• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Dubte Camara per grabar sortides

elbarbasenmoto

elbarbasenmoto

Cul quadrat
Youtuber
16 Mar 2020
88
163
Premis
3
elbarbasenmoto.com
Moto
Benelli TRK 502 X
Twitter
elbarbasenmoto
Bones company, jo utilitzo igual que @jordiTR63 la SJCAM SJ8 PRO i em va sortir al seu moment per 150€ una oferta d'aquestes que trobes i tens sort.

Vaig triar aquesta per l'oferta qualitat/preu i molt content, a part jo volia poder instal·lar micròfon extern.

Va ser fàcil d'instal·lar amb tots els complements que porta i la posició de la càmera personalment m'agrada a la mentonera del casc, és la sensació que tens de conduir tu mateix.

Sinó has de ficar micròfon a la càmera hi ha moltes alternatives, també depèn de la qualitat que vulguis. Encara que moltes càmeres fica 4k o 1080 full no és la mateixa qualitat una amb l'altra.

Quan buscava càmeres vaig fer una llista i a part de la SJCAM SJ8 PRO aquestes eren altres alternatives, segurament hagués comprat la DJI Osmo Action Cam o la YI 4k+

DJI Osmo Action Cam: https://amzn.to/2z93ImF
YI 4K+: https://amzn.to/3eWP6Gd
HawkEye Firefly 8SE: https://amzn.to/2UdL2tm
AKASO V50 PRO: https://amzn.to/2Y447z6
GoPro Hero5 Black: https://amzn.to/2z6k4fE
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Bones company, jo utilitzo igual que @jordiTR63 la SJCAM SJ8 PRO i em va sortir al seu moment per 150€ una oferta d'aquestes que trobes i tens sort.

Vaig triar aquesta per l'oferta qualitat/preu i molt content, a part jo volia poder instal·lar micròfon extern.

Va ser fàcil d'instal·lar amb tots els complements que porta i la posició de la càmera personalment m'agrada a la mentonera del casc, és la sensació que tens de conduir tu mateix.

Sinó has de ficar micròfon a la càmera hi ha moltes alternatives, també depèn de la qualitat que vulguis. Encara que moltes càmeres fica 4k o 1080 full no és la mateixa qualitat una amb l'altra.

Quan buscava càmeres vaig fer una llista i a part de la SJCAM SJ8 PRO aquestes eren altres alternatives, segurament hagués comprat la DJI Osmo Action Cam o la YI 4k+

DJI Osmo Action Cam: https://amzn.to/2z93ImF
YI 4K+: https://amzn.to/3eWP6Gd
HawkEye Firefly 8SE: https://amzn.to/2UdL2tm
AKASO V50 PRO: https://amzn.to/2Y447z6
GoPro Hero5 Black: https://amzn.to/2z6k4fE
Quin micròfon extern fas servir amb la SJ8PRO???
 
elbarbasenmoto

elbarbasenmoto

Cul quadrat
Youtuber
16 Mar 2020
88
163
Premis
3
elbarbasenmoto.com
Moto
Benelli TRK 502 X
Twitter
elbarbasenmoto
Actualment utilitzo aquest, encara que ara acabo de demanar un de la marca Boya que quan m'arribi a veure que tal funciona.

Aliexpress

Una cosa que has de fer si o si per utilitzar micròfon extern de forma correcta, és actualitzar el Firmware de la càmera i per evitar una mica de soroll vaig ficar capes de paper de cuina tipus va fer Majes.
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Actualment utilitzo aquest, encara que ara acabo de demanar un de la marca Boya que quan m'arribi a veure que tal funciona.

Aliexpress

Una cosa que has de fer si o si per utilitzar micròfon extern de forma correcta, és actualitzar el Firmware de la càmera i per evitar una mica de soroll vaig ficar capes de paper de cuina tipus va fer Majes.
Ostres ... aquesta de l'AliExpress es la que tinc jo i es una kk el so que obtens.... i el firmware, segons SJCAM, ja es el que toca.... he de cercar un altre micro a veure
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Doncs al final m'he decidit....

Una SJCAM SJ8 PRO !!

Segona mà, al wallapop.....Aquesta portava el micro i un maletí d'aquells 53×1...tambè he trobat el comandanent remot, per posar-lo al manillar....tot per 145€ a casa.

A veure quan arriba !!!

Ja m'ajudareu amb els dubtes !!!
 
  • Like
Reaccions: Serra i jordiTR63
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Jo tinc una GoPro Hero5 Black no és la més nova però per mi es la millor relació qualitat/preu. Si no recordo malament, em va costar 230€ i es una càmera que pot grabar en 4K, tot i que mai he grabat en aquesta qualitat trobo que invertir diners en una càmera així i que no tingui 4K es tonteria. Sé que tard o d'hora grabaré en aquesta qualitat...

En quant als suports jo faig servir un pel casc, aquest:
51H1sQqkDyL._AC_UY218_.jpg


Va molt bé perquè el pots treure i posar i així no has de posar una pegatina al casc...

I després tinc un altre posat al retrovisor de la moto:

long-004.jpg


Per mi això és el bàsic, a partir d'aquí pots posar mes suports per la moto per anar canviant de pla i fer el video una mica més amé ;)
Aquest suport del casc està prou bé....

Mirarè a veure què porta el kit per la SJCAM SJ8 PRO....

Gràcies!!
 
  • Like
Reaccions: Sanodrac
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Actualment utilitzo aquest, encara que ara acabo de demanar un de la marca Boya que quan m'arribi a veure que tal funciona.

Aliexpress

Una cosa que has de fer si o si per utilitzar micròfon extern de forma correcta, és actualitzar el Firmware de la càmera i per evitar una mica de soroll vaig ficar capes de paper de cuina tipus va fer Majes.

Buff....ara direu que s'em va l'olla....pijeras i tal....

M'ha semblat veure una "funda" d'escuma per la SJ8 semblant als dels micròfons:


Què en penseu?
 
  • Like
Reaccions: J.M i jordiTR63
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Mmmm.....

Obriré un altre fil per a què m'ajudeu amb la càmara. Així tothom el podrà veure pel títol i anar per feina.....


Ens veiem a l'asfalt
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Buff....ara direu que s'em va l'olla....pijeras i tal....

M'ha semblat veure una "funda" d'escuma per la SJ8 semblant als dels micròfons:


Què en penseu?
A AliExpress es una bojeria la quantitat de accessoris i gadgets que es troben per la SJCAM i d'altres.... jo en tinc una caixa plena. :D. Aquesta,però, no la tinc...:unsure:
 
  • Haha
Reaccions: Nikokaos
Ray Fields Rider

Ray Fields Rider

Motoaddicte
27 Abr 2020
147
370
Premis
13
Berguedà i el Món sencer
www.youtube.com
Moto
Kawasaki Z900 Full 2018
Bones a tots!!!
Niko, jo tot just fa 9 mesos que em gravo les sortides. La primera càmera que em vaig comprar va ser una COOAU (4K en teoria), estil Gopro per 39€ a l'Amazon. Pots comptar la qualitat... Vibra molt i l'estabilitzador és horrorós. De totes maneres, com que el meu pressupost no està per tirar coets, la segueixo utilitzant per fer-me un primer pla a mi.

La que realment m'està donant molt bons resultats és la que porto al casc. És una Drift Ghost XL. És semblant a la que porta el Xavi Fàbregas pels seus vídeos, salvant la distància que la seva és 4K i la meva només és 1080p. Però només em va costar 150€ i la qualitat és molt bona. Al portar-la al casc, això de les vibracions no és tant important. Tot el cos fa d'estabilitzador. El problema és que si la portes el casc, lo de corregir males postures i demés, te'n pots oblidar. Com a molt pots veure què fas malament amb els braços.

La Drift Ghost XL està descatalogada, però encara en pots trobar remenant per internet. I segueixen oferint accessoris i recanvis des de la web oficial (Britànica). La bateria aguanta 9 hores de gravació (brutal!) i té varies opcions prou interessants. Crec que és molt bona opció.

Pots mirar el meu canal de Youtube per fer-te'n una idea de com grava. En algun vídeo he tingut algun problema de configuració, però això ja és problema meu, no de la càmera.

Referent a lo dels accidents, té la opció de "Dashcam" que fa fotos cada 2 segons, em sembla, i mai ocupa tant espai com un vídeo. Tot depèn de quin sigui l'objectiu final.

Cal dir, però, que està a anys llum de les noves Gopro Hero 7 o 8, i de les Insta360. Però el preu també és un altre.

Si tens més dubtes concrets, no dubtis en contactar-me i preguntar. Et respondré tant bonament com sé.

Gaaaas!!!
 
Ray Fields Rider

Ray Fields Rider

Motoaddicte
27 Abr 2020
147
370
Premis
13
Berguedà i el Món sencer
www.youtube.com
Moto
Kawasaki Z900 Full 2018
Eiiii què tal Niko! Jo vaig començar a gravar fa cosa de mes i mig motovlogs (a intentar gravar bé, vull dir ) abans ja em gravava les rutes però res de penjar-les i com diuen la resta de companys, per sortir del pas amb una de les càmeres econòmiques ja podràs veure algo mínimament decent, però si vols gaudir del que grabes tira de Gopro (jo faig servir la hero4 silver) i crec que el resultat d'imatge és força bo, d'aquí cap a dalt amb el pressupost que tinguis, pots tirar fins arribar a les 360. També et dic una cosa a wallapop, milanuncios etc hi ha molta gopro de 2a que casi ni s'han fet servir... I si t'agafes uns quants suports per amazon, podràs canviar els plànols del rodatge amb facilitat. Vaig fer un vídeo fa poc amb tres suports i 7 plànols a la moto, per si voleu fer una ullada deixo link: Per cert en aquest vídeo l'audio de la meva veu encara em faltava polir...és el que més m'ha costat conseguir GAAAASS✌
Ei company!!!
Molt bon vídeo! L'acabo de veure i ja veig mil coses que puc millorar del meu contingut! Ja m'he subscrit al teu canal. Tens molt bones idees.

I veig que l'estabilització de la Hero 4 és prou bona...

Molt bona feina, sí senyor!!!
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Bones a tots!!!
Niko, jo tot just fa 9 mesos que em gravo les sortides. La primera càmera que em vaig comprar va ser una COOAU (4K en teoria), estil Gopro per 39€ a l'Amazon. Pots comptar la qualitat... Vibra molt i l'estabilitzador és horrorós. De totes maneres, com que el meu pressupost no està per tirar coets, la segueixo utilitzant per fer-me un primer pla a mi.

La que realment m'està donant molt bons resultats és la que porto al casc. És una Drift Ghost XL. És semblant a la que porta el Xavi Fàbregas pels seus vídeos, salvant la distància que la seva és 4K i la meva només és 1080p. Però només em va costar 150€ i la qualitat és molt bona. Al portar-la al casc, això de les vibracions no és tant important. Tot el cos fa d'estabilitzador. El problema és que si la portes el casc, lo de corregir males postures i demés, te'n pots oblidar. Com a molt pots veure què fas malament amb els braços.

La Drift Ghost XL està descatalogada, però encara en pots trobar remenant per internet. I segueixen oferint accessoris i recanvis des de la web oficial (Britànica). La bateria aguanta 9 hores de gravació (brutal!) i té varies opcions prou interessants. Crec que és molt bona opció.

Pots mirar el meu canal de Youtube per fer-te'n una idea de com grava. En algun vídeo he tingut algun problema de configuració, però això ja és problema meu, no de la càmera.

Referent a lo dels accidents, té la opció de "Dashcam" que fa fotos cada 2 segons, em sembla, i mai ocupa tant espai com un vídeo. Tot depèn de quin sigui l'objectiu final.

Cal dir, però, que està a anys llum de les noves Gopro Hero 7 o 8, i de les Insta360. Però el preu també és un altre.

Si tens més dubtes concrets, no dubtis en contactar-me i preguntar. Et respondré tant bonament com sé.

Gaaaas!!!
La Drift Gosth juraria que encara la venen a Amazon....per uns 150€. La que és "maca" és la germana, la 4K....però val 100 euritos més !!

La Drift Ghost XL:

La DRIFT GHOST 4K:

Jo la que estaba mirant pel casc era la Sena Prism Wifi, que surt per uns 146€. Hiperbàsica però fàcil d'encendre i apagar per grabar:



Però ara per ara, si compro una altre càmara més, serà una 360 que pugui anar al casc i així poder grabar els paissatges de la ruta. He de mirar-ho bé perquè necessitaria una que pugui grabar a l'hora que estigui conectada a un powerbank per allargar al màxim l'autonomia de la càmara....i que aerodinàmicament no destorbi al conduir !!!


Ens veiem a l'asfalt !!!
 
Última edició:
  • Like
Reaccions: Ray Fields Rider
elbarbasenmoto

elbarbasenmoto

Cul quadrat
Youtuber
16 Mar 2020
88
163
Premis
3
elbarbasenmoto.com
Moto
Benelli TRK 502 X
Twitter
elbarbasenmoto
Ostres ... aquesta de l'AliExpress es la que tinc jo i es una kk el so que obtens.... i el firmware, segons SJCAM, ja es el que toca.... he de cercar un altre micro a veure
Tots els micros de les càmeres són molt sensible, l'has de tapar bé i fer un lloc ben protegit. Jo en tinc 2 un perfecte i l'altre no hi ha forma de què funcioni bé. Per això al final em decanto per un BOYA però fins d'aquí a unes setmanes no m'arriba.

Això de les motos ens arruïnaràa tots! :ROFLMAO:
A mi ja em falta un pulmo :p
 
Robiker.1985

Robiker.1985

Rodant
17 Abr 2020
29
61
Premis
2
El suport ventosa....

¿Realment es queda enganxada la camara sense risc que caigui?
¿fins a quina velocitat creus que es segur el suport?

La veritat que va força bé; he anat força alegre; direm que 120km/h els aguanta sense problemes, si la superfície està neta i no té formes rares no cau, jo he provat a més intentar treure'l amb malícia i si no li treus la pestanya de la ventosa no surt. També pots lligar el suport amb una corda a la moto per més tranquilitat; però jo no l'he lligat mai i no he perdut la càmera. :giggle:

Ei company!!!
Molt bon vídeo! L'acabo de veure i ja veig mil coses que puc millorar del meu contingut! Ja m'he subscrit al teu canal. Tens molt bones idees.

I veig que l'estabilització de la Hero 4 és prou bona...

Molt bona feina, sí senyor!!!

Moltes gràcies!! (y);)
Jo tiro de sobres amb aquest model la veritat.

Ara després de llegir aquest fil he tret alguna idea per a nou vídeo; el faré del micròfon pel casc que ja us puc assegurar ha sigut un infern donar amb un que captés bé la veu a velocitats de creuer 80-90 i veig que molts de vosaltres esteu igual, així que a compartir coneixement!!!

Per avançar-vos una mica, us diré que el problema del micro per gravar veu al casc, no és la sensibilitat, sinó el tipus de micròfon; el del casc ha de ser UNIDIRECCIONAL i NO Omnidireccional; jo vaig estar fent proves amb caputxons densos; paper de cuina i RES funcionava; us deixo enllaç del Micro que faig servir ara per si voleu fer una ullada:

Micro unidireccional per gravar veu al casc:


I si el voleu posar a una gopro (3-4) necessitareu un adaptador:


Si teniu dubtes i voleu preguntar és un plaer intentar ajudar; i si voleu podeu comparar la veu dels meus dos primers vídeo a youtube que son :poop: amb els tres següents on ja faig servir aquest micro que us he dit :giggle:

Salut i GAAAAAASSSSS :sneaky:
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
aquesta Càmara és la que em agafat, he gravat un video que quan el el penji poso l'enllaç
És collonut que tots ens anem animant a gravar sortides i viatges des del casc. Crec que pot ser un bon record de sortides i viatges. A veure si trec la pols a la Gitup 2 que tenia i que no sé a on para :ROFLMAO:
 
elbarbasenmoto

elbarbasenmoto

Cul quadrat
Youtuber
16 Mar 2020
88
163
Premis
3
elbarbasenmoto.com
Moto
Benelli TRK 502 X
Twitter
elbarbasenmoto
Ostres ... aquesta de l'AliExpress es la que tinc jo i es una kk el so que obtens.... i el firmware, segons SJCAM, ja es el que toca.... he de cercar un altre micro a veure
Una cosa Jordi que vaig llegir fa temps i no me recordava, acabo de comprar un Boya By-M3 i no funciona amb la SJCAM SJ8 PRO. Fa temps vaig llegir que el problema que te esta camara que sol funciona amb el microfono oficial. Vaya merda... :(
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Roger Formació La 10a edició de la Formació 3.0 per a motoristes Formació motorista 1
Jaumenovas Ruta en moto Avui Bon dia per Rodar Rutes en moto 0
Jaumenovas Ruta en moto Sortida per fer alguna cosa 4/09/2023 Rutes en moto 1
Roger Ruta en moto Ruta per la Catalunya Central. Dijous 4 de maig Sortides anteriors 3
Bascu Consells Alforges, bosses i dubtes per la Yamaha XSR700 Espai de debat 2
perlanegraviajes Neteja la moto per 3 euros Anàlisi de productes 0
Xavi Canyo Truquets per sabates noves Mecànica de motos i recopilatoris 6
G Consells Ruta en moto per Cerdenya Espai de debat 3
Edu Crispi Una bona assegurança per moto? Consultes legals 9
Roger X-ADV Dubte Un bon suport per moto trail per portar el mòbil Espai de debat 5
Roger X-ADV Recopilatori A quin lloc us agrada més fer parada per un bon esmorzar de forquilla? Un Cafè Ràpid 3
Roger X-ADV Recopilatori El millor accessori que heu comprat mai per la moto o pilot + foto Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV Opinió Què us va fer decidir per comprar la vostra moto actual? + foto Un Cafè Ràpid 42
Jaumenovas Crònica Un tomb per Montserrat 18/11/2022 Cròniques sobre motociclisme 0
Bascu Dubte Llums LED per fi sense ITV Mecànica de motos i recopilatoris 6
JoanBP Venc / Compro JAQUETA SPIDI LADY per esteenar Taulell d'anuncis 0
Serra Volta per la Garrotxa i el Ripollès i esmorzar a Can Pruna Sortides anteriors 0
Roger Clubs i agrupacions Recopilatori de Clubs i Grups Motoristes actius per sortir de ruta en moto Clubs i agrupacions 1
scooterista.cat Ruta en moto Proposta de sortida per el día 1/10/2022 Sortides anteriors 9
Snö Cercant noies per sortir a rodar Presentacions 13
Roger Informació Poca activitat xarxes i web per càrrega de feina Informació i suport 4
Johanovski Tram Pregunta per motoristes de prop de Lleida! Trams motociclistes d'interès 5
Roger Notícia Intercomunicadors homologats per cascs de moto, legals a partir d'avui Espai de debat 4
perlanegraviajes On fabriquen les rodes Michelin per moto? MotoVlogs propis 0
mami_en_moto Consells Alarmes, antirrobo per a motos en Barcelona? Espai de debat 32
perlanegraviajes Cadenat per moto Anàlisi de productes 0
GEORGECAT Per si us interessa. Taulell d'anuncis 1
Pep Aràgo OffRoad Sortideta trail entre setmana per la tarda...!!! Trail en moto 3
jordiTR63 Notícia El SCT disposarà de motos 'camuflades' per detectar infraccions a les carreteres Un Cafè Ràpid 5
Johanovski Dubte Paperassa per vendre la moto? Consultes legals 7
perlanegraviajes Vídeos Uns dies per Ordesa MotoVlogs propis 0
JoanBP Opinió Tema resolt per Espai Iuris Avantatges especials 0
JoanBP Ruta en moto Ruta per terres gironines. Rutes en moto 10
Till186 Consells Quina vestimenta recomaneu per l'hivern? Espai de debat 8
pepprats Guia-Tutorial Punys Calefactables per la Fazer Mecànica de motos i recopilatoris 3
Roger MOTO-WIKI Traducció adequada per High Side Dietari Wiki del Motociclisme 0
D Anàlisis-Comparativa Seient tapissat per Xtrim Anàlisi de productes 4
Noisy White Em presento Salut i gas per a tothom Presentacions 11
A Soc nou per aquí. Presentacions 8
perlanegraviajes Ruta en moto Ruta per la Vall de l'Loira RoadTrip Rutes en moto 0
Benji67 Soc nou per aquí Presentacions 21
mami_en_moto Vídeos Motogymkhana. Curs per practicar moltes coses :) Cròniques sobre motociclisme 10
JordiRT Ruta en moto Viatge per terres sorianes Rutes en moto 6
Roger Venc / Compro Honda CB 600 per uns 2500€ Taulell d'anuncis 0
perlanegraviajes Vídeos Equipatge per al viatge a Normandia MotoVlogs propis 0
Fran Mataró Tram Pas per El Portillón tancat ?? Trams motociclistes d'interès 21
Loxicdelamola Sortida aquest dissabte i diumenge Pirineu, Bielsa, Castejon de Sos i per allà Sortides anteriors 5
Nikokaos APPS GPX Viewer PRO per asfalt Trams motociclistes d'interès 14
perlanegraviajes Ruta en moto Ruta a Port Leucate per menjar ostres Rutes en moto 1
Loxicdelamola Ruta en moto Ruta per Terol o Soria 15-16-... de juliol Rutes en moto 6

Fils similars