• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Bones :)

motoxtrem.com

motoxtrem.com

Rodant
2 Mai 2021
28
75
Premis
2
Viladecans
www.motoxtrem.com
Molt bones, sóc xavi de viladecans tinc 34 anys i porto en moto des dels 14, actualment tinc un taller de motos personalitzades, manteniment etc

He sigut mecànic en diversos tallers però a la fi vaig decidi per tenir el meu propi, he tingut moltes motos en el meu poder i tinc el privilegi de poder provar altres tantes, la meva mimada és una gsxf 650 k8 el qual me la van donar sinistre fa prop de un any i l'he tingut en restauració un temps, ara es bandit 650, és un canvi temporal encara que m'agraden molts les naked amb un toc streetfigther però sense exagerar xD



És un plaer poder formar part d'aquesta comunitat i poder aportar els meus coneixements :)

Fotos de la 650 abans del accident...



Despres ya pasada a Bandit...


Li vaig fer unes peces íntegres en carboni, no vinil ni hidroimpresio, carbono to guapo xD





 
Última edició:
JoanBP

JoanBP

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
7 Mar 2021
706
1.267
Premis
13
Torroella de Montgrí
Moto
HONDA NC750X ABS
Molt bones, sóc xavi de viladecans tinc 34 anys i porto en moto des dels 14, actualment tinc un taller de motos personalitzades, manteniment etc

He sigut mecànic en diversos tallers però a la fi vaig decidi per tenir el meu propi, he tingut moltes motos en el meu poder i tinc el privilegi de poder provar altres tantes, la meva mimada és una gsxf 650 k8 el qual me la van donar sinistre fa prop de un any i l'he tingut en restauració un temps, ara es bandit 650, és un canvi temporal encara que m'agraden molts les naked amb un toc streetfigther però sense exagerar xD



És un plaer poder formar part d'aquesta comunitat i poder aportar els meus coneixements :)
Hola Xavi, benvingut!!
 
motoxtrem.com

motoxtrem.com

Rodant
2 Mai 2021
28
75
Premis
2
Viladecans
www.motoxtrem.com
Benvingut Xavi,
Alguna foto de la moto o d'aquestes personalitzacions ;)

aqui tens algunes :)
 
  • Like
Reaccions: Serra
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Molt bones, sóc xavi de viladecans tinc 34 anys i porto en moto des dels 14, actualment tinc un taller de motos personalitzades, manteniment etc

He sigut mecànic en diversos tallers però a la fi vaig decidi per tenir el meu propi, he tingut moltes motos en el meu poder i tinc el privilegi de poder provar altres tantes, la meva mimada és una gsxf 650 k8 el qual me la van donar sinistre fa prop de un any i l'he tingut en restauració un temps, ara es bandit 650, és un canvi temporal encara que m'agraden molts les naked amb un toc streetfigther però sense exagerar xD



És un plaer poder formar part d'aquesta comunitat i poder aportar els meus coneixements :)
Benvingut Xavi, salutacions des de el Lluçanès...!!!

Sort i encerts amb la moto i la feina...!!! ? ?
 
  • Like
Reaccions: Serra
juditjuditt

juditjuditt

Cul quadrat
10 Mar 2021
69
162
Premis
6
Molt bones, sóc xavi de viladecans tinc 34 anys i porto en moto des dels 14, actualment tinc un taller de motos personalitzades, manteniment etc

He sigut mecànic en diversos tallers però a la fi vaig decidi per tenir el meu propi, he tingut moltes motos en el meu poder i tinc el privilegi de poder provar altres tantes, la meva mimada és una gsxf 650 k8 el qual me la van donar sinistre fa prop de un any i l'he tingut en restauració un temps, ara es bandit 650, és un canvi temporal encara que m'agraden molts les naked amb un toc streetfigther però sense exagerar xD



És un plaer poder formar part d'aquesta comunitat i poder aportar els meus coneixements :)
Benvingut @motoxtrem.com ?
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
GranCrossMoto Bones a tothom Presentacions 6
F Em presento Molt bones Presentacions 5
Roger Bones festes companys Un Cafè Ràpid 5
racingdeibit Em presento molt bones! Presentacions 19
Albert&Judit Bones desde Lleida Presentacions 11
SebasTià Em presento Bones! Presentacions 14
R Em presento Bones a Tots Presentacions 12
mushu903 Bones! em presento! Presentacions 13
pepprats Bones! Presentacions 38
X Bones! Presentacions 9
F Bones, gent. Presentacions 8
Arge Em presento Bones! Presentacions 7
M Em presento Bones des de Begur, Girona. Presentacions 7
Edmond Bones Presentacions 18
T Em presento Bones a tothom Presentacions 29
Educamp Em presento Bones!!! Presentacions 13
Bruce Em presento Bones a tot-hom , em dic Bruce i tinc 47 anys . Soc de Cerdanyola del Vallès Presentacions 11
Tejo474 Molt Bones! Presentacions 13
Maria695 Bones!!! Presentacions 10
X-AVI Bones a tots,.. Presentacions 7
P3P N0LL4 Em presento Bones! Presentacions 9
MarcG Em presento Bones gent Presentacions 5
Trasthe Bones Presentacions 3
Llao Em presento Bones. Presentacions 8
nilmoreno Em presento Bones! Presentacions 7
xavi_adventure Molt bones desde Montblanc Presentacions 2
kimhdb bones des de alt emporda Presentacions 5
SWJordi Bones, sóc novell aquí Presentacions 2
cargols2rodes Bones a tots Presentacions 1
Tàrraco Bones a tots! Presentacions 3
Esquivandomosquitos Bones companys! Presentacions 3
Xavi F. Molt bones! Presentacions 5
carlesvfr Bones a tots Presentacions 0
Roger_ Bones senyors! Presentacions 2

Fils similars