• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Botes-botins

Gas a fons

Gas a fons

Rodant
24 Mai 2020
36
68
Premis
3
Vilafranca del Penedes
Bona tarda familia motera...

A veure si em podeu donar un cop de ma. Estic mirant-me unes botes-botins. Estic entre Alpinestars, Vquatro o Tcx...algú em pot donar referencies? Per altra banda, per webs trobo molts models peró el fet de no poder-les probar em tira enrrera. Alguna botiga a BCN o rodalies on pugui probar-les? Tal vegada alguna botiga física? Ja em direu..

Gas!!!
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bona tarda familia motera...

A veure si em podeu donar un cop de ma. Estic mirant-me unes botes-botins. Estic entre Alpinestars, Vquatro o Tcx...algú em pot donar referencies? Per altra banda, per webs trobo molts models peró el fet de no poder-les probar em tira enrrera. Alguna botiga a BCN o rodalies on pugui probar-les? Tal vegada alguna botiga física? Ja em direu..

Gas!!!
Bona tarda compi!

Mira jo vaig comprar online les meves Alpinestars, les SMX-3 sinó m'equivoco, i m'han anat de conya des del primer dia. Una passada, les vaig comprar curtes perquè passo de portar uns botots enormes, sobretot per l'ús polivalent que faig de la moto. Per contra volia si o si portar algo més gran que unes simples sabates, encara que fossin per anar en moto, ja que volia el turmell ben cobert. Així que em vaig decidir per aquestes, que no em molesten gens per caminar o passejar, inclús per fer encàrrecs, i alhora, per anar de ruta em sento segur per les proteccions que incorporen i la cobertura que ofereixen.

Tanmateix les vaig comprar online per comoditat, i et diria que si tens la oportunitat de desplaçar-te a una botiga física a provar-te-les i fins i tot a que et puguin assessorar, la tria segurament serà més encertada, com a mínim la talla.
 
  • Like
Reaccions: Gas a fons
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Bona tarda familia motera...

A veure si em podeu donar un cop de ma. Estic mirant-me unes botes-botins. Estic entre Alpinestars, Vquatro o Tcx...algú em pot donar referencies? Per altra banda, per webs trobo molts models peró el fet de no poder-les probar em tira enrrera. Alguna botiga a BCN o rodalies on pugui probar-les? Tal vegada alguna botiga física? Ja em direu..

Gas!!!
Per provar no sé, però a Granollers hi ha la botiga Comercial Martínez. És més un taulell on vas i demanes el que vols, però té molt èxit.
 
  • Like
Reaccions: Gas a fons
Gas a fons

Gas a fons

Rodant
24 Mai 2020
36
68
Premis
3
Vilafranca del Penedes
Jo ho tinc al costat de casa i tant el servei com el producte són molt bons! El recomano!
Gràcies a tots. Al final m'he decidit per aquestes....ja us diré peró a primera posada son molt comodes...
 

Adjunts

  • IMG-20200618-WA0000.jpeg
    IMG-20200618-WA0000.jpeg
    839,8 KB · Visites: 124
  • Like
Reaccions: Serra i Roger X-ADV
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Gràcies a tots. Al final m'he decidit per aquestes....ja us diré peró a primera posada son molt comodes...
Collons que xules!!! A simple vista es veuen còmodes, cobreixen el que han de cobrir, i pràctiques per un ús polivalent. A veure què tal quan les provis però crec que has fet una bona compra!!
 
  • Like
Reaccions: Serra i Gas a fons
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Bona! Molt semblant a les que tinc, van bé, però enyoro unes goretex que tenia que em van robar...
No patiu que no les duia posades!
 
  • Like
Reaccions: Gas a fons

Fils similars