• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta en moto Avui divendres Sant jo també he sortit

Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
459
1.515
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Bon dia a tothom!!!
Dons finalment avui he pogut sortir, no ho tenia clar per obligacions familiars que no puc desentendre’m però ho he pogut solucionar i a Rodar s’ha dit, que ja tocava, després de tans dies de vent, fred i pluja.
He sortit tard de casa i hem feia gràcia la ruta que va proposar des de Molins de Rei en @Joananton , però clar, jo surto de Terrassa i vaig tard, però que caram!!! Allà vaig per coneixer el Restaurant El Celler de la Guardia, aixís ja sabré per unaltra ocasió anar-hi a fer un àpat, ja que avui al anar sol només m’he pres un tallat.
Resumint, he fet una ruta similar a la meva manera i es la següent:
Terrassa-Monistrol de Montserrat-Montserrat-Celler de la Guàrdia-Igualada-Pobla de Claramunt-Capellades-Piera-Gelida-Martorell-Castellbisbal-Terrassa.
Un total de 129 km amb 3 h i 25 minuts amb paradetes incluides.
Penjo l’enllaç del Wikilock amb la ruta feta i unes fotos.
Perdoneu el rotllo i salut a tothom!!!
??✌️

https://es.wikiloc.com/rutas-motociclismo/terrassa-100015844 (Terrassa 15/04/2022) en Wikiloc
D79B5E33 6ED0 494D A7A6 29ACDC4E0646
4C52E810 7752 41FD B299 38B6545DEA7E
38335FDE 0364 4393 88B2 D5B5D7D30D4E
755F1228 1CF8 402C 9E16 AEE2C30F1714
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
459
1.515
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
A la foto de l'aparcament surten les nostres motos...???
Si ens haguesis avisat, ens podríem haver ajuntat per coneixe-ns.
Encantat de que t'agradés la ruta ?
Ostres…. Pensava que ja haurieu marxat i com el menjador queda amagat i no ens coneixem personalment…. Fallo meu, havia d’haver entrat al menjador i preguntar.
Aviam la propera si ho fem realitat i serveix per coneixer-nos.
Salut!!! ?✌️?
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
459
1.515
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Que bo que coincidissiu i no us trobessiu… hauriem de portar algun adhesiu jejej.
Al celler hi he anat un parell de vegades en bici abans del confinament i no recordo que hi trobés moltes motos. Per les vostres fotos vec que la cosa ha canviat. Lloc molt xulu
Sí, estaria bé un distintiu que ens reconegués com a membres de Motoristes.cat, encara que jo porto la mascareta amb el nom, però ara deixarà de ser obligatòria. Hauria de ser algun objecte que portessim tots i en el mateix lloc que fos visible. Clar que els adhesius queden a la moto i tothom el posa a on més li convé.
Jo per exemple tinc una xapa amb l’antic logo d’Instagram i el nom, que puc posar i treura, segons les necessitats.
Us poso la foto., es una idea, no caldria posar el nom però amb el logo de Motoristes.cat, ens identificariem amb els companys, i si mal no recordo no valia gaire. També s’el podria fer cada persona,, agafan tothom el mateix logo de referència, ja que aquestes xapes les fan a moltes copisteries.
L’última paraula la te en @Roger per valorar-ho i també els demés companys si els hi sembla bé.
Salut a tothom!!! ??✌️

Diàmetre de la xapa 55 milimetres

B4C3EF05 1480 4B50 B93B F01296E925BDEA9B8268 0E05 4DB4 8133 CB9961D3F426
 
Joananton

Joananton

Rodant
10 Abr 2022
49
141
Premis
5
Moto
XT600E
La meva idea:
Per portar damunt la jaqueta es podría fer un bracelet que agafi el braç i es fermi amb velcro amb el logo o el nom del grup. Un cop et treus la jaqueta una dessuadora o un polo o una samarreta amb el logo o el nom darrere ben gran per poder-ho veure de lluny.
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
A la botiga hi ha samarretes.
Es poden fer molts distintius, al Megascooter Barcelona quan sortiem duiem un banderí, també al portamatrícules enlloc de la propaganda del taller de torn, duiem un adhesiu amb la web, apart dels clauers, paravents, etc.. que també varem fer.
Personalment m'agradava força el banderí, hi donava un toc xulo a les motos
Bander
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Fa 1 setmana vaig acabar amb exit la Eutichesbook, tinc premi? :confused:

Que bo que coincidissiu i no us trobessiu… hauriem de portar algun adhesiu jejej.
Al celler hi he anat un parell de vegades en bici abans del confinament i no recordo que hi trobés moltes motos. Per les vostres fotos vec que la cosa ha canviat. Lloc molt xulu

Sí, estaria bé un distintiu que ens reconegués com a membres de Motoristes.cat, encara que jo porto la mascareta amb el nom, però ara deixarà de ser obligatòria. Hauria de ser algun objecte que portessim tots i en el mateix lloc que fos visible. Clar que els adhesius queden a la moto i tothom el posa a on més li convé.
Jo per exemple tinc una xapa amb l’antic logo d’Instagram i el nom, que puc posar i treura, segons les necessitats.
Us poso la foto., es una idea, no caldria posar el nom però amb el logo de Motoristes.cat, ens identificariem amb els companys, i si mal no recordo no valia gaire. També s’el podria fer cada persona,, agafan tothom el mateix logo de referència, ja que aquestes xapes les fan a moltes copisteries.
L’última paraula la te en @Roger per valorar-ho i també els demés companys si els hi sembla bé.
Salut a tothom!!! ??✌️

Diàmetre de la xapa 55 milimetres

Veure l'arxiu adjunt 5139Veure l'arxiu adjunt 5140

La meva idea:
Per portar damunt la jaqueta es podría fer un bracelet que agafi el braç i es fermi amb velcro amb el logo o el nom del grup. Un cop et treus la jaqueta una dessuadora o un polo o una samarreta amb el logo o el nom darrere ben gran per poder-ho veure de lluny.

A la botiga hi ha samarretes.
Es poden fer molts distintius, al Megascooter Barcelona quan sortiem duiem un banderí, també al portamatrícules enlloc de la propaganda del taller de torn, duiem un adhesiu amb la web, apart dels clauers, paravents, etc.. que també varem fer.
Personalment m'agradava força el banderí, hi donava un toc xulo a les motosVeure l'arxiu adjunt 5141
Heheh doncs aquests dies de setmana santa he demanat pressupost per uns escuts de PVC amb velcro, del logotip de la comunitat. A veure si ara que han passat les festes em contesten i m'envien un disseny de com quedaria.

Són un tipus d'escuts q esta força de moda en companys de diferents col·lectius, i ja fa temps q en voldria fer alguns per veure si us agraden.

Exemples de pegats d'aquesta empresa:

Screenshot 20220420 021027 Chrome


Penso que casualment encaixa amb les vostres propostes, ja que és pot enganxar a qualsevol braçalet reflectant, i també a jaquetes o equipació inferior, al anar amb velcro, tant al pit com als braços, o a on es prefereixi.

L'adhesiu per porta matrícules és també una proposta que m'heu fet diversos de vosaltres, especialment en Xavi que m'ho va facilitar al seu dia, però bueno potser més endavant.
 
  • Like
Reaccions: Pepxi i Carmeta
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Jaumenovas Ruta en moto Avui Bon dia per Rodar Rutes en moto 0
Roger Notícia Intercomunicadors homologats per cascs de moto, legals a partir d'avui Espai de debat 4
Xavi Canyo Off Topic Recordeu avui la Marató Un Cafè Ràpid 1
Jaumenovas La sortideta d’avui Sortides anteriors 1
Arnaubarruera OffRoad Sortideta que hem fet avui 13.03.21 Rutes en moto 6
Pastoret Consells Avui toca fer "dissabte".... Mecànica de motos i recopilatoris 3
Ray Fields Rider Vídeos EL VÍDEO D'AVUI VA PER TOTS I TOTES VOSALTRES MotoVlogs propis 8
Edmond Ruta en moto MOTO GUZZI vista avui Rutes en moto 8
Gabivolador Ruta en moto Què heu fet avui? Un Cafè Ràpid 576
J q pasa avui a Lleida? Trail en moto 3
Edutarraco Vídeos Vídeo de la sortida d'avui MotoVlogs propis 2
Edutarraco Ruta en moto Sortideta prevista per avui.... Rutes en moto 13
edudzn Vídeos Avui musicoteràpia :) Espai de debat 28
Roger X-ADV Mecànica Què li heu fet avui a la moto? Mecànica de motos i recopilatoris 70
edudzn Vinga va! avui un petit quiz! Espai de debat 3
Jaumenovas Ruta en moto Sortida divendres 8/07/2022 Sortides anteriors 9
Pep Aràgo Ruta Trail Osona/Ripollès, divendres 2 d abril Sortides anteriors 11
M OffRoad Sortida divendres 2 Abril 2021 Sortides anteriors 7
Mario G. Divendres anem a Empuriabrava Sortides anteriors 9
AlbertXT1200 Ruta - BCN Divendres 21-A / Osona - Lluçanès - Baix Berguedà / Asfalt i curves Rutes en moto 4
Pantum Nou de Sant Boi Presentacions 9
Jaumenovas Ruta en moto Sortida a La Llosa del Cavall i Sant Llorenç de Morunys. Cròniques sobre motociclisme 0
Jaumenovas Ruta en moto Rutilla a Sant Feliu Sasserra 17-10-2022 Sortides anteriors 4
Jaumenovas Ruta en moto Sortida al Pantà de Sant Ponç 12/09/2022 Sortides anteriors 11
mami_en_moto Feliç Sant Jordi | Llibres sobre motos i motoristes Un Cafè Ràpid 4
Roger Formació Formació 3.0 el 19 de juny a Monistrol de Calders i diumenge 20 a Ca la iaia (Sant Salvador de Guardiola) Formació motorista 1
Pep Aràgo Off Topic Molt bon Sant Jordi per tothom...!!!! Un Cafè Ràpid 9
mr_pointer Informació Motovolta 2021 - Girona / Sant Hilari Sacalm Motovolta 47
soy_ohki Crònica El gos motorista Ohki va fer la ruta Terrassa – Besalú – Sant Llorenç de Morunys – Santuari de Lord – Llosa del Cavall – Terrassa Cròniques sobre motociclisme 3
soy_ohki Ruta Terrassa - Besalú - Sant Llorenç de Morunys - Terrassa Sortides anteriors 11
mami_en_moto Vídeos Capítol 3 | Regal de Sant Va-lentí | Mami en Moto MotoVlogs propis 12
cargols2rodes Ruta en moto Sortida Baronia de Sant Oïsme Rutes en moto 4
Nikokaos Sortideta a Sant Miquel del Fai des de Girona Sortides anteriors 4
J Em presento Sant Boi Presentacions 3
Loxicdelamola Crònica Ruta Pirinenca Sant Joan d Isil Cròniques sobre motociclisme 4
Loxicdelamola Ruta en moto Ruta express Lleida fins Sant Quili ( Franja ponent. Osca ) Rutes en moto 2
Edutarraco Fotos Sant Cristòfol 2020 Les nostres motos 2
Nikokaos Ruta en moto SORTIDA BANYOLES - SANT CARLES DE LA RÀPITA - GARÓS - BANYOLES (22 a 24 de JUNY 2020) Rutes en moto 22
perlanegraviajes Escapada al Grand Sant Bernard MotoVlogs propis 0
Roger Troben el cos sense vida del motorista desaparegut a Sant Sadurní d’Anoia Espai de debat 0

Fils similars