Vídeos Avui musicoteràpia :)

edudzn

Motoaddicte
Rider
Premis
7
Hola a tothom!

espero que continueu tots bé! l'altre dia vaig anar a engegar la moto una estona, primer de tot per veure si encara estava al pàrking i segon per moure-la una mica.

A part que se'm va engegar a la primera, vaig grabar-me un parell de vídeos per posar-me per anar a dormir :giggle::giggle:

Us els comparteixo, per si voleu escoltar el ronroneig d'un motor, o bé per fer adormir a les criatures hehehe

Musicoteràpia (2 vídeos)

salut!

Non-stop

Residència habitual: Sobre Rodes
Tarat de les Dues Rodes
Premis
7
Hola a tothom!

espero que continueu tots bé! l'altre dia vaig anar a engegar la moto una estona, primer de tot per veure si encara estava al pàrking i segon per moure-la una mica.

A part que se'm va engegar a la primera, vaig grabar-me un parell de vídeos per posar-me per anar a dormir :giggle::giggle:

Us els comparteixo, per si voleu escoltar el ronroneig d'un motor, o bé per fer adormir a les criatures hehehe

Musicoteràpia (2 vídeos)

salut!
Sona molt molt bé. Quan escolto aquests ronroneigs m'agafen ganes de canviar els escapaments. Però vaja quan veig els preus se'm treu del cap:LOL:

J.M

Com es caminava?
Rider On Road
Premis
10
Hola a tothom!

Musicoteràpia (2 vídeos)

salut!
M'agrada, m'agrada!
Molt bona iniciativa! A veure si m'escapo al garatge i grabo la meva. Així farem una audioteca motera!

Serra

Rider
Editor Wiki
Premis
18
Gràcies! Sou molt amables. Jo si no us sap greu no grabaré, perquè amb el tub de la cb500 de 2015 realment el so no és el millor! Agrada només als que valoren els motors que fan poc soroll d'escapament.

Non-stop

Tarat de les Dues Rodes
Premis
7
Gràcies! Sou molt amables. Jo si no us sap greu no grabaré, perquè amb el tub de la cb500 de 2015 realment el so no és el millor! Agrada només als que valoren els motors que fan poc soroll d'escapament.

Cap problema! Però si t'ho repenses, veure la moto en marxa mentre l'ensenyes sempre agrada. Com ens hem de veure que volem veure motos enceses sense moure :ROFLMAO:

Non-stop

Tarat de les Dues Rodes
Premis
7
JA veus les flames....no la tinc gens contenta jijiji

Aixó ànima a comprar una monocilindrica ehh?? Jejeje
Doncs mira abans de la GSR vaig tenir una Yamaha XT600E del 95. No és el mateix que la teva màquina però es notava el pistó inquiet jajaja. Com trobo a faltar sortir a l'aventura... Per això sé que la meva pròxma moto serà, com a mínim, una trail.

A veure quan ajunto 4 monedes :LOL:

edudzn

Motoaddicte
Rider
Premis
7
osti com peta de bé!! es nota que vol sortir hehehe

jo també abans de la STR vaig tenir una DRE 650 del 92, mooolt divertida de portar

Enviat des del meu CLT-L09 usant Tapatalk

Fils similars

A dalt