🟡 Afegir-hi un text personalitzat ✏️ com ara el teu nom, el teu model de moto, etc.
🟢 Pneumàtics de moto nous a bon preu!🟢 Motorista convidat, si no els vols muntar tu, te'ls posen a un taller proper 💪 🟠 Calcula també un bon preu per l'assegurança de la moto . 😜 🟠
Estás usando un navegador obsoleto. No se pueden mostrar este u otros sitios web correctamente. Se debe actualizar o usar un navegador alternativo.
Magnífica! Molt bona moto, ho sé per experiència, yo ara al Juliol faré 2anys amb la meva f800gs i estic contentisim, seria un goig que portés rodes tubeless, però bueno, per lo demés es espectacular, bona compra! Gaas! ✌
34mil! Està molt bé! La meva és del 18, es una mica més nova però ja aviat arribarà als 20mil.... L'estiu passat li vaig fer 4milkm en 17 dies. Per França, Suïssa i Itàlia. Va ser un goig.. Ho trobo a faltar . Aquest any ens tindrem que conformar amb alguna sortideta més aprop de casa. ✌
34mil! Està molt bé! La meva és del 18, es una mica més nova però ja aviat arribarà als 20mil.... L'estiu passat li vaig fer 4milkm en 17 dies. Per França, Suïssa i Itàlia. Va ser un goig.. Ho trobo a faltar ♂. Aquest any ens tindrem que conformar amb alguna sortideta més aprop de casa. ✌