• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Em presento Bona tarda des de el Maresme!!

Carme

Carme

Nouvingut
28 Abr 2021
17
71
Premis
2
Benvinguda veina de comarca, nosaltres quan estem avorrits i tenim mono de moto sortim de casa i tirem fins a Tossa. Si ens quedem amb ganes de mes sempre podem seguir fins Sant Feliu.
Hi ha un altre membre a Calella, potser podríem fer una mini-trobada i una ruta de prova.
Deu ser la ruta!!
justament demà tinc pensat fer-la, fins a Sant Feliu, he anat dos cops a Tossa i per tema temps em quedo amb les ganes de Sant Feliu.
 
Xavi_Impala

Xavi_Impala

Rodant
19 Des 2020
25
71
Premis
2
Soc la Carme i desde Febrer de 2019 tinc una MT07 amb molt poquests quilòmetres per culpa del confinament i de que surto sola.
La vull disfrutar fent rutes, la primera ruta llarga que em plantejo es la Transpirenaica.
Espero que em doneu idees,
Salutacions!!!
Benvinguda i salutacions d'un altre maresmenc. I com diuen altres companys, una foto de la màquina seria bonica de veure.
 
Snö

Snö

Nouvingut
17 Set 2022
6
21
Premis
2
Maresme
Moto
Triumph Bonneville T120
Soc la Carme i des de Febrer de 2019 tinc una MT07 amb molt poquests quilòmetres per culpa del confinament i que surto sola.
La vull gaudir fent rutes, la primera ruta llarga que em plantejo és la Transpirinenca.
Espero que em doneu idees,
Salutacions!!!
Bon dia Carme, com tu fa temps, vaig perduda per aquí, tinc una moto diferent de la teva però amb ganes de rodar. Soc del Mresme. A veure si m'orientes i trobo amb qui sortir de tant en tant.
Fins aviat!
Neus
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.661
Premis
5
Bon dia Carme, com tu fa temps, vaig perduda per aquí, tinc una moto diferent de la teva però amb ganes de rodar. Soc del Mresme. A veure si m'orientes i trobo amb qui sortir de tant en tant.
Fins aviat!
Neus
Bones! A banda del que et pugui recomanar la Carmeta, jo et proposo que obris un Grup de Rutes aquí al fòrum, amb les característiques que a tu t'agradin (rodar tranquil·la, des del maresme, amb esmorzar o no, o només per noies, i un cop creat el grup i definits els criteris per sumar-s'hi, n'anem fent difusió i recopilant alguns membres. I així pots quedar-hi en la mesura que et vingui de gust. Si ho vols tirar endavant m'ho comentes per aquí mateix, i jo et creo el grup, t'hi convido, i hi posem les característiques i requisits que tu prefereixis.

També et passo l'enllaç dels nostres grups de Telegram, per si vols buscar companys de ruta per alli:


D'altra banda, t'enllaço el Facebook de l'Associació Biker del Maresme, i un altre que es diu Moteros del Maresme, però desconec el ritme i tipus d'activitats que realitzen.
 
Snö

Snö

Nouvingut
17 Set 2022
6
21
Premis
2
Maresme
Moto
Triumph Bonneville T120
Bones! A banda del que et pugui recomanar la Carmeta, jo et proposo que obris un Grup de Rutes aquí al fòrum, amb les característiques que a tu t'agradin (rodar tranquil·la, des del maresme, amb esmorzar o no, o només per noies, i un cop creat el grup i definits els criteris per sumar-s'hi, n'anem fent difusió i recopilant alguns membres. I així pots quedar-hi en la mesura que et vingui de gust. Si ho vols tirar endavant m'ho comentes per aquí mateix, i jo et creo el grup, t'hi convido, i hi posem les característiques i requisits que tu prefereixis.

També et passo l'enllaç dels nostres grups de Telegram, per si vols buscar companys de ruta per alli:


D'altra banda, t'enllaço el Facebook de l'Associació Biker del Maresme, i un altre que es diu Moteros del Maresme, però desconec el ritme i tipus d'activitats que realitzen.
Gràcies Roger, quina amabilitat i concretar les coses clares, m'agrada. Esperaré una mica i et dic. Segur que alguna cosa "brotarà". Fins aviat. Neus
 
  • Like
Reaccions: GEORGECAT i Roger
Carme

Carme

Nouvingut
28 Abr 2021
17
71
Premis
2
Bon dia Carme, com tu fa temps, vaig perduda per aquí, tinc una moto diferent de la teva però amb ganes de rodar. Soc del Mresme. A veure si m'orientes i trobo amb qui sortir de tant en tant.
Fins aviat!
Neus
Bona tarda,
acostumo a sortir amb un grupet pero he fet alguna ruta amb un altre noia, som moolt tranquiles pero riem molt. Hem fet juntes la Ruta del Silencio i dues raiders.
investigo com ens posem en contacte.

Salut
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.661
Premis
5
Bona tarda,
acostumo a sortir amb un grupet pero he fet alguna ruta amb un altre noia, som moolt tranquiles pero riem molt. Hem fet juntes la Ruta del Silencio i dues raiders.
investigo com ens posem en contacte.

Salut
Que be!! Gràcies Carme.

Us deixo un parell de captures per a que qualsevol de les dues pugui contactar amb l'altra per conversa privada, i a partir d'aquí intercanviar números si ho desitgeu.

D'altra banda la Carme ha entrat al Telegram de la comunitat, així que si voleu contactar per allà, pots entrar-hi, Neus, i també fa el fet.

Screenshot 20221013 202330 Chrome



Screenshot 20221013 202413 Chrome
 
  • Like
Reaccions: Snö i GEORGECAT
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Joananton Bona tarda a tothom Presentacions 13
Rafalet Em presento Bona tarda a tots/es moters de Catalunya. Presentacions 20
W Bona tarda Presentacions 8
J Bona tarda desde Lleida Presentacions 1
Gseandoporlavida Em presento Bona tarda!! Presentacions 12
L Bona tarda Presentacions 3
Edu Crispi Una bona assegurança per moto? Consultes legals 9
J Em presento Bona Nit Presentacions 2
A Bona dia gent Presentacions 11
E Bona nit a tothom! Presentacions 12
J Em presento Bona nit! Presentacions 15
Pep Aràgo OffRoad Sortideta trail entre setmana per la tarda...!!! Trail en moto 3
Adrià OffRoad Ruta Offroad per aquesta tarda Sortides anteriors 2
Pep Aràgo Ruta en moto Aprofiteu a sortir aquesta tarda. Tancament perimetral municipis. Rutes en moto 4
E Dissabte 6/4 Sortida al Berguedà des de BCN Rutes Obertes 1
Cecero Salutacions des de Cornellà de Llobr. Presentacions 9
rbadfrozen Notícia Llibre "Cròniques des de la visera d'un casc" Cròniques sobre motociclisme 4
Edu Crispi Em presento, Eduard des de Vic Presentacions 12
rbadfrozen Em presento Hola des de Quart (Girona) Presentacions 22
scooterista.cat Em presento Sergi des de Barcelona amb la meva Forza350 Presentacions 46
Despertaferro Des de Lleida als Ports i Tinença de Benifassà i cap a Lleida Sortides anteriors 2
JCThorgal Ruta en moto Sortida al village des ostréiculteurs Sortides anteriors 111
Nikokaos Ruta en moto Sortida des de Banyoles cap a Ripoll i després.... Sortides anteriors 1
Sergi_gshp Em presento Sóc nou aqui des de Vilanova i la Geltrú Presentacions 40
R Nou des de Terrassa Presentacions 15
Adrià Em presento Començat amb una 125cc des de Molins de Rei Presentacions 14
Gauque Em presento Salutacions des de Cambrils Presentacions 13
Diablo Azrael Salutacions des de Piera, Barcelona. Presentacions 9
JordiRT Em presento Em presento des de Barcelona Presentacions 26
xevifz6 Des de La Bisbal d'Empordà. Presentacions 9
Xavi_V Em presento Salutacions des d’Olesa de Montserrat Presentacions 16
Kike T M Em presento Salutacions des de Montmeló Presentacions 12
H Salutacions des de Lleida Presentacions 5
W Em presento i us envio salutacions des de Chiapas Mèxic. Presentacions 12
T Dues rodes més des de Terrassa Presentacions 9
Nikokaos Sortideta a Sant Miquel del Fai des de Girona Sortides anteriors 4
Nikokaos Notícia TRAM PERILLOS EN OBRES DES DE COLL DE NARGÓ A CAMBRILS Rutes en moto 1
McAlbi Em presento Des del Bages... Presentacions 5
datkren nou des de Vacarisses Presentacions 12
NikaBlue Em presento Hola, també des dels voltants de Montserrat..... Presentacions 12
Gabivolador Em presento Gabivolador des d'Osona Presentacions 5
M Em presento Bones des de Begur, Girona. Presentacions 7
V Em presento Vss des de Manresa Presentacions 7
Roger X-ADV Consells Quines tasques de cura i manteniment de la moto podem portar a terme des de casa? Mecànica de motos i recopilatoris 3
kimhdb bones des de alt emporda Presentacions 5
S La històrica ruta 66, des de Chicago fins a Santa Monica Espai de debat 0
S La Rider 1000: L’art de l’estratègia moto-turística des d'una moto elèctrica Rutes en moto 0
Roger Visió giroscòpica espectacular des de l'Aprilia RSV4 de Lorennzo Savadori Espai de debat 0

Fils similars