• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Botes SIDI Adventure 2

Sanodrac

Sanodrac

Motoaddicte
Youtuber
20 Feb 2020
123
250
Premis
9
Barcelona
www.youtube.com
Moto
BMW F800GS
Bones!!

Us deixo per aquí les botes que m'he comprat per començar a fer a trail. Segons el fabricant i vàries webs online on les venen son touring per ús mixt, carretera i offroad.

Pels fòrums i vídeos de YouTube vaig veure que aquestes eren de les millors valorades i aprofitant un descompte les he comprat per 265€. Són calers però espero que em durin molts anys... Tinc unes alpinestars (no recordo el model) de carretera que fa 7 anys que les tinc, i tot i que estan una mica fetes caldo encara em fan servei, així que espero que aquestes em durin almenys 7 anys més :ROFLMAO:

Us deixo unes fotos per aquí i quan les provi (demà :p ) us dic que tal, però me les he posat per casa una horeta:ROFLMAO: i son còmodes per caminar.

Fotos:
Photo5987700919552292425

Photo5987700919552292424

Gaaaaaaaaaaaaass!
 
J.M

J.M

Com es caminava?
20 Feb 2020
248
626
Premis
13
Barcelona / Granollers
Moto
Triumph Speedmaster 900
Aquesta és la meva assignatura pendent, el calçat... Però és que són molts quartos! ...tot i que la factura de l'hospital i la rehabilitació el dia que realment em calguin, potser surt més cara!
Consultaré el coixi, a veure que decideixo!
 
elbarbasenmoto

elbarbasenmoto

Cul quadrat
Youtuber
16 Mar 2020
88
163
Premis
3
elbarbasenmoto.com
Moto
Benelli TRK 502 X
Twitter
elbarbasenmoto
Jo aquestes me les vaig estar mirant però al final vaig trobar una oferta d'unes de la marca forma i em vaig decantar per l'oferta jajaja.
La veritat que són brutals.
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos i Sanodrac
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Aquesta és la meva assignatura pendent, el calçat... Però és que són molts quartos! ...tot i que la factura de l'hospital i la rehabilitació el dia que realment em calguin, potser surt més cara!
Consultaré el coixi, a veure que decideixo!
Vols dir? Hi ha botes interessants per a partir de 100 i pico! Les meves primeres botes, pell i goretex, van costar 170 per exemple. Les que tinc ara no són goretex i encara valien menys...
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos i Sanodrac
D

Dani2945

Nouvingut
16 Abr 2020
5
11
Premis
1
Vilafranca del Penedès
Moto
Bmw F 650 GS
Us deixo per aqui la foto de la ruta! Em estat tant liats que la foto es al bar:ROFLMAO:...

Veure l'arxiu adjunt 817

Hem estat amb en @Dani2945 , dos colegues seus i el @nilmoreno ! Sou gent collunuda!!

Repetirem✌
Un bon dia amb bona gent!!! El sergi un crack, primer dia q sortia off road però qui ho diria.
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Bones!!

Us deixo per aquí les botes que m'he comprat per començar a fer a trail. Segons el fabricant i vàries webs online on les venen son touring per ús mixt, carretera i offroad.

Pels fòrums i vídeos de YouTube vaig veure que aquestes eren de les millors valorades i aprofitant un descompte les he comprat per 265€. Són calers però espero que em durin molts anys... Tinc unes alpinestars (no recordo el model) de carretera que fa 7 anys que les tinc, i tot i que estan una mica fetes caldo encara em fan servei, així que espero que aquestes em durin almenys 7 anys més :ROFLMAO:

Us deixo unes fotos per aquí i quan les provi (demà :p ) us dic que tal, però me les he posat per casa una horeta:ROFLMAO: i son còmodes per caminar.

Fotos:

Gaaaaaaaaaaaaass!
Ostres......com molen aquestes botes !!!
Aquestes les hagués portat jo amb la Honda Shadow 600, amb l'harmilla plena de calaveres !!!

Jajajaja!!!



Ens veiem a l'asfalt
 
  • Like
Reaccions: Sanodrac
Sanodrac

Sanodrac

Motoaddicte
Youtuber
20 Feb 2020
123
250
Premis
9
Barcelona
www.youtube.com
Moto
BMW F800GS
Us deixo per aqui la foto de la ruta! Em estat tant liats que la foto es al bar:ROFLMAO:...

Veure l'arxiu adjunt 817

Hem estat amb en @Dani2945 , dos colegues seus i el @nilmoreno ! Sou gent collunuda!!

Repetirem✌
Ups.. ho vaig fer des del mòbil i ara des de l'ordinar veig que he posat la foto aqui :ROFLMAO:...

Per cert, les botes de moment estic molt content! Son molt comodes i tenen pinta de protegir (espero no haver de valorar mai si protegeixen o no:LOL:)
 

Fils similars