• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Bones!

pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
Hola de nou!! Seguint amb el procés de restauració i millora de la FZ6-S, vaig pensar que desmuntar els plastics del semicarenat i fer un neteja a fons i intent de recuperar el color negre de nou podria estar bé. Aixi doncs comprant un producte de neteja i un de renovació de plàstics (carrefour 6€ els dos ) manquen fotos bones del abans, però podeu imaginar, plàstics de fa 14 anys (podrien estar pitjor, ja que la moto ha estat sempre a parking) però estaven grisos. Aquí teniu les fotos de com ha quedat de moment (a veure quan aguanten), la primera seria la del abans...

Vosaltres que feu servir per reviure plàstics?
d9a400c517e2e08e920249c71c860b81.jpg
dd71dc0e7b53b033b8e3645454ed77e2.jpg
4cd0ed8b72c357a29579edf5801209ce.jpg


Enviat des del meu RMX1931 usant Tapatalk
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Hola de nou!! Seguint amb el procés de restauració i millora de la FZ6-S, vaig pensar que desmuntar els plastics del semicarenat i fer un neteja a fons i intent de recuperar el color negre de nou podria estar bé. Aixi doncs comprant un producte de neteja i un de renovació de plàstics (carrefour 6€ els dos ) manquen fotos bones del abans, però podeu imaginar, plàstics de fa 14 anys (podrien estar pitjor, ja que la moto ha estat sempre a parking) però estaven grisos. Aquí teniu les fotos de com ha quedat de moment (a veure quan aguanten), la primera seria la del abans...

Vosaltres que feu servir per reviure plàstics?
d9a400c517e2e08e920249c71c860b81.jpg
dd71dc0e7b53b033b8e3645454ed77e2.jpg
4cd0ed8b72c357a29579edf5801209ce.jpg


Enviat des del meu RMX1931 usant Tapatalk
Brutal!! Collons, t'has pres en serio lo de deixar-la nova hahahah. Molt bona feina! Jo no faig servir res per rejovenir-la, i això que ho tinc pendent. A veure si m'hi poso un dia que tingui temps. És lo típic que aprofitava per fer quan anava al poble, però ara estant confinats, a ciutat mai trobo el moment per cuidar-la, suposo que perquè no tinc un espai per anar desmuntant peces.
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Hola de nou!! Seguint amb el procés de restauració i millora de la FZ6-S, vaig pensar que desmuntar els plastics del semicarenat i fer un neteja a fons i intent de recuperar el color negre de nou podria estar bé. Aixi doncs comprant un producte de neteja i un de renovació de plàstics (carrefour 6€ els dos ) manquen fotos bones del abans, però podeu imaginar, plàstics de fa 14 anys (podrien estar pitjor, ja que la moto ha estat sempre a parking) però estaven grisos. Aquí teniu les fotos de com ha quedat de moment (a veure quan aguanten), la primera seria la del abans...

Vosaltres que feu servir per reviure plàstics?
d9a400c517e2e08e920249c71c860b81.jpg
dd71dc0e7b53b033b8e3645454ed77e2.jpg
4cd0ed8b72c357a29579edf5801209ce.jpg


Enviat des del meu RMX1931 usant Tapatalk
A menys que localitzis un producte "específic" per tornar a la vida els plàstics cremats pel sol, jo els hi cardo una espraiada de 6en1 o qualsevol lubricant en spray... deixes que xucli una mica el lubricant i les silicones que porta l spray i després neteges amb un drap net.
No és la solució definitiva, però es ràpid i fàcil d anar fent, pq el que si que és cert, és que o pintes de nou els plàstics (i això no és qualsevol cosa si vols que duri temps) o tens que tirar pel dret d aquesta forma....
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Gràcies!! La veritat es que com més la miro, més m'agrada .

Enviat des del meu RMX1931 usant Tapatalk
home això és important, felicitats!
PD Pregunta: sóc l'únic que de vegades baixa al garatge a veure la moto encara que sigui per tornar a pujar després?
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.186
2.550
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
home això és important, felicitats!
PD Pregunta: sóc l'únic que de vegades baixa al garatge a veure la moto encara que sigui per tornar a pujar després?
No perquè hem fa pal anar fins el Parking que està una mica lluny, però si pogués la tindria al menjador de casa :ROFLMAO:
Com a compensació l'agafo cada dia si no plou encara que sigui per la ciutat, cada dia vaig a comprar més lluny de casa, ja m'entens;)
 
J.M

J.M

Com es caminava?
20 Feb 2020
248
626
Premis
13
Barcelona / Granollers
Moto
Triumph Speedmaster 900
home això és important, felicitats!
PD Pregunta: sóc l'únic que de vegades baixa al garatge a veure la moto encara que sigui per tornar a pujar després?
Em feia vergonya reconèixer-ho....?
Però si! De vegades quan surto a Fer un encàrrec, a baixar les escombreries o a buscar els nens a cole, agafo les claus del parking per mirar-me-la! ( La moto, malpensats!)
I ja posats a sincerar-me he de reconèixer que algún cop he agafat les claus del cotxe per encendre els fars, veure-la bé, i gaudir de la lluentor dels cromats! (la tinc aparcada davant del cotxe, a la mateixa plaça)
 
Última edició:
pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
home això és important, felicitats!
PD Pregunta: sóc l'únic que de vegades baixa al garatge a veure la moto encara que sigui per tornar a pujar després?
Haig de reconèixer que ho he fet, però ara ja no, bàsicament perque on visc ara no tinc pàrquing i la moto la tinc a 10minuts caminant

Enviat des del meu RMX1931 usant Tapatalk
 
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
587
1.107
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Em feia vergonya reconèixer-ho....?
Però si! De vegades quan surto a Fer un encàrrec, a baixar les escombretes o a buscar els nens a cole, agafo les claus del parking per mirar-me-la! ( La moto, malpensats!)
I ja posats a sincerar-me he de reconèixer que algún cop he agafat les claus del cotxe per encendre els fars, veure-la bé, i gaudir de la lluentor dels cromats! (la tinc aparcada davant del cotxe, a la mateixa plaça)
No si jo tingués lloc, pot ser que faria el mateix, per desgràcia al viure a Barcelona tinc la moto en un aparcament no molt a prop:confused: i és del ajuntament?, o sigui que no puc fer certes coses, si no li compraria llaminadures :LOL: , algunes joguines:LOL:. Bromes a part, estaria més per ella.(y)
 
J.M

J.M

Com es caminava?
20 Feb 2020
248
626
Premis
13
Barcelona / Granollers
Moto
Triumph Speedmaster 900
No si jo tingués lloc, pot ser que faria el mateix, per desgràcia al viure a Barcelona tinc la moto en un aparcament no molt a prop:confused: i és del ajuntament?, o sigui que no puc fer certes coses, si no li compraria llaminadures :LOL: , algunes joguines:LOL:. Bromes a part, estaria més per ella.(y)
Jo quan vivia a Barna tenía l'anterior també davant del cotxe.... Hi ha tradicions que no s'han de perdre!
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
461
1.526
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Jajajaja....!!! Això si que és amor a la moto. La veritat que jo tinc el garatge a casa, ja que és una unifamiliar adossada i mira de tan en tan no hem costa res fer-li una visita, agafar un drapet i pasar-li pels cromats o netejar una mica la pols.
El que encara no he provat, és parlar-li, pero segurament no em contestaria...
La veritat crec que es mereixen tot el nostre carinyo, simpatia i sobretot confiança, ja que quan sortim a rodar aquesta confiança ha de ser mútua.
Salut ?✌️?
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Jajajaja....!!! Això si que és amor a la moto. La veritat que jo tinc el garatge a casa, ja que és una unifamiliar adossada i mira de tan en tan no hem costa res fer-li una visita, agafar un drapet i pasar-li pels cromats o netejar una mica la pols.
El que encara no he provat, és parlar-li, pero segurament no em contestaria...
La veritat crec que es mereixen tot el nostre carinyo, simpatia i sobretot confiança, ja que quan sortim a rodar aquesta confiança ha de ser mútua.
Salut ?✌️?
Heu de millorar la comunicació a la vostra relació :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
GranCrossMoto Bones a tothom Presentacions 6
F Em presento Molt bones Presentacions 5
Roger Bones festes companys Un Cafè Ràpid 5
racingdeibit Em presento molt bones! Presentacions 19
motoxtrem.com Bones :) Presentacions 8
Albert&Judit Bones desde Lleida Presentacions 11
SebasTià Em presento Bones! Presentacions 14
R Em presento Bones a Tots Presentacions 12
mushu903 Bones! em presento! Presentacions 13
X Bones! Presentacions 9
F Bones, gent. Presentacions 8
Arge Em presento Bones! Presentacions 7
M Em presento Bones des de Begur, Girona. Presentacions 7
Edmond Bones Presentacions 18
T Em presento Bones a tothom Presentacions 29
Educamp Em presento Bones!!! Presentacions 13
Bruce Em presento Bones a tot-hom , em dic Bruce i tinc 47 anys . Soc de Cerdanyola del Vallès Presentacions 11
Tejo474 Molt Bones! Presentacions 13
Maria695 Bones!!! Presentacions 10
X-AVI Bones a tots,.. Presentacions 7
P3P N0LL4 Em presento Bones! Presentacions 9
MarcG Em presento Bones gent Presentacions 5
Trasthe Bones Presentacions 3
Llao Em presento Bones. Presentacions 8
nilmoreno Em presento Bones! Presentacions 7
xavi_adventure Molt bones desde Montblanc Presentacions 2
kimhdb bones des de alt emporda Presentacions 5
SWJordi Bones, sóc novell aquí Presentacions 2
cargols2rodes Bones a tots Presentacions 1
Tàrraco Bones a tots! Presentacions 3
Esquivandomosquitos Bones companys! Presentacions 3
Xavi F. Molt bones! Presentacions 5
carlesvfr Bones a tots Presentacions 0
Roger_ Bones senyors! Presentacions 2

Fils similars