• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

Més info fent clic aquí.

Em presento Beverly 350 ST

Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
461
1.526
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Hola a tothom,
El meu nom es Jaume, però sortiré per aquí com Jaumenovas, tinc 65 anys, de jove havia anat molt amb moto i fa dos anys vaig comprar la Piaggio Beverly 350 i amb ganes de fer alguna sortideta, la cual cosa m’encanta i seguint el consell que sempre deia el meu pare “ La Moto és per anar a passeig”, aquest és el meu lema, però tampoc vaig a pas de tortuga.
Una abraçada a tothom!!! ✌️

09525C5E 38C1 4ABB 8F25 F4F1B0AE0AAC
2FDE81FA 978B 4CC4 880E F0E5DAC8378A

Jaumenovas

Jaumenovas

16 Nov 2020
461
1.526
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Gràcies J.M !!!

Aprofito per dir que sóc de Terrassa i m’agrada la fotografia.
Estic a Instagram @Jaumenovas

Pep Aràgo

Pep Aràgo

OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Benvingut Jaume...!!!
Cadascun al seu ritme, però l important és rodar i gaudir de la moto...!!!

Salut i kms a la Beverly... (y) (y)

• Like
Reaccions: Jaumenovas
GEORGECAT

GEORGECAT

16 Jun 2020
588
1.107
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Gràcies J.M !!!

Aprofito per dir que sóc de Terrassa i m’agrada la fotografia.
Estic a Instagram @Jaumenovas
Molt benvingut Jaume.✌️
Pel que veig tenim dos coses que ens agraden a tots dos, les motos i la fotografia, jo tinc temps entre setmana per les dues coses, si et ve de gust algun dia podríem quedar per anar a fer les dues coses. (y)
Jo visc a BCN.:cool:

• Like
Reaccions: Tàrraco
Jaumenovas

Jaumenovas

16 Nov 2020
461
1.526
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Molt benvingut Jaume.✌️
Pel que veig tenim dos coses que ens agraden a tots dos, les motos i la fotografia, jo tinc temps entre setmana per les dues coses, si et ve de gust algun dia podríem quedar per anar a fer les dues coses. (y)
Jo visc a BCN.:cool:
Gràcies GEORGECAT ✌️
Jo també tinc temps entre setmana, però tinc esposa i això lliga una mica a vegades, però SÍ, m’encantaria fer una sortideta amb companyia ja que avui mateix he fet una ruta des de Terrassa cap a Castellvell i el vila-Rellinars-Els Caus-Maradepera i Urbanitzacions-Sabadell i Terrassa, uns 80 Km. Tot solet i amb molts revolts.
Tinc ganes que acabi aquesta pendemia i llavors tot serà més fàcil... crec.
Bé doncs podem mirar d’anar parlant i preparar una sortideta i lloc de trobada, ja que depent a on anem no haver de fer km d’anar i tornar Barcelona-Terrassa. Ja em diràs quina moto t’ens, jo de moment faig sortides per tornar a dinar a casa i sobre uns 100 km. Ja em diràs.
Salut ✌️

• Like
Reaccions: GEORGECAT
GEORGECAT

GEORGECAT

16 Jun 2020
588
1.107
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Gràcies GEORGECAT ✌️
Jo també tinc temps entre setmana, però tinc esposa i això lliga una mica a vegades, però SÍ, m’encantaria fer una sortideta amb companyia ja que avui mateix he fet una ruta des de Terrassa cap a Castellvell i el vila-Rellinars-Els Caus-Maradepera i Urbanitzacions-Sabadell i Terrassa, uns 80 Km. Tot solet i amb molts revolts.
Tinc ganes que acabi aquesta pendemia i llavors tot serà més fàcil... crec.
Bé doncs podem mirar d’anar parlant i preparar una sortideta i lloc de trobada, ja que depent a on anem no haver de fer km d’anar i tornar Barcelona-Terrassa. Ja em diràs quina moto t’ens, jo de moment faig sortides per tornar a dinar a casa i sobre uns 100 km. Ja em diràs.
Salut ✌️
No si jo també tinc dona:giggle:, però la deixo a casa tranquil·la perquè fa teletreball i té reunions telemàtiques i jo no faig res:rolleyes:, més aviat em diu que escampi la boira per que si no m'avorriré:cool:, i jo obedient, fotu el camp ;) , a dinar a casa, ara per ara.
Mira, doncs avui he anat a Manresa per donar una volta, ben dit o dit d'una altra manera, escampar la boira, he anat per la carretera del Marganell (bona aquesta;)) fins a la carretera Can Massana a Manresa, i cap a casa que falta gent , (he de preparar el menjar:giggle:). Veig que també t'agrada la fotografia, a mi tota mena, però la que més, els ocells i els esports, però m'adapto.;)
Haaaaa, i porto una BMW f700gs.(y)

• Like
Jaumenovas

Jaumenovas

16 Nov 2020
461
1.526
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
No si jo també tinc dona:giggle:, però la deixo a casa tranquil·la perquè fa teletreball i té reunions telemàtiques i jo no faig res:rolleyes:, més aviat em diu que escampi la boira per que si no m'avorriré:cool:, i jo obedient, fotu el camp ;) , a dinar a casa, ara per ara.
Mira, doncs avui he anat a Manresa per donar una volta, ben dit o dit d'una altra manera, escampar la boira, he anat per la carretera del Marganell (bona aquesta;)) fins a la carretera Can Massana a Manresa, i cap a casa que falta gent , (he de preparar el menjar:giggle:). Veig que també t'agrada la fotografia, a mi tota mena, però la que més, els ocells i els esports, però m'adapto.;)
Haaaaa, i porto una BMW f700gs.(y)
Bé, ja veig que ho t’ens ben montat i a més amb bona colaboració per part de la teva dona, que t’ajuda a que puguis sortir a fer un tomb... que no està gens malament el que has fet avui. Clar que la teva màquina és el doble de la meva i amb altes prestacions, però si sortim junts igual m’has d’esperar.
Aquesta setmana jo podria sortir el dijous i la próxima el dimars, pero no és segur i el dijous. Si et sembla ho podem intentar si fa bon temps.
Ja diràs com ho t’ens.
Salut!!!

• Like
Reaccions: GEORGECAT
GEORGECAT

GEORGECAT

16 Jun 2020
588
1.107
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Bé, ja veig que ho t’ens ben montat i a més amb bona colaboració per part de la teva dona, que t’ajuda a que puguis sortir a fer un tomb... que no està gens malament el que has fet avui. Clar que la teva màquina és el doble de la meva i amb altes prestacions, però si sortim junts igual m’has d’esperar.
Aquesta setmana jo podria sortir el dijous i la próxima el dimars, pero no és segur i el dijous. Si et sembla ho podem intentar si fa bon temps.
Ja diràs com ho t’ens.
Salut!!!
No et preocupis jo vaig de tranquis. Jo aquesta setmana la tinc una mica ocupada, ja en parlarem.(y)

• Like

Fils similars