Ruta en moto Aprofiteu a sortir aquesta tarda. Tancament perimetral municipis.

• Motorista convidat! Vols veure les noves samarretes amb dissenys motoristes que hem preparat per aquest estiu?
      Fes una ullada al catàleg. A més a més, a cada samarreta li pots:
    • 🟡 Posar el color 🟧 que més t'agradi
    • 🟡 Afegir-hi un text personalitzat ✏️ com ara el teu nom, el teu model de moto, etc.
  • 🟢 Pneumàtics de moto nous a bon preu! 🟢 Motorista convidat, si no els vols muntar tu, te'ls posen a un taller proper 💪
    🟠 Calcula també un bon preu per l'assegurança de la moto . 😜 🟠
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
Premis
10
Dons això... el q no surti avui tindrà q donar voltes per dins del seu municipi amb la moto...
Aquest migdia anuncien el tancament perimetral dels municipis pel cap de setmana, durant 15 dies (com a mínim)...

Non-stop

Non-stop

Tarat de les Dues Rodes
Premis
10
Dons això... el q no surti avui tindrà q donar voltes per dins del seu municipi amb la moto...
Aquest migdia anuncien el tancament perimetral dels municipis pel cap de setmana, durant 15 dies (com a mínim)...
Vaia desastre, en fi... Caldrà potenciar les sortides entre setmana.

Pep Aràgo

Pep Aràgo

OffRoader
Premis
10
Dons jo ja m he tret la "rabia" aquesta tarda....
M ha sapigut a poc, però menys hagués sigut el no sortir a fer la volteta per Vidrà...
IMG 20201029 174502 6

IMG 20201029 174330 5

Xavi Canyo

Xavi Canyo

Premis
6
Cagada pastorets, al menys Pep t'has donat una petita alegría.

Jo la veritat és que m'he despistat, ho he sentit al matí per la radio però com estava treballant he pensat,... Xavi ho has entés malament, serà de divendres desde les 10 de la nit, no desde les sis del matí. Acaba avui tot el que puguis i demà t'escapes un horeta encara que sigui... està clar que s'ha d'estar més atent a les noticies :LOL::ROFLMAO:

Salut,

A dalt