• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Andromines inútils

Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.188
2.558
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Passejant per la xarxa, he trovat aquests meravellosos netejaparabrises per casc :LOL: :ROFLMAO:
Algú ha trovat algún altre invent d'aquest nivell?
 

Adjunts

  • 3.JPG
    3.JPG
    59,4 KB · Visites: 60
  • 2.JPG
    2.JPG
    60,6 KB · Visites: 61
  • 1.JPG
    1.JPG
    54,9 KB · Visites: 59
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Passejant per la xarxa, he trovat aquests meravellosos netejaparabrises per casc :LOL: :ROFLMAO:
Algú ha trovat algún altre invent d'aquest nivell?
I jo com un burro sacsejant el cap d'esquerra a dreta mentre abaixo una mica el cap....

Si és per demanar, jo crec que el de l'helix el voldria però per dins del visor, que a l'estiu em suen fins i tot les idees....


:cool:
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.188
2.558
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
I jo com un burro sacsejant el cap d'esquerra a dreta mentre abaixo una mica el cap....

Si és per demanar, jo crec que el de l'helix el voldria però per dins del visor, que a l'estiu em suen fins i tot les idees....


:cool:
Millor aquest casc per tu
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Millor aquest casc per tu
Això és com els cascs que tenen un retrovisor interior a la visera, o que projecten el GPS a dins del casc amb alguna pantalleta. Està bé que tinguin iniciatives d'aquestes, però al final porten més inconvenients que avantatges em penso. Uns causen accidents per distraccions, i aquest de l'aire acondicionat deu refredar al pilot :ROFLMAO:
 
  • Like
Reaccions: Serra
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Millor aquest casc per tu
Home, no és una mala idea, la veritat !!

Jo el que penso és que un casc:

1- et protegeix de cops, i ha d'estar homologat per a qualsevol país o zona, sobretot per les normatives més exigents i més punteres. Així treuriem rentabilitat durant més temps al tenir un casc d'ultima generació en seguretat. Un afegit darrera que no sigui arrodonit, impedirà rodolar o lliscar millor en cas de caiguda.

2- ha de tenir un pes ben distribuit per a que no notis diferències de pes al portar-lo en parat, ni què dir, tampoc en marxa.

3- aerodinàmicament, ha de ser óptim per a un gran ventall de motos. Així que aquí també hi ha feina si s'afegeix res a l'estructura bàsica.

4- juntament amb el punt 3, la rumorositat o soroll que generi o deixi pasar a dins del casc ha de ser dins d'uns paràmetres de confort. Està clar que per anar a treballar no cal aire condicionat, però si seria important en rutes de 2 hores en davant. Aquí, anar fresquet però ensordit no compensa.

5- siiiiii, per últim.... Els acabats. Tant de qualitat d'interiors com de colors. O fins i tot deixar cavitats per intercoms o les ulleres solars.

Bé, per 470€ no sembla que hagi de ser un mal casc, però per aquests preus ja trobes cascs segurs de 1a linea en colors bàsics integrals.
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.188
2.558
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.188
2.558
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
aquí uns quants trastos curiosos més!

casc 2.0 https://www.motorpasionmoto.com/acc...sco-2-0-ya-es-una-realidad-y-cuesta-699-euros

sabates intermitent i de frenada https://www.roame.com/

i més llumetes! https://www.lightmodehelmets.com/

i segur que n'hi ha molts més!

salut!
Molt curios el tema HUD, ara 700 lereles, Déu ni dó !!!
Amb les botes intermitents he flipat, ara amb el mal de sant vito que fan molts cops les meves cames, el de darrere és tornaria boig ? ?
El tema de ligth model el vaig veure a una pàgina de tunning de motos japonesa (estàn ben sonats) i és el que hem va esperonar a cercar alternatives barates a amazon i vaig veure que hi havia
 
  • Like
Reaccions: edudzn