• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

BMW F800GS

Sanodrac

Sanodrac

Motoaddicte
Youtuber
20 Feb 2020
123
250
Premis
9
Barcelona
www.youtube.com
Moto
BMW F800GS
Bones companys! Com ja us vaig dir em venia la naked per comprarme una trail...

Aqui la teniu :)

IMG 2327

IMG 2326
IMG 2321


[\spoiler]

Espero que us agradi!!!
 

Adjunts

  • IMG-2327.jpg
    IMG-2327.jpg
    4,9 MB · Visites: 111
Myke's

Myke's

Rodant
20 Feb 2020
56
114
Premis
3
Magnífica! Molt bona moto, ho sé per experiència:LOL:, yo ara al Juliol faré 2anys amb la meva f800gs i estic contentisim, seria un goig que portés rodes tubeless, però bueno, per lo demés es espectacular, bona compra!
Gaas! ✌
 
  • Like
Reaccions: Sanodrac
Myke's

Myke's

Rodant
20 Feb 2020
56
114
Premis
3
34mil! Està molt bé! La meva és del 18, es una mica més nova però ja aviat arribarà als 20mil....
L'estiu passat li vaig fer 4milkm en 17 dies. Per França, Suïssa i Itàlia. Va ser un goig.. Ho trobo a faltar ‍♂️. Aquest any ens tindrem que conformar amb alguna sortideta més aprop de casa. ✌
 
  • Like
Reaccions: Sanodrac
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
  • Like
Reaccions: Sanodrac
Sanodrac

Sanodrac

Motoaddicte
Youtuber
20 Feb 2020
123
250
Premis
9
Barcelona
www.youtube.com
Moto
BMW F800GS
34mil! Està molt bé! La meva és del 18, es una mica més nova però ja aviat arribarà als 20mil....
L'estiu passat li vaig fer 4milkm en 17 dies. Per França, Suïssa i Itàlia. Va ser un goig.. Ho trobo a faltar ‍♂. Aquest any ens tindrem que conformar amb alguna sortideta més aprop de casa. ✌
Siii te pocs kilometres!! Ja tinc ganes de fer un viatge llarg pero haure d’esperar!!
 
  • Like
Reaccions: Serra i Myke's

Fils similars