Soc en Rafel, (Rafalet) en el foro. Es un plaer compartir amb vosaltres el nostre estimat tema del mon del motociclisme.Vaig amb moto des-de els 5 anys, i ara ja tinc a la vora dels 57. En aquest moment porto una HondaPaneuropean 1100st tcs abs amb qui camino ja fa 19 anys i va com el primer dia. A veure quan feu sortides i puc venir i coneixer tota aquesta gran familia.
Salut
Benvingut, Rafaelet!!
Això dels diminutius només serveix amb els noms, eh? 19 anys amb la mateixa moto?! Això és un matrimoni !!!
Moto mítica rutera, una de les que jo em miraba amb la boca oberta quan pasaben, o veia aparcades entre GoldWings i Harleys....
Et felicito per mantenir aquesta relació tant especial i per voler seguir gaudint-la !!
Jo sóc de la zona de Girona, però per aquests dies estic preparant una sortida:
1er dia: Girona - Tarragona. Vull curvejar per veure el Mazinger Z i fer un volt pel Delta de l'Ebre. Gaudir de la carretera i de la gastronomia. S'accepten rutes i llocs on dormir i menjar amb les BBB's.
2n dia: Tarragona - Vall d'Aran. Aquí es pot fer una parada tècnica a Lleida, per continuar cap a Sort. No conec gens la zona, així que hauré de mirar on es pot anar amb les millors vistes.
3r dia: Vall d'Aran - Girona. La idea seria tornar vorejant el màxim possible la frontera, i baixar des de Puigcerdà cap a Girona. Aquí també hauria de mirar on fer la parada tècnica per menjar, una contrada bonica amb plats tradicionals....podrà ser?
Miraré de fer el fil de la sortida durant la setmana. En principi la sortida la faria entre setmana, aquesta del 15 de juny o la vinent. Tot depen de si tinc roda nova aviat i si puc lligar on dormir.
Qui es vulgui apuntar, ho podrà fer si hi ha lloc per dormir. Pressupost humil i sense pretensions, apte per a tothom (o això espero).
Vinga va, ens veiem a l'asfalt !!