• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Em presento Bona tarda des de el Maresme!!

Carme

Carme

Nouvingut
28 Abr 2021
17
71
Premis
2
Soc la Carme i desde Febrer de 2019 tinc una MT07 amb molt poquests quilòmetres per culpa del confinament i de que surto sola.
La vull disfrutar fent rutes, la primera ruta llarga que em plantejo es la Transpirenaica.
Espero que em doneu idees,
Salutacions!!!
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Soc la Carme i desde Febrer de 2019 tinc una MT07 amb molt poquests quilòmetres per culpa del confinament i de que surto sola.
La vull disfrutar fent rutes, la primera ruta llarga que em plantejo es la Transpirenaica.
Espero que em doneu idees,
Salutacions!!!
Benvinguda Carme! Tens una moto impressionant per devorar kilòmetres de carretera, així que la Transpirenaica penso que és un molt bon objectiu. Jo aprofitaria ara que han aixecat el confinament comarcal per anar rodant altra vegada, i així anar fent-te a la moto. La Transpi són una bona colla de km i d'aquesta manera aniràs tornant a agafar soltura, valorant extres que puguis necessitar a la moto (cúpula, seient de gel, presa de corrent de 12v...)

Per aquí son diversos els companys que han fet aquesta ruta per asfalt. Així de primeres recordo la @xenia , que la va fer acampant amb una tenda fa no gaire. Tu com la voldries fer?

Salutacions i esperem fotos de la MT!! Que som molt de fotos de motos aquí ?

Et deixo alguns fils en els que es parla de viatjar en moto:



 
Última edició:
JoanBP

JoanBP

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
7 Mar 2021
706
1.267
Premis
13
Torroella de Montgrí
Moto
HONDA NC750X ABS
Soc la Carme i desde Febrer de 2019 tinc una MT07 amb molt poquests quilòmetres per culpa del confinament i de que surto sola.
La vull disfrutar fent rutes, la primera ruta llarga que em plantejo es la Transpirenaica.
Espero que em doneu idees,
Salutacions!!!
Benvinguda Carme!! ✌?
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Soc la Carme i desde Febrer de 2019 tinc una MT07 amb molt poquests quilòmetres per culpa del confinament i de que surto sola.
La vull disfrutar fent rutes, la primera ruta llarga que em plantejo es la Transpirenaica.
Espero que em doneu idees,
Salutacions!!!
Benvinguda,
Aquí trovaràs bona gent per compartir sortides.
✌️
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Soc la Carme i desde Febrer de 2019 tinc una MT07 amb molt poquests quilòmetres per culpa del confinament i de que surto sola.
La vull disfrutar fent rutes, la primera ruta llarga que em plantejo es la Transpirenaica.
Espero que em doneu idees,
Salutacions!!!
Benvinguda Carme, salutacions des de el Lluçanès...!!!
El "peatge" a pagar a aquest forum és que els nou teniu que penjar una foto de la vostre "maquina"... Som tafaners de mena....!!! ??

Endevant amb el projecte de la Transpir, és una bona fita per marcar com a objectiu...!!

Salut i gaaass...!!! ??
 
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
Soc la Carme i desde Febrer de 2019 tinc una MT07 amb molt poquests quilòmetres per culpa del confinament i de que surto sola.
La vull disfrutar fent rutes, la primera ruta llarga que em plantejo es la Transpirenaica.
Espero que em doneu idees,
Salutacions!!!
Bones carme, jo tambe soc del maresme, si algun dia vols em fas un toc i sortim plegats, salut i gasss.
 
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
Soc la Carme i desde Febrer de 2019 tinc una MT07 amb molt poquests quilòmetres per culpa del confinament i de que surto sola.
La vull disfrutar fent rutes, la primera ruta llarga que em plantejo es la Transpirenaica.
Espero que em doneu idees,
Salutacions!!!
per el tema transpirenaica, tens moltes opcions a wikiloc, tambe hi ha una pagina que es diu kurviger.de que es molt facil de manegar per crear rutes, escollin els punts on vulguis pasar, si o si.
 
Mario G.

Mario G.

Motoaddicte
18 Mar 2020
114
359
Premis
12
Maresme i Barcelona
Moto
Honda CBF600 HORNET
Soc la Carme i desde Febrer de 2019 tinc una MT07 amb molt poquests quilòmetres per culpa del confinament i de que surto sola.
La vull disfrutar fent rutes, la primera ruta llarga que em plantejo es la Transpirenaica.
Espero que em doneu idees,
Salutacions!!!
Benvinguda veina de comarca, nosaltres quan estem avorrits i tenim mono de moto sortim de casa i tirem fins a Tossa. Si ens quedem amb ganes de mes sempre podem seguir fins Sant Feliu.
Hi ha un altre membre a Calella, potser podríem fer una mini-trobada i una ruta de prova.
 
Bascu73

Bascu73

Rodant
19 Oct 2020
47
100
Premis
19
Moto
Suzuki DL 650 V-STROM
Soc la Carme i desde Febrer de 2019 tinc una MT07 amb molt poquests quilòmetres per culpa del confinament i de que surto sola.
La vull disfrutar fent rutes, la primera ruta llarga que em plantejo es la Transpirenaica.
Espero que em doneu idees,
Salutacions!!!
Benvinguda, Carme. A nosaltres també en agradaria fer la Transpirenaica, però més endavant. Salut i gass ✌??️
 
Carmeta

Carmeta

Grup Sanguini: 98 octans
9 Gen 2021
261
691
Premis
12
Soc la Carme i desde Febrer de 2019 tinc una MT07 amb molt poquests quilòmetres per culpa del confinament i de que surto sola.
La vull disfrutar fent rutes, la primera ruta llarga que em plantejo es la Transpirenaica.
Espero que em doneu idees,
Salutacions!!!
Bon dia Carme i benvinguda, jo de cara al bon temps possiblement també em plantegi fer la Trans així que si encara no l'has fet i quadra, en podem parlar.
M'agrada veure que cada vegada som més dones en aquest fòrum!
Salut i gassss! ?️ :cool:
 
Tranquil

Tranquil

Cul quadrat
19 Mai 2020
71
207
Premis
4
Barcelona
Moto
Drag Star 650
Soc la Carme i desde Febrer de 2019 tinc una MT07 amb molt poquests quilòmetres per culpa del confinament i de que surto sola.
La vull disfrutar fent rutes, la primera ruta llarga que em plantejo es la Transpirenaica.
Espero que em doneu idees,
Salutacions!!!
Benvinguda, fa temps que també surto sol ho faig en dies de cada dia, els caps de setmana els dedico a la família.
Salut i gas
 
Carme

Carme

Nouvingut
28 Abr 2021
17
71
Premis
2
Benvinguda Carme! Tens una moto impressionant per devorar kilòmetres de carretera, així que la Transpirenaica penso que és un molt bon objectiu. Jo aprofitaria ara que han aixecat el confinament comarcal per anar rodant altra vegada, i així anar fent-te a la moto. La Transpi són una bona colla de km i d'aquesta manera aniràs tornant a agafar soltura, valorant extres que puguis necessitar a la moto (cúpula, seient de gel, presa de corrent de 12v...)

Per aquí son diversos els companys que han fet aquesta ruta per asfalt. Així de primeres recordo la @xenia , que la va fer acampant amb una tenda fa no gaire. Tu com la voldries fer?

Salutacions i esperem fotos de la MT!! Que som molt de fotos de motos aquí ?

Et deixo alguns fils en els que es parla de viatjar en moto:



 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Joananton Bona tarda a tothom Presentacions 13
Rafalet Em presento Bona tarda a tots/es moters de Catalunya. Presentacions 20
W Bona tarda Presentacions 8
J Bona tarda desde Lleida Presentacions 1
Gseandoporlavida Em presento Bona tarda!! Presentacions 12
L Bona tarda Presentacions 3
Edu Crispi Una bona assegurança per moto? Consultes legals 9
J Em presento Bona Nit Presentacions 2
A Bona dia gent Presentacions 11
E Bona nit a tothom! Presentacions 12
J Em presento Bona nit! Presentacions 15
Pep Aràgo OffRoad Sortideta trail entre setmana per la tarda...!!! Trail en moto 3
Adrià OffRoad Ruta Offroad per aquesta tarda Sortides anteriors 2
Pep Aràgo Ruta en moto Aprofiteu a sortir aquesta tarda. Tancament perimetral municipis. Rutes en moto 4
Cecero Salutacions des de Cornellà de Llobr. Presentacions 9
rbadfrozen Notícia Llibre "Cròniques des de la visera d'un casc" Cròniques sobre motociclisme 4
Edu Crispi Em presento, Eduard des de Vic Presentacions 12
rbadfrozen Em presento Hola des de Quart (Girona) Presentacions 22
scooterista.cat Em presento Sergi des de Barcelona amb la meva Forza350 Presentacions 46
Despertaferro Des de Lleida als Ports i Tinença de Benifassà i cap a Lleida Sortides anteriors 2
JCThorgal Ruta en moto Sortida al village des ostréiculteurs Sortides anteriors 111
Nikokaos Ruta en moto Sortida des de Banyoles cap a Ripoll i després.... Sortides anteriors 1
Sergi_gshp Em presento Sóc nou aqui des de Vilanova i la Geltrú Presentacions 40
R Nou des de Terrassa Presentacions 15
Adrià Em presento Començat amb una 125cc des de Molins de Rei Presentacions 14
Gauque Em presento Salutacions des de Cambrils Presentacions 13
Diablo Azrael Salutacions des de Piera, Barcelona. Presentacions 9
JordiRT Em presento Em presento des de Barcelona Presentacions 26
xevifz6 Des de La Bisbal d'Empordà. Presentacions 9
Xavi_V Em presento Salutacions des d’Olesa de Montserrat Presentacions 16
Kike T M Em presento Salutacions des de Montmeló Presentacions 12
H Salutacions des de Lleida Presentacions 5
W Em presento i us envio salutacions des de Chiapas Mèxic. Presentacions 12
T Dues rodes més des de Terrassa Presentacions 9
Nikokaos Sortideta a Sant Miquel del Fai des de Girona Sortides anteriors 4
Nikokaos Notícia TRAM PERILLOS EN OBRES DES DE COLL DE NARGÓ A CAMBRILS Rutes en moto 1
McAlbi Em presento Des del Bages... Presentacions 5
datkren nou des de Vacarisses Presentacions 12
NikaBlue Em presento Hola, també des dels voltants de Montserrat..... Presentacions 12
Gabivolador Em presento Gabivolador des d'Osona Presentacions 5
M Em presento Bones des de Begur, Girona. Presentacions 7
V Em presento Vss des de Manresa Presentacions 7
Roger X-ADV Consells Quines tasques de cura i manteniment de la moto podem portar a terme des de casa? Mecànica de motos i recopilatoris 3
kimhdb bones des de alt emporda Presentacions 5
S La històrica ruta 66, des de Chicago fins a Santa Monica Espai de debat 0
S La Rider 1000: L’art de l’estratègia moto-turística des d'una moto elèctrica Rutes en moto 0
Roger Visió giroscòpica espectacular des de l'Aprilia RSV4 de Lorennzo Savadori Espai de debat 0

Fils similars