• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Vídeos Aplicació Relive

Jordi_HD

Jordi_HD

Nouvingut
21 Ago 2020
17
54
Premis
2
Barcelona
www.youtube.com
Moto
Harley Davidson Dyna Switchback
Bon dia a tothom, voldria compartir amb vosaltres una app que potser molts ja coneixeu que es diu Relive. Us permet fer una mena de vídeo virtual d'una ruta que feu aportant dades com el temps invertit, velocitat màxima feta, etc. És gratuïta tot i que pots accedir al 100% de les seves funcions fen-te usuari premium (com per exemple, posar la música que vulguis al vídeo). El cas es que està molt bé, fàcil d'utilitzar i molt curiosa. Jo la vaig utilitzar per primer cop a les meves darreres vacances al juliol quan vaig estar per la zona de lo Pallars, Cerdanya, etc.

I com el millor és il·lustrar les coses amb exemples, us deixo el vídeo que va generar aquesta app de quan vaig anar des de Bellver de Cerdanya a Tremp, que és on tenia la base d'operacions. Cliqueu al link de sota i us portarà al vídeo al youtube:

Relive - ruta Bellver de Cerdanya-Tremp

Salut!!
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bon dia a tothom, voldria compartir amb vosaltres una app que potser molts ja coneixeu que es diu Relive. Us permet fer una mena de vídeo virtual d'una ruta que feu aportant dades com el temps invertit, velocitat màxima feta, etc. És gratuïta tot i que pots accedir al 100% de les seves funcions fen-te usuari premium (com per exemple, posar la música que vulguis al vídeo). El cas es que està molt bé, fàcil d'utilitzar i molt curiosa. Jo la vaig utilitzar per primer cop a les meves darreres vacances al juliol quan vaig estar per la zona de lo Pallars, Cerdanya, etc.

I com el millor és il·lustrar les coses amb exemples, us deixo el vídeo que va generar aquesta app de quan vaig anar des de Bellver de Cerdanya a Tremp, que és on tenia la base d'operacions. Cliqueu al link de sota i us portarà al vídeo al youtube:

Relive - ruta Bellver de Cerdanya-Tremp

Salut!!
Bones!! Doncs nhavia sentit a parlar d'aquesta app però mai me n'havien detallat les particularitats, ni n’havia vist el vídeo.

Molt xula, ara me la descargaré. Moltes gràcies Jordi!!
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.186
2.553
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Bon dia a tothom, voldria compartir amb vosaltres una app que potser molts ja coneixeu que es diu Relive. Us permet fer una mena de vídeo virtual d'una ruta que feu aportant dades com el temps invertit, velocitat màxima feta, etc. És gratuïta tot i que pots accedir al 100% de les seves funcions fen-te usuari premium (com per exemple, posar la música que vulguis al vídeo). El cas es que està molt bé, fàcil d'utilitzar i molt curiosa. Jo la vaig utilitzar per primer cop a les meves darreres vacances al juliol quan vaig estar per la zona de lo Pallars, Cerdanya, etc.

I com el millor és il·lustrar les coses amb exemples, us deixo el vídeo que va generar aquesta app de quan vaig anar des de Bellver de Cerdanya a Tremp, que és on tenia la base d'operacions. Cliqueu al link de sota i us portarà al vídeo al youtube:

Relive - ruta Bellver de Cerdanya-Tremp

Salut!!
Vaig veure un amic que la feia servir, avui he fet una prova amb ella per ensenyar-la però veig que tu ja ho vas fer, és una aplicació molt xula !!
 
  • Like
Reaccions: mami_en_moto

Fils similars