de quatre temps i el massatge suau del bicilíndric a les mans i als peus...

@Nikokaos ? @Non-stop ? @Ray Fields Rider ? @Gabivolador ? :)
Bones!! Uf la idea és molt molt xula, jo fa temps que tinc ganes de fotre una escapada així per trencar el motlle i començar a gaudir dels viatges en moto. Amb aquestes coses cal llançar-se i fer-ho, perquè sinó mai es troba el moment. Em temo però que com ja et vaig comentar arran de la Rider, estic ben liat en aquests moments, i no em puc desconnectar gaire de la rutina.

La proposta però és brutal, i segur que a algú li quadra sumar-s'hi. Jo si canviés de parer t'ho comentaria (y)
 
cesarserpi

cesarserpi

Cul quadrat
3 Oct 2020
82
160
Premis
3
Hola, el meu fill i jo, cada any ens fem una ruta, de entre 5 i 15 dies, depenent de la disponibilitat, l`any pasat, teniem pensat fer la primera part del viatge molkt semblant, fins la costa Blava, allí fer les 4 carreteres de curves mes xules del sud de França, d' allí fins l`stelvio, tornar fins al llac di Como i entrar a Suissa a fer la ruta del 9 (els nou ports encadenats, desde Sant Gotardo, furkapass....) d' allí a Gruyeres, despres fer el gran San Bernardo d' anar i tornar per les dos vessants.... be, depenent les dates que vagis, inclus podríem fer la primera part junts... podem anar parlant...
 
Loxicdelamola

Loxicdelamola

Com es caminava?
28 Jun 2020
211
541
Premis
7
Lleida
Moto
Moto Guzz V85TT
Twitter
loxicdelamola
Bon dia gent del fòrum.
Us explico, tot i que el company està molt encès amb la NordKapp 2021, a mi aquest estiu em faria molta il·lusió fer una sortida més modesta cap a Europa central, tot i que seria una mica menys de quinze dies.
Havia pensat en la següent possibilitat:
Veure l'arxiu adjunt 3252
He calculat un viatge de 12 dies incloent 2 dies de descans entremig sense agafar la moto, si es vol, espaiats entre dies amb conducció.
No he emprès mai viatges així en moto, normalment només de 2-3 dies, així que no sé què tal ho faig però espero fer-ho bé.
El dia que es condueix més són 650 km, cosa que trobo raonable. Personalment, penso que amb moto més d'això és acabar molt xafat físicament. Amb cotxe sí que a vegades he fet tirades de 1100-1200 en un sol dia, però amb moto prefereixo ser prudent i no anar cansat i fart de carretera.
La proposta seria doncs anar fins a itàlia per autopista i desviar-se per la Cote d'Azur, carretera mítica, descansar, i passar a Itàlia per Mònaco.
Després portaria la meva Guzzi a veure el lloc on va nèixer de nou, i travessar els alps cap a Àustria per Passo dello Stelvio.
Després tornar a travessar els alps fins al Tirol, i veure una mica carreteres i poblets de la zona.
Després, anar fins a Eslovènia i fer una mica de turisme per allà.
Finalment, tornar amb calma fent parades per dormir altre cop Nord d'Itàlia, França, i cap a Girona de nou.

Bueno en aquest fòrum hi ha gent molt més experta que jo, però crec que muntar un viatge així seria xul·lo. Només tinc disponibilitat juliol / agost. A més, molts dels passos alpins més interessants només es poden fer entre Maig i Octubre, anant molt bé, i anar-hi a l'estiu és curar-se en salut.

Bé el que jo tinc molt clar és que aquest estiu vull fer un viatge, i si no és aquest, o si és auqest retallant dies, m'és igual, però el cas és anar de viatge amb moto. Així que si algú em diu Serra m'apunto però canviem això, o Serra fem aquest altre, segurament m'animo. Si creieu millor retallar això d'Eslovènia i només fer alps, alps alps, també pot estar bé.
La idea seria anar tranquil i al voltant del límit de velocitat per autopistes i autovies, i si de cas, plantejar anar una mica més àgil si fem alguna carretera de revolts però em temo que ni l'equipatge ni les condicions del trànsit en època de vacances donaran per gaire.
Si no, si algú em diu, Serra, no et flipis, anem primer a fer una transpirinaica o fins a Finisterre, que serà més fàcil, segurament també m'apuntaria.

Bé, què us sembla? Ja tinc ganes de quilòmetres amb el vent a la cara, banda sonora de quatre temps i el massatge suau del bicilíndric a les mans i als peus...

@Nikokaos ? @Non-stop ? @Ray Fields Rider ? @Gabivolador ? :)
o_Oo_Oo_O
 
Marta

Marta

Motoaddicte
17 Abr 2020
142
451
Premis
12
Bon dia gent del fòrum.
Us explico, tot i que el company està molt encès amb la NordKapp 2021, a mi aquest estiu em faria molta il·lusió fer una sortida més modesta cap a Europa central, tot i que seria una mica menys de quinze dies.
Havia pensat en la següent possibilitat:
Veure l'arxiu adjunt 3252
He calculat un viatge de 12 dies incloent 2 dies de descans entremig sense agafar la moto, si es vol, espaiats entre dies amb conducció.
No he emprès mai viatges així en moto, normalment només de 2-3 dies, així que no sé què tal ho faig però espero fer-ho bé.
El dia que es condueix més són 650 km, cosa que trobo raonable. Personalment, penso que amb moto més d'això és acabar molt xafat físicament. Amb cotxe sí que a vegades he fet tirades de 1100-1200 en un sol dia, però amb moto prefereixo ser prudent i no anar cansat i fart de carretera.
La proposta seria doncs anar fins a itàlia per autopista i desviar-se per la Cote d'Azur, carretera mítica, descansar, i passar a Itàlia per Mònaco.
Després portaria la meva Guzzi a veure el lloc on va nèixer de nou, i travessar els alps cap a Àustria per Passo dello Stelvio.
Després tornar a travessar els alps fins al Tirol, i veure una mica carreteres i poblets de la zona.
Després, anar fins a Eslovènia i fer una mica de turisme per allà.
Finalment, tornar amb calma fent parades per dormir altre cop Nord d'Itàlia, França, i cap a Girona de nou.

Bueno en aquest fòrum hi ha gent molt més experta que jo, però crec que muntar un viatge així seria xul·lo. Només tinc disponibilitat juliol / agost. A més, molts dels passos alpins més interessants només es poden fer entre Maig i Octubre, anant molt bé, i anar-hi a l'estiu és curar-se en salut.

Bé el que jo tinc molt clar és que aquest estiu vull fer un viatge, i si no és aquest, o si és auqest retallant dies, m'és igual, però el cas és anar de viatge amb moto. Així que si algú em diu Serra m'apunto però canviem això, o Serra fem aquest altre, segurament m'animo. Si creieu millor retallar això d'Eslovènia i només fer alps, alps alps, també pot estar bé.
La idea seria anar tranquil i al voltant del límit de velocitat per autopistes i autovies, i si de cas, plantejar anar una mica més àgil si fem alguna carretera de revolts però em temo que ni l'equipatge ni les condicions del trànsit en època de vacances donaran per gaire.
Si no, si algú em diu, Serra, no et flipis, anem primer a fer una transpirinaica o fins a Finisterre, que serà més fàcil, segurament també m'apuntaria.

Bé, què us sembla? Ja tinc ganes de quilòmetres amb el vent a la cara, banda sonora de quatre temps i el massatge suau del bicilíndric a les mans i als peus...

@Nikokaos ? @Non-stop ? @Ray Fields Rider ? @Gabivolador ? :)
Estic preparant des de l'estiu passat un dels viatges que més il·lusió em fa, que és precisament anar a voltar pels Alps. Tinc tres rutes diferents: una d'un llibre d'un motero i dues de companys de per aquí on visc que hi han anat en dues ocasions. A continuació, m'he comprat tres mapes de paper ( si, de paper, el necessito per crear les meves rutes!) i he pintat al damunt les tres rutes (digueu-me troglodita!! ??) Ara estic decidint quins trossos aprofito i quins no, per on començo i per on acabo i em passaré la ruta definitiva al GuruMaps i potser al Viewer, encara no ho acabo de controlar. A Suïssa no vull estar-hi gaire, entrar i sortir, perquè és car i ja la conec una mica (el Furca no me'l vull perdre!). Àustria una pincellada, i la resta Italia. En principi, vull anar fins a Cortina d'Ampezzo i deixo les Dolomites per fer a fons l'any que vagi a Eslovènia (els projectes que no faltin!) No vull trepitjar grans ciutats i l'àrea de Como tampoc gaire, molta gent i ja la conec. La idea és fer part de la Route des Grandes Alpes (de sud a nord) sense arribar a Chamonix, i trencar cap a Aosta. Després anar fent tots els ports, i fer també la Via Tremola, a Ariolo. M'agrada anar sola per poder fer a cada moment el que vulgui, en tinc una necessitat especial. El meu ritme és anar fent i pateixo quan vaig amb gent tot i que em diuen que ja vaig bé. Tot i així, estic disposada a compartir qualsevol informació i quan la tingui muntada si vols te la comparteixo. Disposo de 10 a 15 dies per fer-la, espero tenir-ne prou. I si convé, per fer una cerveseta a algun dels meravellosos ports, ja estarem en contacte. La meva idea ( ojalà pugui ser així!!!!) és marxar l'1 de juliol i alternar tenda i hotels sobre la marxa. Bé, ja n'anirem parlant!
IMG 20210313 200133
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Hola @cesarserpi la veritat que seria molt interessant poder compartir el viatge!
Hi aniries amb la Goldwing?
El teu fill va a darrere o amb una altra moto?
Jo tinc flexibilitat però dins de juliol i agost.
La veritat que jo faria el viatge sol però sé que els meus éssers estimats patiran menys si vaig amb gent i ho faig també pensant en ells, i també, devant de qualsevol imprevist, dos veuen més que un.

@Marta és llàstima que vulguis anar sola sí o sí, però m apunto a les idees i aquesta cervesa si coincidim!
 
Marta

Marta

Motoaddicte
17 Abr 2020
142
451
Premis
12
Hola @cesarserpi la veritat que seria molt interessant poder compartir el viatge!
Hi aniries amb la Goldwing?
El teu fill va a darrere o amb una altra moto?
Jo tinc flexibilitat però dins de juliol i agost.
La veritat que jo faria el viatge sol però sé que els meus éssers estimats patiran menys si vaig amb gent i ho faig també pensant en ells, i també, devant de qualsevol imprevist, dos veuen més que un.

@Marta és llàstima que vulguis anar sola sí o sí, però m apunto a les idees i aquesta cervesa si coincidim!
Amb mi t'aburriries!!!
 
cesarserpi

cesarserpi

Cul quadrat
3 Oct 2020
82
160
Premis
3
Hola @cesarserpi la veritat que seria molt interessant poder compartir el viatge!
Hi aniries amb la Goldwing?
El teu fill va a darrere o amb una altra moto?
Jo tinc flexibilitat però dins de juliol i agost.
La veritat que jo faria el viatge sol però sé que els meus éssers estimats patiran menys si vaig amb gent i ho faig també pensant en ells, i també, devant de qualsevol imprevist, dos veuen més que un.

@Marta és llàstima que vulguis anar sola sí o sí, però m apunto a les idees i aquesta cervesa si coincidim!
Hola, pel viatge anire amb la yamaha xv 1900, tinc la cadera una mica castigada i per rutes llargues la Goldwing em castiga per la posicio de les cames... i el meu fill anirá amb una PanEuropean... aquest any, la sortida llarga, la tenim que fer a l' Agost, que es cuant te part de les vacances el meu fill i en principi, tenim pensat uns 9 o 10 dies, per poder fer cuatre o cinc dies tambe amb la meva dona per pasejar per la platja
 
Gabivolador

Gabivolador

Grup Sanguini: 98 octans
19 Ago 2020
257
543
Premis
20
Torelló
Moto
BMW R1250rt I XT600E
Que interessant tot el que dieu...

Jo tinc contradiccions a l'hora de si marxar sol o acompanyat.

Acompanyat és potser més divertit i et sents més segur, els familiars ho agraeixen, però has de ser flexible amb varies coses (ritme, costums, gustos...). Mentre que si vas sol, ets lliure d'horaris, de triar on menges, dorms, pares...

També tinc previst fer algumes rutes. Sóc però d'improvisar una mica o de planificar sobre la marxa i/o a l'ultim moment (no dic que sigui bo però).

Ara estic pendent de les vacances que em donin, però quan vulgui marxar, ho faré públic per aquí al foro i si algú si vol afegir total o parcialment, dons fantàstic.

Per cert, com un mapa de paper no hi ha res ?
 
cesarserpi

cesarserpi

Cul quadrat
3 Oct 2020
82
160
Premis
3
Bon dia gent del fòrum.
Us explico, tot i que el company està molt encès amb la NordKapp 2021, a mi aquest estiu em faria molta il·lusió fer una sortida més modesta cap a Europa central, tot i que seria una mica menys de quinze dies.
Havia pensat en la següent possibilitat:
Veure l'arxiu adjunt 3252
He calculat un viatge de 12 dies incloent 2 dies de descans entremig sense agafar la moto, si es vol, espaiats entre dies amb conducció.
No he emprès mai viatges així en moto, normalment només de 2-3 dies, així que no sé què tal ho faig però espero fer-ho bé.
El dia que es condueix més són 650 km, cosa que trobo raonable. Personalment, penso que amb moto més d'això és acabar molt xafat físicament. Amb cotxe sí que a vegades he fet tirades de 1100-1200 en un sol dia, però amb moto prefereixo ser prudent i no anar cansat i fart de carretera.
La proposta seria doncs anar fins a itàlia per autopista i desviar-se per la Cote d'Azur, carretera mítica, descansar, i passar a Itàlia per Mònaco.
Després portaria la meva Guzzi a veure el lloc on va nèixer de nou, i travessar els alps cap a Àustria per Passo dello Stelvio.
Després tornar a travessar els alps fins al Tirol, i veure una mica carreteres i poblets de la zona.
Després, anar fins a Eslovènia i fer una mica de turisme per allà.
Finalment, tornar amb calma fent parades per dormir altre cop Nord d'Itàlia, França, i cap a Girona de nou.

Bueno en aquest fòrum hi ha gent molt més experta que jo, però crec que muntar un viatge així seria xul·lo. Només tinc disponibilitat juliol / agost. A més, molts dels passos alpins més interessants només es poden fer entre Maig i Octubre, anant molt bé, i anar-hi a l'estiu és curar-se en salut.

Bé el que jo tinc molt clar és que aquest estiu vull fer un viatge, i si no és aquest, o si és auqest retallant dies, m'és igual, però el cas és anar de viatge amb moto. Així que si algú em diu Serra m'apunto però canviem això, o Serra fem aquest altre, segurament m'animo. Si creieu millor retallar això d'Eslovènia i només fer alps, alps alps, també pot estar bé.
La idea seria anar tranquil i al voltant del límit de velocitat per autopistes i autovies, i si de cas, plantejar anar una mica més àgil si fem alguna carretera de revolts però em temo que ni l'equipatge ni les condicions del trànsit en època de vacances donaran per gaire.
Si no, si algú em diu, Serra, no et flipis, anem primer a fer una transpirinaica o fins a Finisterre, que serà més fàcil, segurament també m'apuntaria.

Bé, què us sembla? Ja tinc ganes de quilòmetres amb el vent a la cara, banda sonora de quatre temps i el massatge suau del bicilíndric a les mans i als peus...

@Nikokaos ? @Non-stop ? @Ray Fields Rider ? @Gabivolador ? :)
Perdona que m' habia equivocat, no será l' Agost, si no el juliol.... que es cuant te les vacances el meu fill... jo començare a fer calculs de rutes i temps i t' ho paso, a veure si la teva idea pot coincidir una mica amb la nostre i anem pulint una i l' altre a veure cuants dies podem compartir viatge. També et deixo el meu correu, per si de cas fem la conversa mes agil: cesarserpi@yahoo.fr.
Salut
 
cesarserpi

cesarserpi

Cul quadrat
3 Oct 2020
82
160
Premis
3
Que interessant tot el que dieu...

Jo tinc contradiccions a l'hora de si marxar sol o acompanyat.

Acompanyat és potser més divertit i et sents més segur, els familiars ho agraeixen, però has de ser flexible amb varies coses (ritme, costums, gustos...). Mentre que si vas sol, ets lliure d'horaris, de triar on menges, dorms, pares...

També tinc previst fer algumes rutes. Sóc però d'improvisar una mica o de planificar sobre la marxa i/o a l'ultim moment (no dic que sigui bo però).

Ara estic pendent de les vacances que em donin, però quan vulgui marxar, ho faré públic per aquí al foro i si algú si vol afegir total o parcialment, dons fantàstic.

Per cert, com un mapa de paper no hi ha res ?
Hola, t' entenc perfectament, l' equilibri es delicat... per un costat el viatjar amb mes companys, fa mes divertit molts moments i potser, també es mes segur.... d' altra banda, tens que ajustarte a altres maneras de viatjar, que en alguns moments no et compença.... ritme, velocitat, el que tu dius, tema apats, on dormir... realment es complex, nosaltres per sort, sempre sortim dos motos, el meu fill i jo, així la dona está mes tranquila, i de vegades compartim viatge o una part d' ell amb altres motos, fins ara no hem tingut problema, potser un o dos dies ( entre diversos viatges) hem tingut que fer alguna cosa que no ens venia massa de gust, o deixar de ferne alguna altra... pero al final el balanç ha estat positiu... si recomano, fer alguna ruta abans d' un viatge llarg, per veure si realment sou compatibles amb els altres, que "cada un és del seu pare i de la seva mare"
 
Ray Fields Rider

Ray Fields Rider

Motoaddicte
27 Abr 2020
147
370
Premis
13
Berguedà i el Món sencer
www.youtube.com
Moto
Kawasaki Z900 Full 2018
Bon dia gent del fòrum.
Us explico, tot i que el company està molt encès amb la NordKapp 2021, a mi aquest estiu em faria molta il·lusió fer una sortida més modesta cap a Europa central, tot i que seria una mica menys de quinze dies.
Havia pensat en la següent possibilitat:
Veure l'arxiu adjunt 3252
He calculat un viatge de 12 dies incloent 2 dies de descans entremig sense agafar la moto, si es vol, espaiats entre dies amb conducció.
No he emprès mai viatges així en moto, normalment només de 2-3 dies, així que no sé què tal ho faig però espero fer-ho bé.
El dia que es condueix més són 650 km, cosa que trobo raonable. Personalment, penso que amb moto més d'això és acabar molt xafat físicament. Amb cotxe sí que a vegades he fet tirades de 1100-1200 en un sol dia, però amb moto prefereixo ser prudent i no anar cansat i fart de carretera.
La proposta seria doncs anar fins a itàlia per autopista i desviar-se per la Cote d'Azur, carretera mítica, descansar, i passar a Itàlia per Mònaco.
Després portaria la meva Guzzi a veure el lloc on va nèixer de nou, i travessar els alps cap a Àustria per Passo dello Stelvio.
Després tornar a travessar els alps fins al Tirol, i veure una mica carreteres i poblets de la zona.
Després, anar fins a Eslovènia i fer una mica de turisme per allà.
Finalment, tornar amb calma fent parades per dormir altre cop Nord d'Itàlia, França, i cap a Girona de nou.

Bueno en aquest fòrum hi ha gent molt més experta que jo, però crec que muntar un viatge així seria xul·lo. Només tinc disponibilitat juliol / agost. A més, molts dels passos alpins més interessants només es poden fer entre Maig i Octubre, anant molt bé, i anar-hi a l'estiu és curar-se en salut.

Bé el que jo tinc molt clar és que aquest estiu vull fer un viatge, i si no és aquest, o si és auqest retallant dies, m'és igual, però el cas és anar de viatge amb moto. Així que si algú em diu Serra m'apunto però canviem això, o Serra fem aquest altre, segurament m'animo. Si creieu millor retallar això d'Eslovènia i només fer alps, alps alps, també pot estar bé.
La idea seria anar tranquil i al voltant del límit de velocitat per autopistes i autovies, i si de cas, plantejar anar una mica més àgil si fem alguna carretera de revolts però em temo que ni l'equipatge ni les condicions del trànsit en època de vacances donaran per gaire.
Si no, si algú em diu, Serra, no et flipis, anem primer a fer una transpirinaica o fins a Finisterre, que serà més fàcil, segurament també m'apuntaria.

Bé, què us sembla? Ja tinc ganes de quilòmetres amb el vent a la cara, banda sonora de quatre temps i el massatge suau del bicilíndric a les mans i als peus...

@Nikokaos ? @Non-stop ? @Ray Fields Rider ? @Gabivolador ? :)
Com saps que em liaràs!!! ??? Jo m'apunto!
Però estic pendent de les dates de les oposicions, que les faig aquest any. Suposo que al juliol ja haurà acabat tot, que és quan puc fer escapades sol. La meva dona té vacances a l'agost i ja tenim viatget preparat (aquest any amb cotxe:cry:). Així que @Serra, en un mes crec que et puc assegurar dates.

Això sí, si podem deixar Eslovènia per un altre any ho agrairé. Podríem fer un altre any Eslovènia i acabar d'arribar fins a Rumania a fer la Transfaragassa, que és una de les carreteres que vull fer en moto, com a mínim, una vegada a la meva vida. Sé que és una bogeria, que està molt lluny, però val la pena!

Anem parlant, que ja m'has engrescat, jejej!!!

Gaaaaas!!!
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Com saps que em liaràs!!! ??? Jo m'apunto!
Però estic pendent de les dates de les oposicions, que les faig aquest any. Suposo que al juliol ja haurà acabat tot, que és quan puc fer escapades sol. La meva dona té vacances a l'agost i ja tenim viatget preparat (aquest any amb cotxe:cry:). Així que @Serra, en un mes crec que et puc assegurar dates.

Això sí, si podem deixar Eslovènia per un altre any ho agrairé. Podríem fer un altre any Eslovènia i acabar d'arribar fins a Rumania a fer la Transfaragassa, que és una de les carreteres que vull fer en moto, com a mínim, una vegada a la meva vida. Sé que és una bogeria, que està molt lluny, però val la pena!

Anem parlant, que ja m'has engrescat, jejej!!!

Gaaaaas!!!
jo també estava pensant abandonar això d'Eslovènia!
M'alegro que t'animis!
Crec que seria una opció més intel·ligent limitar-se a la zona dels Alps o bé incloure Dolomites italianes.
Com ho veus?
Albert
 
Ray Fields Rider

Ray Fields Rider

Motoaddicte
27 Abr 2020
147
370
Premis
13
Berguedà i el Món sencer
www.youtube.com
Moto
Kawasaki Z900 Full 2018
jo també estava pensant abandonar això d'Eslovènia!
M'alegro que t'animis!
Crec que seria una opció més intel·ligent limitar-se a la zona dels Alps o bé incloure Dolomites italianes.
Com ho veus?
Albert
No veig cap bestiesa afegir-hi els dolomites.
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Tinc una pregunta per gent que hagi fet viatges a Itàlia o Àustria, etc...
Tinc força clara la anada conduint són 650 km i vull veure la côte d'Azur, però tornada, altre cop autopistes o ferry ⛴?
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
cesarserpi

cesarserpi

Cul quadrat
3 Oct 2020
82
160
Premis
3
Tinc una pregunta per gent que hagi fet viatges a Itàlia o Àustria, etc...
Tinc força clara la anada conduint són 650 km i vull veure la côte d'Azur, però tornada, altre cop autopistes o ferry ⛴?
si vas per Itàlia, depèn des d'on vagis a tornar ... si tornes des de Civitavecchia, són unes 22 hores, o sigui un dia i entre 100 i 200 euros depenent d'allotjament i altres, després d'un viatge llarg, no et recomano butaca , millor cabina, així et prens l'últim dia de relax, encara que en un ferri un dia sencer ... poc relax ... jo si ho he fet servir per passar a Grècia després de fer tota itàlia ... sempre depèn de l'cansament que portis acumulat, jo per tornar, prefereixo destinar un o dos dies de mes i fer relax / turisme partint el viatge de tornada, conduir a l'mati i relax a la tarda. Si tornes des d'Àustria, via Venècia, tens unes 6 hores i mitja més o menys, de venezia a genova unes 4:30 alli, podries agafar el ferri, 22 hores ... fins a Barcelona i les dues hores de tornada fins girona .. . de Gènova a Girona, li destines un parell de dies, et poses en 4 hores per dia, passat Marseille tens zones molt xules per passejar descansant, coses per veure i a l'endemà en quatre horetes a casa ... crec que no et val la pena embarcar, passaràs les mateixes hores que des de Roma, però sense massa esforç.
Jo, per anar si ho he fet servir des de Barcelona a Gènova, per evitar la costa blava, m'he criat allí i sempre perdo massa temps, així que directe a Itàlia, des genova, baixant tota Itàlia fins Bari i a Bari, ferri fins Patras (no sé si encara hi haurà, suposo que si, encara que fa 30 anys) ruta per Grècia, una altra vegada Patras ferri fins Catània, tres dies a Sicília i retorn pel costat est de Itàlia fins venezia, Milan, Como, Lugano dies de tranquis de turisme per Suïssa, Ginebra- Nimes dos dies a la platja ia caseta ... eren molts dies i altres temps, sobretot en països de l'est ...
 
xenia

xenia

Rodant
12 Nov 2020
37
106
Premis
3
Vilafranca del Penedès
Moto
CB500X
Estic preparant des de l'estiu passat un dels viatges que més il·lusió em fa, que és precisament anar a voltar pels Alps. Tinc tres rutes diferents: una d'un llibre d'un motero i dues de companys de per aquí on visc que hi han anat en dues ocasions. A continuació, m'he comprat tres mapes de paper ( si, de paper, el necessito per crear les meves rutes!) i he pintat al damunt les tres rutes (digueu-me troglodita!! ??) Ara estic decidint quins trossos aprofito i quins no, per on començo i per on acabo i em passaré la ruta definitiva al GuruMaps i potser al Viewer, encara no ho acabo de controlar. A Suïssa no vull estar-hi gaire, entrar i sortir, perquè és car i ja la conec una mica (el Furca no me'l vull perdre!). Àustria una pincellada, i la resta Italia. En principi, vull anar fins a Cortina d'Ampezzo i deixo les Dolomites per fer a fons l'any que vagi a Eslovènia (els projectes que no faltin!) No vull trepitjar grans ciutats i l'àrea de Como tampoc gaire, molta gent i ja la conec. La idea és fer part de la Route des Grandes Alpes (de sud a nord) sense arribar a Chamonix, i trencar cap a Aosta. Després anar fent tots els ports, i fer també la Via Tremola, a Ariolo. M'agrada anar sola per poder fer a cada moment el que vulgui, en tinc una necessitat especial. El meu ritme és anar fent i pateixo quan vaig amb gent tot i que em diuen que ja vaig bé. Tot i així, estic disposada a compartir qualsevol informació i quan la tingui muntada si vols te la comparteixo. Disposo de 10 a 15 dies per fer-la, espero tenir-ne prou. I si convé, per fer una cerveseta a algun dels meravellosos ports, ja estarem en contacte. La meva idea ( ojalà pugui ser així!!!!) és marxar l'1 de juliol i alternar tenda i hotels sobre la marxa. Bé, ja n'anirem parlant! Veure l'arxiu adjunt 3256
Oju no et copii la ruta un cop la passis eh! Ho tinc molt pendent això.
L’estiu passat vaig fer la transpi i tinc pendent una ruta per la toscana i provença per començar a marxar un xic més lluny. Tot seguit van els alps de punta a punta!
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Serra Crònica Alps estiu 2021: somni d'una nit d'estiu Cròniques sobre motociclisme 11
mushu903 Ruta en moto Estrenant la TRK 502 X - Alps 2021 Rutes en moto 9
Sanodrac Crònica Viatge als Alps Cròniques sobre motociclisme 2
Roger Vídeos Ruta pels alps Espai de debat 0
Roger Informació Samarretes estiu 2023! Informació i suport 7
Roger Anàlisis-Comparativa Millors guants de moto d'estiu de 2022 Anàlisi de productes 4
Roger Anàlisis-Comparativa Les millors jaquetes de moto d'estiu del 2022 Anàlisi de productes 1
Roger Avantatges Polos motoristes.cat estiu 2021 Avantatges especials 17
perlanegraviajes Vestit d'ESTIU Held TROPIC 3 i Zeffiro 3 MotoVlogs propis 0
perlanegraviajes Canarias 2020 aquest estiu... MotoVlogs propis 0
Serra guants d'estiu frescos Espai de debat 10
Roger Consells Com us equipeu per anar amb moto a l'estiu? Espai de debat 25
Loxicdelamola trail amb Off dissabte 27/11/2021 07:45 Lleida Casa Tere Sortides anteriors 4
Serra Vendes de motos fins a l'Octubre 2021 Espai de debat 0
jordiTR63 Crònica Sortida 05-09-2021 : La Ruta del Císter Cròniques sobre motociclisme 0
Nikokaos Crònica RODIBOOK 2021: l'app digital de la cursa i la pluja que mai va arribar Rodibook 22
jordiTR63 Crònica Sortida 01-09-2021 : Bassella - El Miracle - Santuari de Pinós Cròniques sobre motociclisme 4
Gas a fons Formació Formacio 3.0 agost i setembre 2021 Formació motorista 6
JCThorgal Ruta en moto Navarider 2021 Rutes en moto 5
J Motobeach festival 2021 Rutes en moto 2
jordiTR63 Crònica Sortida 01-08-2021 : Agost a la fresca Cròniques sobre motociclisme 3
Tranquil Ruta en moto Transpirenenca juliol 2021 Cròniques sobre motociclisme 29
Nikokaos Rodibook 2021 Rodibook 68
jordiTR63 Crònica Ruta Mototurística Valls 2021 - Crònica Cròniques sobre motociclisme 7
pepprats Sopar Pre-CromRide 2021 Crom Ride 37
Roger Notícia Cherokee Rider 2021 obre inscripcions! Cherokee Rider 2
mami_en_moto Vídeos La meva experiencia fent la Rider 1000 -2021 Rider 1000 9
Roger OffRoad Eutichesbook OffRoad 2021 - dies 1 i 2 d'octubre Eutichesbook 0
Roger Anàlisis-Comparativa Moto Guzzi V85 TT 2021 Anàlisi de productes 2
Roger Crònica MV Agusta Turismo Velocce 2021 Cròniques sobre motociclisme 0
mami_en_moto Formació Curs de conducció amb Pitbikes escola CTP ( Lleida ) | Maig 2021 Formació motorista 41
mr_pointer Informació Motovolta 2021 - Girona / Sant Hilari Sacalm Motovolta 47
M OffRoad Sortida divendres 2 Abril 2021 Sortides anteriors 7
Roger Competició De visita als Tests del Catalunya WorldSBK Round 2021 Competició 0
jordiTR63 Ruta en moto Sortida 29-03-2021 : On The Road Again Rutes en moto 1
Pep Aràgo Competició MotoGP 2021 Competició 5
Roger Informació Informació Oficial Mobilitat 15 de març 2021 Rutes en moto 5
Pep Aràgo Competició Porra MotoGP 2021 Competició 356
Roger X-ADV Vídeos Yamaha TMAX 2021 20è aniversari Un Cafè Ràpid 4
Roger X-ADV Informació Crom Ride 2021 Crom Ride 195
Serra Ruta en moto Titan Road 2021 Rutes en moto 7
Serra Quina moto de 2021 espereu amb candeletes veure en directe? Espai de debat 24
Xavi Canyo Competició Multiporra DAKAR 2021 Competició 147
Pep Aràgo Informació Rider 1000/700/500/300 2021 Rider 1000 362
manel_pa OffRoad Primera sortida any 2021 Grups dinàmics de sortides en moto 4
Erik Ruta en moto Motovolta 2021 Rutes en moto 1
Roger Concurs / Sorteig Concurs de fotografia pel calendari del 2021 Concurs de fotografia Calendari 2021 105
Serra Ja sabem què farà Suzuki amb la gamma mitja al 2021 (noves Sv 700 i V-Strom 700 ) Espai de debat 3

Fils similars