• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Bon dia!!

Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Hola Erik !!

Abans de tot, gràcies pel teu comentari perquè els "triumphitos" (perdoneu-me eh!!) ara mateix tenen la meva atenció.....

A la Triumph de Girona m'han dit que de la Tiger 800 només tenen models premium de km o per estrenar, i que no són el model bàse. He preguntat pel quickshift i tenen algun model de XRX que el te muntat, tot a dir que és opcional i que tu el podries posar a la teva (pel que he entés).

Clar, 14.000€ amb 3 maletes, quickshift, seient confort i 0% d'interessos al financiar 10.000€ (o menys) amb ells, no crec que sigui mal negoci..... l'altra tricilindrica a mirar és la Yamaha Tracer 900 GT que hi ha al CO de Banyoles. Allà el preu, sense regatejar res ni demanar res, era de 13900€ el dia que hi vaig anar a fer el canvi de kit d'arrastre. Ara, 3 programes de conducció i sense res.

Be podria ser que milloressin el preu de la Yamaha Tracer 900 GT, però realment no em calen el cv's extres que té comparats amb la Triumph Tiger 800 o la 900, que són 95.

Jo porto 98 cv's a la Fazer i a partir de velocitats no legals tira com un cohet....però jo sóc més de fer turisme i 4 corves. L'edat m'ha llimat l'ansia de còrrer a la mínima (i ho agraeixo, realment). M'agradaria viatjar sense pensar en els km's o el mal de cul que tinc a partir de la 4ta hora a sobre de la màquina....i si puc probar alguna Tiger 800 de les d'estoc vell....m'ho rumiaré molt i molt.

De 2a mà, si no tenen quickshift, s'hi pot posar. Ara és saber-ne en preu deque t'ho muntin, clar....Triumph és Triumph, no té preus de Yamaha....


Reitero les gràcies per la teva aportació que no fan mès que tenir més ganes de probar una 900 i una 800 per comparar la diferència de motor.


Ens veiem a l'asfalt
Com ha anat la prova @Nikokaos era avui?
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Holaaaaa !!!

Avui tocaba probar la Triumph Tiger 900 GT amb extres !!

Hem probat la 900GT que tenen de proba amb els extres del quickshift, punys, bla bla bla....que no tenen la GT PRO però volen ensenyar 4 cosetes que té de sèrie la GT PRO vers la GT.

Per posar-vos en situació:
- Anava amb la dona.
- Sortida d'uns 50 minuts.
- CO Triumph-Sant Gregori-Bonmati-CO Triumph. Uns 44km.

1a impressio només pujar-m'hi i agafar el manillar: això no pessa gens !! La mateixa sensació que vaig tenir quan vaig seure a la teva CB500X, Albert. El manillar fa mes palanca que el meu, i junt amb la posició més erguida i cames en angle recte, ha fet molt cómode la conducció. Diria que he plegat més amb aquesta que amb la Fazer....i en només 1 dia. A mi el seient no m'ha agradat: per mi és dur.

2a impressió, l'electrònica. Bé, pantalla massa grossa per la info que ha de donar... a diferència de la Fazer, tot es pot activar des del manillar. Però no està malament la possibilitat de customitzar a gust certs paràmetres, tot i que a part del control de velocitat, no veig necessàries gaires coses més.

3a impressió, del motor. 1a i 2a marxes sosetes, gens elastiques i potser curtes....comparades amb la Fazer. La 3a marxa i la 4a sí que les he trobat familiars. Les altres, bé....he pujat fins el 120km/h en les rectes. El soroll de l'escap no m'ha molat...massa llauneta plastiquera pel meu gust.

4a impressió, comoditat. La dona ha anat com una reina. Com que no hem agafat autovia ni autopista, faltaria veure si la posició més elevada darrera castiga més les cervicals del copi en trajectes llargs.. A mi em faltava "moto" entre les cames per apretar diposit al frenar...i els reposapeus per mi molt curts, em faltarien 2 dits per poder reposar tot el peu...

El quickshift, fora de població, ho veig comode. Per població prefereixo embragar jo. Realment no el trobo un "must".

En general, fàcil de conduir, però sensació de fireta pel que he dit: amplada, sensació de poc pes i so d'escap plastiquero.

Al pujar a la Fazer per tornar a casa he comprovat que tinc un "ferro"!!!! Jajaja!!!

És com quan porto el meu Picasso i després agafo el Fiat 500L de la dona....el trobo molt més àgil i sofisticat....però menys cotxe. No sé com dir-ho....


Total, que he preguntat per la 800 XRT i m'han confirmat que NO te quickshift oficial tal com havien dit al principi...

15000€ de la 900GT PRO pelada contra els 13800€ de la 800 XRT amb maletes incloses....

Faltaria probar una XCA perque de XRT no tenen i diuen que és el mateix motor....
 
  • Like
Reaccions: Erik
Erik

Erik

Motoaddicte
Motorista Viatger
16 Mar 2020
147
332
Premis
11
Sabadell
Moto
Triumph Tiger 800 XCA
Holaaaaa !!!

Avui tocaba probar la Triumph Tiger 900 GT amb extres !!

Hem probat la 900GT que tenen de proba amb els extres del quickshift, punys, bla bla bla....que no tenen la GT PRO però volen ensenyar 4 cosetes que té de sèrie la GT PRO vers la GT.

Per posar-vos en situació:
- Anava amb la dona.
- Sortida d'uns 50 minuts.
- CO Triumph-Sant Gregori-Bonmati-CO Triumph. Uns 44km.

1a impressio només pujar-m'hi i agafar el manillar: això no pessa gens !! La mateixa sensació que vaig tenir quan vaig seure a la teva CB500X, Albert. El manillar fa mes palanca que el meu, i junt amb la posició més erguida i cames en angle recte, ha fet molt cómode la conducció. Diria que he plegat més amb aquesta que amb la Fazer....i en només 1 dia. A mi el seient no m'ha agradat: per mi és dur.

2a impressió, l'electrònica. Bé, pantalla massa grossa per la info que ha de donar... a diferència de la Fazer, tot es pot activar des del manillar. Però no està malament la possibilitat de customitzar a gust certs paràmetres, tot i que a part del control de velocitat, no veig necessàries gaires coses més.

3a impressió, del motor. 1a i 2a marxes sosetes, gens elastiques i potser curtes....comparades amb la Fazer. La 3a marxa i la 4a sí que les he trobat familiars. Les altres, bé....he pujat fins el 120km/h en les rectes. El soroll de l'escap no m'ha molat...massa llauneta plastiquera pel meu gust.

4a impressió, comoditat. La dona ha anat com una reina. Com que no hem agafat autovia ni autopista, faltaria veure si la posició més elevada darrera castiga més les cervicals del copi en trajectes llargs.. A mi em faltava "moto" entre les cames per apretar diposit al frenar...i els reposapeus per mi molt curts, em faltarien 2 dits per poder reposar tot el peu...

El quickshift, fora de població, ho veig comode. Per població prefereixo embragar jo. Realment no el trobo un "must".

En general, fàcil de conduir, però sensació de fireta pel que he dit: amplada, sensació de poc pes i so d'escap plastiquero.

Al pujar a la Fazer per tornar a casa he comprovat que tinc un "ferro"!!!! Jajaja!!!

És com quan porto el meu Picasso i després agafo el Fiat 500L de la dona....el trobo molt més àgil i sofisticat....però menys cotxe. No sé com dir-ho....


Total, que he preguntat per la 800 XRT i m'han confirmat que NO te quickshift oficial tal com havien dit al principi...

15000€ de la 900GT PRO pelada contra els 13800€ de la 800 XRT amb maletes incloses....

Faltaria probar una XCA perque de XRT no tenen i diuen que és el mateix motor....
Les proves de conducció per mi son essencials i pel que descrius crec que t'han ajudat ja a descartar la 900. Em confirmas el que he sentit en foros que la 900 es mes lleugera que la 800. Ja es veu a simple vista perque te menys cos. Entenc que ho han fet aixi per tenir millors prestacions off ( mes maniobrabilitat...suposo). El que m'ha sorpres potser es el so del motor que comentes, no se si ha canviat, totes les triumph o casi totes tenen un so molt caracterisitc de la marca, gens escandalós, mes aviat fi...pero no amb aquest regust plastificat que comentes. No ho se. De preu la tobo cara...15.000€ pelada, deu nidó...el preu de la xrt es força bo el que et donen, et diria que si ets alt t'hi haurias de posas alces a manillar, sino mirat la XCA...jo em vaig quedar la xca per posicio de conduccio basicament, mes alta i arribava millor a manillar...a part tb clar, pq la terra em tirava mes i volia tenir algo versatil per un futur. De la Xrt o XCA ja veurás que tenen algo mes de cos i de pes. No se que pesa una fazer pero aquestes s'en deuen anar a 210 kg aprox. (sense maletes). Bueno sort en la busqueda i ja dirás que et quedes al final. La Africa no l'has mirat?
saludos
 
  • Like
Reaccions: Serra
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Les proves de conducció per mi son essencials i pel que descrius crec que t'han ajudat ja a descartar la 900. Em confirmas el que he sentit en foros que la 900 es mes lleugera que la 800. Ja es veu a simple vista perque te menys cos. Entenc que ho han fet aixi per tenir millors prestacions off ( mes maniobrabilitat...suposo). El que m'ha sorpres potser es el so del motor que comentes, no se si ha canviat, totes les triumph o casi totes tenen un so molt caracterisitc de la marca, gens escandalós, mes aviat fi...pero no amb aquest regust plastificat que comentes. No ho se. De preu la tobo cara...15.000€ pelada, deu nidó...el preu de la xrt es força bo el que et donen, et diria que si ets alt t'hi haurias de posas alces a manillar, sino mirat la XCA...jo em vaig quedar la xca per posicio de conduccio basicament, mes alta i arribava millor a manillar...a part tb clar, pq la terra em tirava mes i volia tenir algo versatil per un futur. De la Xrt o XCA ja veurás que tenen algo mes de cos i de pes. No se que pesa una fazer pero aquestes s'en deuen anar a 210 kg aprox. (sense maletes). Bueno sort en la busqueda i ja dirás que et quedes al final. La Africa no l'has mirat?
saludos
La fazer només pesa 200, crec, però en @Nikokaos diu que la sent pesada, corregeixme si m equivoco!
 
Edutarraco

Edutarraco

Com es caminava?
20 Feb 2020
209
594
Premis
8
Moto
Kawa KLE 500
Holaaaaa !!!

Avui tocaba probar la Triumph Tiger 900 GT amb extres !!

Hem probat la 900GT que tenen de proba amb els extres del quickshift, punys, bla bla bla....que no tenen la GT PRO però volen ensenyar 4 cosetes que té de sèrie la GT PRO vers la GT.

Per posar-vos en situació:
- Anava amb la dona.
- Sortida d'uns 50 minuts.
- CO Triumph-Sant Gregori-Bonmati-CO Triumph. Uns 44km.

1a impressio només pujar-m'hi i agafar el manillar: això no pessa gens !! La mateixa sensació que vaig tenir quan vaig seure a la teva CB500X, Albert. El manillar fa mes palanca que el meu, i junt amb la posició més erguida i cames en angle recte, ha fet molt cómode la conducció. Diria que he plegat més amb aquesta que amb la Fazer....i en només 1 dia. A mi el seient no m'ha agradat: per mi és dur.

2a impressió, l'electrònica. Bé, pantalla massa grossa per la info que ha de donar... a diferència de la Fazer, tot es pot activar des del manillar. Però no està malament la possibilitat de customitzar a gust certs paràmetres, tot i que a part del control de velocitat, no veig necessàries gaires coses més.

3a impressió, del motor. 1a i 2a marxes sosetes, gens elastiques i potser curtes....comparades amb la Fazer. La 3a marxa i la 4a sí que les he trobat familiars. Les altres, bé....he pujat fins el 120km/h en les rectes. El soroll de l'escap no m'ha molat...massa llauneta plastiquera pel meu gust.

4a impressió, comoditat. La dona ha anat com una reina. Com que no hem agafat autovia ni autopista, faltaria veure si la posició més elevada darrera castiga més les cervicals del copi en trajectes llargs.. A mi em faltava "moto" entre les cames per apretar diposit al frenar...i els reposapeus per mi molt curts, em faltarien 2 dits per poder reposar tot el peu...

El quickshift, fora de població, ho veig comode. Per població prefereixo embragar jo. Realment no el trobo un "must".

En general, fàcil de conduir, però sensació de fireta pel que he dit: amplada, sensació de poc pes i so d'escap plastiquero.

Al pujar a la Fazer per tornar a casa he comprovat que tinc un "ferro"!!!! Jajaja!!!

És com quan porto el meu Picasso i després agafo el Fiat 500L de la dona....el trobo molt més àgil i sofisticat....però menys cotxe. No sé com dir-ho....


Total, que he preguntat per la 800 XRT i m'han confirmat que NO te quickshift oficial tal com havien dit al principi...

15000€ de la 900GT PRO pelada contra els 13800€ de la 800 XRT amb maletes incloses....

Faltaria probar una XCA perque de XRT no tenen i diuen que és el mateix motor....
Mooolt bona!!!!!!
Demà pujem naltroa a la Truiumph a Girona..... A veure si em donen opció de provar
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
La fazer només pesa 200, crec, però en @Nikokaos diu que la sent pesada, corregeixme si m equivoco!
La Fazer està sobre els 205 kg en ordre de marxa, líquids i dipòsit ple.

El que realment fa que la sensació del pes varii d'una a l'altra és el centre de gravetat i masses de cada moto. Al pujar vaig notar que el seient estaba uns 3-4cm mès alt que el de la FZ6. Els reposapeus adevantats uns 8cm i crec que els reposapeus estaven a la mateixa alçada del terra que la FZ6. Al seure notes el canvi de posició de sport-turisme a trail de seguida.

La Triumph és més alta que la FZ6, i el pes es reparteix d'una altra forma. És més estreta pel mateix motiu, i facilita pujar i baixar als "no alts" com jo...

També per tipus de moto i geometria: la FZ6 té més pes al tren davanter que la Triumph. En parat es nota molt, ja que girar la roda costa més (i també influeix l'amplada del manillar)

Són motos diferents, conceptes diferents, amb tecnologies molt diferents....però que busquen el mateix: que qui les té gaudeixi d'elles !!! Jajaja!!!
 
  • Like
Reaccions: Serra
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Així què @Nikokaos amb ganes de canviar de segment?
A veure les impressions de @Edutarraco sobre la Triumph
 
Edutarraco

Edutarraco

Com es caminava?
20 Feb 2020
209
594
Premis
8
Moto
Kawa KLE 500
Així què @Nikokaos amb ganes de canviar de segment?
A veure les impressions de @Edutarraco sobre la Triumph
Hola.
Avui he pujat a la Triumph de Girona i me quedat una mica fred.... l'única que em sentia agust ha sigut la 1200, les altres les notava petites i amb el manillar curt.
El preu el trobo una mica picant i si no és de segona ma la Tiger no serà la meva moto.
Però ha sigut un plaer veure i pujar en aquesta moto.
Vaig a fer una primitiva...;)
 
  • Like
Reaccions: Serra i J.M
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Hola.
Avui he pujat a la Triumph de Girona i me quedat una mica fred.... l'única que em sentia agust ha sigut la 1200, les altres les notava petites i amb el manillar curt.
El preu el trobo una mica picant i si no és de segona ma la Tiger no serà la meva moto.
Però ha sigut un plaer veure i pujar en aquesta moto.
Vaig a fer una primitiva...;)
Hahhaha al final agafarem mala fama a internet! Semblarem el fòrum anti-triumph tiger 900! En @Roger es quedarà sense poder colabrar amb aquesta marca!
Siusplau que es manifestin els defensors del model, algú que li sembli que la 900 va millor que l'anterior 800?
 
  • Like
Reaccions: Roger
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Hahhaha al final agafarem mala fama a internet! Semblarem el fòrum anti-triumph tiger 900! En @Roger es quedarà sense poder colabrar amb aquesta marca!
Siusplau que es manifestin els defensors del model, algú que li sembli que la 900 va millor que l'anterior 800?
Hahahaha no, no, ja em va bé. Quan les marques notin aquesta pressió sobre les espatlles els diré que apoquinin dinerons, que llavors ja en parlarem bé. Marca que no col·labora, marca que rep heheheh
 
  • Love
Reaccions: Edutarraco i Serra
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Jaumenovas Ruta en moto Avui Bon dia per Rodar Rutes en moto 0
G Em presento Bon dia al mati!!! Presentacions 9
J Em presento Bon dia Presentacions 9
Alberto13 Em presento Bon dia desde Castellbisbal Presentacions 10
Motorett Em presento Bon dia !!! Presentacions 8
C Bon dia, em presento desde Barcelona Presentacions 5
R Em presento Bon dia. Em presento, sóc en Marti, de la R100r. Presentacions 9
A Bon dia. Presentacions 9
Cesc Bon dia, em presento! Presentacions 7
F Bon dia m'hi apunto! Presentacions 15
Eduard Em presento Bon dia MOTORISTES.CAT Presentacions 6
AgustiCarmona Bon dia a tothom Presentacions 8
M Bon dia a tothom Presentacions 7
Yogui Bon dia Presentacions 10
Sanodrac Em presento Bon dia a tothom! Presentacions 8
J Em presento Bon dia a tothom!!!! Presentacions 5
H bon dia¡¡¡¡¡¡ Presentacions 1
Xavi Canyo Bon Nadal !!! Un Cafè Ràpid 6
Jaumenovas Ruta en moto Matinal Terrassa-Castellet, amb molt bon temps 20/02/2023 Cròniques sobre motociclisme 4
Roger X-ADV Dubte Un bon suport per moto trail per portar el mòbil Espai de debat 5
Roger X-ADV Recopilatori A quin lloc us agrada més fer parada per un bon esmorzar de forquilla? Un Cafè Ràpid 3
Xavi Canyo - EMERGÈNCIA - Coneixeu algún bon psicòleg a Barcelona? Situacions d'emergència o sol·licituds de suport 0
Pep Aràgo Off Topic Molt bon Sant Jordi per tothom...!!!! Un Cafè Ràpid 9
Ray Fields Rider BON ANY NOU A TOTHOM!!! MotoVlogs propis 1
C Dilluns 9 (¿?), sortida "bon pare de familia", cap al Tarraconés. BCN, Querol, Pont d'Armentera Sortides anteriors 9
alfredjorde Em presento Bon día companys! Presentacions 11
Jaumenovas Crònica Sortida a Olot dia 22-06-2023 ( 3 J’s) Cròniques sobre motociclisme 5
cargols2rodes Esdeveniment Esmorzar dia 1 d'Abril del 2023 Rutes en moto 17
Roger X-ADV Fotos El Moto-Frontal del dia + foto Un Cafè Ràpid 10
Jaumenovas Ruta en moto Sortida dia 19/8/2022 Sortides anteriors 1
Jordi71 Dia d'estrene - Tenere 700 Les nostres motos 6
Roger Ruta en moto Ruta en moto amb visita al Museu de la Moto, dinar i ruta de tornada! Dia 31 d'octubre Sortides anteriors 192
T Ruta en moto Ruta de més d'1 dia Rutes en moto 21
mami_en_moto Vídeos Feliç Dia de la Mare ... Motorista jejeje MotoVlogs propis 4
J.M Off Topic Dia de la mona Un Cafè Ràpid 6
Serra Demà dia 5 torna el Falcó Peregrí de Hamamatsu Espai de debat 4
T Ruta en moto Algù s'apunta a una sortida pel Garraf el dìa 31 ò el dia 2 de gener.? Rutes en moto 8
Loxicdelamola Crònica Fotillos altre dia. Cròniques sobre motociclisme 2
Nikokaos 4a SORTIDA GIROMOTER@S dia 24/10/2020 Sortides anteriors 9
AlbertXT1200 Sortida llarga dia sencer - Dimarts 1 de setembre - Editat/# Rutes en moto 45
A Bona dia gent Presentacions 11
Gllm Em presento Hola a tots, xafardejant per aqui a veure si un dia em puc afegir amb vosaltres a carretera ò fora.. Presentacions 13
Burkat450R Notícia Dia gris Informació i suport 15
Serra Crònica Què vau fer diumenge passat dia 1? (o dissabte 29) Cròniques sobre motociclisme 2
MCR94 Bonneville Speedmaster 2018, prestacional i tecnològicament al dia Espai de debat 0
Roger X-ADV Ruta en moto Sortida diumenge dia 10 d'abril Rutes en moto 5

Fils similars