
Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
Bones,
Apart de la típica de fa molts anys de creure que t'havies quedat sense benzina a pocs km perquè no havíes obert la clau de la benzina (clàssica de boomers cap amunt)
Quines anecdotes més teniu per explicar?
Començo amb la que m'ha passat avui, de ben segur en tenim unes quantes de divertides
Per no perdre la rutina d'aquests últim mes, he anat a la Clínica Sagrada Familia a que hem posessin un Holter.
Surto, trec el casc de sota el seient i quan vaig a arrencar la moto aquesta no fa ni mitja intenció, no fa res de res.
S'encen tot el tablier i surt el puto triangulet groc.
Trec contacte, torno a posar contacte i intento de nou engegar-la però res de res.
Començo a ratllar-me apart de començar a suar com un porc (avui a BCN feia uns 23º) i jo estava a ple sol, amb la jaqueta, el casc i els guants posats.
Hem ve a la ment una idea genial, EUREKA !!! potser falla alguna cosa de l'electrònica !!!
Així que primer de tot desactivo la alarma i torno a intentar-ho, resultat = RES !!
Depres desactivo el control de tracció, resultat = RES !!
Desconecto l'ABS, resultat = RES !!
Recordo haver llegit que les primeres C600 Sport (model anterior a la meva) tenien un problema amb el sensor de la pota de cabra, quan la gent aparcava amb ella, sembla ser que al plegar-la la moto no s'enterava i ja no havia manera d'engegar-la, així que començo a baixar i pujar la pota de cabra fotent-li unes bones castanyes per tal de desenganxar el que calgués, resultat = RES !!
Finalment hem rendeixo, porto 1/2h torrant-me de calor i començo a pensar que entre la mala baba que porto, les patades a la pota de cabra i la calor, demà quan hem treguin el Holter donaré uns nivells tant alts de tensió que o bé hem posen un marcapassos o directament aniré al programa de trasplantaments, els sortirà que estic fotut, fotut.
Així que truco al taller on vaig passar l'última revisió (si despr´sd'apenes 2.000km desde aquesta hem pretenen cobrar res, ells si que cobraran i no seran pas diners...) per si hi ha alguna combinació de botons per saber que passa (amb el smart hi ha alguna) però hem diuen que fins les 3 no hi ha ningú a taller, cagon tot, son 2 quarts de 2. La senyoreta però molt amable hem dona un telèfon d'assistència de BMW, truco i hem diuen que m'envien una assistència i que en 20 minuts arriba.
Mentre estic assegut a un esglaó esperant l'assistència pensó... coi BMW!!!, si no me la posen en marxa, hem cobraran la grúa i precisament BMW, no son barats i ja tinc l'assegurança que hem cobreix l'assitència en carretera...
Així que els trono a trucar i els pregunto quan hem cobraran i sorpresa... hem diuen que com està en garantía que res de res (per qui tingui BMW aquests és el telèfon: 900 12 23 00, opció3)
Finalment hem truca l'assistècia que està a cins minuts i aleshores... hem volía fondre, al veure la moto de lluny (havia estat caminant amunt i avall remugant tota l'estona), m'adono que al recollir el casc de sota el seient, no havia plegat el Flexi-Case i que per això no engegava la moto, així que mentre encara parlo amb el conductor, el tanco, provo d'arancar-la i TACHAN !! arenca a la primera. Evidentment al de la grua li he dit que ja no calia que s'atancés i que deuría ser u mal contacte de tancament del Flexi-Case no pas una errada meva de tal magnitut, ha,ha, ha... i que ja aniría al taller a solventar-ho ?
El més fotut de tot, es que sempre guardo el casc de la mateixa manera i avui, no sé per quins setze ous, ni m'he adonat que no el plegava ?♂️
Aquí el motiu del tot el merder:
Apart de la típica de fa molts anys de creure que t'havies quedat sense benzina a pocs km perquè no havíes obert la clau de la benzina (clàssica de boomers cap amunt)
Quines anecdotes més teniu per explicar?
Començo amb la que m'ha passat avui, de ben segur en tenim unes quantes de divertides
Per no perdre la rutina d'aquests últim mes, he anat a la Clínica Sagrada Familia a que hem posessin un Holter.
Surto, trec el casc de sota el seient i quan vaig a arrencar la moto aquesta no fa ni mitja intenció, no fa res de res.
S'encen tot el tablier i surt el puto triangulet groc.
Trec contacte, torno a posar contacte i intento de nou engegar-la però res de res.
Començo a ratllar-me apart de començar a suar com un porc (avui a BCN feia uns 23º) i jo estava a ple sol, amb la jaqueta, el casc i els guants posats.
Hem ve a la ment una idea genial, EUREKA !!! potser falla alguna cosa de l'electrònica !!!
Així que primer de tot desactivo la alarma i torno a intentar-ho, resultat = RES !!
Depres desactivo el control de tracció, resultat = RES !!
Desconecto l'ABS, resultat = RES !!
Recordo haver llegit que les primeres C600 Sport (model anterior a la meva) tenien un problema amb el sensor de la pota de cabra, quan la gent aparcava amb ella, sembla ser que al plegar-la la moto no s'enterava i ja no havia manera d'engegar-la, així que començo a baixar i pujar la pota de cabra fotent-li unes bones castanyes per tal de desenganxar el que calgués, resultat = RES !!
Finalment hem rendeixo, porto 1/2h torrant-me de calor i començo a pensar que entre la mala baba que porto, les patades a la pota de cabra i la calor, demà quan hem treguin el Holter donaré uns nivells tant alts de tensió que o bé hem posen un marcapassos o directament aniré al programa de trasplantaments, els sortirà que estic fotut, fotut.
Així que truco al taller on vaig passar l'última revisió (si despr´sd'apenes 2.000km desde aquesta hem pretenen cobrar res, ells si que cobraran i no seran pas diners...) per si hi ha alguna combinació de botons per saber que passa (amb el smart hi ha alguna) però hem diuen que fins les 3 no hi ha ningú a taller, cagon tot, son 2 quarts de 2. La senyoreta però molt amable hem dona un telèfon d'assistència de BMW, truco i hem diuen que m'envien una assistència i que en 20 minuts arriba.
Mentre estic assegut a un esglaó esperant l'assistència pensó... coi BMW!!!, si no me la posen en marxa, hem cobraran la grúa i precisament BMW, no son barats i ja tinc l'assegurança que hem cobreix l'assitència en carretera...
Així que els trono a trucar i els pregunto quan hem cobraran i sorpresa... hem diuen que com està en garantía que res de res (per qui tingui BMW aquests és el telèfon: 900 12 23 00, opció3)
Finalment hem truca l'assistècia que està a cins minuts i aleshores... hem volía fondre, al veure la moto de lluny (havia estat caminant amunt i avall remugant tota l'estona), m'adono que al recollir el casc de sota el seient, no havia plegat el Flexi-Case i que per això no engegava la moto, així que mentre encara parlo amb el conductor, el tanco, provo d'arancar-la i TACHAN !! arenca a la primera. Evidentment al de la grua li he dit que ja no calia que s'atancés i que deuría ser u mal contacte de tancament del Flexi-Case no pas una errada meva de tal magnitut, ha,ha, ha... i que ja aniría al taller a solventar-ho ?
El més fotut de tot, es que sempre guardo el casc de la mateixa manera i avui, no sé per quins setze ous, ni m'he adonat que no el plegava ?♂️
Aquí el motiu del tot el merder: