• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Mecànica Averies que no ho son i et pujen els colors

Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Bones,
Apart de la típica de fa molts anys de creure que t'havies quedat sense benzina a pocs km perquè no havíes obert la clau de la benzina (clàssica de boomers cap amunt)
Quines anecdotes més teniu per explicar?
Començo amb la que m'ha passat avui, de ben segur en tenim unes quantes de divertides

Per no perdre la rutina d'aquests últim mes, he anat a la Clínica Sagrada Familia a que hem posessin un Holter.
Surto, trec el casc de sota el seient i quan vaig a arrencar la moto aquesta no fa ni mitja intenció, no fa res de res.
S'encen tot el tablier i surt el puto triangulet groc.
Trec contacte, torno a posar contacte i intento de nou engegar-la però res de res.
Començo a ratllar-me apart de començar a suar com un porc (avui a BCN feia uns 23º) i jo estava a ple sol, amb la jaqueta, el casc i els guants posats.
Hem ve a la ment una idea genial, EUREKA !!! potser falla alguna cosa de l'electrònica !!!
Així que primer de tot desactivo la alarma i torno a intentar-ho, resultat = RES !!
Depres desactivo el control de tracció, resultat = RES !!
Desconecto l'ABS, resultat = RES !!
Recordo haver llegit que les primeres C600 Sport (model anterior a la meva) tenien un problema amb el sensor de la pota de cabra, quan la gent aparcava amb ella, sembla ser que al plegar-la la moto no s'enterava i ja no havia manera d'engegar-la, així que començo a baixar i pujar la pota de cabra fotent-li unes bones castanyes per tal de desenganxar el que calgués, resultat = RES !!
Finalment hem rendeixo, porto 1/2h torrant-me de calor i començo a pensar que entre la mala baba que porto, les patades a la pota de cabra i la calor, demà quan hem treguin el Holter donaré uns nivells tant alts de tensió que o bé hem posen un marcapassos o directament aniré al programa de trasplantaments, els sortirà que estic fotut, fotut.
Així que truco al taller on vaig passar l'última revisió (si despr´sd'apenes 2.000km desde aquesta hem pretenen cobrar res, ells si que cobraran i no seran pas diners...) per si hi ha alguna combinació de botons per saber que passa (amb el smart hi ha alguna) però hem diuen que fins les 3 no hi ha ningú a taller, cagon tot, son 2 quarts de 2. La senyoreta però molt amable hem dona un telèfon d'assistència de BMW, truco i hem diuen que m'envien una assistència i que en 20 minuts arriba.
Mentre estic assegut a un esglaó esperant l'assistència pensó... coi BMW!!!, si no me la posen en marxa, hem cobraran la grúa i precisament BMW, no son barats i ja tinc l'assegurança que hem cobreix l'assitència en carretera...
Així que els trono a trucar i els pregunto quan hem cobraran i sorpresa... hem diuen que com està en garantía que res de res (per qui tingui BMW aquests és el telèfon: 900 12 23 00, opció3)
Finalment hem truca l'assistècia que està a cins minuts i aleshores... hem volía fondre, al veure la moto de lluny (havia estat caminant amunt i avall remugant tota l'estona), m'adono que al recollir el casc de sota el seient, no havia plegat el Flexi-Case i que per això no engegava la moto, així que mentre encara parlo amb el conductor, el tanco, provo d'arancar-la i TACHAN !! arenca a la primera. Evidentment al de la grua li he dit que ja no calia que s'atancés i que deuría ser u mal contacte de tancament del Flexi-Case no pas una errada meva de tal magnitut, ha,ha, ha... i que ja aniría al taller a solventar-ho ?
El més fotut de tot, es que sempre guardo el casc de la mateixa manera i avui, no sé per quins setze ous, ni m'he adonat que no el plegava ?‍♂️
Aquí el motiu del tot el merder:
1620233594716
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Doncs a mi em va passar un cop que estava pujant un coll de muntanya i en una frenada d emergència després no em tirava la moto i va quedar aturada... Jo ben preocupat i van venir me a ajudar i era el maleït kill switch que l havia tocat sense voler...
 
pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
Jo fa molts anys als meus començaments amb la GS500 la vaig ofegar del tot al posar l'aixeta de la benzina cap per avall... Et sents molt lerdo al dia següent al taller, però quan et diu que no has de pagar res, penses podria ser pitjor... Si fos averia real me hagués costat pasta

Enviat des del meu RMX1931 usant Tapatalk
 
JoanBP

JoanBP

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
7 Mar 2021
706
1.267
Premis
13
Torroella de Montgrí
Moto
HONDA NC750X ABS
Feina poc que tenia de Deaville (de 2a mà) i em va tocar passar la ITV. Al sortir vaig recollir la documentació i, tot cofoi amb el casc, jaqueta, guants en ple juliol i.... no engega!! La porto a fora al sol i proba que probaras, res de res?. Ja anava a trucar a la grua quan me n'adono que al donar el contacte al tablier faltava una llum verda amb una N.
Llavors vaig aprendre que amb la pota de cabra i la 1a engranada, no s'engega si no apretes l'embrague. ???
 
pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
mitja hora com boig que la moto ni check ni res quan em vaig adonar que tenia l'alarma posada xD
Ostres!!! Ara que surt l'alarma!! Tinc una anècdota divertida de l'alarma de la gs500. És el que té la primera moto, la pobre pateix les novatades.
Resulta que l'anterior propietari me va indicar que fa temps la moto tenia una alarma, però que la van eliminar...
Al cap de uns mesos de tenir-la, arribo al pàrquing, cavallet, treure guants, casc i al tancar contacte i treure clau... La moto segueix amb el motor en marxa... WAT?... Finalment la paro amb el switch vermell i s'apaga tot.
Pujo a casa i vinga a revisar forums etc... No trobo res... A dormir ratllat...
Al dia següent, baixo decidit a resoldre-ho aprofitant que treballava de tarda i tenia unes hores al matí per mi. Començo a desmuntar seient i veig que de la bateria hi ha connectat uns cables sospitosos, que al moure, la moto sense clau s'engega... TATXAN!!
Així doncs va ser desconectar-ho tot i treure la petaca de la alarma, amb el que vaig guanyar en lleugeresa de la moto 0'0001 CV més

Enviat des del meu RMX1931 usant Tapatalk
 
motoxtrem.com

motoxtrem.com

Rodant
2 Mai 2021
28
75
Premis
2
Viladecans
www.motoxtrem.com
Ostres!!! Ara que surt l'alarma!! Tinc una anècdota divertida de l'alarma de la gs500. És el que té la primera moto, la pobre pateix les novatades.
Resulta que l'anterior propietari me va indicar que fa temps la moto tenia una alarma, però que la van eliminar...
Al cap de uns mesos de tenir-la, arribo al pàrquing, cavallet, treure guants, casc i al tancar contacte i treure clau... La moto segueix amb el motor en marxa... WAT?... Finalment la paro amb el switch vermell i s'apaga tot.
Pujo a casa i vinga a revisar forums etc... No trobo res... A dormir ratllat...
Al dia següent, baixo decidit a resoldre-ho aprofitant que treballava de tarda i tenia unes hores al matí per mi. Començo a desmuntar seient i veig que de la bateria hi ha connectat uns cables sospitosos, que al moure, la moto sense clau s'engega... TATXAN!!
Així doncs va ser desconectar-ho tot i treure la petaca de la alarma, amb el que vaig guanyar en lleugeresa de la moto 0'0001 CV més

Enviat des del meu RMX1931 usant Tapatalk
Putada grosa xD
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Ostres!!! Ara que surt l'alarma!! Tinc una anècdota divertida de l'alarma de la gs500. És el que té la primera moto, la pobre pateix les novatades.
Resulta que l'anterior propietari me va indicar que fa temps la moto tenia una alarma, però que la van eliminar...
Al cap de uns mesos de tenir-la, arribo al pàrquing, cavallet, treure guants, casc i al tancar contacte i treure clau... La moto segueix amb el motor en marxa... WAT?... Finalment la paro amb el switch vermell i s'apaga tot.
Pujo a casa i vinga a revisar forums etc... No trobo res... A dormir ratllat...
Al dia següent, baixo decidit a resoldre-ho aprofitant que treballava de tarda i tenia unes hores al matí per mi. Començo a desmuntar seient i veig que de la bateria hi ha connectat uns cables sospitosos, que al moure, la moto sense clau s'engega... TATXAN!!
Així doncs va ser desconectar-ho tot i treure la petaca de la alarma, amb el que vaig guanyar en lleugeresa de la moto 0'0001 CV més

Enviat des del meu RMX1931 usant Tapatalk
Per això una de le primeres coses que vaig fer va ser desconectar l'alarma, més d'un conegut a tingut problemes, tot i que el principal era que es menjava les bateries.
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Roger Notícia Presentat el Pla de Seguretat Viària 2024-2026, que planteja reduir el 20% les víctimes mortals en zona interurbana Espai de debat 3
Xavi Canyo 5 coses que m'agraden/no m'agraden de la meva moto Les nostres motos 5
Roger X-ADV Recopilatori Què és el millor que us han donat les diferents motos que heu tingut? Un Cafè Ràpid 6
Bascu Consells Moto de segona mà? Pot ser que sí Espai de debat 44
racingdeibit quin és el millor tram de curves que heu fet? Un Cafè Ràpid 20
Roger X-ADV Recopilatori El millor accessori que heu comprat mai per la moto o pilot + foto Un Cafè Ràpid 6
scooterista.cat Dubte alguna botiga que tingui TOMTOM Rider?? Espai de debat 1
Lluis Tram La carretera que va de Tuixent a la Seu, asfaltada de nou Trams motociclistes d'interès 5
mr_pointer Social Riders Quan enxampes la càmara de vídeo que surt volant !!! Social Riders 0
Nikokaos Crònica RODIBOOK 2021: l'app digital de la cursa i la pluja que mai va arribar Rodibook 22
Roger Opinió Quines eines us agraden més, quines menys, i quines d'altres us agradaria que implementéssim? Informació i suport 7
Arnaubarruera OffRoad Sortideta que hem fet avui 13.03.21 Rutes en moto 6
Loxicdelamola Se fa saber que Lasinistra ( Motoguzzi V85TT ) se li fiquen neumàtics nous Pneumàtics 43
mami_en_moto Vídeos El que el vent s'endugué MotoVlogs propis 21
cegmorrys Un altre que es presenta Presentacions 21
C Ruta en moto Ruta per aclamació popular (popular de 3 o 4, pero eso es lo que hay) Rutes en moto 0
Maneras de Rodar Hola, que tal? Presentacions 12
perlanegraviajes tipus de gent que veu youtube MotoVlogs propis 0
Roger Avantatges Busquem tallers que treballin amb pneumàtics de primera línia Avantatges especials 21
elbarbasenmoto El que més m'agrada de la meva MOTO MotoVlogs propis 2
Myke's ¿Que penseu? BCN zona verda per motos. Espai de debat 3
hURIkane Ruta en moto Vinga, que me piro! Rutes en moto 5
Roger X-ADV Dubte Rumor sobre que es permetrà circular amb moto dins de la província Espai de debat 45
elbarbasenmoto Vídeos El que no m'agrada de la meva MOTO (No hi ha res perfecte) MotoVlogs propis 14
Serra El que cou la catalana Rieju Espai de debat 9
Serra Hi ha gent que no sap estar-se quieta Espai de debat 4
Roger X-ADV Consells No m'equipo sempre que agafo la moto Espai de debat 13
Eloi Crònica Una imatge val més que mil paraules. Cròniques sobre motociclisme 1
Roger (VÍDEO) – Evita per poc la col·lisió amb un camió que s'incorpora a la via Espai de debat 0
Roger BMW C 400 X, una scooter que destaca per la seva connectivitat Espai de debat 0
Roger Honda CBR1000RR Fireblade 2017, respectant l'essència que la va fer néixer. Espai de debat 0
Roger "El cotxe seguia accelerant esperant que jo i la moto ens desprenguéssim" Espai de debat 0
I Crònica Que va ser Intermotard2016? Cròniques sobre motociclisme 1
Roger Notícia Riding Assist, l’increïble prototip d’Honda que et deixarà bocabadat. Espai de debat 0
Roger Aspectes que cal cuidar de la teva moto a l'hivern Mecànica de motos i recopilatoris 0
J Fotos Racons als que aneu amb la moto Espai de debat 1
Xav2 Anàlisis-Comparativa Tot el que as de saber de la bateria d'una moto Mecànica de motos i recopilatoris 1
Roger Notícia Els mossos multaran als motoristes que no els hi tornin la salutació Espai de debat 4
Qim44 Notícia Quines són les multes més altes que et poden posar amb la teva moto? Consultes legals 2
Xav2 Anàlisis-Comparativa Quins son els millors navegadors Android per la moto? Mecànica de motos i recopilatoris 27

Fils similars