• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Dubte Canvi de segment: Trail asfàltica?

Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
Bona tarda,

malgrat l'enamorament que tinc a la meva Triumph Speed triple, fa uns dies que em volta pel cap fer un canvi de segment. Bàsicament penso que ja tinc consumida la meva etapa per rutes pel pirineu i les sortides a esmorzar de diumenge al matí ( tot i que ambdues seguiràn existint, per suposat...) i m'agradaria obrir-me a fer viatges més de mitja distància amb més comoditat, espai d'equipatge i potser que la meva parella pugui unir-s'hi de tant en tant perqué no acaba amb mal de genolls i cul. Per aquest motiu m'estic començant a estudiar el segment de les trails asfàltiques.

Pel que he pogut anar veient i llegint, tinc una molt clara candidata a dia d'avui: la Ducati Multiristada 950 S amb el pack touring (caballet central, punys calefactables i maletes laterals). Em frena el preu de compra (amb pocs km ronda els 15.000€), els costos de manteniment, una mica de mandra de tornar als 2 cilindres i l'etern dubte/llegenda urbana de la fiabilitat Ducati o el servei post venda. A favor? El disseny, la tecnologia, l'estètica i la il.lusió infinita de tenir una Ducati desde que tenia l'habitació forrada de la 996 quan tenia 15 anys.


També la BMW F900XR m'agrada molt, però també pica.

Després valoraria opcions més asequibles, vàlides i fiables com la Yamaha Tracer 900 o la Triumph Tiger 900 gràcies a com m'han agradat els motors tricilíndrics.

Quina opinió teniu la de Ducati? I quin consell em doneu per aquest segment de motos?

Per mi, que he provat unes quantes i porto uns quants kms, la gs sens dubte, per comoditat, conducció i fiabilitat


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Serra
Ray Fields Rider

Ray Fields Rider

Motoaddicte
27 Abr 2020
154
381
Premis
13
Gironella
www.youtube.com
Moto
KTM 1290 Super Adventure S 2022
@FrigoSpeedTripleR

Potser vaig tard i ja no hi ha res a fer, però pel què dius, pels gustos que tens i les exigències que tens per la nova moto, t'has plantejat la BMW S1000XR? No deixa de ser una R disfressada de Trail Asfàltica. Estèticament similar a la Multistrada, equipament potser superior i tot i la seguretat que és tenir una BMW.

No t'ho puc vendre gaire millor, no l'he provat mai, però és una moto que sempre m'ha cridat l'atenció. La que sí que he provat, i és un monstre és la KTM 1290 Superadventure S i també compliria els requisits! A més, quan la vaig provar fa poc més d'un mes, a Maquina Motors Manresa em van dir que tenien una oferta molt interessant. No arribava als 16.000€.

Maquina Motors, paga la promo! 1r avís!

Jejeje.
 
  • Like
Reaccions: Serra
FrigoSpeedTripleR

FrigoSpeedTripleR

Nouvingut
28 Mar 2020
19
60
Premis
2
Moto
Triumph Speed Triple R 1050
@FrigoSpeedTripleR

Potser vaig tard i ja no hi ha res a fer, però pel què dius, pels gustos que tens i les exigències que tens per la nova moto, t'has plantejat la BMW S1000XR? No deixa de ser una R disfressada de Trail Asfàltica. Estèticament similar a la Multistrada, equipament potser superior i tot i la seguretat que és tenir una BMW.

No t'ho puc vendre gaire millor, no l'he provat mai, però és una moto que sempre m'ha cridat l'atenció. La que sí que he provat, i és un monstre és la KTM 1290 Superadventure S i també compliria els requisits! A més, quan la vaig provar fa poc més d'un mes, a Maquina Motors Manresa em van dir que tenien una oferta molt interessant. No arribava als 16.000€.

Maquina Motors, paga la promo! 1r avís!

Jejeje.
Bon dia a tots/es!

Un parell d'anys després i amb un fill d'un any gatejant per casa, torno a plantejar-me el canvi de la meva Triumph Speed Triple R per una trail asfàltica. I, de fet, després de donar-li moltes voltes durant tot aquest temps, pensant quina podria ser una bona opció (la Yamaha Tracer 9GT m'agrada molt, excepte per les pantalles digitals partides), i quedant-em clar que descarto el rang de les Ducati MS V2 (la nova 950s que vaig provar i us vaig explicar) i cia., crec que tinc bastant clar la primera candidata: la BMW S1000 XR que el company @Ray Fields Rider va comentar en l'última resposta d'aquest fil (perdó per no haver respost abans...)

Evidentment, el preu es el primer que m'ho podria frenar, i malgrat sobraria motor per totes bandes, les sensacions, l'estatètica i la funcionalitat penso que encaixarien perfecte en la moto ideal.

Sabeu si algú del forum n'és propietari? per preguntar-li una mica sobre la moto.

Gràcies!

PD: La compra seria de cara a finals d'any, així que no hi ha presa.
 
raulsade

raulsade

Motoaddicte
16 Jun 2021
133
291
Premis
6
Terrassa
Moto
Kawasaki Versys 650
Bon dia a tots/es!

Un parell d'anys després i amb un fill d'un any gatejant per casa, torno a plantejar-me el canvi de la meva Triumph Speed Triple R per una trail asfàltica. I, de fet, després de donar-li moltes voltes durant tot aquest temps, pensant quina podria ser una bona opció (la Yamaha Tracer 9GT m'agrada molt, excepte per les pantalles digitals partides), i quedant-em clar que descarto el rang de les Ducati MS V2 (la nova 950s que vaig provar i us vaig explicar) i cia., crec que tinc bastant clar la primera candidata: la BMW S1000 XR que el company @Ray Fields Rider va comentar en l'última resposta d'aquest fil (perdó per no haver respost abans...)

Evidentment, el preu es el primer que m'ho podria frenar, i malgrat sobraria motor per totes bandes, les sensacions, l'estatètica i la funcionalitat penso que encaixarien perfecte en la moto ideal.

Sabeu si algú del forum n'és propietari? per preguntar-li una mica sobre la moto.

Gràcies!

PD: La compra seria de cara a finals d'any, així que no hi ha presa.
Sense gaire coneixement, només et diré del que conec d'aprop, d'una banda el meu millor amic té la Yamaha Tracer 900 de l'any 2016 i està encantadíssim, còmoda per dos persones, molt bona resposta, sense problemes mecànics, el manteniment standard, d'altre banda jo tinc la Kawasaki Versys 650 del 2009 des del 2016 i per aquest motiu i perquè és un model que m'agrada m'he anat informant dels models posteriors, tant de la 650 com de la 1000 i gairebé les mateixes crítiques, còmoda, sense problemes, bona resposta i estèticament a mi m'agrada. Amb qualsevol de les dues opcions pots arribar allà on vulguis.
Així d'haver d'escollir es un calvari ?
 
  • Like
Reaccions: FrigoSpeedTripleR
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
378
960
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Bon dia a tots,

bé, doncs ahir vaig anar a probar la Ducati MTS 950s. El recorregut va ser de BCN a Sant Cugat per l'arrabassada, anar fins a Terrassa a enseyar-li a la dona, i tornar a Barcelona a deixar-la.

Tot i que la moto em va agradar molt, ara mateix estic al 50% sobre si canviar-la o no. Us explico sensacions i motius.

La Multistrada és una moto preciosa, còmode i amb un equipament inigualable a les competidores de la mateixa cilindrada. Per igualar-lo ja hauriem d'anar a les 1200 i algunes ni li arriben.
De seguida que t'hi fas, la moto no es tan gran com sembla. El radi de gir és força ampli, es mou molt bé entre els cotxes de la ciutat i la posició és molt còmode. Acostumat a una naked àgil i petita com la Speed si que al final vaig acabar una mica cansat de moure'm en una hora de tràfic carregat, però també és normal per la falta de costum.

Em feia ( i em fa, de fet) una mica de mandra tornar al motor bicilíndric i el seu típic traqueteig. De la meva Aprilia Shiver 750 vaig acabar bastant fastiguejat, i estic enamorat del tricilíndric de Triumph precisament per aixó. Però cal dir que en la MTS es bastant suportable. També em va molestar força en comparació a la meva la calor que desprén (també igual que la Shiver en el seu dia).

El comportament "esportiu" en carretera regirada (sense apretar gens) es el que més em va sorprendre. Tomba fàcil i bé, les suspensions i el fre ( el de darrere no el vaig utilitzar) són una meravella i el motor és suficient i prou. Suposo que també depén d'on vens, pero no puc evitar no notar la pèrdua dels 140 en una moto de 180 kg com ara, als 113 en una de més de 200.

El que no em va agradar gens va ser el Quickshifter per baixar de marxa. El de pujada molt millor.

En autopista molt bé també, malgrat haig de pujar la cúpula perqué sino l'aire em molesta al casc i fa molt soroll. Té velocitat de creuer i la pantalla TFT és una pasada.

Així que en general, molt bé. Vaig corroborar tot el que he llegit.

Que em fa dubtar? La moto que tinc actualment. La Multistrada és una pasada de moto, molt còmode i versàtil. Pero 0 adrenalina i sensacions. Quan vaig tornar a la Speed Triple per tornar a casa, va ser una sensació d'alegria i felicitat al sentir tot allò de nou. Lleugera, petita, bonica i amb una reacció inmediata al més mínim toc del gas.

Sé que em direu que és normal, que son motos diferents. Ho sé, i ho tinc claríssim. La Ducati és un espectacle de moto, de veritat. Però m'haig de plantejar si el que perdria en una em val la pena en el que guanyo en l'altre. I no parlo d'equipament, sino que parlo de sensacions i emocions. I aixó és complicat.

Hola, Si proves la V4S aquesta sensació de pèrdua d'esportivitat ja no la tindràs pas. Vaig tenir l'ocasió de provar-la i em va al·lucinar la seva esportivitat; res a veure amb la Tiger o la GS que també les vaig provar, i vaig trobar a faltar el toc d'esportivitat igual que tu, en agafar després la meva nacked. Després de provar la MTS V4 em va passar això en agafar la meva. Ara bé, aquesata V4S pica molt i molt ...
 
FrigoSpeedTripleR

FrigoSpeedTripleR

Nouvingut
28 Mar 2020
19
60
Premis
2
Moto
Triumph Speed Triple R 1050
Sense gaire coneixement, només et diré del que conec d'aprop, d'una banda el meu millor amic té la Yamaha Tracer 900 de l'any 2016 i està encantadíssim, còmoda per dos persones, molt bona resposta, sense problemes mecànics, el manteniment standard, d'altre banda jo tinc la Kawasaki Versys 650 del 2009 des del 2016 i per aquest motiu i perquè és un model que m'agrada m'he anat informant dels models posteriors, tant de la 650 com de la 1000 i gairebé les mateixes crítiques, còmoda, sense problemes, bona resposta i estèticament a mi m'agrada. Amb qualsevol de les dues opcions pots arribar allà on vulguis.
Així d'haver d'escollir es un calvari ?

Si, la Tracer 9 GT em feia molt el pes fins que he començat a llegir molt els pros/contres... I fins que en aquesta setmana santa em vaig creuar amb dues S1000XR i de cop se'm va fer la llum. Vaig tenir clar que era el que (en calent) volia. Ara cal deixar-ho refredar una mica, intentar probar-la i estar-ne segur. La Versys 1000 també la vaig considerar, pero reconec que sóc més de marques europees, tot i que no em preguntis per qué i la BMW em té el cor robat.

Si et pot servir, al canal MOTOTEST de YT, hi ha una prova de 23 minuts de la BMW.
Aquest és l'enllaç:


Aquest no el tenia vist encara, i mira que n'he vist un munt. Merci!

La unitat del video monta frens brembo davant, cosa extranya...


Hola, Si proves la V4S aquesta sensació de pèrdua d'esportivitat ja no la tindràs pas. Vaig tenir l'ocasió de provar-la i em va al·lucinar la seva esportivitat; res a veure amb la Tiger o la GS que també les vaig provar, i vaig trobar a faltar el toc d'esportivitat igual que tu, en agafar després la meva nacked. Després de provar la MTS V4 em va passar això en agafar la meva. Ara bé, aquesata V4S pica molt i molt ...

No en tinc dubte! Ja la 1260 em tenia el cor robat i aquesta nova V4S em sembla un espectacle... A dia d'avui per aixó, per mides i (suposada) fiabilitat em quedaria la BMW.

En fi, seguiré rumiant i us aniré dient! Gràcies per les aportacions!
 
  • Like
Reaccions: JoanBP i raulsade
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Les motos s'han de comprar amb el cor, no estem parlant de canviar la nevera! Per tant, si a tu la BMW et té enamorat i te la pots pagar... endavant!
Si que es compren amb el cor ... però es paguen amb la cartera :ROFLMAO:

En serio, la S1000XR es un super-maquinon !!!

Salut i gasssss!
 
FrigoSpeedTripleR

FrigoSpeedTripleR

Nouvingut
28 Mar 2020
19
60
Premis
2
Moto
Triumph Speed Triple R 1050
Bona tarda companys!
Bé, rescato aquest fil de fa més de dos anys per dir-vos que fa uns dies vaig encarregar la que serà la meva propera moto els propers anys: la yamaha tracer 9GT amb el nou color 2023 Pure White.

2023 Yamaha MT09TRGT EU Pure White Static 005 03


Ha estat una decisió molt difícil, però penso que he pres la decisió més raonable i equilibrada. Si, no és una S1000XR, que hagués estat la meva primera opció. Però el component econòmic tenint en compte que tinc altres projectes que afrontar, m'han fet pendre aquesta decisió.

Sé que em direu que perqué la 9GT normal i no la nova 9GT+ que surt aquest any. Doncs una mica per la mateixa raó, ja que suposava uns més de 2000 euros als 15.200 euros que em costará aquesta. És cert que el nou model millora les deficiències que aquesta té (pantalla TFT, pinyes retroliluminades i sensors frontals), pero gastar-me quasi 18.000 € en una yamaha ja m'hagués semblat mala decisió havent renunciat a la S1000XR.

Ara toca esperar un parell de mesos i vendre al meva estimada Triumph Speed Triple R.

Ja us aniré dient novetats!

Salut!
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Bona tarda companys!
Bé, rescato aquest fil de fa més de dos anys per dir-vos que fa uns dies vaig encarregar la que serà la meva propera moto els propers anys: la yamaha tracer 9GT amb el nou color 2023 Pure White.

Veure l'arxiu adjunt 5894

Ha estat una decisió molt difícil, però penso que he pres la decisió més raonable i equilibrada. Si, no és una S1000XR, que hagués estat la meva primera opció. Però el component econòmic tenint en compte que tinc altres projectes que afrontar, m'han fet pendre aquesta decisió.

Sé que em direu que perqué la 9GT normal i no la nova 9GT+ que surt aquest any. Doncs una mica per la mateixa raó, ja que suposava uns més de 2000 euros als 15.200 euros que em costará aquesta. És cert que el nou model millora les deficiències que aquesta té (pantalla TFT, pinyes retroliluminades i sensors frontals), pero gastar-me quasi 18.000 € en una yamaha ja m'hagués semblat mala decisió havent renunciat a la S1000XR.

Ara toca esperar un parell de mesos i vendre al meva estimada Triumph Speed Triple R.

Ja us aniré dient novetats!

Salut!
Enhorabona ??
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bona tarda companys!
Bé, rescato aquest fil de fa més de dos anys per dir-vos que fa uns dies vaig encarregar la que serà la meva propera moto els propers anys: la yamaha tracer 9GT amb el nou color 2023 Pure White.

Veure l'arxiu adjunt 5894

Ha estat una decisió molt difícil, però penso que he pres la decisió més raonable i equilibrada. Si, no és una S1000XR, que hagués estat la meva primera opció. Però el component econòmic tenint en compte que tinc altres projectes que afrontar, m'han fet pendre aquesta decisió.

Sé que em direu que perqué la 9GT normal i no la nova 9GT+ que surt aquest any. Doncs una mica per la mateixa raó, ja que suposava uns més de 2000 euros als 15.200 euros que em costará aquesta. És cert que el nou model millora les deficiències que aquesta té (pantalla TFT, pinyes retroliluminades i sensors frontals), pero gastar-me quasi 18.000 € en una yamaha ja m'hagués semblat mala decisió havent renunciat a la S1000XR.

Ara toca esperar un parell de mesos i vendre al meva estimada Triumph Speed Triple R.

Ja us aniré dient novetats!

Salut!
Enhorabona paio!!! És una motassa, és preciosa i penso que és una tria brutal de cara a gaudir d'una conducció esportiva àgil i a més comptar amb una moto apte per viatjar.

Pel que fa a haver de renunciar a la BMW.... aquests dilemes sempre són presents en un àmbit tant passional com és el de la compra d'una moto. Personalment penso que has fet el correcte. Fer l'esforç i triar la BMW, o fer l'esforç i pagar 2k més per la + suposaria deixar en segon pla els teus altres projectes, i tot i que clar que és possible, crec que no seria la tria més adequada, correcta o fins i tot madura. Pel que fa als extres que incorpora la 9 GT +, jo amb la diferència de preu també m'hagués quedat amb la 9GT, especialment amb els colors que has triat, que em semblen els més xulos amb diferència.

Enhorabona per la màquina i gràcies per compartir aquí al fòrum la teva tria, esperem amb ganes les impressions quan t'arribi!!
 
raulsade

raulsade

Motoaddicte
16 Jun 2021
133
291
Premis
6
Terrassa
Moto
Kawasaki Versys 650
Bona tarda companys!
Bé, rescato aquest fil de fa més de dos anys per dir-vos que fa uns dies vaig encarregar la que serà la meva propera moto els propers anys: la yamaha tracer 9GT amb el nou color 2023 Pure White.

Veure l'arxiu adjunt 5894

Ha estat una decisió molt difícil, però penso que he pres la decisió més raonable i equilibrada. Si, no és una S1000XR, que hagués estat la meva primera opció. Però el component econòmic tenint en compte que tinc altres projectes que afrontar, m'han fet pendre aquesta decisió.

Sé que em direu que perqué la 9GT normal i no la nova 9GT+ que surt aquest any. Doncs una mica per la mateixa raó, ja que suposava uns més de 2000 euros als 15.200 euros que em costará aquesta. És cert que el nou model millora les deficiències que aquesta té (pantalla TFT, pinyes retroliluminades i sensors frontals), pero gastar-me quasi 18.000 € en una yamaha ja m'hagués semblat mala decisió havent renunciat a la S1000XR.

Ara toca esperar un parell de mesos i vendre al meva estimada Triumph Speed Triple R.

Ja us aniré dient novetats!

Salut!
Enhorabona, també penso que és una bona decisió, un amic la té i es molt bona maquina.
 
X04N

X04N

Cul quadrat
Organitzador MotoExplora
29 Abr 2022
70
143
Premis
5
Premià de Mar
www.motoexplora.cat
Moto
FZ6S2
Bona tarda companys!
Bé, rescato aquest fil de fa més de dos anys per dir-vos que fa uns dies vaig encarregar la que serà la meva propera moto els propers anys: la yamaha tracer 9GT amb el nou color 2023 Pure White.

Veure l'arxiu adjunt 5894

Ha estat una decisió molt difícil, però penso que he pres la decisió més raonable i equilibrada. Si, no és una S1000XR, que hagués estat la meva primera opció. Però el component econòmic tenint en compte que tinc altres projectes que afrontar, m'han fet pendre aquesta decisió.

Sé que em direu que perqué la 9GT normal i no la nova 9GT+ que surt aquest any. Doncs una mica per la mateixa raó, ja que suposava uns més de 2000 euros als 15.200 euros que em costará aquesta. És cert que el nou model millora les deficiències que aquesta té (pantalla TFT, pinyes retroliluminades i sensors frontals), pero gastar-me quasi 18.000 € en una yamaha ja m'hagués semblat mala decisió havent renunciat a la S1000XR.

Ara toca esperar un parell de mesos i vendre al meva estimada Triumph Speed Triple R.

Ja us aniré dient novetats!

Salut!
Que vol dir "en una Yamaha"...
Collons, Yamaha és una de les millors marques amb diferencia (se del que parlo, he treballat de mecànic multimarca uns quants anys) així que no et sentins menys que ningú, molt molt bona moto a un preu raonable.
De fet, si no fos pels calers, és la que em compraria jo ara mateix sens dubte.
Gaudeix-la tu que pots!!

Sent from my S97Pro using Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Roger X-ADV
Pepué

Pepué

Motoaddicte
1 Jul 2020
126
283
Premis
4
Prop de Barna...
Moto
Ducati Scrambler 803
Has pensat en la KTM 1290 ADVENTURE S? És una moto impressionant, potent, elements de seguretat i tecnologia increïbles. I les noves ja porten radar i control de creuer adaptatiu com a opció.
Respecte a la fiabilitat, el motor V gros de KTM porta ja anys al mercat i està molt ben pensat. I els preus de recanvi i manteniment no son d'un altre planeta com algunes marques premium.
Ja tens una altre opció si vols emocions fortes i seguretat alhora...
 
  • Like
Reaccions: jordiTR63
rbadfrozen

rbadfrozen

Rodant
31 Gen 2023
46
134
Premis
3
Quart (Girona)
Moto
Honda Africa Twin CRF 1000
Has trigat prou... un parell d'anys donant-hi voltes... :ROFLMAO:
Enhorabona per l'elecció, la Tracer és una gran moto i molt còmode. Si el que buscaves era una moto més rutera i viatgera que la Triumph aquesta era una de les millors candidates.

Quan t'arribi tocarà gaudir-la!!!
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
perlanegraviajes Canvi de la tapa de les maletes Shad TERRA Anàlisi de productes 0
Edutarraco Mecànica Canvi de goma Mecànica de motos i recopilatoris 3
Comas77 Fotos Canvi de look de la pitufa Les nostres motos 3
Edutarraco Canvi de visera Espai de debat 3
Edutarraco Fotos Canvi de bagul Mecànica de motos i recopilatoris 4
Roger Un canvi de pneumàtics a favor de la lluita contra el càncer Espai de debat 0
Roger Una recollida solidària d'oli d'oliva a canvi de 5 litres d'oli per la moto Espai de debat 0
pepepotrero Anàlisis-Comparativa Novetats segment RR Espai de debat 4
MCR94 La nova Kymco AK 550 presenta la millor ràtio pes/potència del segment Espai de debat 4
Roger X-ADV Dubte Un bon suport per moto trail per portar el mòbil Espai de debat 5
OnOff MotoTours OffRoad SORTIDA TRAIL PROU DE TORRONS 2023 Negocis motoristes del territori català 0
OnOff MotoTours Negoci de Motociclisme RUTA TRAIL ANEM A LAS BARDENAS – 2022 Negocis motoristes del territori català 0
Roger Ruta trail Garraf / Baix Llobtegat Sortides anteriors 0
OnOff MotoTours Negoci de Motociclisme RUTA TRAIL A DUO – EL CARDENER Negocis motoristes del territori català 0
Pep Aràgo OffRoad Sortideta trail entre setmana per la tarda...!!! Trail en moto 3
OnOff MotoTours Negoci de Motociclisme Ruta trail a Duo Las Bardenas Reales 2022 Negocis motoristes del territori català 0
OnOff MotoTours Negoci de Motociclisme Ruta Trail Camí de St. Jaume Negocis motoristes del territori català 0
OnOff MotoTours OffRoad Sortida Trail Prou de Torrons 2022 Negocis motoristes del territori català 0
Loxicdelamola trail amb Off dissabte 27/11/2021 07:45 Lleida Casa Tere Sortides anteriors 4
Pep Aràgo Ruta Trail Osona/Ripollès, divendres 2 d abril Sortides anteriors 11
Pep Aràgo Ruta en moto Ruta Trail Bunkers del Baix Empordà Trail en moto 5
Roger X-ADV Oferta de feina Àrea de producció de vídeos i xarxes socials a Twin Trail Taulell d'anuncis 1
Pep Aràgo Opinió Benelli Leoncino 800, Trail o Scrambler...??? Trail en moto 14
Erik Ruta en moto Curs trail a Bassella Trail en moto 25
elbarbasenmoto BENELLI LEONCINO TRAIL MotoVlogs propis 1
Sanodrac Ruta en moto Sortida trail aquest cap de setmana Rutes en moto 10
Roger Royal Enfield Himalayan, una trail de cap a peus per usuaris de l'A2 Espai de debat 0
Roger BMW R 1200 GS Rambler, la maxi-trail en versió enduro Espai de debat 0
Roger X-ADV Notícia Yamaha Tracer 700, la trail amb el motor de l'MT-07 Espai de debat 1

Fils similars