• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Em presento Bon dia a tothom!

Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Benvingut!! Ben fet de presentar-te i començar a escriure.
Al final en aquestes situacions, el que ajuda més es compartir, fer projectes...
Has fet uns viatges collonuts. et va costar molt organitzar-te per fer-los?
 
  • Like
Reaccions: Sanodrac i Tàrraco
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Benvingut!! Ben fet de presentar-te i començar a escriure.
Al final en aquestes situacions, el que ajuda més es compartir, fer projectes...
Has fet uns viatges collonuts. et va costar molt organitzar-te per fer-los?
A mi m'interesa les respostes que planteja Non-Stop.

Chinchetaca en el temaaaaaa !!
Ja pots explicar-ho sense deixar-te res.....ja saps que tenim força temps ara mateix !!!


Ens veiem a l'asfalt
 
Última edició:
  • Like
Reaccions: Sanodrac
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bon dia a tothom!!
Ja porto uns dies registrat i llegint però encara no havia postejat res...

Sóc de Barcelona, tinc una Yamaha XJ6 del 2012 i surto (o sortia xD) els caps de setmana a fer rutes. També he fet la transpirenaica i he recorregut els alps francesos i suïssos, a més dels dolomitas!

Gas!
Ara m'he passat pel canal de Youtube que tens a la firma i tens per etapes la Transpirenaica! Ves compartint i ensenyant els teus vídeos al fòrum, que el contingut audiovisual és molt agradable en dies així.
 
Sanodrac

Sanodrac

Motoaddicte
Youtuber
20 Feb 2020
123
250
Premis
9
Barcelona
www.youtube.com
Moto
BMW F800GS
Ei!! Ostres!! Quina rebuda!! Si, tinc el canal de YouTube que feia temps que no pujava cap vídeo i he pujat fa dos dies el de la rider, que ja era hora hahaha... Pròximament pujaré els d'altres rutes que he fet, inclosa la dels Alps. No havia compartit els vídeos explícitament perquè no sé si es considera SPAM, en qualsevol cas qui vulgui pot entrar i si us voleu subscriure endavant!!

En quant a les preguntes que em feu:

La veritat es que si que em va costar una mica preparar la transpirenaica i el viatge dels Alps pero al final el que faig jo es el següent:
  1. Anotar-me tots els llocs que veig que poden ser interessants dels diferents comptes d'Instagram que segueixo o inclús amb l'explora del mateix Instagram
  2. Buscar literalment a Google "Alpes en moto", "Dolomitas en moto" i recopilar informació.
  3. En un mapa del maps marcar tots els llocs interessants
  4. Traçar una ruta manualment entre aquests punts
És feina, si, però personalment m'agrada aquesta part prèvia al viatge, alguns dies també improviso, això si, sabent quins llocs vull passar però no per les carreteres per les quals passaré.

Espero que us serveixi!

A veure si busco algunes fotos i les comparteixo on dieu.

Per altre banda, a on puc compartir els videos sense ser considerat SPAM?
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Ei!! Ostres!! Quina rebuda!! Si, tinc el canal de YouTube que feia temps que no pujava cap vídeo i he pujat fa dos dies el de la rider, que ja era hora hahaha... Pròximament pujaré els d'altres rutes que he fet, inclosa la dels Alps. No havia compartit els vídeos explícitament perquè no sé si es considera SPAM, en qualsevol cas qui vulgui pot entrar i si us voleu subscriure endavant!!

En quant a les preguntes que em feu:

La veritat es que si que em va costar una mica preparar la transpirenaica i el viatge dels Alps pero al final el que faig jo es el següent:
  1. Anotar-me tots els llocs que veig que poden ser interessants dels diferents comptes d'Instagram que segueixo o inclús amb l'explora del mateix Instagram
  2. Buscar literalment a Google "Alpes en moto", "Dolomitas en moto" i recopilar informació.
  3. En un mapa del maps marcar tots els llocs interessants
  4. Traçar una ruta manualment entre aquests punts
És feina, si, però personalment m'agrada aquesta part prèvia al viatge, alguns dies també improviso, això si, sabent quins llocs vull passar però no per les carreteres per les quals passaré.

Espero que us serveixi!

A veure si busco algunes fotos i les comparteixo on dieu.

Per altre banda, a on puc compartir els videos sense ser considerat SPAM?
Es que sembla una tonteria però els que encara no ens comportem i deixem per més endavant això de fer viatgets, realment no ens hi hem posat mai a preparar una bona ruta en moto d'aquest tipus. Jo almenys agraeixo poder conèixer de primera mà com t'ho has apanyat, i de fet em sembla una manera molt realista i pràctica de fer-ho!

Deixar una part preparada i una altra més a la improvisació té pinta de ser la fórmula perfecte.

Els vídeos de Youtube els pots compartir al fòrum la temàtica de la qual versi el vídeo. Si és de mecànica el pots posar a mecànica, si és un debat a l'espai de debat, i si és una ruta com els de la Transpirenaica a rutes. Pensa que és molt agradable i distret per tots poder gaudir de continguts així, i més en aquests dies. Si fos un negoci seria diferent, però és contingut gratuit per tots així que cap problema!
 
  • Like
Reaccions: Sanodrac
Sanodrac

Sanodrac

Motoaddicte
Youtuber
20 Feb 2020
123
250
Premis
9
Barcelona
www.youtube.com
Moto
BMW F800GS
Es que sembla una tonteria però els que encara no ens comportem i deixem per més endavant això de fer viatgets, realment no ens hi hem posat mai a preparar una bona ruta en moto d'aquest tipus. Jo almenys agraeixo poder conèixer de primera mà com t'ho has apanyat, i de fet em sembla una manera molt realista i pràctica de fer-ho!

Deixar una part preparada i una altra més a la improvisació té pinta de ser la fórmula perfecte.

Els vídeos de Youtube els pots compartir a la temàtica concreta
En una segona fase del canal de YouTube, tinc previst pujar videos de com preparar un viatge, ja sigui de 4 dies o de 17 com va ser el meu dels alps i els dolomitas...

A croniques puc deixar el meu canal??
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
AgustiCarmona Bon dia a tothom Presentacions 8
M Bon dia a tothom Presentacions 7
J Em presento Bon dia a tothom!!!! Presentacions 5
Jaumenovas Ruta en moto Avui Bon dia per Rodar Rutes en moto 0
G Em presento Bon dia al mati!!! Presentacions 9
J Em presento Bon dia Presentacions 9
Alberto13 Em presento Bon dia desde Castellbisbal Presentacions 10
Motorett Em presento Bon dia !!! Presentacions 8
C Bon dia, em presento desde Barcelona Presentacions 5
R Em presento Bon dia. Em presento, sóc en Marti, de la R100r. Presentacions 9
A Bon dia. Presentacions 9
Cesc Bon dia, em presento! Presentacions 7
F Bon dia m'hi apunto! Presentacions 15
Eduard Em presento Bon dia MOTORISTES.CAT Presentacions 6
A Bon dia!! Presentacions 30
Yogui Bon dia Presentacions 10
H bon dia¡¡¡¡¡¡ Presentacions 1
Xavi Canyo Bon Nadal !!! Un Cafè Ràpid 6
Jaumenovas Ruta en moto Matinal Terrassa-Castellet, amb molt bon temps 20/02/2023 Cròniques sobre motociclisme 4
Roger X-ADV Dubte Un bon suport per moto trail per portar el mòbil Espai de debat 5
Roger X-ADV Recopilatori A quin lloc us agrada més fer parada per un bon esmorzar de forquilla? Un Cafè Ràpid 3
Xavi Canyo - EMERGÈNCIA - Coneixeu algún bon psicòleg a Barcelona? Situacions d'emergència o sol·licituds de suport 0
Pep Aràgo Off Topic Molt bon Sant Jordi per tothom...!!!! Un Cafè Ràpid 9
Ray Fields Rider BON ANY NOU A TOTHOM!!! MotoVlogs propis 1
C Dilluns 9 (¿?), sortida "bon pare de familia", cap al Tarraconés. BCN, Querol, Pont d'Armentera Sortides anteriors 9
alfredjorde Em presento Bon día companys! Presentacions 11
Jaumenovas Crònica Sortida a Olot dia 22-06-2023 ( 3 J’s) Cròniques sobre motociclisme 5
cargols2rodes Esdeveniment Esmorzar dia 1 d'Abril del 2023 Rutes en moto 17
Roger X-ADV Fotos El Moto-Frontal del dia + foto Un Cafè Ràpid 10
Jaumenovas Ruta en moto Sortida dia 19/8/2022 Sortides anteriors 1
Jordi71 Dia d'estrene - Tenere 700 Les nostres motos 6
Roger Ruta en moto Ruta en moto amb visita al Museu de la Moto, dinar i ruta de tornada! Dia 31 d'octubre Sortides anteriors 192
T Ruta en moto Ruta de més d'1 dia Rutes en moto 21
mami_en_moto Vídeos Feliç Dia de la Mare ... Motorista jejeje MotoVlogs propis 4
J.M Off Topic Dia de la mona Un Cafè Ràpid 6
Serra Demà dia 5 torna el Falcó Peregrí de Hamamatsu Espai de debat 4
T Ruta en moto Algù s'apunta a una sortida pel Garraf el dìa 31 ò el dia 2 de gener.? Rutes en moto 8
Loxicdelamola Crònica Fotillos altre dia. Cròniques sobre motociclisme 2
Nikokaos 4a SORTIDA GIROMOTER@S dia 24/10/2020 Sortides anteriors 9
AlbertXT1200 Sortida llarga dia sencer - Dimarts 1 de setembre - Editat/# Rutes en moto 45
A Bona dia gent Presentacions 11
Gllm Em presento Hola a tots, xafardejant per aqui a veure si un dia em puc afegir amb vosaltres a carretera ò fora.. Presentacions 13
Burkat450R Notícia Dia gris Informació i suport 15
Serra Crònica Què vau fer diumenge passat dia 1? (o dissabte 29) Cròniques sobre motociclisme 2
MCR94 Bonneville Speedmaster 2018, prestacional i tecnològicament al dia Espai de debat 0
Roger X-ADV Ruta en moto Sortida diumenge dia 10 d'abril Rutes en moto 5
GranCrossMoto Bones a tothom Presentacions 6
Patrick Fuertes Hola a tothom.... Presentacions 14
M Hola a tothom! Em presento... Presentacions 10
JoanBP Hola a tothom! Presentacions 5

Fils similars