• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta en moto Andorra - Tiurana

SerrDavos

SerrDavos

Rodant
11 Abr 2021
31
115
Premis
4
Moto
BMW K100RS
Bones! Fa unes setmanes vaig fer una ruteta prou maca que m'agradaria compartir amb vosaltres. Acompanyat de la meva dona i la meva K100RS vam baixar d'Andorra fins a Tiurana. Allà vam parar a dinar a un restaurant que us recomano a aquells als que els agradin els llocs hipster-finolis: Restaurant Gastrobar Solés.
El millor de la ruta va ser la tornada, ja que vam vorejar el pantà de Rialb fins tornar a empalmar just passat Oliana. Ruta amb vistes espectaculars i curves divertides.
Us comparteixo alguna foto on tb hi surt la meva senyora i la ruta al mapa!
Salutacions
 

Adjunts

  • Screenshot_2021-03-27-19-24-47-106_com.google.android.apps.maps.jpg
    Screenshot_2021-03-27-19-24-47-106_com.google.android.apps.maps.jpg
    548,7 KB · Visites: 84
  • Screenshot_2021-03-27-22-19-51-274_com.google.android.apps.maps.jpg
    Screenshot_2021-03-27-22-19-51-274_com.google.android.apps.maps.jpg
    548,5 KB · Visites: 94
  • IMG_20210327_124006.jpg
    IMG_20210327_124006.jpg
    6,9 MB · Visites: 82
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Bones! Fa unes setmanes vaig fer una ruteta prou maca que m'agradaria compartir amb vosaltres. Acompanyat de la meva dona i la meva K100RS vam baixar d'Andorra fins a Tiurana. Allà vam parar a dinar a un restaurant que us recomano a aquells als que els agradin els llocs hipster-finolis: Restaurant Gastrobar Solés.
El millor de la ruta va ser la tornada, ja que vam vorejar el pantà de Rialb fins tornar a empalmar just passat Oliana. Ruta amb vistes espectaculars i curves divertides.
Us comparteixo alguna foto on tb hi surt la meva senyora i la ruta al mapa!
Salutacions
Bona ruta...!!! Certament es força entretinguda i amb bons revolts...!!! ? ?

Referent al restaurant que comentes... El terme "Hipster-finolis" inclou el fet de que a l hora i mitja de menjar al restaurant, tens que anar a menjar un entrepà al primer bar que trobes de camí, pq t estàs cardant de gana, o les racions son amb cara i ulls...???? ???
 
  • Like
Reaccions: SerrDavos
SerrDavos

SerrDavos

Rodant
11 Abr 2021
31
115
Premis
4
Moto
BMW K100RS
Bona ruta...!!! Certament es força entretinguda i amb bons revolts...!!! ? ?

Referent al restaurant que comentes... El terme "Hipster-finolis" inclou el fet de que a l hora i mitja de menjar al restaurant, tens que anar a menjar un entrepà al primer bar que trobes de camí, pq t estàs cardant de gana, o les racions son amb cara i ulls...???? ???
Nosaltres vam dinar força bé i vam quedar força tips, i no excessivament car. Tenint en compte de que després havíem d'agafar la moto i intentar no adormir-nos tampoc preteníem explotar ?.
 
  • Haha
Reaccions: Pep Aràgo