• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Bona tarda

Estat
Tancat per a noves respostes.
L

Llorenç

Nouvingut
25 Set 2016
1
0
Hola a tots, soc un motorista de les terres de l'Ebre i he de decidit registrar-me per conèixer nous motards amb qui compartir aquesta passió.

Si algú esta interessat en sortir un dia per aquí que m'ho comenti.

Gasssss
 
Sergi_gshp

Sergi_gshp

Rodant
10 Ago 2021
27
48
Premis
2
Hola a tots, soc un motorista de les terres de l'Ebre i he de decidit registrar-me per conèixer nous motards amb qui compartir aquesta passió.

Si algú esta interessat en sortir un dia per aquí que m'ho comenti.

Gasssss

Benvingut [mention]Llorenç [/mention]
Jo també porto poc aqui i ja veuràs que hi ha gent molt maca i disposada.
Jo sóc de vilanova i la geltrú i estaria be passat l’agost quedar algun dia per anar a fer un vol per la teva zona, que de ben segur hi ha carreteres espectaculars.
Saut i gas


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
Carmeta

Carmeta

Grup Sanguini: 98 octans
9 Gen 2021
261
691
Premis
12
Hola a tots, soc un motorista de les terres de l'Ebre i he de decidit registrar-me per conèixer nous motards amb qui compartir aquesta passió.

Si algú esta interessat en sortir un dia per aquí que m'ho comenti.

Gasssss
Benvingut Llorenç,
Dimarts passat vaig estar a Riumar dinant, m'encanta anar per les terres de l'Ebre perquè les carreteres estan força bé i a més a més no hi ha gaire trànsit.
Per la propera sortida ja et contactaré i de ben segur que tens molts llocs interessants que mostrar.
Per cert, has de passar foto de la moto, que aquí li demanen a tothom, jejeje!
Salut i gassss! ✌️ ?️ :cool:
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Benvingut [mention]Llorenç [/mention]
Jo també porto poc aqui i ja veuràs que hi ha gent molt maca i disposada.
Jo sóc de vilanova i la geltrú i estaria be passat l’agost quedar algun dia per anar a fer un vol per la teva zona, que de ben segur hi ha carreteres espectaculars.
Saut i gas


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk

Benvingut Llorenç,
Dimarts passat vaig estar a Riumar dinant, m'encanta anar per les terres de l'Ebre perquè les carreteres estan força bé i a més a més no hi ha gaire trànsit.
Per la propera sortida ja et contactaré i de ben segur que tens molts llocs interessants que mostrar.
Per cert, has de passar foto de la moto, que aquí li demanen a tothom, jejeje!
Salut i gassss! ✌️ ?️ :cool:
Heheh el fil és de 2016, ves a saber per on para en Llorenç ?
 
Estat
Tancat per a noves respostes.

Fils similars