Estat
Tancat per a noves respostes.

Llorenç

Nouvingut
Hola a tots, soc un motorista de les terres de l'Ebre i he de decidit registrar-me per conèixer nous motards amb qui compartir aquesta passió.

Si algú esta interessat en sortir un dia per aquí que m'ho comenti.

Gasssss

Sergi_gshp

Rodant
Premis
2
Hola a tots, soc un motorista de les terres de l'Ebre i he de decidit registrar-me per conèixer nous motards amb qui compartir aquesta passió.

Gasssss

Benvingut [mention]Llorenç [/mention]
Jo també porto poc aqui i ja veuràs que hi ha gent molt maca i disposada.
Jo sóc de vilanova i la geltrú i estaria be passat l’agost quedar algun dia per anar a fer un vol per la teva zona, que de ben segur hi ha carreteres espectaculars.
Saut i gas

Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk

Carmeta

Motoaddicte
Premis
9

Gasssss
Benvingut Llorenç,
Dimarts passat vaig estar a Riumar dinant, m'encanta anar per les terres de l'Ebre perquè les carreteres estan força bé i a més a més no hi ha gaire trànsit.
Per la propera sortida ja et contactaré i de ben segur que tens molts llocs interessants que mostrar.
Per cert, has de passar foto de la moto, que aquí li demanen a tothom, jejeje!
Salut i gassss! ✌️ ?️ :cool:

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
Premis
5
Benvingut [mention]Llorenç [/mention]
Jo també porto poc aqui i ja veuràs que hi ha gent molt maca i disposada.
Jo sóc de vilanova i la geltrú i estaria be passat l’agost quedar algun dia per anar a fer un vol per la teva zona, que de ben segur hi ha carreteres espectaculars.
Saut i gas

Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk

Benvingut Llorenç,
Dimarts passat vaig estar a Riumar dinant, m'encanta anar per les terres de l'Ebre perquè les carreteres estan força bé i a més a més no hi ha gaire trànsit.
Per la propera sortida ja et contactaré i de ben segur que tens molts llocs interessants que mostrar.
Per cert, has de passar foto de la moto, que aquí li demanen a tothom, jejeje!
Salut i gassss! ✌️ ?️ :cool:
Heheh el fil és de 2016, ves a saber per on para en Llorenç ?

Estat
Tancat per a noves respostes.

Fils similars

A dalt