Roger
Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
- 16 Oct 2015
- 1.338
- 2.736
- Premis
- 5
Bones! Arran de la proposta de l'@Erik m'agradaria oferir-vos una gamma més extensa de tallers que treballin amb pneumàtics de primeres marques i que ofereixin garantia. Farà any i pico o dos vaig proposar un conveni a Rodi Motor Services, ja que sempre ens demanaven difusió de capanyes seves, per tal de que ens oferissin algun tipus de descompte personalitzat. Peeero com que em van donar totalment l'esquena i s'hi van oposar, i l'únic punt de venda de pneumàtics amb el que tenim conveni és el Dmotoneumaticos, que només venen online, he pensat que podriem recollir en aquest fil propostes de tallers especialitzats en pneumàtics, que treballin de manera presencial al llarg de Catalunya.
Crec que a tots ens interessa que treballin amb primeres marques i que ofereixin garantia amb els seus productes. Si us sembla, doncs, podrieu proposar serveis de tallers que treballin amb pneumàtics amb aquestes caacterístiques, i els proposarem de col·laborar.
Ens interessa que siguin lo més interessants possibles per tots vosaltres, ja que els oferirem promocionar-se aquí al fòrum i els difondrem a les xarxes socials, raó per la qual ens interessa treballar amb la menor quantitat de llocs possible, i que alhora ofereixin servei a la major quantitat de motoristes per zones.
Per tant jo proposo que busquem, per província, els tallers més interessants al respecte, i d'aquesta manera podrem triar els que millor tracte i condicions ens ofereixin, per oferir-los col·laborar amb el portal.
Quins tallers de pneumàtics coneixeu i o recomaneu?
Crec que a tots ens interessa que treballin amb primeres marques i que ofereixin garantia amb els seus productes. Si us sembla, doncs, podrieu proposar serveis de tallers que treballin amb pneumàtics amb aquestes caacterístiques, i els proposarem de col·laborar.
Ens interessa que siguin lo més interessants possibles per tots vosaltres, ja que els oferirem promocionar-se aquí al fòrum i els difondrem a les xarxes socials, raó per la qual ens interessa treballar amb la menor quantitat de llocs possible, i que alhora ofereixin servei a la major quantitat de motoristes per zones.
Per tant jo proposo que busquem, per província, els tallers més interessants al respecte, i d'aquesta manera podrem triar els que millor tracte i condicions ens ofereixin, per oferir-los col·laborar amb el portal.
Quins tallers de pneumàtics coneixeu i o recomaneu?