• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Consells Assegurança moto

Edutarraco

Edutarraco

Com es caminava?
20 Feb 2020
209
594
Premis
8
Moto
Kawa KLE 500
Bon dia
En breu agafaré una moto que té 5 mesos ( la presentació la farem oficial :p)
Quina assegurança li faríeu?
I ja posats, a quina asseguradora teniu la vostre?
Salut i GAS
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
En el cas d una moto moderna jo les tinc a Regal, però com sempre en aquest tema, mana molt les bonificacions que tinguis com a conductor...
Afortunadament, mai he tingut que fer servir l assegurança amb la moto, però quan he tingut cap incident amb els cotxes, no tinc cap queixa de com s ha gestionat el tema...
Compte amb les asseguradores de "ofertón", tipus Linia Directa o Mutua Madrileña... Quan arriba l hora dels peritatges, venen les sorpreses i les mogudes.

Per cert, si ets dels que el hi agrada el "producte km 0", demana preu a Mussap. Tenen una campanya específica pel client de proximitat.

Salut i gas a la nova eina...!!! (y) (y) (y)
 
Grizzlybeard

Grizzlybeard

Cul quadrat
25 Set 2020
62
168
Premis
3
Jo tinc, des de fa 5 anys AMV i la veritat és que bé, no he tingut cap cop, però quan he tingut dubtes han estat resolts molt ràpid. Trobo que tenen preus ajustats per al que ofereixen. El web és molt senzill i tens preus al moment sense trucades no desitjades.
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
459
1.515
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Jo també la tenia a Reegal i d’un any per altre me la volien pujar un 20% aprox. alegant que el primer any m’havien fet un descompte per captació. O sigui de 225€ volien cobrar 275€ per una Beverly 350 i l’assegurança a tercers amb incendi i robo. Vaig fer una búsqueda al rastreator i preu qualitat em vaig quedar amb Mapfre, considerant és bona Cía. i el preu va baixar a 190€ amb les mateixes garanties.
Vaig trobar una punxada a la roda del darrera en plena pandemia i me la van venir a buscar, a Km. 0, i portar al taller per reparar-la. No he tingut cap altre incident.
✌️
 
Loxicdelamola

Loxicdelamola

Com es caminava?
28 Jun 2020
211
541
Premis
7
Lleida
Moto
Moto Guzz V85TT
Twitter
loxicdelamola
Hola,
La tinc AMV i solament una vegada per fer anar grua per la bateria i bé. La veritat que no he mirat res del tema, van dir a la botiga la primera vegada i allà s ha quedat.

Sls
 
J

Jacint

Convidat
Bon dia
En breu agafaré una moto que té 5 mesos ( la presentació la farem oficial :p)
Quina assegurança li faríeu?
I ja posats, a quina asseguradora teniu la vostre?
Salut i GAS
Bones, tinc dues motos i totes dues a AMV. Per sort no l’he necessitat per peritatge, però si per assistència en carretera, i les dues vegades molt bé, tot hi anar amb acompanyant.
Sort.
 
Tàrraco

Tàrraco

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
31 Ago 2017
445
679
Premis
8
Tarragona
Jo he tingut RACC, MAPFRE, AMV i AXA. Totes be, al final agafo la que millor preu em dona (no em fa mandra canviar de companyia ;)) , nomes he tingut que fer servir la assisténcia i sempre l'han fet be en totes les companyies, a vegades depenent de si tens una sucursal mes prop teu si ets de fer les gestions presencials et pot acabar de decidir per una o per l'altra, de totes maneres ara cada cop tot va mes per internet, etc..
 
xavi_adventure

xavi_adventure

Rodant
22 Feb 2020
31
87
Premis
3
Moto
KTM 1290 super adventure s
Hola bones! Jo la meva la tinc a tercers a Verti i l'últim rebut crec que vaig pagar 115€.No se el que pagueu vosaltres però crec que és un bon preu

Enviado desde mi SM-A705FN mediante Tapatalk
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
La vella a tercers la tinc a AXA per 121,93€
Quan vaig mirar per la BMW a tot risc la millor opció a tot risc i tenint en compte preu i franquicia (havia companyies que hem posaven una de 1.600€), la millor opció era Allianz.

Salut,
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Holas!
Suzuki VStrom 650 XT.
Assegurança AMV. Tercers+incendi+Robatori... L'assistència en carretera la tinc com a soci RACC.
129,87€ l'últim rebut.
Els últims 20 anys totes les motos les he assegurat a AMV. Cap problema i bon preu.
També s'ha de dir que, sortosament, no he hagut de fer servir les pòlisses mai....

Salut i gassss!
 
  • Like
Reaccions: Jaumenovas
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Al canviar de moto passant de la honda cb500x a la guzzi 85tt he descobert que he passat de pagar 200 euros a tercers per la 500 a 140 a tercers per la 850.
Veig que és un preu bo i semblant al de la Suzuki del company @jordiTR63
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Al canviar de moto passant de la honda cb500x a la guzzi 85tt he descobert que he passat de pagar 200 euros a tercers per la 500 a 140 a tercers per la 850.
Veig que és un preu bo i semblant al de la Suzuki del company @jordiTR63
Holas!

Per mi es una mena de misteri insondable el que els passa pel cap als actuaris d'assegurances (que son els que fan tota la càbala per establir el preu de les assegurances en funció de vehicle, conductor i les seves circumstàncies)...

Poso un exemple :

Al Març 2020 vaig comprar un cotxe nou.
Aquest cotxe substituia un altre del 2009.

La cia on tinc aquestes assegurances es LineaDirecta .

Per el cotxe 2009 (un Seat Leon) estava pagant a tercers uns 430€
Per el cotxe 2020 (un VW Golf) estic pagant a tot risc amb franquicia 150€ uns 350€

Si els preguntes com es això et diuen que per un cotxe vell es paga mes (en aquest cas molt mes) que per un de nou.

Jo no ho entenc.....

Potser @Serra es el teu cas : moto-vella > moto-nova.

Salut i gassss!
 
  • Like
Reaccions: Serra i Pep Aràgo
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
No hi ha misteris, tan sols estratègies amagades...

A la mínima que poden s agafen al que sigui per incrementar la prima i moltes vegades les explicacions que et donen fan riure, com per exemple el q un cotxe vell paga més q un de nou...


El primer que tens q verificar és q les cobertures siguin EXACTAMENT iguals. La "maniobra" més habitual és reduir prestacions o indemnitzacions per accident als ocupants per reduir la prima anual... Després ja apareix el q es puguin agafar a que el teu cotxe tingui qualsevol indici de perillositat, com q sigui vermell o tingui unes sigles al nom tipus FR, GTI o qualsevol de les denominacions q puguin justificar el pressuposar q ets una mica "carbonilla"...
Molts coneixeu q tinc dues Ducati Monster, una 800 del 2003 i la 750 del 1996. A igualtat de cobertures de la pòlissa (verificat), pago 45€ més per la 800 que per la 750. La "raó" donada per Regal és que la 800 es una "S" (Monster 800S i.e.) i la 750 no... I com això, el q ells vulguin fer colar... Tenen la paella pel mànec
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
No hi ha misteris, tan sols estratègies amagades...

A la mínima que poden s agafen al que sigui per incrementar la prima i moltes vegades les explicacions que et donen fan riure, com per exemple el q un cotxe vell paga més q un de nou...


El primer que tens q verificar és q les cobertures siguin EXACTAMENT iguals. La "maniobra" més habitual és reduir prestacions o indemnitzacions per accident als ocupants per reduir la prima anual... Després ja apareix el q es puguin agafar a que el teu cotxe tingui qualsevol indici de perillositat, com q sigui vermell o tingui unes sigles al nom tipus FR, GTI o qualsevol de les denominacions q puguin justificar el pressuposar q ets una mica "carbonilla"...
Molts coneixeu q tinc dues Ducati Monster, una 800 del 2003 i la 750 del 1996. A igualtat de cobertures de la pòlissa (verificat), pago 45€ més per la 800 que per la 750. La "raó" donada per Regal és que la 800 es una "S" (Monster 800S i.e.) i la 750 no... I com això, el q ells vulguin fer colar... Tenen la paella pel mànec
@Pep Aràgo

Entenc el que dius.

Dit això, en el cas de els meus cotxes, ni FR's ni GTI's ni gaites.

El Leon era un Style II 1.9 gasoil 105cv color negre .... gens racing (però fenomenal durant els 11 anys i 250.000 kms (y))
El Golf es un TSI 1.5 gasolina 130cv color blanc ... i comparat amb el Leon es un "cagarro sense substancia :poop:"... menys racing encara.

Salut!
 
  • Haha
Reaccions: Pep Aràgo
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
@Pep Aràgo

Entenc el que dius.

Dit això, en el cas de els meus cotxes, ni FR's ni GTI's ni gaites.

El Leon era un Style II 1.9 gasoil 105cv color negre .... gens racing (però fenomenal durant els 11 anys i 250.000 kms (y))
El Golf es un TSI 1.5 gasolina 130cv color blanc ... i comparat amb el Leon es un "cagarro sense substancia :poop:"... menys racing encara.

Salut!
Això confirma el que et deia... lògica cap, tan sols polítiques internes...
Per cert.. no pensis mai a tornar a tenir cap cotxe que et dongui el resultat que et va donar el Leon TDI.... Jo tenia un Ibiza, amb el mateix motor, 380.000 kms de "canya dura" (incloent entrenos de rallies) i tan sols vaig tenir que fer una junta de culata i pq me la vaig carregar jo a base de fer bufar el turbo per sobre del que tocava... :LOL: :LOL: :LOL:
 
  • Like
Reaccions: jordiTR63
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Edu Crispi Una bona assegurança per moto? Consultes legals 9
Roger Guia Quin tipus d'assegurança escollir per la moto? Espai de debat 3
T Assegurança novell Presentacions 8
Xavi Canyo Porra Moto GP 2024 !!! Competició 32
G MOTO CLUB FEDERAT?? Avantatges especials 4
S La meva moto Presentacions 9
Bascu Mecànica Filtres d'Alt Rendiment (tipus K&N) en moto limitada? Mecànica de motos i recopilatoris 4
E Sortida d'aquest cap de setmana Ruta en moto proper dissabte 13/01 BCN - Detalls al fil Rutes Obertes 5
Bascu Dubte Bateria de moto - opcions Mecànica de motos i recopilatoris 16
Xavi Canyo 5 coses que m'agraden/no m'agraden de la meva moto Les nostres motos 5
AgustiCarmona Vídeos Viatjar sol en moto MotoVlogs propis 0
perlanegraviajes Dashcam para moto Mecànica de motos i recopilatoris 4
X04N Esdeveniment Resultats Moto Explora 22/04 MotoExplora 4
J Formació Formació 3.0 Vive la moto Formació motorista 1
perlanegraviajes Neteja la moto per 3 euros Anàlisi de productes 0
Roger Mecànica "Quan deixo de donar gas s'escolta un clic metàl·lic de la part de radera de la moto Mecànica de motos i recopilatoris 3
Roger X-ADV Notícia El Museu Moto Bassella prorroga l'exposició "+Derbi: dels carrers als circuits" Espai de debat 0
Xavi Canyo PORRA MOTO GP 2023 !!!!!! Competició 308
Bascu Consells Moto de segona mà? Pot ser que sí Espai de debat 44
G Consells Ruta en moto per Cerdenya Espai de debat 3
McAlbi Opinió Moto Touring: Honda NT1100 o BMW R 1250 RT o Yamaha Tracer 9 GT+ ?? Espai de debat 20
Roger X-ADV Dubte Un bon suport per moto trail per portar el mòbil Espai de debat 5
Roger X-ADV Fotos El Moto-Frontal del dia + foto Un Cafè Ràpid 10
Roger X-ADV Recopilatori El millor accessori que heu comprat mai per la moto o pilot + foto Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV Consells Combatre el fred intens amb moto Espai de debat 13
laguiavial.com Consells He estat mirant quina moto vull Espai de debat 22
Roger X-ADV Opinió Què us va fer decidir per comprar la vostra moto actual? + foto Un Cafè Ràpid 42
perlanegraviajes Ruta en moto Cerdeña en moto Cròniques sobre motociclisme 4
M Venc / Compro Jaqueta moto Rev'it Jacquet Elipse Taulell d'anuncis 2
Roger Clubs i agrupacions Recopilatori de Clubs i Grups Motoristes actius per sortir de ruta en moto Clubs i agrupacions 1
perlanegraviajes Crònica Escocia en Moto Cròniques sobre motociclisme 5
Roger Anàlisis-Comparativa Millors guants de moto d'estiu de 2022 Anàlisi de productes 4
Roger Anàlisis-Comparativa Les millors jaquetes de moto d'estiu del 2022 Anàlisi de productes 1
Xavi Canyo Sense clau, la moto seguia encesa Mecànica de motos i recopilatoris 5
AgustiCarmona Vídeos En moto entre Catalunya, Aragó i el País Valencià. Rutes en moto 0
Jaumenovas Anàlisis-Comparativa Projecte de nova Moto X-ADV 750 Anàlisi de productes 17
mami_en_moto Ruta en moto Vive La Moto 2022 Cròniques sobre motociclisme 3
perlanegraviajes Off Topic Premis Moto Turisme Suport entre companys 0
Xavi Canyo Teníu alguna manía abans d'agafar la moto? Un Cafè Ràpid 25
Roger Notícia Intercomunicadors homologats per cascs de moto, legals a partir d'avui Espai de debat 4
perlanegraviajes Ruta en moto Xerrada viatge a Islandia en moto Cròniques sobre motociclisme 0
perlanegraviajes On fabriquen les rodes Michelin per moto? MotoVlogs propis 0
perlanegraviajes Cadenat per moto Anàlisi de productes 0
JoanBP Competició PORRA MOTO GP 2022 !!!!!! Competició 305
mami_en_moto Moto GP 2022 :) Competició 11
SmartMotoRiders Formació Entrevista a Pere Arnella, instructor i monitor de moto Formació motorista 0
Bascu Vive la moto o esdeveniments semblants? Espai de debat 5
perlanegraviajes Ruta en moto EM ROBEN la moto Cròniques sobre motociclisme 0
Johanovski Dubte Paperassa per vendre la moto? Consultes legals 7
M D E RUTA EN MOTO 15/1 Sortides anteriors 6

Fils similars