Crònica Benelli TRK 500 prova

• Motorista convidat! Vols veure les noves samarretes amb dissenys motoristes que hem preparat per aquest estiu?
      Fes una ullada al catàleg. A més a més, a cada samarreta li pots:
    • 🟡 Posar el color 🟧 que més t'agradi
    • 🟡 Afegir-hi un text personalitzat ✏️ com ara el teu nom, el teu model de moto, etc.
  • 🟢 Pneumàtics de moto nous a bon preu! 🟢 Motorista convidat, si no els vols muntar tu, te'ls posen a un taller proper 💪
    🟠 Calcula també un bon preu per l'assegurança de la moto . 😜 🟠
Cròniques de rutes en moto
Bon dia a tots
Avui Motos Tarragona ens ha deixat l'oportunitat de provar aquesta maravella de moto.
La nova TRK 500 2020, l'única variació ha sigut l'escapament que li han posat un GPR que li treu uns 7kg de pes a la moto, haig de dir que jo si em quedés una seria la versió TRK X
Jo ja porto una 500, una Kawa KLE 500, i la diferència és monumental. La frenada i l'acceleració és el que més destacaria.
La cúpuka es queda una miqueta curta, però ja m'han dit que hi ha una 4 dits més alta que quedaria de cine.
No sóc una persona que corri i m'agrada disfrutar de les carreteres amb tranquilitat, així doncs tant per mi que ja vinc d'una 500 com per gent que vol iniciar-se amb les trails jo recomano aquesta Benelli TRK o la Benelli TRK X
Salut a tots
IMG 20200617 WA0005
IMG 20200617 WA0006

Non-stop

Non-stop

Residència habitual: Sobre Rodes
Tarat de les Dues Rodes
Premis
10
Bon dia a tots
Avui Motos Tarragona ens ha deixat l'oportunitat de provar aquesta maravella de moto.
La nova TRK 500 2020, l'única variació ha sigut l'escapament que li han posat un GPR que li treu uns 7kg de pes a la moto, haig de dir que jo si em quedés una seria la versió TRK X
Jo ja porto una 500, una Kawa KLE 500, i la diferència és monumental. La frenada i l'acceleració és el que més destacaria.
La cúpuka es queda una miqueta curta, però ja m'han dit que hi ha una 4 dits més alta que quedaria de cine.
No sóc una persona que corri i m'agrada disfrutar de les carreteres amb tranquilitat, així doncs tant per mi que ja vinc d'una 500 com per gent que vol iniciar-se amb les trails jo recomano aquesta Benelli TRK o la Benelli TRK X
Salut a totsVeure l'arxiu adjunt 852Veure l'arxiu adjunt 853
Ja tenia ganes de fer una ullada al model d'aquest any!Jo també em quedaria amb la X sens dubte. Gràcies per compartir la prova Edu!!!

jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
Premis
10
A mi esteticament m'agrada molt aquesta moto. De fet va ser una candidata a finals de 2018, però finalment va guanyar la VStrom :giggle:. Penso que la TRK te un tren davanter, forquilla i frens, molt bons. Per altra banda la vaig trobar un pel justa de cv... El preu, molt bo (y)

elbarbasenmoto

elbarbasenmoto

Cul quadrat
Youtuber
Premis
3
La veritat que a mi m'agrada més el model del 2020 que el del 2018 que tinc jo. I diuen que el nou model el motor encara va millor, que a banda de millores estètiques han fet millores al motor.

Fils similars

A dalt