• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Tram cami rural pavimentat de Bruguera a Ogassa

Vull compartir el tram de Bruguera a Ogassa al Ripollès


És un tram de formigó en bon estat en bona part de recorregut, només hi ha un punt que té una mica de grava però no és perillós. Depèn de quina moto es dugui si que es nota el traqueteig excessivament. Sortint de Ribes de Freser és asfalt fins a Bruguera i allà enfiles per formigó fins a passar el coll de Jou just a la cara sud del Taga amb vistes molt bones de la vall de Ribes i de l'olla de Nuria amb el Puigmal com a punt més alt. Un cop corones canvi radical de paisatge amb vistes a la Garrotxa. Descens pronunciat amb un gir a l'esquerra pronunciat per evitar una pista de terra. A mitja baixada trobem l'església romànica de Sant Martí d'Ogassa. D'Ogassa a Sant Joan de les Abadeses ja és carretera de corbes en perfecte estat.

Us deixo alguna foto.

Bruguera
Ogassa
Coll de jou
IMG20201130140820
 

Adjunts

  • IMG20201130140820.jpg
    IMG20201130140820.jpg
    2,3 MB · Visites: 109
Última edició:
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Vull compartir el tram de Bruguera a Ogassa al Ripollès


És un tram de formigó en bon estat en bona part de recorregut, només hi ha un punt que té una mica de grava però no és perillós. Depèn de quina moto es dugui si que es nota el traqueteig excessivament. Sortint de Ribes de Freser és asfalt fins a Bruguera i allà enfiles per formigó fins a passar el coll de Jou just a la cara sud del Taga amb vistes molt bones de la vall de Ribes i de l'olla de Nuria amb el Puigmal com a punt més alt. Un cop corones canvi radical de paisatge amb vistes a la Garrotxa. Descens pronunciat amb un gir a l'esquerra pronunciat per evitar una pista de terra. A mitja baixada trobem l'església romànica de Sant Martí d'Ogassa. D'Ogassa a Sant Joan de les Abadeses ja és carretera de corbes en perfecte estat.

Us deixo alguna foto.

Veure l'arxiu adjunt 3333Veure l'arxiu adjunt 3334Veure l'arxiu adjunt 3335Veure l'arxiu adjunt 3337
Moltes gràcies per compartir-lo company! A veure si ara que recuperem la mobilitat, anem recopilant trams així de xulos per donar-los a conèixer.
 
xaviubia

xaviubia

Cul quadrat
27 Feb 2021
60
210
Premis
3
Bon dia,
Te bona pinta i ganes d'anar-hi ara mateix.
Penseu que amb la meva moto es podria fer tranquilament o patiria molt? (es una Honda CTX que podeu veure a la meva foto de perfil)
Diria que si no tens pressa no hauries de tenir cap problema. Es nota el traqueteix del formigó pero es suportable. Dw baixada abans de l'ermita està una mica trencat el paviment pero es pot fer. Si vols fer un qltre troç continua cap al coll de santigosa i despres agafa direccio ripoll. Abans d'arribar trobaras un trencall que et surà a Llaés i santa maria de besora que també val la pena. El tram fins a les preses ja està pitjor i no se jo...
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Bon dia,
Te bona pinta i ganes d'anar-hi ara mateix.
Penseu que amb la meva moto es podria fer tranquilament o patiria molt? (es una Honda CTX que podeu veure a la meva foto de perfil)
Hi van motos deportives i tot. És important tenir un bon radi de gir per anar hi. Ni t ho pensis, ves hi, t agradara
 
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
586
1.106
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Vull compartir el tram de Bruguera a Ogassa al Ripollès


És un tram de formigó en bon estat en bona part de recorregut, només hi ha un punt que té una mica de grava però no és perillós. Depèn de quina moto es dugui si que es nota el traqueteig excessivament. Sortint de Ribes de Freser és asfalt fins a Bruguera i allà enfiles per formigó fins a passar el coll de Jou just a la cara sud del Taga amb vistes molt bones de la vall de Ribes i de l'olla de Nuria amb el Puigmal com a punt més alt. Un cop corones canvi radical de paisatge amb vistes a la Garrotxa. Descens pronunciat amb un gir a l'esquerra pronunciat per evitar una pista de terra. A mitja baixada trobem l'església romànica de Sant Martí d'Ogassa. D'Ogassa a Sant Joan de les Abadeses ja és carretera de corbes en perfecte estat.

Us deixo alguna foto.

Veure l'arxiu adjunt 3333Veure l'arxiu adjunt 3334Veure l'arxiu adjunt 3335Veure l'arxiu adjunt 3337
Se'm fot la boca aigua.?
Gràcies per compartir, està barbara la cosa.???
 
Silverwing

Silverwing

Motoaddicte
9 Mai 2020
132
267
Premis
7
Entre BCN i L'Alt Emporda
Moto
Honda CTX700 DCT
Diria que si no tens pressa no hauries de tenir cap problema. Es nota el traqueteix del formigó pero es suportable. Dw baixada abans de l'ermita està una mica trencat el paviment pero es pot fer. Si vols fer un qltre troç continua cap al coll de santigosa i despres agafa direccio ripoll. Abans d'arribar trobaras un trencall que et surà a Llaés i santa maria de besora que també val la pena. El tram fins a les preses ja està pitjor i no se jo...
Moltes gracies, i el tram adicional també ha de ser genial.
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Moltes gracies, i el tram adicional també ha de ser genial.
Jo vaig passar ahir pel tram de Vidrà fins a Les Preses i tret de que hi han un parell de punts on hi ha l emporlanat brut de graveta o forats, es pot passar força bé amb qualsevol moto si vas al cas de seguir els carrils que s han format.
No crec que tinguis problemes de gir als "colzes" si anticipes la maniobra suficientment.

Per no tenir sorpreses, et recomano que si fas el tram Vidrà - Les Preses per primera vegada ,ho facis en aquest sentit i no venint des de La Garrotxa, ja que si ho fas partint des de Les Preses hi ha un parell de revolts en pujada que tenen el ferm esmicolat a l interior de l revolt, i no tens gaire visibilitat per obrir te i fer el revolt sense tenir el risc de que t aparegui un tractor o un altre vehicle quan siguis al mig del revolt...

També tenir força precaució a aquest tram pq sembla que tinguis que anar sol pujant el coll i deunidó la de gent que passa per aquella pista emporlanada... ?️...!!!!
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
El perill de fer-lo de baixa Vidrà-Les Preses com diu en @Pep Aràgo és dosificar bé els frens fent la baixada i fer servir molt de fre motor, ja que jo vaig baixar amb la Honda i feia servir el fre de darrera per tenir més estabilitat en els girs a baixa velocitat i es va escalfar i em vaig quedar sense. Experiència personal, no vol dir que us hagi de passar a vosaltres! Però ull!
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Silverwing

Silverwing

Motoaddicte
9 Mai 2020
132
267
Premis
7
Entre BCN i L'Alt Emporda
Moto
Honda CTX700 DCT
Jo vaig passar ahir pel tram de Vidrà fins a Les Preses i tret de que hi han un parell de punts on hi ha l emporlanat brut de graveta o forats, es pot passar força bé amb qualsevol moto si vas al cas de seguir els carrils que s han format.
No crec que tinguis problemes de gir als "colzes" si anticipes la maniobra suficientment.

Per no tenir sorpreses, et recomano que si fas el tram Vidrà - Les Preses per primera vegada ,ho facis en aquest sentit i no venint des de La Garrotxa, ja que si ho fas partint des de Les Preses hi ha un parell de revolts en pujada que tenen el ferm esmicolat a l interior de l revolt, i no tens gaire visibilitat per obrir te i fer el revolt sense tenir el risc de que t aparegui un tractor o un altre vehicle quan siguis al mig del revolt...

També tenir força precaució a aquest tram pq sembla que tinguis que anar sol pujant el coll i deunidó la de gent que passa per aquella pista emporlanada... ?️...!!!!
?
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Tranquil

Tranquil

Cul quadrat
19 Mai 2020
71
207
Premis
4
Barcelona
Moto
Drag Star 650
Vull compartir el tram de Bruguera a Ogassa al Ripollès


És un tram de formigó en bon estat en bona part de recorregut, només hi ha un punt que té una mica de grava però no és perillós. Depèn de quina moto es dugui si que es nota el traqueteig excessivament. Sortint de Ribes de Freser és asfalt fins a Bruguera i allà enfiles per formigó fins a passar el coll de Jou just a la cara sud del Taga amb vistes molt bones de la vall de Ribes i de l'olla de Nuria amb el Puigmal com a punt més alt. Un cop corones canvi radical de paisatge amb vistes a la Garrotxa. Descens pronunciat amb un gir a l'esquerra pronunciat per evitar una pista de terra. A mitja baixada trobem l'església romànica de Sant Martí d'Ogassa. D'Ogassa a Sant Joan de les Abadeses ja és carretera de corbes en perfecte estat.

Us deixo alguna foto.

Veure l'arxiu adjunt 3333Veure l'arxiu adjunt 3334Veure l'arxiu adjunt 3335Veure l'arxiu adjunt 3337
Hola Xavi,
És una ruta força agradable, l'he fet un parell de vegades, m'encanta el racó de l'església de Sant Martí d'Ogassa.
Salut i gas
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo i Serra
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Sal919 Clubs i agrupacions Motosaurios Rural Riders Club Clubs i agrupacions 3

Fils similars