Xavi Canyo
Residència habitual: Sobre Rodes
He trovat aquest article i m'ha semblat interessant...
Jo diria que ara mateix el meu estil s'assembla més al continental, al principi era potser més tipus anglés, hem feia cosa agafar els revols acostant el cos al terra, ara quan vaig començar a treeballar amb els Pirellli >diablo vaig perdre la por i hem vaig atrevir a inclinar més.
Amb un scooter és difícil a no ser que siguis un professional adoptar una postura ràcing, ja que no tens un dipòsit per aguantar-te quan et despenjes.
Bé aquí teniu l'article per opinar:
Jo diria que ara mateix el meu estil s'assembla més al continental, al principi era potser més tipus anglés, hem feia cosa agafar els revols acostant el cos al terra, ara quan vaig començar a treeballar amb els Pirellli >diablo vaig perdre la por i hem vaig atrevir a inclinar més.
Amb un scooter és difícil a no ser que siguis un professional adoptar una postura ràcing, ja que no tens un dipòsit per aguantar-te quan et despenjes.
Bé aquí teniu l'article per opinar:
MANUAL DE CONDUCCIÓN
CAPITULO 7: LAS POSTURAS BÁSICAS DE PILOTAJE Ya hemos abordado sobre la POSTURA DE CONDUCCIÓN en el CAPÍTULO 2 de este manual, donde quedan plasmadas las indicaciones que facilitan una conducción g…
experienciasdeunmotero.wordpress.com
Última edició: