Holaaaaa !!
Bé, veig que casi tens la resposta al teu abast. Jo també hi estic donant voltes al tema per desconnectar la bateria quan no en faci ús.
De fet, estic mirant de posar-ne un aparell sota el seient a la FZ6, que és un pal treure carenat i aixecar dipòsit per fer això o carregar bateria....
Aquí us deixo un link del que podria ser el que compri per fer-ho:
DESCONECTADOR DE BATERIA TUERCA FAE 75A 200A 12V 24V CORTA CORRIENTE COCHE MOTO BARCOS FàCIL INSTALACIÓN 14mm ENCASTRACIÓN UNIVERSAL AUTO INTERRUPTOR DE CORTE ANTIRROBO ENLACE QUICK PARTS: Amazon.es: Coche y moto
www.amazon.es
El que si NO RECOMANO ÉS ENGEGAR LA MOTO PER DEIXAR-LA AL RELENTÍ.
A part del consum de benzina, l'embrutiment intern d'escaps i colectors, DESCARREGARÀS MÉS LA BATERIA EN CADA ENGEGADA QUE FACIS SI NO CIRCULES AMB ELLA.
En el cas de la FZ6, l'alternador genera electricitat per carregar la bateria i cobrir consums de la moto a partir de les 5000 rpm aproximadament. En parat, vol dir accelerar-la "per res". Si no pasa de certes voltes el motor, no es carrega i tot el consum surt de la bateria.
Yamaha és coneguda per l'alt consum del motor d'arrancada i les bateries mortes que aixó comporta si no es té una mica de coneixement del tema. Potser la teva moto no té aquest handicup, però si no vols descarregar més la bateria, no engeguis "per escoltar el rum rum" del motor de la moto.
Ens veiem a l'asfalt