• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Assegurança novell

T

Trabucat

Nouvingut
29 Jul 2020
7
25
Premis
2
Salutacions a tothom, fa un temps em vaig registrar al forum i no hi havia pogut tornar a entrar per falta de temps.

Com ja vaig comentar a la meva presentació sóc un conductor novell, fa poc que vaig acabar el curs de l'autoescola pel carnet A2 i vaig comprar una moto de segona mà.

En aquesta ocasió voldria escoltar la veu de la vostra experiència.

Quina assegurança econòmica em recomaneu per a un conductor novell com jo que acaba de sortir de l'autoescola?

Moltes gràcies a tothom per les respostes.
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Per probablement edat i anys de carnet no et puc ajudar.
Crec que el millor sería que anessis a una assessoria i que ells t'aconsellin segons preus i prestacions de les diferents opcions d'assegurances.
Ademés si tens mai cap problema (esperem que mai) tens a qui anar a remugar.

Salut,
 
  • Like
Reaccions: Loxicdelamola
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Salutacions a tothom, fa un temps em vaig registrar al forum i no hi havia pogut tornar a entrar per falta de temps.

Com ja vaig comentar a la meva presentació sóc un conductor novell, fa poc que vaig acabar el curs de l'autoescola pel carnet A2 i vaig comprar una moto de segona mà.

En aquesta ocasió voldria escoltar la veu de la vostra experiència.

Quina assegurança econòmica em recomaneu per a un conductor novell com jo que acaba de sortir de l'autoescola?

Moltes gràcies a tothom per les respostes.
Hola Trabucat! Jo tinc un contacte que treballa en una correduria d'assegurances de Reus (ho podries contractar a distància m'imagino), i em fa una gestió molt professional de l'assegurança de la meva moto. Sempre està damunt del tema en quant a preus, cobertures, companyies.... si vols te'n puc passar el contacte, i a veure què et sembla.
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Salutacions a tothom, fa un temps em vaig registrar al forum i no hi havia pogut tornar a entrar per falta de temps.

Com ja vaig comentar a la meva presentació sóc un conductor novell, fa poc que vaig acabar el curs de l'autoescola pel carnet A2 i vaig comprar una moto de segona mà.

En aquesta ocasió voldria escoltar la veu de la vostra experiència.

Quina assegurança econòmica em recomaneu per a un conductor novell com jo que acaba de sortir de l'autoescola?

Moltes gràcies a tothom per les respostes.
"Bentornat" @Trabucat, salutacions des de el Lluçanès...!!!

Per anar una mica orientat, fes un mostreig del que et surt a qualsevol dels comparadors que tens a internet i seguidament parla amb un corredor d assegurances, tal com et recomanen en @Xavi Canyo i en @Non-stop, però no et fixis tan sols en el preu a pagar...
Compara les cobertures que t ofereixen, especialment si és inclosa l assistència en viatge i la cobertura d accidents del conductor i acompanyant. No sempre ho inclouen al preu al donar el pressupost, ja que son els conceptes que fan variar força la prima resultant a pagar.
 
  • Like
Reaccions: Xavi Canyo i Roger
xenia

xenia

Rodant
12 Nov 2020
37
106
Premis
3
Vilafranca del Penedès
Moto
CB500X
Salutacions a tothom, fa un temps em vaig registrar al forum i no hi havia pogut tornar a entrar per falta de temps.

Com ja vaig comentar a la meva presentació sóc un conductor novell, fa poc que vaig acabar el curs de l'autoescola pel carnet A2 i vaig comprar una moto de segona mà.

En aquesta ocasió voldria escoltar la veu de la vostra experiència.

Quina assegurança econòmica em recomaneu per a un conductor novell com jo que acaba de sortir de l'autoescola?

Moltes gràcies a tothom per les respostes.
Bones,
jo just fa un any estava en la teva posició, m’ho vaig mirar molt i el que millor preu em van fer és fenix directo per 185€. Tenint en compte que mai havia tingut cap seguro al meu nom. (aixo fa puja el preu)
 
T

Trabucat

Nouvingut
29 Jul 2020
7
25
Premis
2
Bones,
jo just fa un any estava en la teva posició, m’ho vaig mirar molt i el que millor preu em van fer és fenix directo per 185€. Tenint en compte que mai havia tingut cap seguro al meu nom. (aixo fa puja el preu)
Bones, gràcies per respondre. Si us plau em pots comentar com i on ho vas mirar això? Jo tampoc he tingut mai res al meu nom, ni assegurances ni propietats ni res.

Què és un comparador, a què us referiu amb corredor d'assegurances? Perdoneu si us faig preguntes massa ximples però no sé on he d'anar a informar-me
 
Última edició:
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Bones, gràcies per respondre. Si us plau em pots comentar com i on ho vas mirar això? Jo tampoc he tingut mai res al meu nom, ni assegurances ni propietats ni res.

Què és un comparador, a què us referiu amb corredor d'assegurances? Perdoneu si us faig preguntes massa ximples però no sé on he d'anar a informar-me
Comparador: Conectes a la web poses les teves dades, edat, anys de carnet,vehícle, etc... i et surten diferents opcions d'assegurances i les seves prestacions.
Pots començar per aquests:
- rastreator.com
- acierto.com
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo i xenia
xenia

xenia

Rodant
12 Nov 2020
37
106
Premis
3
Vilafranca del Penedès
Moto
CB500X
Bones, gràcies per respondre. Si us plau em pots comentar com i on ho vas mirar això? Jo tampoc he tingut mai res al meu nom, ni assegurances ni propietats ni res.

Què és un comparador, a què us referiu amb corredor d'assegurances? Perdoneu si us faig preguntes massa ximples però no sé on he d'anar a informar-me
Jo vaig mirar rastreator i despres de veuren varis vaig fer el calcul de preu a la seva web. Sino truca i ells t’ho fan.
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bones, gràcies per respondre. Si us plau em pots comentar com i on ho vas mirar això? Jo tampoc he tingut mai res al meu nom, ni assegurances ni propietats ni res.

Què és un comparador, a què us referiu amb corredor d'assegurances? Perdoneu si us faig preguntes massa ximples però no sé on he d'anar a informar-me
No pateixis per preguntar! Estem aquí per donar-nos un cop de mà (y)

Pots fer una ullada al comparador d'aquesta web, a veure que et surt:


Una correduria, d'altra banda, vindria a ser com una gestoria però amb el tema d'assegurances, s'ocupen de buscar-te bones pòlisses, te'n fan gestions, seguiments, et donen suport... no hi entenc gaire però és això, com una gestoria però en seguros.
 
Última edició:
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo

Fils similars