• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Bones, gent.

F

Flack

Nouvingut
21 Oct 2020
1
7
Premis
1
Sem fa rar això de parlar amb català amb moters XD i trobar un fòrum en català encara em fa més gràcia, jo encantat.

Em dic David sóc del Gironès i vaig amb una cb500x del 19. Fa 2 anys que em vaig treure el A2 i encara estic aprenent, no vaig amb gent perquè em fan posar nerviós, per po i inseguretat. Tot hi axis es buscar la gent indicada.

Encantat d'estar per aquí.
102678224_1676079475873106_46885700396158033_o.jpg
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Benvingut company...!!!!

Afortunadament l admin d aquest fórum va tenir la feliç idea i la va posar en marxa....!!!!

No dubtis en donar me un toke si vols fer un volt pel Lluçanès/Osona pq no tens que patir gota per que tot just arrenquis a fer sortides, tots vam començar algun dia i no és mala cosa el que puguis anar sortint amb gent amb més experiencia que tu per que puguis anar pulint els defectes que tots hem tingut de novells.

Salut i a la teva disposició...!!! ;) (y) (y)
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Benvingut (y)
Entenc el teu neguit per rodar amb més gent...jo sóc força LoneRider, però dit això i tal com comenta en @Pep Aràgo , rodant amb gent amb més experiència n'aprens, com en tot en aquesta vida. És qüestió de trobar les "parelles de ball" addients... Segur que en el fòrum en trobes ;).
 
Bascu73

Bascu73

Rodant
19 Oct 2020
47
100
Premis
19
Moto
Suzuki DL 650 V-STROM
Sem fa rar això de parlar amb català amb moters XD i trobar un fòrum en català encara em fa més gràcia, jo encantat.

Em dic David sóc del Gironès i vaig amb una cb500x del 19. Fa 2 anys que em vaig treure el A2 i encara estic aprenent, no vaig amb gent perquè em fan posar nerviós, per po i inseguretat. Tot hi axis es buscar la gent indicada.

Encantat d'estar per aquí.
102678224_1676079475873106_46885700396158033_o.jpg
Benvingut ✌️
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos
Xavi_V

Xavi_V

Nouvingut
21 Oct 2020
11
42
Premis
2
Sem fa rar això de parlar amb català amb moters XD i trobar un fòrum en català encara em fa més gràcia, jo encantat.

Em dic David sóc del Gironès i vaig amb una cb500x del 19. Fa 2 anys que em vaig treure el A2 i encara estic aprenent, no vaig amb gent perquè em fan posar nerviós, per po i inseguretat. Tot hi axis es buscar la gent indicada.

Encantat d'estar per aquí.
Estic més o menys com tu ... si un dia et ve de gust anar amb algú, ens podem ajuntar dos solitaris insegurs ;-)
 
  • Haha
Reaccions: Nikokaos
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Sem fa rar això de parlar amb català amb moters XD i trobar un fòrum en català encara em fa més gràcia, jo encantat.

Em dic David sóc del Gironès i vaig amb una cb500x del 19. Fa 2 anys que em vaig treure el A2 i encara estic aprenent, no vaig amb gent perquè em fan posar nerviós, per po i inseguretat. Tot hi axis es buscar la gent indicada.

Encantat d'estar per aquí.
102678224_1676079475873106_46885700396158033_o.jpg
Bones David! Es normal que prefereixis anar sol que no pas anar amb gent amb un nivell superior al teu. Sumant quilòmetres, fent cursos i rodant amb gent que t'ajudi a aprendre i a agafar confiança, et permetrà augmentar el teu nivell de conducció.

A bcn hi ha un grup de motoristes que s'ajunten perquè els agrada rodar amb tranquil·litat i calma. Potser t'hi pots unir algun dia, o bé potser pots buscar gent amb aquetses preferències per la teva zona. Tot i que sortir sol està de conya també!

Molt guapa la CB500x(y)
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Bones David @Flack !!

Si ets del Gironès pots anar fent les rutes típiques i anar descobrint les carreteres tot sol, de manera que les facis al teu ritme.

El tema de fer-les cada X temps ja no només és per gaudir-ne de la moto sino per veure com canvien segons l'època de l'any. Humides, seques, bon asfalt, sorreta, gel... jo no m'he trobat el mateix recorregut sempre igual. D'això n'aprens a que tot canvia i no pots baixar la guàrdia.

Com bé diuen, anar amb un o més companys de ruta, ajuda a conèixer experiències i altres visions de la vida i com gaudir de la moto. Rodar sol té els seus avantatges, al igual que anar en grup. El mateix de programar la ruta o sortir i anar decidint sobre la marxa...

És la màgia de poder triar què, com i quan. Aprofita que pots i deixa de banda les pors, que a la carretera la por no és bona consellera, el respecte és un bon mestre.

I com algú va dir fa temps en un altre fil, condueix sempre sobre el teu 60%. No vagis mai al límit o serà el teu límit qui et pari. Deixa marge pels imprevistos, recorda que no tot es pot controlar.

Si tens clar que anar en moto comporta més riscos que anar en cotxe i que realment surt més car mantenir-lo, però encara t'enfiles a la moto.... no seria genial rodar de tant en tant amb gent que també ho veu així?

Aquí a Girona tenim el nostre grup, GIROMOTER@S el sector de les comarques gironines de Motoristes.cat. Hi ha de tot, de joves, madurets i gent amb molta experiència; els que fa poc que tenen moto i els que les coleccionen; els que surten amb bon temps i els que surten cada dia... no pots ser gaire diferent de la resta tot i ser únic. Així que quan decideixis que vols venir, nomès has d'enviar-nos un missatge. Si vols, ja trobaràs com contactar.


Ens veiem a l'asfalt
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
MarcG Em presento Bones gent Presentacions 5
GranCrossMoto Bones a tothom Presentacions 6
F Em presento Molt bones Presentacions 5
Roger Bones festes companys Un Cafè Ràpid 5
racingdeibit Em presento molt bones! Presentacions 19
motoxtrem.com Bones :) Presentacions 8
Albert&Judit Bones desde Lleida Presentacions 11
SebasTià Em presento Bones! Presentacions 14
R Em presento Bones a Tots Presentacions 12
mushu903 Bones! em presento! Presentacions 13
pepprats Bones! Presentacions 38
X Bones! Presentacions 9
Arge Em presento Bones! Presentacions 7
M Em presento Bones des de Begur, Girona. Presentacions 7
Edmond Bones Presentacions 18
T Em presento Bones a tothom Presentacions 29
Educamp Em presento Bones!!! Presentacions 13
Bruce Em presento Bones a tot-hom , em dic Bruce i tinc 47 anys . Soc de Cerdanyola del Vallès Presentacions 11
Tejo474 Molt Bones! Presentacions 13
Maria695 Bones!!! Presentacions 10
X-AVI Bones a tots,.. Presentacions 7
P3P N0LL4 Em presento Bones! Presentacions 9
Trasthe Bones Presentacions 3
Llao Em presento Bones. Presentacions 8
nilmoreno Em presento Bones! Presentacions 7
xavi_adventure Molt bones desde Montblanc Presentacions 2
kimhdb bones des de alt emporda Presentacions 5
SWJordi Bones, sóc novell aquí Presentacions 2
cargols2rodes Bones a tots Presentacions 1
Tàrraco Bones a tots! Presentacions 3
Esquivandomosquitos Bones companys! Presentacions 3
Xavi F. Molt bones! Presentacions 5
carlesvfr Bones a tots Presentacions 0
Roger_ Bones senyors! Presentacions 2
ALBERT_A Hola gent Presentacions 12
A Bona dia gent Presentacions 11
perlanegraviajes tipus de gent que veu youtube MotoVlogs propis 0
Serra Hi ha gent que no sap estar-se quieta Espai de debat 4
elbarbasenmoto Hola gent :) Presentacions 8
Serra hola gent! Presentacions 11

Fils similars