• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Vídeos Benelli 302 R - MotoReview

mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
He vist el vídeo i us felicito pel muntatge i la informació que doneu i com ens la ensenyeu.
Ja tinc ganes de veure a la Mami curvejant amb la Benni !!! ✌?
jajaj a veuer si aviat!! esperem que la DGT i els meus instructors li donin canya a les practiques, que ara no tinc cap aquesta setmana :(
 
  • Like
Reaccions: Xavi Canyo i JoanBP
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Ara si que l'he pogut veure! Molt currada la narrativa de la història de Benelli que deu haver narrat en Luis, i també el joc de planos de la moto en parat. La teva conclusió final amb la moto en marxa l'acaba d'arrodonir.

Jo crec que has anat millorant molt el format del canal, i segur que és a costa de més hores i dedicació, però penso que val la pena!! A seguir així, però ojo! Al pròxim vídeo que sigui ell el que vagi de paquet heheh
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Moltes gràcies [mention]Roger [/mention]

Si, el dediquem més hores però ens agrada molt l’experiència de tot :)

Però … si en Lluís va de paquet … aniriem així…


giphy.gif


Ara quand ens vegis al museu, ho entendràs


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 

Fils similars