Hola! Ara estava seguint la conversa...jo porto la 800 xca del 2018. Molt bona máquina. No he probat la 900, segur que tb hi deu ser. De la 800 dirte que no por portar quickshifter. Nomes ho porta la 1200 i potser ara la 900. Son motos molt fines..van molt be i amb electrónica de qualitat. De Suzuki 1050 no n he vist cap. Te bona pinta tot i que el canvi de luminaria davant X mi li ha tret personalitat. Surt tb X uns 14.000 naps. En llegia critiques sobre la pantalla de control que no es tft. Per si vols investigar. Saludos
Hola Erik !!
Abans de tot, gràcies pel teu comentari perquè els "triumphitos" (perdoneu-me eh!!) ara mateix tenen la meva atenció.....
A la Triumph de Girona m'han dit que de la Tiger 800 només tenen models premium de km o per estrenar, i que no són el model bàse. He preguntat pel quickshift i tenen algun model de XRX que el te muntat, tot a dir que és opcional i que tu el podries posar a la teva (pel que he entés).
Clar, 14.000€ amb 3 maletes, quickshift, seient confort i 0% d'interessos al financiar 10.000€ (o menys) amb ells, no crec que sigui mal negoci..... l'altra tricilindrica a mirar és la Yamaha Tracer 900 GT que hi ha al CO de Banyoles. Allà el preu, sense regatejar res ni demanar res, era de 13900€ el dia que hi vaig anar a fer el canvi de kit d'arrastre. Ara, 3 programes de conducció i sense res.
Be podria ser que milloressin el preu de la Yamaha Tracer 900 GT, però realment no em calen el cv's extres que té comparats amb la Triumph Tiger 800 o la 900, que són 95.
Jo porto 98 cv's a la Fazer i a partir de velocitats no legals tira com un cohet....però jo sóc més de fer turisme i 4 corves. L'edat m'ha llimat l'ansia de còrrer a la mínima (i ho agraeixo, realment). M'agradaria viatjar sense pensar en els km's o el mal de cul que tinc a partir de la 4ta hora a sobre de la màquina....i si puc probar alguna Tiger 800 de les d'estoc vell....m'ho rumiaré molt i molt.
De 2a mà, si no tenen quickshift, s'hi pot posar. Ara és saber-ne en preu deque t'ho muntin, clar....Triumph és Triumph, no té preus de Yamaha....
Reitero les gràcies per la teva aportació que no fan mès que tenir més ganes de probar una 900 i una 800 per comparar la diferència de motor.
Ens veiem a l'asfalt