• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

BMW F850GS Adventure despres de 20.000.-kms

Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
totalmente deacuerdo en todo menos en el tema neumaticos, ya se que es muy personal, pero........es que estos neumaticos.....creo que hay mejores opciones del mismo estilo con muchisimas mas prestaciones.
si Edmond? la meva Guzzi els porta de sèrie i a mi m'agraden molt aquests pneumàtics. Quin altre em recomanaries provar després d'aquests? Jo pensava provar algun ContiTrailAttack3 per exemple.
 
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
si Edmond? la meva Guzzi els porta de sèrie i a mi m'agraden molt aquests pneumàtics. Quin altre em recomanaries provar després d'aquests? Jo pensava provar algun ContiTrailAttack3 per exemple.

Els conti trail attack 3 son brutals, però si vols trepitjar terra, els tkc70 els hi donen mil voltes amb tot al anakee, ara si es solament asfalt i pista dura i seca, els trail attack van molt bé, molt


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo i Serra
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
si Edmond? la meva Guzzi els porta de sèrie i a mi m'agraden molt aquests pneumàtics. Quin altre em recomanaries provar després d'aquests? Jo pensava provar algun ContiTrailAttack3 per exemple.

La meva també els portaba de serie i em van dirar2000kms, els vaig treure......


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
La meva també els portaba de serie i em van dirar2000kms, els vaig treure......


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
jo en porto 2830 i estan a més de la meitat de vida útil... no sé què dir-te. Clar que la meva moto pesa 20-30 kg menys que la teva i té 80 Nm de Par en lloc de 130 Nm.
 
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
jo en porto 2830 i estan a més de la meitat de vida útil... no sé què dir-te. Clar que la meva moto pesa 20-30 kg menys que la teva i té 80 Nm de Par en lloc de 130 Nm.

Ja saps com va això dels neumatics, hi ha molts factors que canvien les percepcions, manera de conduir, pes, cv, preferències, però per mi les anakee suspenen amb mases punts


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
McAlbi Opinió Moto Touring: Honda NT1100 o BMW R 1250 RT o Yamaha Tracer 9 GT+ ?? Espai de debat 20
perlanegraviajes Seient LoloPamanes BMW F750GS Mecànica de motos i recopilatoris 0
Xavi Canyo Revisons BMW Mecànica de motos i recopilatoris 6
Maneras de Rodar Pneumatics per la bmw gs800 Pneumàtics 10
Marta Venc Venc BMW X-Country 650-VENUDA!! Taulell d'anuncis 5
Sanodrac BMW F800GS Les nostres motos 8
Gas a fons Venc Venc BMW F700GS Taulell d'anuncis 3
Ramon RS Manteniment BMW R1100RS Mecànica de motos i recopilatoris 16
Sr.Foz Fotos La meva BMW R1200RS Les nostres motos 6
Roger BMW C 400 X, una scooter que destaca per la seva connectivitat Espai de debat 0
Gseandoporlavida Crònica BMW Raiders 2017 Cròniques sobre motociclisme 5
MCR94 Nova BMW R 1200 RT 2017, un caramel del Touring Espai de debat 0
Roger BMW R 1200 GS Rambler, la maxi-trail en versió enduro Espai de debat 0
Roger Nova BMW S 1000 RR 2017, renovada i millorada. Espai de debat 0
Roger BMW F 1000 GS? Caçada una GS misteriosa Espai de debat 2
Roger Anàlisis-Comparativa BMW R nineT Scrambler 2016 Espai de debat 0
JBC Jordi, de Barcelona (F850GS Adv) Presentacions 20
Roger Ruta en moto Adventure Experience 2023 els dies 20 i 21 de Maig Rutes en moto 2
perlanegraviajes Vídeos Guardabarros F750-850GS Adventure Mecànica de motos i recopilatoris 0
Serra Michelin Anakee Adventure Pneumàtics 5
Arnaubarruera Negoci de Motociclisme Curs Iniciació al OffRoad de la mà de Adventure Experience Negocis motoristes del territori català 10
J Jf live adventure.. fins on arribare amb la swm 125? Presentacions 2
Sanodrac Botes SIDI Adventure 2 Espai de debat 9
perlanegraviajes Michelin Anakee Adventure and 25.000.-kms Conclusions Pneumàtics 4
Roger La Segona edició Europea del KTM Adventure Rally es viurà a Sardenya Espai de debat 1

Fils similars