• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Vídeos Arrenquem el canal de "Mami en Moto" en Youtube!!

mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Doncs, ahir a la nit finalmente hem terminat el primer video oficial del nostre canal a Youtube.

Després de mesos de pensar si fer-ho o no, hem decidit ( el meu marit i jo) que tenim MOLT temps lliure ( jejej No) i ens agradaría compartir una mica de lo que pasa quand una mami es puja amb una moto, però sense tenir cap idea abans de conduir una moto.

I direu.. un altre motovlog??

Doncs, si, jejej un altre, pero que volem que sigui entretingut. El nostre objectiu no es fer reviews super pros, ni explicar com portar una moto, faltaría més amb tots els super experts que hi ha i que ho fan molt millor que nosaltres. Però si fem aquest videoblog, primerament per que ens ho passem molt bé, i segon, per que les mamis... totes aquestes mamis que han deixat abandonats una mica els seus somnis, es llencin i comencin amb noves aventures.

I bueno, si voleu entendre una mica de per que el meu català es una mica raruno, amb moltes faltes i gairebé amb traduccións extranyes ( jijijij ) doncs, si mireu aquest primer capitol ho entendran

Espero que us agradi i obviament!!! que es subscriguin al canal



Ahhh y no us perdeu el trailer!!!!

 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Doncs, ahir a la nit finalmente hem terminat el primer video oficial del nostre canal a Youtube.

Després de mesos de pensar si fer-ho o no, hem decidit ( el meu marit i jo) que tenim MOLT temps lliure ( jejej No) i ens agradaría compartir una mica de lo que pasa quand una mami es puja amb una moto, però sense tenir cap idea abans de conduir una moto.

I direu.. un altre motovlog??

Doncs, si, jejej un altre, pero que volem que sigui entretingut. El nostre objectiu no es fer reviews super pros, ni explicar com portar una moto, faltaría més amb tots els super experts que hi ha i que ho fan molt millor que nosaltres. Però si fem aquest videoblog, primerament per que ens ho passem molt bé, i segon, per que les mamis... totes aquestes mamis que han deixat abandonats una mica els seus somnis, es llencin i comencin amb noves aventures.

I bueno, si voleu entendre una mica de per que el meu català es una mica raruno, amb moltes faltes i gairebé amb traduccións extranyes ( jijijij ) doncs, si mireu aquest primer capitol ho entendran

Espero que us agradi i obviament!!! que es subscriguin al canal



Ahhh y no us perdeu el trailer!!!!

Bones!! És una idea collonuda. Diuen que és força feina editar els vídeos però crec que compensa, perquè és una afició molt xula, entretinguda i divertida, ja uqe la pots compartir amb més gent mentre graves els vídeos, i estàs contínuament agafant la moto, anant a esdeveniments, cursos, provant equipament i accessoris...​
Ja tens un subscriptor nou! Pel que fa als subtítols en català jo penso que no cal, perquè et donarà feina i no és algo necessari. Pots parlar català amb confiança amb amics o amb gent que vulguis durant el vídeo, en moments determinats, lo qual denota proximitat i una relació més profunda amb les persones, però pel que fa als subtítols penso que no val la feina que dóna.​
Ah! I ànims amb les caigudes com la del vídeo, n'hi haurà moltes però també se'n aprèn molt!​
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Moltes gràcies pels comentaris.

Si, la idea es aquesta, anar compartint tot això que per mi es nou.
Estic aprenen a martxes forçades coses tan simples com temes de rodes, equipacións, gadgets... i que son molt necessaries de compendre per pujar amb seguretat a una moto.

A veure que tall ens va amb youtube ;)

Genial que ets subscriptor al channel :) gracies gracies!!! :D
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Moltes gràcies als nous subscriptors!!! em fa molta però molta ilu!!!!! I qualsevol opinió o comentari, es molt benvingut!! ;)

Mira, jo segueixo uns quants canals de fa temps bàsicament per veure tutorials i alguns consells sobre conducció o com preparar un viatge en moto...

Desconec si el teu motovlog al Youtube és una idea original, però trobar algú que vulgui treure la por als novells i ensenyar els petits avanços del dia a dia també fa falta.

Enteneu-me, està molt bé apendre però també és constructiu veure com es forma i creix el/la moter@.

Jo no deixaria tampoc d'indicar links a canals, videos o turorials que hagis consultat per apendre.

Compartir és el millor.

I agrair-ho, encara millor !!!


Ens veiem a l'asfalt
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Mira, jo segueixo uns quants canals de fa temps bàsicament per veure tutorials i alguns consells sobre conducció o com preparar un viatge en moto...

Desconec si el teu motovlog al Youtube és una idea original, però trobar algú que vulgui treure la por als novells i ensenyar els petits avanços del dia a dia també fa falta.

Enteneu-me, està molt bé apendre però també és constructiu veure com es forma i creix el/la moter@.

Jo no deixaria tampoc d'indicar links a canals, videos o turorials que hagis consultat per apendre.

Compartir és el millor.

I agrair-ho, encara millor !!!


Ens veiem a l'asfalt
Moltes gràcies pels comentaris. M’han agradat molt i m’han donat moltes idees.
Justament trobo a faltar la veu dels novels, dels patates sobre 2 rodes
Esperem que us agradi els següents vídeos/ experiències jejejw
Que ara tinc al cap, arribar a la Rider 300 i gaudir la
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos i Serra
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Moltes gràcies pels comentaris. M’han agradat molt i m’han donat moltes idees.
Justament trobo a faltar la veu dels novels, dels patates sobre 2 rodes
Esperem que us agradi els següents vídeos/ experiències jejejw
Que ara tinc al cap, arribar a la Rider 300 i gaudir la
no en dubtis!
Només intenta anar sortint que per fer una Rider es necessita un mínim d'experiència i coneixement de la pròpia moto i dels propis límits. És una experiència cansada. Com diuen ells, és un repte que tu et proposes! Segur que podràs!
 
Carmeta

Carmeta

Grup Sanguini: 98 octans
9 Gen 2021
261
691
Premis
12
Doncs, ahir a la nit finalmente hem terminat el primer video oficial del nostre canal a Youtube.

Després de mesos de pensar si fer-ho o no, hem decidit ( el meu marit i jo) que tenim MOLT temps lliure ( jejej No) i ens agradaría compartir una mica de lo que pasa quand una mami es puja amb una moto, però sense tenir cap idea abans de conduir una moto.

I direu.. un altre motovlog??

Doncs, si, jejej un altre, pero que volem que sigui entretingut. El nostre objectiu no es fer reviews super pros, ni explicar com portar una moto, faltaría més amb tots els super experts que hi ha i que ho fan molt millor que nosaltres. Però si fem aquest videoblog, primerament per que ens ho passem molt bé, i segon, per que les mamis... totes aquestes mamis que han deixat abandonats una mica els seus somnis, es llencin i comencin amb noves aventures.

I bueno, si voleu entendre una mica de per que el meu català es una mica raruno, amb moltes faltes i gairebé amb traduccións extranyes ( jijijij ) doncs, si mireu aquest primer capitol ho entendran

Espero que us agradi i obviament!!! que es subscriguin al canal



Ahhh y no us perdeu el trailer!!!!

Mami molt bona iniciativa, ja veuràs com aniràs agafant confiança! Aniré seguint els teus progressos, molta sort!
 
  • Like
Reaccions: mami_en_moto

Fils similars