• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

bricomotohero: maleta givi 52

Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Bon dia gent
Després de donar voltes avui m he decidit i he comprat una txutxe per la moto, una maleta givi de 52 litres
La elecció ha estat perquè crec que combina bé amb la resta de la moto. Espero que vagi bé.
Us faré un vídeo quan la munti.
De moment, unes fotos a veure si us agrada l'estil:
IMG 20210312 155623

IMG 20210312 155632
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.186
2.550
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
587
1.107
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Bon dia gent
Després de donar voltes avui m he decidit i he comprat una txutxe per la moto, una maleta givi de 52 litres
La elecció ha estat perquè crec que combina bé amb la resta de la moto. Espero que vagi bé.
Us faré un vídeo quan la munti.
De moment, unes fotos a veure si us agrada l'estil:
Veure l'arxiu adjunt 3250
Veure l'arxiu adjunt 3249
Jo la tinc igual, ara no sé si és de 52?, em caben els dos cascs, bé en aquest cas poso un per que la dona no és de motos, llavors porto l'impermeable, una caixa amb llums de recanvi, una llum d'emergència (semblants a les que hem de portar ara al cotxe), una xarxa pop, un carregador encenedor per al mòbil, una funda de sabates per la pluja, algun dia un altre joc de guants i el antirobatori de disc. En definitiva, va molt bé.?
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Jo la tinc igual, ara no sé si és de 52?, em caben els dos cascs, bé en aquest cas poso un per que la dona no és de motos, llavors porto l'impermeable, una caixa amb llums de recanvi, una llum d'emergència (semblants a les que hem de portar ara al cotxe), una xarxa pop, un carregador encenedor per al mòbil, una funda de sabates per la pluja, algun dia un altre joc de guants i el antirobatori de disc. En definitiva, va molt bé.?
N'estas content? Quant fa que la tens? És resistent? És molt anti-aerodinamica?
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bon dia gent
Després de donar voltes avui m he decidit i he comprat una txutxe per la moto, una maleta givi de 52 litres
La elecció ha estat perquè crec que combina bé amb la resta de la moto. Espero que vagi bé.
Us faré un vídeo quan la munti.
De moment, unes fotos a veure si us agrada l'estil:
Veure l'arxiu adjunt 3250
Veure l'arxiu adjunt 3249
Bona compra! Sempre es diu que maletes i baguls trenquen l'estètica de la moto, però francament, lo pràctiques que són no té preu! I Pel que fa a aquesta, la veritat és que és molt guapa. Ja en faràs un anàlisi amb impressions (y)
 
  • Love
  • Like
Reaccions: Serra i Pep Aràgo
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
587
1.107
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
N'estas content? Quant fa que la tens? És resistent? És molt ant
Em va de conya(y), resistent ho ha de ser, de tant en tant li poso pes, quan compro per dur-lo a casa de la meva mare, fruita, verdures, alguna llauna. Això si, limita la velocitat però jo no ho noto,? jo un dia li vaig fotre una mica de canya perquè no em vaig adonar;),i res de res.
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo i Serra
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Bon dia gent!
Avui he muntat la maleta Givi, ha sigut realment fàcil i ha quedat perfectament!
Crec que el suport de metall per aguantar la maleta no trenca tant l'estètica de la moto com ho faria un de plàstic.
Aquí teniu unes imatges i un vídeo que he fet:
IMG 20210314 161303


IMG 20210314 161248


IMG 20210314 161326

 
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
587
1.107
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
  • Like
Reaccions: Serra i Pep Aràgo
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.186
2.550
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Bon dia gent!
Avui he muntat la maleta Givi, ha sigut realment fàcil i ha quedat perfectament!
Crec que el suport de metall per aguantar la maleta no trenca tant l'estètica de la moto com ho faria un de plàstic.
Aquí teniu unes imatges i un vídeo que he fet:
Veure l'arxiu adjunt 3278

Veure l'arxiu adjunt 3279

Veure l'arxiu adjunt 3280
Ha quedat força bé.
Quants litres de capacitat té? perquè es veu forçca gran, com l'omplis aniràs sempre a una roda, ha, ha, ha...
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Ha quedat força bé.
Quants litres de capacitat té? perquè es veu forçca gran, com l'omplis aniràs sempre a una roda, ha, ha, ha...
com el seu nom indica la capacitat és de 52 litres :)
hi caben 2 cascos modulars de costat.
El pes màxim diria que diu que és de 13 quilos.
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
com el seu nom indica la capacitat és de 52 litres :)
hi caben 2 cascos modulars de costat.
El pes màxim diria que diu que és de 13 quilos.
Tela quin tros de cofre...!!!! T anirà de conya quan vulguis marxar dies de ruta...!!! ? ?

Si penses seguir "explorant" el tema de l offroad, busca una motxilla per portar els trastos imprescindibles, pq el cofre "patirà" força, i aixi baixes i centres el pes mort a la moto...;)
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Tela quin tros de cofre...!!!! T anirà de conya quan vulguis marxar dies de ruta...!!! ? ?

Si penses seguir "explorant" el tema de l offroad, busca una motxilla per portar els trastos imprescindibles, pq el cofre "patirà" força, i aixi baixes i centres el pes mort a la moto...;)
Sisi, per anar àgil trec totes les maletes i uso una motxilla ciclisme
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bon dia gent!
Avui he muntat la maleta Givi, ha sigut realment fàcil i ha quedat perfectament!
Crec que el suport de metall per aguantar la maleta no trenca tant l'estètica de la moto com ho faria un de plàstic.
Aquí teniu unes imatges i un vídeo que he fet:
Veure l'arxiu adjunt 3278

Veure l'arxiu adjunt 3279

Veure l'arxiu adjunt 3280
Molt bon tutorial, la veritat és que per aquestes coses sempre s'agraeix una mostra dels processos de muntatge. Per cert, la V85TT es veu molt guapa al vídeo. La veritat és que l'estil i els detalls d'aquest model sempre em criden l'atenció.
 
  • Love
  • Like
Reaccions: Serra i Pep Aràgo
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Molt bon tutorial, la veritat és que per aquestes coses sempre s'agraeix una mostra dels processos de muntatge. Per cert, la V85TT es veu molt guapa al vídeo. La veritat és que l'estil i els detalls d'aquest model sempre em criden l'atenció.
has de comprar algun dels colors que encara no tenim al fòrum, com ara la tota negra :)
a més el model 2021 ja no porta pneumàtics amb càmera o sigui que ja no li podràs trobar pegues :)
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
has de comprar algun dels colors que encara no tenim al fòrum, com ara la tota negra :)
a més el model 2021 ja no porta pneumàtics amb càmera o sigui que ja no li podràs trobar pegues :)
M'agafaria l'edició centenari. Seria bonic perquè com ja he dit alguna vegada, mun avi em va deixar una Guzzi, i seria una bona manera de continuar la història amb una edició especial ?

El que em fa dubtar del canvi és la pèrdua de nervi, de potència i de sensacions de conducció respecte a una naked com la GSR. Guanyaria molt en detalls, aspecte de la moto, valor sentimental i polivalència de conducció, però em fa pensar lo que et comento de la "xixa", que en corbes amb amics és molt divertit com s'enganxa a l'asfalt la mala bèstia aquesta ?
 
Última edició:
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
M'agafaria l'edició centenari. Seria bonic perquè com ja he dit alguna vegada, mun avi em va deixar una Guzzi, i seria una bona manera de continuar la història amb una edició especial ?

El que em fa dubtar del canvi és la pèrdua de nervi, de potència i de sensacions de conducció respecte a una naked com la GSR. Guanyaria molt en detalls, aspecte de la moto, valor sentimental i polivalència de conducció, però em fa pensar lo que et comento de la "xixa", que en corbes amb amics és molt divertit com s'enganxa a l'asfalt la mala bèstia aquesta ?
El meu avi matern era més de Rieju, però ja no fan motos grosses... I l'altre em va deixar un scooter Peugeot
No he conduït mai una gsr, només una gsx650f i bé el que notaries de fet és falta de suavitat i vibracions, crec Jo. Però precisament, i això és molt personal, a mi les motos massa fines i elèctriques no em transmeten tantes sensacions al volant.
Jo en part ja vaig dir compra una moto de "només" 80 cv pensant que " així no t'animaràs massa a córrer comparat amb, diem, una tracer 900 o una Triumph 900 ".
Pel que tu dius que aquesta moto no va tant bé amb zones de corbes precisament no penso discutir res, Primer ves al concessionari, demana'n una de prova, la condueixes i després tornem a parlar. Ves hi el més aviat possible que vull saber la teva opinió! O vine un dia a Banyoles i et deixo la meva que estarà 6 setmanes més parada la pobreta sinó...
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
El meu avi matern era més de Rieju, però ja no fan motos grosses... I l'altre em va deixar un scooter Peugeot
No he conduït mai una gsr, només una gsx650f i bé el que notaries de fet és falta de suavitat i vibracions, crec Jo. Però precisament, i això és molt personal, a mi les motos massa fines i elèctriques no em transmeten tantes sensacions al volant.
Jo en part ja vaig dir compra una moto de "només" 80 cv pensant que " així no t'animaràs massa a córrer comparat amb, diem, una tracer 900 o una Triumph 900 ".
Pel que tu dius que aquesta moto no va tant bé amb zones de corbes precisament no penso discutir res, Primer ves al concessionari, demana'n una de prova, la condueixes i després tornem a parlar. Ves hi el més aviat possible que vull saber la teva opinió! O vine un dia a Banyoles i et deixo la meva que estarà 6 setmanes més parada la pobreta sinó...
Heheh no volia dir que no anés tant bé, em referia al que m'imagino jo al respecte. Està clar que cal provar-la (y) Si pujo t'aviso!!
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo i Serra
Fils similars

Fils similars