• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Crònica Benelli TRK 500 prova

Cròniques de rutes en moto
Bon dia a tots
Avui Motos Tarragona ens ha deixat l'oportunitat de provar aquesta maravella de moto.
La nova TRK 500 2020, l'única variació ha sigut l'escapament que li han posat un GPR que li treu uns 7kg de pes a la moto, haig de dir que jo si em quedés una seria la versió TRK X
Jo ja porto una 500, una Kawa KLE 500, i la diferència és monumental. La frenada i l'acceleració és el que més destacaria.
La cúpuka es queda una miqueta curta, però ja m'han dit que hi ha una 4 dits més alta que quedaria de cine.
No sóc una persona que corri i m'agrada disfrutar de les carreteres amb tranquilitat, així doncs tant per mi que ja vinc d'una 500 com per gent que vol iniciar-se amb les trails jo recomano aquesta Benelli TRK o la Benelli TRK X
Salut a tots
IMG 20200617 WA0005
IMG 20200617 WA0006
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bon dia a tots
Avui Motos Tarragona ens ha deixat l'oportunitat de provar aquesta maravella de moto.
La nova TRK 500 2020, l'única variació ha sigut l'escapament que li han posat un GPR que li treu uns 7kg de pes a la moto, haig de dir que jo si em quedés una seria la versió TRK X
Jo ja porto una 500, una Kawa KLE 500, i la diferència és monumental. La frenada i l'acceleració és el que més destacaria.
La cúpuka es queda una miqueta curta, però ja m'han dit que hi ha una 4 dits més alta que quedaria de cine.
No sóc una persona que corri i m'agrada disfrutar de les carreteres amb tranquilitat, així doncs tant per mi que ja vinc d'una 500 com per gent que vol iniciar-se amb les trails jo recomano aquesta Benelli TRK o la Benelli TRK X
Salut a totsVeure l'arxiu adjunt 852Veure l'arxiu adjunt 853
Ja tenia ganes de fer una ullada al model d'aquest any!Jo també em quedaria amb la X sens dubte. Gràcies per compartir la prova Edu!!!
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
A mi esteticament m'agrada molt aquesta moto. De fet va ser una candidata a finals de 2018, però finalment va guanyar la VStrom :giggle:. Penso que la TRK te un tren davanter, forquilla i frens, molt bons. Per altra banda la vaig trobar un pel justa de cv... El preu, molt bo (y)
 
  • Like
Reaccions: Serra i Roger X-ADV

Fils similars