Opinió Benelli Leoncino 800, Trail o Scrambler...???

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
Premis
10
Potser ara he aterrat de la Lluna però m he trobat l info d aquesta Benelli, que diuen és enfocada cap al trail...
benelli-leoncino-trail-1_g.jpg


Com ho veieu vosaltres, trail o scrambler....???

Deixo l enllaç a l article.... Article Benelli Leoncino 800
 

monguarch

Rodant
Premis
4
Jo crec que està orientada mes a trail , amb la llanta davantera 19 i mes recorregut de suspensió pero encara es mes asfalt que offroad no?

Enviado desde mi Mi A2 mediante Tapatalk
 

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
Premis
18
per mi és una scrambler
Les scrambler eren les motos naked que els americans modificaven per fer tot-terreny sobretot per planes i zones desèrtiques abans que hi hagués motos tot terreny més preparades i autèntiques com una enduro , 50-50 etc...
 

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
Premis
6
El plat de darrera és veu força gran, tot i que crec que han fet un fifty-fifty.
El que és segur és que és força maca. Si pogués aixecar prou la cama, no m'importaria tenir-la al garatge. Tot i que amb la llista que ja tinc de cotxes i motos (al meu cap en cas que hem toqui l'euromillón algún dia), no se si hi cabría :LOL::ROFLMAO:
 

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
Premis
10
Sota el meu punt de vista, comparteixo l opinió del "gran" Isaac Feliu on diu que una moto trail comença a partir dels 180/200 mm de recorregut de suspensió, mínim llanta 19 devantera... per tant, per mi es SCRAMBLER pq té 140 mm de recorregut de forquilla....!!!! (n)(n)

Deixo el link al programa de Twin Trail talks de l Isaac Feliu on parla de tot això.... Twin Trail Talks. Motos Scrambler vs Trail
 

monguarch

Rodant
Premis
4
Sota el meu punt de vista, comparteixo l opinió del "gran" Isaac Feliu on diu que una moto trail comença a partir dels 180/200 mm de recorregut de suspensió, mínim llanta 19 devantera... per tant, per mi es SCRAMBLER pq té 140 mm de recorregut de forquilla....!!!! (n)(n)

Deixo el link al programa de Twin Trail talks de l Isaac Feliu on parla de tot això.... Twin Trail Talks. Motos Scrambler vs Trail
Estic bastant d'acord, però si pujen el recorregut de suspensió i tamany de neumàtic és mes trail que la versió anterior. Això vull dir

Enviado desde mi Mi A2 mediante Tapatalk
 

monguarch

Rodant
Premis
4
per mi és una scrambler
Les scrambler eren les motos naked que els americans modificaven per fer tot-terreny sobretot per planes i zones desèrtiques abans que hi hagués motos tot terreny més preparades i autèntiques com una enduro , 50-50 etc...
Aquelles scrambler ni somiaven amb suspensions com les actuals

Enviado desde mi Mi A2 mediante Tapatalk
 

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
Premis
10
Com tu be dius, una scrambler era i és una moto de carretera amb rodes i suspensió per anar per pistes. Aquesta es pot considerar una trail asfaltica o una scrambler més offroad que la majoria de les actuals

Enviado desde mi Mi A2 mediante Tapatalk
Bon debat aquest.... (y) (y)
Realment ara tindríem que entrar en la consideració de si les definicions d estil que fem de les motos, no s estan "solapant" en excés.... Scrambler, trail asfaltica, scrambler offroad plus, endutrail... i segur que podem seguir afegint unes quantes denominacions més, o inventant les com faig jo... :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Sembla que l´ ànsia de vendre motos ha generat un seguit de "frankensteins" que ja quasi ni podem donar definició com a estil de moto, i és aquí a on jo volia arribar amb la pregunta inicial. Ara, i lo maco que és tot això...??? :D:D:D

Particularment, a mi la moto m agrada. De fet valoraria el comprar la si volgués tenir una moto per anar a treballar i tingués que fer uns trams de camí de carro per sortir de casa o arribar a la feina, fins i tot per anar a caçar bolets... si no tingués cap moto més preparada pel trail més offroad i tenint clar que no tingués cap pretensió de fer res més que unes simples pistes de terra.
L unic que em grinyola és que han ficat aquest model dins del sector de la moto trail, i no sols això sino que ho han serigrafiat al seu cos, quan és una moto moderna nascuda en una època on la definició de scrambler la defineix molt millor, per molt que la seva predecessora encara fos mes "asfàltica"...

Per gustos hi han el colors, diuen... i a mi els seus "colors" m´ agraden, les enganxines que porta, no.

Salut...!!! (y)(y)
 

monguarch

Rodant
Premis
4
Si, els invents son invents...

Els mes veterans recordareu les antigues competicions de trial i les d'ara... A anys llum, ara son motos amb pes molt baix, sense seient i tècnicament molt avançades. L'esglaonat de categoria offroad també ha evolucionat, les enduro actuals son efectives fins al punt de fer o inclús superar el que feien les antigues de trial.
D'aquí fins les trail asfàltiques cada cop hi ha més opcions, per exemple de mes off a menys: enduros 500 4t, 690-701, totes les monocilindriques 390, 400, 500 xines i indies , per lleugeres en comparació amb les bi, i ja entrem a la mitja cilindrada bicilindrica, T7, Ktm 790-890, gs 800-850, etc. Fins a arribar a bèsties de més cilindrada i pes que jo considero asfàltiques amb capacitat per fer pista, encara que alguns atrevits les fan anar com a trails de mitja cilindrada.
Entre aquestes categories segons la meva opinió, hi ha tots els invents fets per les marques i altres invents fets per nosaltres com no...
Gas i prou

Enviado desde mi Mi A2 mediante Tapatalk
 

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
Premis
10
Si, els invents son invents...

Els mes veterans recordareu les antigues competicions de trial i les d'ara... A anys llum, ara son motos amb pes molt baix, sense seient i tècnicament molt avançades. L'esglaonat de categoria offroad també ha evolucionat, les enduro actuals son efectives fins al punt de fer o inclús superar el que feien les antigues de trial.
D'aquí fins les trail asfàltiques cada cop hi ha més opcions, per exemple de mes off a menys: enduros 500 4t, 690-701, totes les monocilindriques 390, 400, 500 xines i indies , per lleugeres en comparació amb les bi, i ja entrem a la mitja cilindrada bicilindrica, T7, Ktm 790-890, gs 800-850, etc. Fins a arribar a bèsties de més cilindrada i pes que jo considero asfàltiques amb capacitat per fer pista, encara que alguns atrevits les fan anar com a trails de mitja cilindrada.
Entre aquestes categories segons la meva opinió, hi ha tots els invents fets per les marques i altres invents fets per nosaltres com no...
Gas i prou

Enviado desde mi Mi A2 mediante Tapatalk
Ostie.... m ho has possat a ou..... :LOL: :LOL: :LOL:

Ja que parles de trails que fan coses que "no toquen", mireu aquest vídeo que vaig trobar ahir al vespre...

Endutrail Africa Twin vs KTM 950R (prohibit "tocar-se" mirant/després de mirar el vídeo...:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:)
 

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
Premis
6
Si, els invents son invents...

Els mes veterans recordareu les antigues competicions de trial i les d'ara... A anys llum, ara son motos amb pes molt baix, sense seient i tècnicament molt avançades. L'esglaonat de categoria offroad també ha evolucionat, les enduro actuals son efectives fins al punt de fer o inclús superar el que feien les antigues de trial.
D'aquí fins les trail asfàltiques cada cop hi ha més opcions, per exemple de mes off a menys: enduros 500 4t, 690-701, totes les monocilindriques 390, 400, 500 xines i indies , per lleugeres en comparació amb les bi, i ja entrem a la mitja cilindrada bicilindrica, T7, Ktm 790-890, gs 800-850, etc. Fins a arribar a bèsties de més cilindrada i pes que jo considero asfàltiques amb capacitat per fer pista, encara que alguns atrevits les fan anar com a trails de mitja cilindrada.
Entre aquestes categories segons la meva opinió, hi ha tots els invents fets per les marques i altres invents fets per nosaltres com no...
Gas i prou

Enviado desde mi Mi A2 mediante Tapatalk
Les de trial antigues res a veure, m'agradaria veure al Toni Bou amb la meva antiga Sherpa 350 fent les cabrioles que fa.
Eren pesades, el tacte d'embragatje dur i com fallessis l'intent d'arrancar-la i rellisqués el peu et deixava in blau al bessó per tota le setmana :ROFLMAO:
Tot i això la vaig gaudir molt i encara l'anyoro ( i també l'edat que tenia aleshores):cry:
 

monguarch

Rodant
Premis
4
Les de trial antigues res a veure, m'agradaria veure al Toni Bou amb la meva antiga Sherpa 350 fent les cabrioles que fa.
Eren pesades, el tacte d'embragatje dur i com fallessis l'intent d'arrancar-la i rellisqués el peu et deixava in blau al bessó per tota le setmana
Tot i això la vaig gaudir molt i encara l'anyoro ( i també l'edat que tenia aleshores):cry:
Clar, res a veure... Tot ha millorat tècnicament i ha permès fer coses que abans eren impossibles, ja no parlem de la preparació actual dels pilots que abans era com a molt uns ous ferrats i un cigaló abans de començar si feia fred , ara que si preparador físic, coach.... tot molt tecnificat i estudiat


Enviado desde mi Mi A2 mediante Tapatalk
 

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
Premis
18
Les de trial antigues res a veure, m'agradaria veure al Toni Bou amb la meva antiga Sherpa 350 fent les cabrioles que fa.
Eren pesades, el tacte d'embragatje dur i com fallessis l'intent d'arrancar-la i rellisqués el peu et deixava in blau al bessó per tota le setmana :ROFLMAO:
Tot i això la vaig gaudir molt i encara l'anyoro ( i també l'edat que tenia aleshores):cry:
Bé no seria igual però el pilot hi fa molttambé :) Jo no, no en sabria! :ROFLMAO:
 

Fils similars

A dalt