• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Em presento Bones a tothom

T

Trabucat

Nouvingut
29 Jul 2020
7
25
Premis
2
Salutacions a tothom des del Vallès Occidental. Fa poc he descobert aquest forum i he decidit a enregistrar-me.

Als meus 34 anys acabo d'apuntar-me per primera vegada a l'autoescola però el confinament va interrompre el procés per tant espero poder començar de nou ben aviat. Només puc dir que no tinc absolutament NI IDEA de motos.

Com a pinzellada comentar que ningú del meu entorn, ni amics ni familia, ha tingut mai moto ni res que se li assembli, per tant si em permeteu l'expresió, "mai he vist una moto d'aprop". No m'avergonyeix dir que em considero un autèntic inútil integral, un absolut analfabet del motor en general. De fet no va ser fins que vaig apuntar-me a l'autoescola que vaig descobrir que les motos també tenen marxes com els cotxes! En definitiva puc dir que a dia d'avui els meus coneixements es resumeixen en això:


Sempre he estat molt viatjer, d'anar-me amb la motxila fins el cul del món, és per això que he decidit canviar de mètode i el mitjà escollit és la moto.

Com es podrà entendre de la meva presentació no tinc cap criteri tècnic a l'hora d'escollir, la idea es trobar una moto relativament econòmica per viatjar i ficar-me en mil i un embolics, per tant suposo que el més recomanable hauria de ser una senzilla que no requereixi cuidar-la gaire o potser de segona mà. Si en veure-la em resulta bonica a la vista suposo que ja em valdrà encara que estigui feta un trasto.

Obro línia de consells i idees per si algú vol fer alguna aportació i recomanació. Si algú té pensat vendre pot dir quelcom.

La meva intenció tant bont punt obrin fronteres i estigui capacitat per conduir és sortir en direcció la India com a mínim, i a partir d'allí fins on s'arribi.

Disculpeu la xerrameca, qualsevol tipus de consell i orientació serà ben rebut.
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Benvingut @Trabucat (y)

Per el que expliques jo de tu el primer que faria es, òbviament, treure'm el carnet.

En aquest "viatge" ja veuràs si realment la moto es el que et va, si t'hi entens i t'agrada.

A parir d'aquí, si literalment el que vols es "agafar la motxilla, la moto i tirar fins la Índia", jo et recomano una Royal Enfield Himalayan, que per les seves característiques i les teves crec que es una gran moto per començar, sobretot si el primer viatge es a la Índia...

I si no vas a la Índia crec que li trauràs un bon suc circulant per mes a prop.


Salut i gasss!
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Bon dia, jo també entenc que ets una persona que vol una moto capaç tant on road com off road i per tant també una moto tipus trail o aventurera amb llandes de raits podria ser una opció.
La Royal Enfield que ha dit el company sona genial, perquè la venen tan aquí com a Àsia ia sabran arreglar arreu. com si no vols sortir d'Europa també et diria la KTM 390 adventure o la nova Macbor Montana.
Però jo volia anar a fer una proposta més ambiciosa i que dependrà del teu pressupost com és buscar una Suzuki vStrom 650 de segona mà limitada per A2 i amb l'acabat XT que et permeteia fer camins de terra també i que té una fiabilitat llegendària i també es ven al sud-est asiàtic. A més, hi haurà ple d opcions per posar li equipatge i tindràs potència de sobres, i si a la llarga la vols deslimitar tindràs 25 cavalls més.
Tot i això creu que amb una 650 limitada ja pots correr bastant més que amb una moto específica pel carnet a2 ja que el motor va sobrat de força a baixes revolucions, inclus amb pes a sobre.
Això depèn també del teu pressupost. La moto no és la més guapa del barri però junt amb la Royal Enfield són de les que trien la gent que volta molt de món.
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Bon dia, jo també entenc que ets una persona que vol una moto capaç tant on road com off road i per tant també una moto tipus trail o aventurera amb llandes de raits podria ser una opció.
La Royal Enfield que ha dit el company sona genial, perquè la venen tan aquí com a Àsia ia sabran arreglar arreu. com si no vols sortir d'Europa també et diria la KTM 390 adventure o la nova Macbor Montana.
Però jo volia anar a fer una proposta més ambiciosa i que dependrà del teu pressupost com és buscar una Suzuki vStrom 650 de segona mà limitada per A2 i amb l'acabat XT que et permeteia fer camins de terra també i que té una fiabilitat llegendària i també es ven al sud-est asiàtic. A més, hi haurà ple d opcions per posar li equipatge i tindràs potència de sobres, i si a la llarga la vols deslimitar tindràs 25 cavalls més.
Tot i això creu que amb una 650 limitada ja pots correr bastant més que amb una moto específica pel carnet a2 ja que el motor va sobrat de força a baixes revolucions, inclus amb pes a sobre.
Això depèn també del teu pressupost. La moto no és la més guapa del barri però junt amb la Royal Enfield són de les que trien la gent que volta molt de món.
Estic totalment d'acord amb el que diu en @Serra ... excepte en una cosa : Diu que la VStrom NO ES LA MÉS GUAPA DEL BARRI !!! ... no ni poco ... està boníssima !!! :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 
joan717

joan717

Rodant
16 Jul 2020
46
86
Premis
3
Tarragona
Moto
Yamaha xj6 Diversion s
Benvingut,

Viatjar amb moto és una cosa que faré amb un futur (una cosa que per a mi este que fer com a mínim una vegada a la vida).

Et recomano motos que he vist i crec que podran complir perfectament amb el teu propòsit, i més econòmiques ( Els seus preus varien molt segons el seu any i kilòmetres però són motos indestructibles que no té les acabaràs).

Suzuki vstorm 650 - Per molts la millor trail qualitat/preu.

suzuki-v-strom-650-2005.jpg


BMW 650 gs - Bastant àgil i porten abs models bastant antics.

img_5549.JPG


Honda Translap 650 - Baratíssima i et porta a la fi del món.
honda-transalp-650.707976.jpg



Royal enfield Himalayan - La que sincerament la que menys et recomano tot i que té una pinta genial qualitat/preu, la marca no té la fiabilitat i qualitat tan demostrada com els seus rivals.

01_royal_enfield_himalayan_estatica_a_blanca.jpg


Aquestes són per a mi les més econòmiques i bones.

Però SOBRETOT QUE TINGUI ABS ( Per mi és bita'l et salba de molts problemes inesperats i et pot salvar la vida).
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Benvingut,

Viatjar amb moto és una cosa que faré amb un futur (una cosa que per a mi este que fer com a mínim una vegada a la vida).

Et recomano motos que he vist i crec que podran complir perfectament amb el teu propòsit, i més econòmiques ( Els seus preus varien molt segons el seu any i kilòmetres però són motos indestructibles que no té les acabaràs).

Suzuki vstorm 650 - Per molts la millor trail qualitat/preu.

suzuki-v-strom-650-2005.jpg


BMW 650 gs - Bastant àgil i porten abs models bastant antics.

img_5549.JPG


Honda Translap 650 - Baratíssima i et porta a la fi del món.
honda-transalp-650.707976.jpg



Royal enfield Himalayan - La que sincerament la que menys et recomano tot i que té una pinta genial qualitat/preu, la marca no té la fiabilitat i qualitat tan demostrada com els seus rivals.

01_royal_enfield_himalayan_estatica_a_blanca.jpg


Aquestes són per a mi les més econòmiques i bones.

Però SOBRETOT QUE TINGUI ABS ( Per mi és bita'l et salba de molts problemes inesperats i et pot salvar la vida).
Coincideixo en el punt de l'ABS però o no ha de tenir a la roda del darrera o ha de ser desconnectable, sobretot si penses anar per camins de sorra/pedra: així podrás derrapar i accelerar al mateix temps en canvis de direcció.

Això m'ho diuen els que els hi agrada l'off road. Jo sóc del negre a mort: la sorra a la platja, i la muntanya per fer caminades !!!

Jajajaja!!

I benvingut, company !!!
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Salutacions a tothom des del Vallès Occidental. Fa poc he descobert aquest forum i he decidit a enregistrar-me.

Als meus 34 anys acabo d'apuntar-me per primera vegada a l'autoescola però el confinament va interrompre el procés per tant espero poder començar de nou ben aviat. Només puc dir que no tinc absolutament NI IDEA de motos.

Com a pinzellada comentar que ningú del meu entorn, ni amics ni familia, ha tingut mai moto ni res que se li assembli, per tant si em permeteu l'expresió, "mai he vist una moto d'aprop". No m'avergonyeix dir que em considero un autèntic inútil integral, un absolut analfabet del motor en general. De fet no va ser fins que vaig apuntar-me a l'autoescola que vaig descobrir que les motos també tenen marxes com els cotxes! En definitiva puc dir que a dia d'avui els meus coneixements es resumeixen en això:


Sempre he estat molt viatjer, d'anar-me amb la motxila fins el cul del món, és per això que he decidit canviar de mètode i el mitjà escollit és la moto.

Com es podrà entendre de la meva presentació no tinc cap criteri tècnic a l'hora d'escollir, la idea es trobar una moto relativament econòmica per viatjar i ficar-me en mil i un embolics, per tant suposo que el més recomanable hauria de ser una senzilla que no requereixi cuidar-la gaire o potser de segona mà. Si en veure-la em resulta bonica a la vista suposo que ja em valdrà encara que estigui feta un trasto.

Obro línia de consells i idees per si algú vol fer alguna aportació i recomanació. Si algú té pensat vendre pot dir quelcom.

La meva intenció tant bont punt obrin fronteres i estigui capacitat per conduir és sortir en direcció la India com a mínim, i a partir d'allí fins on s'arribi.

Disculpeu la xerrameca, qualsevol tipus de consell i orientació serà ben rebut.
Benvingut company! El fet de que no tinguis experiència en el món de la moto no farà més que convertir en més especial aquesta nova etapa de la teva vida. Si tens esperit aventurer, viatger i de complicar-te la vida fora de l'asfalt, la moto no et donarà més que satisfaccions, i per molts anys a més, per tota la vida si ho vols heheh

Jo et recomano alguna trail antiga, i la lleugeresa dependrà de la cilindrada, que anirà relacionada amb la potència i amb l'aptitud de fer km a majors velocitats. Una trail de baixa cilindrada et pot portar igual de lluny que una de més pesada, però tirarà menys amb més equipatge, i com et deia tindrà menys potència.

Si no vols córrer i tens ganes d'offroad jo em miraria algo intermig, una DRZ 400 potser (o motos de cilindrades més petites, de 125 en endavant), o si vols més potència i més pes, ja tiraria cap a una Honda XR, una Africa Twin 750, una Yamaha XT600, una KLE 500, Honda Dominator, etc.

Si vas cap a models més nous dels que t'he comentat, fixa't en els que han publicat els compis en aquest fil. Si pots estira't i ves a aquestes que et comenten, ja que a més anys damunt de la moto, més complicacions i menys rodona és la moto!
 
T

Trabucat

Nouvingut
29 Jul 2020
7
25
Premis
2
Ep moltes gràcies a tots per respondre.

Benvingut @Trabucat (y)


Per el que expliques jo de tu el primer que faria es, òbviament, treure'm el carnet.


En aquest "viatge" ja veuràs si realment la moto es el que et va, si t'hi entens i t'agrada.


A parir d'aquí, si literalment el que vols es "agafar la motxilla, la moto i tirar fins la Índia", jo et recomano una Royal Enfield Himalayan, que per les seves característiques i les teves crec que es una gran moto per començar, sobretot si el primer viatge es a la Índia...


I si no vas a la Índia crec que li trauràs un bon suc circulant per mes a prop.




Salut i gasss!
Respecte a aquesta Himalaya que em comentes he mirat informació, i certament el preu es molt atractiu però em tira molt enrrere que tota informació que trobo és que tothom es queixa de la mala qualitat i li ha donat problemes i maldecaps desde el minut 1 de comprarla, si no se li trenca una cosa li falla una altra, tot son sorolls i peçes que cauen, jo no sé si és cert o no, perdoneu si dic cap disbarat, però em dona molta desconfiança només de pensar que se'm trenqui alguna cosa enmitg del norés i em quedi tirat en una situació força complicada. :LOL:o_O

Fa poc que estic tafanejant les opcions que hi ha al mercat i també les de segona mà. La veritat que el meu principal criteri es el preu. Per bé o per mal, estic acostumat a viatjar i mourem amb pressupostos molt ajustats. La idea de mirar una moto de segona mà em pot atraure tot i que si se li han de fer algunes reparacions prèvies el preu final acaba sent similar a una de nova i econòmica. Penso que deu ser fàcil de reparar si es trenca quelcom, a part que de ben segur caurà molts cops i serà força maltractada no fa tant de mal a la butxaca.

Les opcions que em comenteu noves son boniques però ja sobrepassen un poc el limit de pressupost que tenia pensat per una moto nova...tenia vistes aquest parell, que en penseu?:

01-honda-crf250l-lateral.jpg
466-crfrally.png


Benvingut company! El fet de que no tinguis experiència en el món de la moto no farà més que convertir en més especial aquesta nova etapa de la teva vida. Si tens esperit aventurer, viatger i de complicar-te la vida fora de l'asfalt, la moto no et donarà més que satisfaccions, i per molts anys a més, per tota la vida si ho vols heheh

Jo et recomano alguna trail antiga, i la lleugeresa dependrà de la cilindrada, que anirà relacionada amb la potència i amb l'aptitud de fer km a majors velocitats. Una trail de baixa cilindrada et pot portar igual de lluny que una de més pesada, però tirarà menys amb més equipatge, i com et deia tindrà menys potència.

Si no vols córrer i tens ganes d'offroad jo em miraria algo intermig, una DRZ 400 potser (o motos de cilindrades més petites, de 125 en endavant), o si vols més potència i més pes, ja tiraria cap a una Honda XR, una Africa Twin 750, una Yamaha XT600, una KLE 500, Honda Dominator, etc.

Si vas cap a models més nous dels que t'he comentat, fixa't en els que han publicat els compis en aquest fil. Si pots estira't i ves a aquestes que et comenten, ja que a més anys damunt de la moto, més complicacions i menys rodona és la moto!

Totes aquestes que comentes de segona mà XR, KLR, XT m'agraden totes..crec que sóc més de l'estil vella escola. :LOL::cool:
Si algú té més consells o coneixement d'alguna en venda pot comentar. Moltes gràcies a tothom.
 
T

Trabucat

Nouvingut
29 Jul 2020
7
25
Premis
2
Una última cosa: en cas de fer-me amb una moto de segona mà, algú pot recomenar-me un taller especialitzat on fer una reparació completa?? La cosa seria desmuntar per complet fins l'ultim clau i restaurar al 100%, preparar-la per un llarg viatge de sotracs.
 
Edutarraco

Edutarraco

Com es caminava?
20 Feb 2020
209
594
Premis
8
Moto
Kawa KLE 500
Salutacions a tothom des del Vallès Occidental. Fa poc he descobert aquest forum i he decidit a enregistrar-me.

Als meus 34 anys acabo d'apuntar-me per primera vegada a l'autoescola però el confinament va interrompre el procés per tant espero poder començar de nou ben aviat. Només puc dir que no tinc absolutament NI IDEA de motos.

Com a pinzellada comentar que ningú del meu entorn, ni amics ni familia, ha tingut mai moto ni res que se li assembli, per tant si em permeteu l'expresió, "mai he vist una moto d'aprop". No m'avergonyeix dir que em considero un autèntic inútil integral, un absolut analfabet del motor en general. De fet no va ser fins que vaig apuntar-me a l'autoescola que vaig descobrir que les motos també tenen marxes com els cotxes! En definitiva puc dir que a dia d'avui els meus coneixements es resumeixen en això:


Sempre he estat molt viatjer, d'anar-me amb la motxila fins el cul del món, és per això que he decidit canviar de mètode i el mitjà escollit és la moto.

Com es podrà entendre de la meva presentació no tinc cap criteri tècnic a l'hora d'escollir, la idea es trobar una moto relativament econòmica per viatjar i ficar-me en mil i un embolics, per tant suposo que el més recomanable hauria de ser una senzilla que no requereixi cuidar-la gaire o potser de segona mà. Si en veure-la em resulta bonica a la vista suposo que ja em valdrà encara que estigui feta un trasto.

Obro línia de consells i idees per si algú vol fer alguna aportació i recomanació. Si algú té pensat vendre pot dir quelcom.

La meva intenció tant bont punt obrin fronteres i estigui capacitat per conduir és sortir en direcció la India com a mínim, i a partir d'allí fins on s'arribi.

Disculpeu la xerrameca, qualsevol tipus de consell i orientació serà ben rebut.
Hola, sóc la Machine, la parella de l'Edu i li he robat el mòbil per explicar-te que no ets l'únic
Jo em vaig comprar fa dos anys la Macbor Rockster 125 sense haver portat mai una moto. Només tinc el carnet de cotxe i quan vaig anar a buscar la moto a la botiga, l'Edu me la va haver de treure perquè ni primera sabia posar. I el carnet, quan tingui la pasta. Però m'ho passo pipa amb la meva petita granera. Per rutes llargues, de paquet amb la KLE de l'Edu!
 
Pepué

Pepué

Motoaddicte
1 Jul 2020
126
283
Premis
4
Prop de Barna...
Moto
Ducati Scrambler 803
Trabucat, amb la CRF250L que has posat a les fotos, hi ha qui s'ha fet la volta al món. I amb un ciclomotor de 50cc s'ha fet un Paris-Dakar.
Per viatjar en moto el que calen son ganes, moltes ganes!! Potser molt maco, o pots pasar-les molt magres.
Millor abans de fer rutes tant llargues com el que proposes, comença amb viatjes dins la península, i sent i aprèn el q se sent conduïnt amb pluja, neu, fred, boira, en ple estiu a més de 40 graus, etc.
S'aprèn molt d'això, de perdre't, d'arribar a destinació hores més tard del previst, xop de pluja o suor (o ambdues coses alhora), amb l'equipatge mullat, sense esma ni per aparcar la moto (a mes d'un li cau a terra del propi cansament), de quedar-se sense bencina i q te'n tinguin q prestar, punxar en mig d'una ruta de muntanya i tenir q reparar-t'ho tu mateix, que algú es foti de lloros a mig viatge (i no prengui mal) i tinguis q estar donant-li recolzament per a que no es vingui avall, etc...
I si et trobes amb aquestes coses, i continues pensant en moto, somniant en moto, i desitjant que comenci o acabi el dia per agafar la moto per anar o tornar, doncs pensa't en fer mega-viatges.
El de menys es la moto. Jo porto una Scrambler d'anar per ciutat i he fet 2000km de viatge en poc més d'un cap de setmana, i hi ha qui dirà que necessites com a mínim una touring.
Amb un company vàrem fer una Transpi on-off, amb una triumph de carretera, acabada de treure de la tenda i el noi estrenant carnet. Això si, el grup de gent era meravellós...
El que importa son les ganes.
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Bon dia! La honda crf250 que has posat és la màquina ideal per fer tant carretera com asfalt per igual. No va sobrada de potència, però d'entrada tampoc te n'hauria de faltar pas, i molta gent considera que és la moto ideal per iniciar-se en la conducció fora asfalt.
A més, Honda és Honda es diu, es poden avariar, però en principi són més fiables que algunes altres.
Jo si és la que t agrada no m ho pensaria pas ni un segon més. Endavant, a buscar una bona oferta!
 
  • Like
Reaccions: Ray Fields Rider
Ray Fields Rider

Ray Fields Rider

Motoaddicte
27 Abr 2020
147
370
Premis
13
Berguedà i el Món sencer
www.youtube.com
Moto
Kawasaki Z900 Full 2018
Coincideixo totalment amb aquest últim missatge del @Serra !
Primer de tot, benvingut @Trabucat
Si t'has enamorat de les motos, i ets viatger, el millor, com tots diuen, és una trail. Totes les que t'han proposat, inclús la Royal Enfield serien bones companyes de viatge, però si comencem pel fet que la Honda CRF250 t'agrada, i li sumes el preu, la fiabilitat, la facilitat de conducció i que no té molta potència però suficient, no t'ho pensis més!!! CARNET I A CÓRRER!!!

També coincideixo amb el comentari del @Pepué : comença per rodar més a prop. Agafa sensacions i experiència, i ja sortiràs lluny, ben lluny...
Per cert, @Pepué , llegint el teu escrit m'estava agafant un no sé què que què sé jo... pell de gallina, prenent consciència i recordant què significa ser motorista, i per què des de que vaig néixer que sabia que ho seria...

Som un col·lectiu collonut!!! SOM L'HÒSTIAAAAAA!!!

Gaaaaas!
 
Erik

Erik

Motoaddicte
Motorista Viatger
16 Mar 2020
147
332
Premis
11
Sabadell
Moto
Triumph Tiger 800 XCA
Bones Trabucat!!...bueno x aquí ja t han anat dient per lo que poc mes afegiré. Estic d acord en que la vstrom 650 xt es una molt bona trail qualitat preu i crec que es superfiable. La honda crf 250 si no m equivoco tot i ser una cilindrada petita, de preu puja força, jo diría que inclus com la vstrom...per tant jo davant d aixo...em quedaría la vstrom. Una altre opcio bona que crec no ha sortit es la Honda cb500 una versio trail que fan que es molt guapa. Jo me la miraría....pero bueno com diu el Cholo..partido a partido..primer carnet i planificat be el viatge. Un saludo company!!
 
  • Like
Reaccions: Serra
Pepué

Pepué

Motoaddicte
1 Jul 2020
126
283
Premis
4
Prop de Barna...
Moto
Ducati Scrambler 803
Jo he tingut varies motos, i d'entre elles una Vstrom650. La considero una petita-gran moto i el pas intermig a motos de touring més grans, però no es una moto per iniciar-se. Es una moto alta, gran, i amb dipòsit ple està aprop dels 230kg, que agafa els 200kmh, i fer revolts lents d'un port de muntanya amb ella requereix tenir certa experiència. A més, amb tant de pes i la limitació A2, no es gaire àgil.
Per iniciar-se en moto i marxes, com a molt una naked de 500cc, i ja es una senyora moto.
Per preus, una CRF250L nova val 5000eur, i la Vstrom passa dels 8000eur, estan molt lluny entre elles...
Jo crec q per iniciar-se s'he d'anar pujant graons, fer-ho tot d'un salt de vegades no acaba be (he perdut algun company a la carretera)...
 
  • Like
Reaccions: jordiTR63
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Un altre factor a considerar quan vas a per una moto és la envergadura personal....l'alçada que un té. Sobretot quan ets novell és important tocar bé de peus a terra. Quan tens més experiència això ja no es tant crucial tot i que s' ha de tenir en compte. No és el mateix fer 1,65 que 1,85.... La CRF250 és una moto collonuda per fer excursions offroad, de les millors...i és alta com han de ser les motos off...
 
  • Like
Reaccions: Serra
Erik

Erik

Motoaddicte
Motorista Viatger
16 Mar 2020
147
332
Premis
11
Sabadell
Moto
Triumph Tiger 800 XCA
Jo he tingut varies motos, i d'entre elles una Vstrom650. La considero una petita-gran moto i el pas intermig a motos de touring més grans, però no es una moto per iniciar-se. Es una moto alta, gran, i amb dipòsit ple està aprop dels 230kg, que agafa els 200kmh, i fer revolts lents d'un port de muntanya amb ella requereix tenir certa experiència. A més, amb tant de pes i la limitació A2, no es gaire àgil.
Per iniciar-se en moto i marxes, com a molt una naked de 500cc, i ja es una senyora moto.
Per preus, una CRF250L nova val 5000eur, i la Vstrom passa dels 8000eur, estan molt lluny entre elles...
Jo crec q per iniciar-se s'he d'anar pujant graons, fer-ho tot d'un salt de vegades no acaba be (he perdut algun company a la carretera)...
Bueno está be donarli a Trabucat diferents opinions pq valori. En aquest sentit com ja he dit comparteixo que la vstrom es una molt bona moto pero no estic d acord en que sigui difícil de adaptarshi o complicada d maniobrar ni tampoc que amb la limitació A2 quedi curta. Pero com dic tot son opinions. Respecte nakeds crec que Trabucat demanava consell x motos x viatges llargs. Jo les naked les veig mes x desplaçaments curts. En fi, son decisions molt personals on hi intervenen moltes variables.
 
  • Like
Reaccions: Serra
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Jo personalment crec que ha de pujar a la moto i veure com s hi sent per altura. Jo faig 1'82 i vaig descartar moltes nakeds com a primera moto gran perquè m'anaven petites i jo incòmode, a més sempre he tingut carenades grosses o petites.
No crec que parlar d un estil o altre com a primera moto sigui adequat, si li agrada trail que vagi amb trail i si li agrada de carreres que es compri una R, això va a gustos, un altre tema és el motor, pes i potència de la moto. Són temes diferents.

La cosa Important és que les motos , si no tens experiència, totes semblen pesades, però en realitat un cop portes uns mesos tot això deixa d importar, per tant no et deixis endur per la sensació que 200 kg de moto seran massa, no ho seran. A menys que no puguis posar les puntes dels peus a terra, llavors malament!

Tot plegat, la meva opinió clar.
 
  • Like
Reaccions: Erik
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
GranCrossMoto Bones a tothom Presentacions 6
F Em presento Molt bones Presentacions 5
Roger Bones festes companys Un Cafè Ràpid 5
racingdeibit Em presento molt bones! Presentacions 19
motoxtrem.com Bones :) Presentacions 8
Albert&Judit Bones desde Lleida Presentacions 11
SebasTià Em presento Bones! Presentacions 14
R Em presento Bones a Tots Presentacions 12
mushu903 Bones! em presento! Presentacions 13
pepprats Bones! Presentacions 38
X Bones! Presentacions 9
F Bones, gent. Presentacions 8
Arge Em presento Bones! Presentacions 7
M Em presento Bones des de Begur, Girona. Presentacions 7
Edmond Bones Presentacions 18
Educamp Em presento Bones!!! Presentacions 13
Bruce Em presento Bones a tot-hom , em dic Bruce i tinc 47 anys . Soc de Cerdanyola del Vallès Presentacions 11
Tejo474 Molt Bones! Presentacions 13
Maria695 Bones!!! Presentacions 10
X-AVI Bones a tots,.. Presentacions 7
P3P N0LL4 Em presento Bones! Presentacions 9
MarcG Em presento Bones gent Presentacions 5
Trasthe Bones Presentacions 3
Llao Em presento Bones. Presentacions 8
nilmoreno Em presento Bones! Presentacions 7
xavi_adventure Molt bones desde Montblanc Presentacions 2
kimhdb bones des de alt emporda Presentacions 5
SWJordi Bones, sóc novell aquí Presentacions 2
cargols2rodes Bones a tots Presentacions 1
Tàrraco Bones a tots! Presentacions 3
Esquivandomosquitos Bones companys! Presentacions 3
Xavi F. Molt bones! Presentacions 5
carlesvfr Bones a tots Presentacions 0
Roger_ Bones senyors! Presentacions 2
Patrick Fuertes Hola a tothom.... Presentacions 14
M Hola a tothom! Em presento... Presentacions 10
JoanBP Hola a tothom! Presentacions 5
J Hola a tothom Presentacions 10
J Em presento Hola a tothom! Presentacions 9
Joananton Bona tarda a tothom Presentacions 13
Noisy White Em presento Salut i gas per a tothom Presentacions 11
Pep Aràgo Off Topic Molt bon Sant Jordi per tothom...!!!! Un Cafè Ràpid 9
J Hola a tothom! Presentacions 9
Johanovski Hola a tothom! Presentacions 10
Luisildur Em presento Salutacions a tothom! Presentacions 18
Ray Fields Rider BON ANY NOU A TOTHOM!!! MotoVlogs propis 1
D Em presento Hola a tothom! Presentacions 8
Xavier sc Em presento Hola a tothom Presentacions 15
L Hola a tothom!! Em presento Presentacions 17
jordi r9t Em presento Hola a tothom! Presentacions 7

Fils similars