• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta en moto Anem a esmorçar a Can pep??

Afegit al Calendari 17-04-22

Jortx678

Jortx678

Nouvingut
8 Des 2021
16
51
Premis
2
Cerdanyola del Vallès
Moto
Honda CRF1100 Africa Twin
? Diumenge, 17 d'abril de 2022
? 09.00 h
?Punt de trobada: E.S. bonÀrea Òdena 41.577433, 1.657080
?️ Esmorzar: Can Pep Castellfollit de Riubregós
? ?Menú:
Canpep1

?️?Assistents:
@cargols2rodes + parella
@Joananton
@mami_en_moto + Lluis
@joseki
@jordiTR63
@raulsade + parella
@Carmeta
@1nanu
@SebasTià
@Jortx678
 
Jortx678

Jortx678

Nouvingut
8 Des 2021
16
51
Premis
2
Cerdanyola del Vallès
Moto
Honda CRF1100 Africa Twin
? Diumenge, 17 d'abril de 2022
? 09.00 h
?Punt de trobada: E.S. bonÀrea Òdena 41.577433, 1.657080
?️ Esmorzar: Can Pep Castellfollit de Riubregós
? ?Menú:
Canpep1

?️?Assistents:
@cargols2rodes + parella
@Joananton
@mami_en_moto + Lluis
@joseki
@jordiTR63
@raulsade + parella
@Carmeta
@1nanu
@SebasTià
@Jortx678
Espero que no hi hagi cap inconvenient per la hora en que ho dic, però finalment també m’hi sumo.
Ens veiem a Òdena!
 
Joananton

Joananton

Rodant
10 Abr 2022
49
141
Premis
5
Moto
XT600E
Hola.
Ja estic a casa dutxat i a punt de dinar........encara hi ha lloc per alguna coseta ??
Ruta xula avui per els carrers de Calaf i la B-300, ( que la he fet de tornada de Pinós) sinó no la hagués olorat. ?? Una carretera molt guapa.
Us poso un parell de fotos. Fins la propera. ✌
 

Adjunts

  • 20220417_120718.jpg
    20220417_120718.jpg
    2 MB · Visites: 39
  • 20220417_100121.jpg
    20220417_100121.jpg
    6 MB · Visites: 43
  • 20220417_090447.jpg
    20220417_090447.jpg
    4,5 MB · Visites: 45
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.176
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Només agrair-vos la vostra presència en el dia d'ahir, tant els presents, els que no hi van poder venir per motius personals, familiars, laborals, mèdics o, com algú que coneixen, trencar la moto. També en especial a aquells que vàrem vindre a prendre només el cafè per què se'n van anar a dormir a les 6 del matí per feina, i van fer l'esforç d'aixecar-se per conèixer-nos.

Gràcies a tots.

Fins a una altra.
 
raulsade

raulsade

Motoaddicte
16 Jun 2021
133
291
Premis
6
Terrassa
Moto
Kawasaki Versys 650
Només agrair-vos la vostra presència en el dia d'ahir, tant els presents, els que no hi van poder venir per motius personals, familiars, laborals, mèdics o, com algú que coneixen, trencar la moto. També en especial a aquells que vàrem vindre a prendre només el cafè per què se'n van anar a dormir a les 6 del matí per feina, i van fer l'esforç d'aixecar-se per conèixer-nos.

Gràcies a tots.

Fins a una altra.
Gràcies a tú @cargols2rodes per arreplegar-nos
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Holas!

Divertida trobada per esmorzar i fer uns riures ahir.

Un dia esplèndid amb temperatura fresca a primera hora però ideal durant tot el dia.

Puntualitat al punt de trobada al voltants de Igualada. Al final 11 motos i 13 persones (si no vaig errat) + un parell que van arribar a l'hora del cafè.

Una mica de liu per sortir de Igualada i agafar la BV1031 cap a Prats del Rei, un tram sempre interessant i amb bones vistes.

El liu de Igualada no va ser res comparat amb les voltes per dintre de Calaf per intentar agafar la B300. A Calaf sempre em perdo, però una cosa es donar unes voltes un de sol i l'altre una filera de 11 motos ... vaja liu!!! ?... ho sento, la propera vegada m'ho prepararé millor. ?

Al restaurant ens esperàvem. Menú colesteloric com cal, saltant-nos tots i cada un dels preceptes de Setmana Santa. ???☕

IMG20220417102818


En acabar d'esmorzar diferents grups cap a diferents llocs.

IMG20220417113400


La @Carmeta, en @SebasTià, en @Serra & parella un servidor i una altra moto ,que ho sento molt !!! no se ben be qui era , varem fer un tomb per Sanaüja, Madrona, Solsona on en @Serra & parella van tirar cap a Girona, i el noi de la moto (cony quina ràbia no se com es diu!) va tirar cap a Biosca, la resta vam fer El Miracle, Su, Santuari de Pinós, Calaf , Igualada i cap a casa...

IMG20220417140359


@Roger, m'han dit que hi ha premi per Santuari de Pinós. El reclamo per La @Carmeta, en @SebasTià i per mi matiex! :cool:

Una bona volta que al final em va computar uns 295 kms i arribar a casa cap a les 16:30 o així.

Una gran jornada de moto en molt bona companyia.

Retrobada de vells coneguts i trobada amb nous arribats , un plaer saludar-vos !!

Gràcies a @cargols2rodes per organitzar-nos aquests saraus.

Fins la propera!

Salut i gasssss!
 
Última edició:
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.661
Premis
5
Holas!

Divertida trobada per esmorzar i fer uns riures ahir.

Un dia esplèndid amb temperatura fresca a primera hora però ideal durant tot el dia.

Puntualitat al punt de trobada al voltants de Igualada. Al final 11 motos i 13 persones (si no vaig errat) + un parell que van arribar a l'hora del cafè.

Una mica de liu per sortir de Igualada i agafar la BV1031 cap a Prats del Rei, un tram sempre interessant i amb bones vistes.

El liu de Igualada no va ser res comparat amb les voltes per dintre de Calaf per intentar agafar la B300. A Calaf sempre em perdo, però una cosa es donar unes voltes un de sol i l'altre una filera de 11 motos ... vaja liu!!! ?... ho sento, la propera vegada m'ho prepararé millor. ?

Al restaurant ens esperàvem. Menú colesteloric com cal, saltant-nos tots i cada un dels preceptes de Setmana Santa. ???☕

Veure l'arxiu adjunt 5132

En acabar d'esmorzar diferents grups cap a diferents llocs.

Veure l'arxiu adjunt 5133

La @Carmeta, en @SebasTià, en @Serra & parella un servidor i una altra moto ,que ho sento molt !!! no se ben be qui era , varem fer un tomb per Sanaüja, Madrona, Solsona on en @Serra & parella van tirar cap a Girona, i el noi de la moto (cony quina ràbia no se com es diu!) va tirar cap a Biosca, la resta vam fer El Miracle, Su, Santuari de Pinós, Calaf , Igualada i cap a casa...

Veure l'arxiu adjunt 5135

@Roger, m'han dit que hi ha premi per Santuari de Pinós. El reclamo per La @Carmeta, en @SebasTià i per mi matiex! :cool:

Una bona volta que al final em va computar uns 295 kms i arribar a casa cap a les 16:30 o així.

Una gran jornada de moto en molt bona companyia.

Retrobada de vells coneguts i trobada amb nous arribats , un plaer saludar-vos !!

Gràcies a @cargols2rodes per organitzar-nos aquests saraus.

Fins la propera!

Salut i gasssss!
Gràcies per compartir la crònica de la jornada Jordi! S'agraeix. Amb el teu permís la publicaré a la portada de la web. Qualsevol imatge o part del text que primeríssiu ometre o modificar només ho heu de comentar.

Salut!!
 
Carmeta

Carmeta

Grup Sanguini: 98 octans
9 Gen 2021
261
691
Premis
12
Holas!

Divertida trobada per esmorzar i fer uns riures ahir.

Un dia esplèndid amb temperatura fresca a primera hora però ideal durant tot el dia.

Puntualitat al punt de trobada al voltants de Igualada. Al final 11 motos i 13 persones (si no vaig errat) + un parell que van arribar a l'hora del cafè.

Una mica de liu per sortir de Igualada i agafar la BV1031 cap a Prats del Rei, un tram sempre interessant i amb bones vistes.

El liu de Igualada no va ser res comparat amb les voltes per dintre de Calaf per intentar agafar la B300. A Calaf sempre em perdo, però una cosa es donar unes voltes un de sol i l'altre una filera de 11 motos ... vaja liu!!! ?... ho sento, la propera vegada m'ho prepararé millor. ?

Al restaurant ens esperàvem. Menú colesteloric com cal, saltant-nos tots i cada un dels preceptes de Setmana Santa. ???☕

Veure l'arxiu adjunt 5132

En acabar d'esmorzar diferents grups cap a diferents llocs.

Veure l'arxiu adjunt 5133

La @Carmeta, en @SebasTià, en @Serra & parella un servidor i una altra moto ,que ho sento molt !!! no se ben be qui era , varem fer un tomb per Sanaüja, Madrona, Solsona on en @Serra & parella van tirar cap a Girona, i el noi de la moto (cony quina ràbia no se com es diu!) va tirar cap a Biosca, la resta vam fer El Miracle, Su, Santuari de Pinós, Calaf , Igualada i cap a casa...

Veure l'arxiu adjunt 5135

@Roger, m'han dit que hi ha premi per Santuari de Pinós. El reclamo per La @Carmeta, en @SebasTià i per mi matiex! :cool:

Una bona volta que al final em va computar uns 295 kms i arribar a casa cap a les 16:30 o així.

Una gran jornada de moto en molt bona companyia.

Retrobada de vells coneguts i trobada amb nous arribats , un plaer saludar-vos !!

Gràcies a @cargols2rodes per organitzar-nos aquests saraus.

Fins la propera!

Salut i gasssss!
Jajaja @jordiTR63 ja saps que et perdonem aquests petits fallos en benefici de les grans rutes per on ens fas anar!
Em penso que el que venia darrera nostre era el @joseki, aviam si ho confirma.
Gràcies per tot a tots!
Salut i gassss??✌
 
joseki

joseki

Rodant
23 Feb 2020
40
80
Premis
3
Cerdanyola del Vallés
Moto
CB500X
Jajaja @jordiTR63 ja saps que et perdonem aquests petits fallos en benefici de les grans rutes per on ens fas anar!
Em penso que el que venia darrera nostre era el @joseki, aviam si ho confirma.
Gràcies per tot a tots!
Salut i gassss??✌
Hola @Carmeta , doncs si, era jo! ?

Per cert, molt maca la ruta post-esmorçar!

Al final vaig arribar a casa gairebé a quarts de 3 ?