Consells Assegurança moto

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
Premis
10
En el cas d una moto moderna jo les tinc a Regal, però com sempre en aquest tema, mana molt les bonificacions que tinguis com a conductor...
Afortunadament, mai he tingut que fer servir l assegurança amb la moto, però quan he tingut cap incident amb els cotxes, no tinc cap queixa de com s ha gestionat el tema...
Compte amb les asseguradores de "ofertón", tipus Linia Directa o Mutua Madrileña... Quan arriba l hora dels peritatges, venen les sorpreses i les mogudes.

Per cert, si ets dels que el hi agrada el "producte km 0", demana preu a Mussap. Tenen una campanya específica pel client de proximitat.

Salut i gas a la nova eina...!!! (y) (y) (y)

Grizzlybeard

Rodant
Premis
3
Jo tinc, des de fa 5 anys AMV i la veritat és que bé, no he tingut cap cop, però quan he tingut dubtes han estat resolts molt ràpid. Trobo que tenen preus ajustats per al que ofereixen. El web és molt senzill i tens preus al moment sense trucades no desitjades.

Jaumenovas

Com es caminava?
Premis
12
Jo també la tenia a Reegal i d’un any per altre me la volien pujar un 20% aprox. alegant que el primer any m’havien fet un descompte per captació. O sigui de 225€ volien cobrar 275€ per una Beverly 350 i l’assegurança a tercers amb incendi i robo. Vaig fer una búsqueda al rastreator i preu qualitat em vaig quedar amb Mapfre, considerant és bona Cía. i el preu va baixar a 190€ amb les mateixes garanties.
Vaig trobar una punxada a la roda del darrera en plena pandemia i me la van venir a buscar, a Km. 0, i portar al taller per reparar-la. No he tingut cap altre incident.
✌️

J

Jacint

Convidat
Bon dia
En breu agafaré una moto que té 5 mesos ( la presentació la farem oficial :p)
Quina assegurança li faríeu?
I ja posats, a quina asseguradora teniu la vostre?
Salut i GAS
Bones, tinc dues motos i totes dues a AMV. Per sort no l’he necessitat per peritatge, però si per assistència en carretera, i les dues vegades molt bé, tot hi anar amb acompanyant.
Sort.

Tàrraco

Rider
Premis
8
Jo he tingut RACC, MAPFRE, AMV i AXA. Totes be, al final agafo la que millor preu em dona (no em fa mandra canviar de companyia ;)) , nomes he tingut que fer servir la assisténcia i sempre l'han fet be en totes les companyies, a vegades depenent de si tens una sucursal mes prop teu si ets de fer les gestions presencials et pot acabar de decidir per una o per l'altra, de totes maneres ara cada cop tot va mes per internet, etc..

Xavi Canyo

Premis
6
La vella a tercers la tinc a AXA per 121,93€
Quan vaig mirar per la BMW a tot risc la millor opció a tot risc i tenint en compte preu i franquicia (havia companyies que hem posaven una de 1.600€), la millor opció era Allianz.

Salut,

jordiTR63

Premis
8
Holas!
Suzuki VStrom 650 XT.
Assegurança AMV. Tercers+incendi+Robatori... L'assistència en carretera la tinc com a soci RACC.
129,87€ l'últim rebut.
Els últims 20 anys totes les motos les he assegurat a AMV. Cap problema i bon preu.
També s'ha de dir que, sortosament, no he hagut de fer servir les pòlisses mai....

Salut i gassss!

Serra

Rider
Editor Wiki
Premis
18
Al canviar de moto passant de la honda cb500x a la guzzi 85tt he descobert que he passat de pagar 200 euros a tercers per la 500 a 140 a tercers per la 850.
Veig que és un preu bo i semblant al de la Suzuki del company @jordiTR63

jordiTR63

Premis
8
Al canviar de moto passant de la honda cb500x a la guzzi 85tt he descobert que he passat de pagar 200 euros a tercers per la 500 a 140 a tercers per la 850.
Veig que és un preu bo i semblant al de la Suzuki del company @jordiTR63
Holas!

Per mi es una mena de misteri insondable el que els passa pel cap als actuaris d'assegurances (que son els que fan tota la càbala per establir el preu de les assegurances en funció de vehicle, conductor i les seves circumstàncies)...

Poso un exemple :

Al Març 2020 vaig comprar un cotxe nou.
Aquest cotxe substituia un altre del 2009.

La cia on tinc aquestes assegurances es LineaDirecta .

Per el cotxe 2009 (un Seat Leon) estava pagant a tercers uns 430€
Per el cotxe 2020 (un VW Golf) estic pagant a tot risc amb franquicia 150€ uns 350€

Si els preguntes com es això et diuen que per un cotxe vell es paga mes (en aquest cas molt mes) que per un de nou.

Jo no ho entenc.....

Potser @Serra es el teu cas : moto-vella > moto-nova.

Salut i gassss!

Pep Aràgo

OffRoader
Premis
10
No hi ha misteris, tan sols estratègies amagades...

A la mínima que poden s agafen al que sigui per incrementar la prima i moltes vegades les explicacions que et donen fan riure, com per exemple el q un cotxe vell paga més q un de nou...

El primer que tens q verificar és q les cobertures siguin EXACTAMENT iguals. La "maniobra" més habitual és reduir prestacions o indemnitzacions per accident als ocupants per reduir la prima anual... Després ja apareix el q es puguin agafar a que el teu cotxe tingui qualsevol indici de perillositat, com q sigui vermell o tingui unes sigles al nom tipus FR, GTI o qualsevol de les denominacions q puguin justificar el pressuposar q ets una mica "carbonilla"...
Molts coneixeu q tinc dues Ducati Monster, una 800 del 2003 i la 750 del 1996. A igualtat de cobertures de la pòlissa (verificat), pago 45€ més per la 800 que per la 750. La "raó" donada per Regal és que la 800 es una "S" (Monster 800S i.e.) i la 750 no... I com això, el q ells vulguin fer colar... Tenen la paella pel mànec

jordiTR63

Premis
8
No hi ha misteris, tan sols estratègies amagades...

A la mínima que poden s agafen al que sigui per incrementar la prima i moltes vegades les explicacions que et donen fan riure, com per exemple el q un cotxe vell paga més q un de nou...

El primer que tens q verificar és q les cobertures siguin EXACTAMENT iguals. La "maniobra" més habitual és reduir prestacions o indemnitzacions per accident als ocupants per reduir la prima anual... Després ja apareix el q es puguin agafar a que el teu cotxe tingui qualsevol indici de perillositat, com q sigui vermell o tingui unes sigles al nom tipus FR, GTI o qualsevol de les denominacions q puguin justificar el pressuposar q ets una mica "carbonilla"...
Molts coneixeu q tinc dues Ducati Monster, una 800 del 2003 i la 750 del 1996. A igualtat de cobertures de la pòlissa (verificat), pago 45€ més per la 800 que per la 750. La "raó" donada per Regal és que la 800 es una "S" (Monster 800S i.e.) i la 750 no... I com això, el q ells vulguin fer colar... Tenen la paella pel mànec
@Pep Aràgo

Entenc el que dius.

Dit això, en el cas de els meus cotxes, ni FR's ni GTI's ni gaites.

El Leon era un Style II 1.9 gasoil 105cv color negre .... gens racing (però fenomenal durant els 11 anys i 250.000 kms (y))
El Golf es un TSI 1.5 gasolina 130cv color blanc ... i comparat amb el Leon es un "cagarro sense substancia :poop:"... menys racing encara.

Salut!

Pep Aràgo

OffRoader
Premis
10
@Pep Aràgo

Entenc el que dius.

Dit això, en el cas de els meus cotxes, ni FR's ni GTI's ni gaites.

El Leon era un Style II 1.9 gasoil 105cv color negre .... gens racing (però fenomenal durant els 11 anys i 250.000 kms (y))
El Golf es un TSI 1.5 gasolina 130cv color blanc ... i comparat amb el Leon es un "cagarro sense substancia :poop:"... menys racing encara.

Salut!
Això confirma el que et deia... lògica cap, tan sols polítiques internes...
Per cert.. no pensis mai a tornar a tenir cap cotxe que et dongui el resultat que et va donar el Leon TDI.... Jo tenia un Ibiza, amb el mateix motor, 380.000 kms de "canya dura" (incloent entrenos de rallies) i tan sols vaig tenir que fer una junta de culata i pq me la vaig carregar jo a base de fer bufar el turbo per sobre del que tocava... :LOL: :LOL: :LOL:

Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Roger Guia Quin tipus d'assegurança escollir per la moto? Espai de debat 3
T Assegurança novell Presentacions 8
M D E Ruta - TGN RUTA EN MOTO 15/1 Rutes Obertes 6
Xavi Canyo Ruta en moto Ruta en moto Ewan McGregor Rutes en moto 2
motoxtrem.com Homologacion moto/ motoxtrem.com Taulell d'anuncis 0
perlanegraviajes Vinilar un casc de moto Mecànica i recopilatoris 0
Roger Informació Organitza una ruta en moto o una trobada Rutes en moto 0
AgustiCarmona Crònica Ruta al Est amb moto Cròniques 0
Loxicdelamola Actualització Moto Les nostres motos 7
Serra Consells Teniu coneixements de viatges en moto a Marroc? Espai de debat 4
F com vinilar una moto???!!! Mecànica i recopilatoris 4
Roger Ruta en moto Ruta en moto amb visita al Museu de la Moto, dinar i ruta de tornada! Dia 31 d'octubre Sortides anteriors 192
Serra Voleu veure una moto de veritat? Espai de debat 2
Xavi Canyo On poseu les claus de la moto? Un Cafè Ràpid 16
perlanegraviajes Vídeos Normandia en moto RoadTrip Cròniques 3
Roger Formació Consells sobre seguretat en la conducció de la moto Formació 2
Roger Mecànica Diari de manteniment de la moto Diaris de manteniment de la moto 2
mami_en_moto Ruta en moto Vull fer una ruta en moto !! Rutes en moto 12
mami_en_moto Vídeos La Guapizzima | Review Moto Guzzi V85TT Les nostres motos 2
Bascu Off Topic Biski, la moto d'aigua amfíbia Espai de debat 5
raulsade Rentar o netejar la moto? Les nostres motos 15
Roger Informació Grups de Rutes en Moto Informació i suport 6
Pele Ruta en moto En moto pel Maestrat Rutes en moto 7
Josep_Mototest Vídeos ?DESCOBREIX si la Honda X-ADV es una Moto o Scooter‼️ MotoVlogs propis 0
Roger Anàlisis-Comparativa Moto Guzzi V85 TT 2021 Anàlisi de productes 2
JordiRT Robatori Moto robada - Yamaha Espai de debat 1
Roger Informació Viatge Centenari de Moto Guzzi: Nordkapp i els Estats Bàltics Rutes en moto 0
juditjuditt Per fi...moto!!! Les nostres motos 32
SerrDavos Dubte Pantalons moto Espai de debat 10
Xavi Canyo Sense moto una temporada Suport entre companys 17
Josep_Mototest Vídeos Em DESPEDEIXO de CMX TV MOTO MotoVlogs propis 4
perlanegraviajes Organitzar un viatge en moto MotoVlogs propis 1
C Dubte Tallers pintura moto Mecànica i recopilatoris 3
A Compro Jaqueta pell moto Taulell d'anuncis 0
perlanegraviajes Estambul sense moto... MotoVlogs propis 0
perlanegraviajes La millor moto per als Overlanders Turcs MotoVlogs propis 3
GEORGECAT Consells Lloguer moto amb sidecar. Taulell d'anuncis 8
mami_en_moto Vídeos Explicació MOLT gràfica de caigues en moto per Mami en Moto ;) MotoVlogs propis 11
Mario G. Off Topic Ahir a la nit la moto em deia... Un Cafè Ràpid 7
Johanovski Mecànica Intensiu de mecànica bàsica per viatges en moto? Mecànica i recopilatoris 19
mami_en_moto Vídeos Capítol 3 | Regal de Sant Va-lentí | Mami en Moto MotoVlogs propis 12
Sal919 Silenciadors moto Mecànica i recopilatoris 23
Roger Fotos Exprimint els municipis en moto Rutes en moto 105
J Poseu nom a la moto? Les nostres motos 22
mami_en_moto Vídeos Capitol 2 | Perdent la por a la moto MotoVlogs propis 5
AgustiCarmona Vídeos La meva RUTA de la SEDA en MOTO i en SOLITARI MotoVlogs propis 8
Serra Quina moto de 2021 espereu amb candeletes veure en directe? Espai de debat 24
mami_en_moto Vídeos Arrenquem el canal de "Mami en Moto" en Youtube!! MotoVlogs propis 12
Josep_Mototest Vídeos La “MOTO” sense CARNET‼️ MotoVlogs propis 0
cegmorrys Palanques de fre/embragatge per la moto Mecànica i recopilatoris 4

Fils similars

A dalt