
FrigoSpeedTripleR
Nouvingut
- 28 Mar 2020
- 19
- 60
- Premis
- 2
- Moto
- Triumph Speed Triple R 1050
Bona tarda,
malgrat l'enamorament que tinc a la meva Triumph Speed triple, fa uns dies que em volta pel cap fer un canvi de segment. Bàsicament penso que ja tinc consumida la meva etapa per rutes pel pirineu i les sortides a esmorzar de diumenge al matí ( tot i que ambdues seguiràn existint, per suposat...) i m'agradaria obrir-me a fer viatges més de mitja distància amb més comoditat, espai d'equipatge i potser que la meva parella pugui unir-s'hi de tant en tant perqué no acaba amb mal de genolls i cul. Per aquest motiu m'estic començant a estudiar el segment de les trails asfàltiques.
Pel que he pogut anar veient i llegint, tinc una molt clara candidata a dia d'avui: la Ducati Multiristada 950 S amb el pack touring (caballet central, punys calefactables i maletes laterals). Em frena el preu de compra (amb pocs km ronda els 15.000€), els costos de manteniment, una mica de mandra de tornar als 2 cilindres i l'etern dubte/llegenda urbana de la fiabilitat Ducati o el servei post venda. A favor? El disseny, la tecnologia, l'estètica i la il.lusió infinita de tenir una Ducati desde que tenia l'habitació forrada de la 996 quan tenia 15 anys.
També la BMW F900XR m'agrada molt, però també pica.
Després valoraria opcions més asequibles, vàlides i fiables com la Yamaha Tracer 900 o la Triumph Tiger 900 gràcies a com m'han agradat els motors tricilíndrics.
Quina opinió teniu la de Ducati? I quin consell em doneu per aquest segment de motos?
malgrat l'enamorament que tinc a la meva Triumph Speed triple, fa uns dies que em volta pel cap fer un canvi de segment. Bàsicament penso que ja tinc consumida la meva etapa per rutes pel pirineu i les sortides a esmorzar de diumenge al matí ( tot i que ambdues seguiràn existint, per suposat...) i m'agradaria obrir-me a fer viatges més de mitja distància amb més comoditat, espai d'equipatge i potser que la meva parella pugui unir-s'hi de tant en tant perqué no acaba amb mal de genolls i cul. Per aquest motiu m'estic començant a estudiar el segment de les trails asfàltiques.
Pel que he pogut anar veient i llegint, tinc una molt clara candidata a dia d'avui: la Ducati Multiristada 950 S amb el pack touring (caballet central, punys calefactables i maletes laterals). Em frena el preu de compra (amb pocs km ronda els 15.000€), els costos de manteniment, una mica de mandra de tornar als 2 cilindres i l'etern dubte/llegenda urbana de la fiabilitat Ducati o el servei post venda. A favor? El disseny, la tecnologia, l'estètica i la il.lusió infinita de tenir una Ducati desde que tenia l'habitació forrada de la 996 quan tenia 15 anys.
També la BMW F900XR m'agrada molt, però també pica.
Després valoraria opcions més asequibles, vàlides i fiables com la Yamaha Tracer 900 o la Triumph Tiger 900 gràcies a com m'han agradat els motors tricilíndrics.
Quina opinió teniu la de Ducati? I quin consell em doneu per aquest segment de motos?