Si, els invents son invents...
Els mes veterans recordareu les antigues competicions de trial i les d'ara... A anys llum, ara son motos amb pes molt baix, sense seient i tècnicament molt avançades. L'esglaonat de categoria offroad també ha evolucionat, les enduro actuals son efectives fins al punt de fer o inclús superar el que feien les antigues de trial.
D'aquí fins les trail asfàltiques cada cop hi ha més opcions, per exemple de mes off a menys: enduros 500 4t, 690-701, totes les monocilindriques 390, 400, 500 xines i indies
, per lleugeres en comparació amb les bi, i ja entrem a la mitja cilindrada bicilindrica, T7, Ktm 790-890, gs 800-850, etc. Fins a arribar a bèsties de més cilindrada i pes que jo considero asfàltiques amb capacitat per fer pista, encara que alguns atrevits les fan anar com a trails de mitja cilindrada.
Entre aquestes categories segons la meva opinió, hi ha tots els invents fets per les marques i altres invents fets per nosaltres com no...
Gas i prou
Enviado desde mi Mi A2 mediante Tapatalk