
Roger
Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
- 16 Oct 2015
- 1.288
- 2.613
- Premis
- 5
Les novetats més rellevants de la nova BMW R nine T Scrambler es localitzen a l'escapament
L'exitosa R nineT s'ha desdoblat en una variant Scrambler. El motor bòxer refrigerat per aire no declara canvis. Les novetats més rellevants d'aquest nou model es localitzen a l'escapament, amb dues sortides sobreelevades pel costat esquerre, i al seient, de nou disseny i amb un entapissat imitant cuir envellit.
També destaca per muntar llantes d'alumini forjat de cinc pals que calcen pneumàtics sense càmera. Aquests tenen unes mides de 120 / 70-19 "i 170 / 60-17", coincidint així amb la maxitrail R 1200 GS. El tren davanter s'ha simplificat amb una forquilla telescòpica amb barres de 43 mm protegides per gomes i dos discos de fre de 320 mm mossegats per pinces de quatre pistons.
Els recorreguts de les suspensions són de 125 i 140 mm, davant i darrere respectivament, una mica més llargs que els de la nineT més asfàltica. La instrumentació és més senzilla i està formada per un sol rellotge, amb funció de velocímetre analògic.
Les fotografies que he adjuntat són les de la versió exposada a l'EICMA 2015 amb certes modificacions que la fan irresistible. De sèrie té aquest aspecte:
Fonthttp://www.motociclismo.es/noticias/novedades/articulo/bmw-r-nine-t-scrambler-2016
L'exitosa R nineT s'ha desdoblat en una variant Scrambler. El motor bòxer refrigerat per aire no declara canvis. Les novetats més rellevants d'aquest nou model es localitzen a l'escapament, amb dues sortides sobreelevades pel costat esquerre, i al seient, de nou disseny i amb un entapissat imitant cuir envellit.
També destaca per muntar llantes d'alumini forjat de cinc pals que calcen pneumàtics sense càmera. Aquests tenen unes mides de 120 / 70-19 "i 170 / 60-17", coincidint així amb la maxitrail R 1200 GS. El tren davanter s'ha simplificat amb una forquilla telescòpica amb barres de 43 mm protegides per gomes i dos discos de fre de 320 mm mossegats per pinces de quatre pistons.
Els recorreguts de les suspensions són de 125 i 140 mm, davant i darrere respectivament, una mica més llargs que els de la nineT més asfàltica. La instrumentació és més senzilla i està formada per un sol rellotge, amb funció de velocímetre analògic.
Les fotografies que he adjuntat són les de la versió exposada a l'EICMA 2015 amb certes modificacions que la fan irresistible. De sèrie té aquest aspecte:
Fonthttp://www.motociclismo.es/noticias/novedades/articulo/bmw-r-nine-t-scrambler-2016