• Motorista convidat! Vols veure les noves samarretes amb dissenys motoristes que hem preparat per aquest estiu?
      Fes una ullada al catàleg. A més a més, a cada samarreta li pots:
    • 🟡 Posar el color 🟧 que més t'agradi
    • 🟡 Afegir-hi un text personalitzat ✏️ com ara el teu nom, el teu model de moto, etc.
  • 🟢 Pneumàtics de moto nous a bon preu! 🟢 Motorista convidat, si no els vols muntar tu, te'ls posen a un taller proper 💪
    🟠 Calcula també un bon preu per l'assegurança de la moto . 😜 🟠
Sanodrac

Sanodrac

Motoaddicte
Youtuber
Premis
8
Bones companys! Com ja us vaig dir em venia la naked per comprarme una trail...

Aqui la teniu :)

IMG 2327

IMG 2326
IMG 2321

[\spoiler]

Espero que us agradi!!!

Adjunts

• IMG-2327.jpg
    IMG-2327.jpg
    4,9 MB · Visites: 80
Myke's

Myke's

Rodant
Premis
3
Magnífica! Molt bona moto, ho sé per experiència:LOL:, yo ara al Juliol faré 2anys amb la meva f800gs i estic contentisim, seria un goig que portés rodes tubeless, però bueno, per lo demés es espectacular, bona compra!
Gaas! ✌

Sanodrac

Sanodrac

Motoaddicte
Youtuber
Premis
8
Si? De quin any és la teva? Aquesta del 2008 però l'han cuidat moltíssim i l'han fet servir poc, només te 34.000km...

Myke's

Myke's

Rodant
Premis
3
34mil! Està molt bé! La meva és del 18, es una mica més nova però ja aviat arribarà als 20mil....
L'estiu passat li vaig fer 4milkm en 17 dies. Per França, Suïssa i Itàlia. Va ser un goig.. Ho trobo a faltar ‍♂️. Aquest any ens tindrem que conformar amb alguna sortideta més aprop de casa. ✌

Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
Premis
20
Aquest color m'agrada molt!
Heu tingut alguna mala experiència per ara amb els pneumàtics Tubeless?

Sanodrac

Sanodrac

Motoaddicte
Youtuber
Premis
8
34mil! Està molt bé! La meva és del 18, es una mica més nova però ja aviat arribarà als 20mil....
L'estiu passat li vaig fer 4milkm en 17 dies. Per França, Suïssa i Itàlia. Va ser un goig.. Ho trobo a faltar ‍♂. Aquest any ens tindrem que conformar amb alguna sortideta més aprop de casa. ✌
Siii te pocs kilometres!! Ja tinc ganes de fer un viatge llarg pero haure d’esperar!!

Fils similars

A dalt