Formació Calendari juny, juliol i setembre de formacions HIS (Honda Institut de Seguretat)

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Premis
14
Amb en @Serra fa temps que deiem d'anar a fer algun, però amb això del COVID la veritat és que no acabo de tenir la sensació de que un altre confnament sigui una opció llunyana...

Que quedin places no es gaire bon simptoma.... Jo esperaré una mica més a veure com va tot abans d'apuntar-me a fer res fora de Girona provincia...

M'he apuntat a la Rodibook i no les hi tinc totes

Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Roger Concurs / Sorteig Concurs de fotografia pel calendari del 2021 Concurs de fotografia Calendari 2021 105
Roger Informació Nou sistema de calendari i esdeveniments Informació i suport 3
Roger Formació Formació 3.0 a: Lleida (Ponts) el pròxim 26 de juny / Girona 2 juliol / Arbúcies 3 juliol Formació 5
Johanovski Ruta en moto The Silent Route a mig juny: serà un forn? :__) Rutes en moto 22
Roger Formació Formació 3.0 el 19 de juny a Monistrol de Calders i diumenge 20 a Ca la iaia (Sant Salvador de Guardiola) Formació 1
Roger Informació Registre de canvis Juny 2021 Informació i suport 0
Xavier sc Per aquest dissabte 12 de Juny Sortides anteriors 8
JoanBP Informació Manifestació 13 de juny a Girona i Barcelona Espai de debat 25
J Crònica Ruta diumenge 28 de juny Cròniques 1
Nikokaos Ruta en moto SORTIDA BANYOLES - SANT CARLES DE LA RÀPITA - GARÓS - BANYOLES (22 a 24 de JUNY 2020) Rutes en moto 22
Roger Concurs / Sorteig Sorteig mes de juny! Informació i suport 1
Tranquil Ruta en moto Transpirenenca juliol 2021 Cròniques 29
Loxicdelamola Ruta en moto Ruta per Terol o Soria 15-16-... de juliol Rutes en moto 6
Roger Formació Cursos amb Pitbikes: BCN 3 juliol / Alcarràs 4 juliol Formació 0
JoanBP Formació Formació 3.0 el 2 de juliol a Girona i 3 de juliol a Arbúcies Formació 4
Erik Motovolta suspesa fins juliol Espai de debat 7
Roger Ruta - Girona Formació 3.0 juliol 2020 (Girona) Rutes en moto 16
Roger Concurs / Sorteig Sorteig mes de juliol Informació i suport 1

Fils similars

A dalt