• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Buenas

Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Hola Josep! Tens una moto collonuda: Polivalent, àgil, divertida i dura. Quin ús li dónes?

Et parlo des de l'experiència que hem viscut a Tarragona i en vista de tots els textos que han anat publicant. La cosa és que tens lliure mobilitat si vas a complir amb alguna tasca socioeconòmica concreta i autoritzada o prevista als textos legals, o bé per comprar o anar a consumir o desplaçar-te fins a segones residències, hotels restaurants, etc. No pots agafar la moto per desplaçar-te a fer esport a una altra banda, ni per donar voltes sense motiu. Pensa't un lloc on anar a prendre algo, una segona residència que tinguis, una compra que hagis de fer desplaçant-te, i podràs moure't.

20200524 110600
20200524 110602

Screenshot 20200524 110930 Twitter
 
Última edició:
  • Like
Reaccions: Tàrraco
P

Peper70

Nouvingut
24 Mai 2020
4
6
Premis
1
Bon dia i gràcies per l’Info. Vaig cada dia a treballar del Poblenou a Sant Gervasi amb la moto i els dissabtes o diumenges m’agrada fer una sortida amb gent o sol al Montseny, talamanca, mazinger z, etc..
 
W

wunderlich

Rodant
7 Mai 2020
23
28
Premis
2
Bones i bona máquina. Li has ficat alguna xuxe? Es una moto molt polivalent, potencia adequada i va bé per ciutat i sortides.

Enviado desde mi Redmi Note 5 mediante Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Serra
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Molt bona màquina, si senyor, la he provat en la versió 700 i vaig estar a punt de comprar-me'n una de la 750 que em deixaven per 6000 euros d'exposició, però al final no ho vaig fer. El forat pel casc genail.
La tens amb DCT o sense?
Conec el cas d'una persona que li falten dits de la mà esquerra i per no haver d'anar amb escúter la NC amb canvi automàtic li va genial, inclús crec que la ha portat a fer tandes si no em falla la memòria.
 
  • Like
Reaccions: Tàrraco
Burkat450R

Burkat450R

Com es caminava?
OffRoader
4 Abr 2020
241
402
Premis
7
Moto
Bultaco juntior 75c.c/Beta tr39/Gas gas ec125R/ktm exc450-r/honda CBR 600 f2/ suzuki gs500e / Kawasaki klx 650r
Benvingut Josep crec que els companys t'han aclarit perfectament els dubtes...salut i gas
 
  • Like
Reaccions: Tàrraco
P

Peper70

Nouvingut
24 Mai 2020
4
6
Premis
1
La veritat es es DCT perque vaig pensar que a bcn es el mes comode, pero soc motero desde neixament i em falta moltes vegades el pedal i la maneta. Pero es veritat que el DCT va genial i el poso amb manual amb ruta i canvies com MOTOGP, de fet he fet tandes a montmelo.
Ara estic pensant en canviar per una africa twin nova, que m'esta entrant per l'ull....
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
La veritat es es DCT perque vaig pensar que a bcn es el mes comode, pero soc motero desde neixament i em falta moltes vegades el pedal i la maneta. Pero es veritat que el DCT va genial i el poso amb manual amb ruta i canvies com MOTOGP, de fet he fet tandes a montmelo.
Ara estic pensant en canviar per una africa twin nova, que m'esta entrant per l'ull....
hahaha l'Àfrica Twin és molt llaminera la veritat, sobretot l'adventure sports, però dobla tranquilament el preu de la nc750!
I què t'agradaria, repetir DCT o passar al quickshifter? Amb l'AT pots triar tots dos!
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
La veritat es es DCT perque vaig pensar que a bcn es el mes comode, pero soc motero desde neixament i em falta moltes vegades el pedal i la maneta. Pero es veritat que el DCT va genial i el poso amb manual amb ruta i canvies com MOTOGP, de fet he fet tandes a montmelo.
Ara estic pensant en canviar per una africa twin nova, que m'esta entrant per l'ull....
Jo penso com tu d'una banda, els canvis de marxa manuals els relacionarem sempre amb la conducció més pura i més autèntica. Però també crec que ens acabarem rendint tots a la comoditat i a la eficiència, si no nosaltres per tossuts, els motoristes del futur
 
  • Like
Reaccions: Serra
edudzn

edudzn

Motoaddicte
Rider
3 Mar 2020
110
237
Premis
7
Barcelona
Moto
Triumph Street Triple R 2009
hola! benvingut! aquí un altre barceloní amb síndrome d'abstinència! ara l'estic portant per la ciutat... però la moto em demana més!
 
  • Like
Reaccions: Serra